Wie is Harrie?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:32 schreef Chanel5 het volgende:
Vanavond om 19.00 uur VMR met neef Harrie.
Wie zou zo iemand nu what ever what willen vragen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:32 schreef Chanel5 het volgende:
Vanavond om 19.00 uur VMR met neef Harrie.
Kledingadvies? Harry ik ga vanavond naar de disco, wat trek ik aan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:33 schreef spuitje het volgende:
[..]
Wie zou zo iemand nu what ever what willen vragen?
quote:
Hij kreeg de vorige keer ook niet zoveel vragen, dus bij gebleken succes nog maar een keerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:33 schreef spuitje het volgende:
[..]
Wie zou zo iemand nu what ever what willen vragen?
Ja dat is iequote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:30 schreef Stefan het volgende:
Kan iemand aan Peter vragen of ie vanavond weer vrijwilliger is bij De Nieuwe URI Geller op SBS?
En omdat de show niet live is overleeft ie het dusquote:
Ik denk het....ijk kijk zelf nooit naar die paupershowquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
En omdat de show niet live is overleeft ie het dus
Nee, deze Vraag maar Raak is al eerder opgenomen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
En omdat de show niet live is overleeft ie het dus
Oh, dus ik kan alleen nog maar vroegen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, deze Vraag maar Raak is al eerder opgenomen.
De vragen zijn ook iedere keer dezelfde.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oh, dus ik kan alleen nog maar vroegen?
Is Hansie boos? Hij zei dat Suzzy niet lekker was en hij nu tijdelijk mod is. Heksje wist te vertellen dat Suzzy uit eten is met haar vriendje.quote:
Volgens mij stond die chat een hele tijd stil, wat begon toen jij aan het posten was. Heksenkracht!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:49 schreef Toverheks het volgende:
wil iemand ff melden op de chat dat hans me een geintje flikt en zorgt dat ik niet meer kan inloggen op de chat.
dank jullie wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |