Hij is burgemeester af en wil premier worden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:46 schreef Toverheks het volgende:
Heeft hij dan al JA gezegt tegen het Ministerschap?
De laatste keer dat ik keek stond Amsterdam gewoon nog op de kaart, hoor.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:46 schreef Toverheks het volgende:
Ik zal me wel kanidaat stellen als de nieuwe burgermeester, en zal Amsterdam weer op de kaart zetten.![]()
Nee ik maak er weer een echt Amsterdam van.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik keek stond Amsterdam gewoon nog op de kaart, hoor.
Thanks Cc ze noemen al Guusje terhorst al opvolger, pppfftt nou laat ik me er maar niet mee bemoeien maar weer allemaal Pvdaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij is burgemeester af en wil premier worden.
http://www.trouw.nl/nieuw(...)_premier_worden.html
Ja, en hij heeft met onmiddelijke ingang het burgemeesterschap opgegeven. Dus ja, Amsterdam is burgemeesterloos en nu dus reddeloos verlorenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heeft hij dan al JA gezegt tegen het Ministerschap?
Ik zal me wel kanidaat stellen als de nieuwe burgermeester, en zal Amsterdam weer op de kaart zetten.![]()
Ik kom ze redden!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:36 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ja, en hij heeft met onmiddelijke ingang het burgemeesterschap opgegeven. Dus ja, Amsterdam is burgemeesterloos en nu dus reddeloos verloren
En ik denk dat ie gehaaider en sluwer is dan menigeen denkt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb ook wel sympathie voor Johan. Ik heb altijd het idee dat hij zichzelf verschrikkelijk in de weg zit maar het is geen slecht mens volgens mij.
MONORAIL.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee ik maak er weer een echt Amsterdam van.
Koningennacht komt terug met stalletjes, de carnavals optocht voor de subsidie ( buurthuizen en vereningen) de huur van clubhuizen omlaag, de Noord-Zuidlijn gooi ik dicht, en vooral die lelijke bollen geloof blauw bij rokin en richting centraal laat ik verwijderen, ik zorg voor mooie huizen die gebouwd worden her en der, en niet die lelijke flatdingen van 10 hoog en hoger, en ik zorg dat het Jordaanfestival gewoon weer op de palmgracht komt.
Ach als ik het voor het zeggen had.
En ik begrijp nu waarom, ik dacht het al eerder, maar ik weet het nu zeker, hij is er niet tegen bestand. Hij kan het niet aan. Het nekt hem.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het probleem is dat hij geen geduld heeft. Hij begint ergens aan maar zn spanningsboog is niet langer dan 3 minuten en dan begint ie ergens anders aan. En hij luistert naar niemand. Hij wil geen kritiek en input, alleen zn eigen ideeen.
Morgen?? Ik denk straks om 7 uur al! Wedje?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:24 schreef Toverheks het volgende:
Johan mag naar huis, hij moet het rustig aan doen en zijn hart was er ff mee opgehouden gister.
nou ben benieuwd hoelang die man het in bed uithoud.
Denk dat hij morgen in pyama de vraag maar raak ook nog doet, zie hem er wel voor aan.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:24 schreef Toverheks het volgende:
zijn hart was er ff mee opgehouden gister.
Zijn hart was er niet mee opgehouden want dan was hij plat gegaan. Zijn hart deed het even niet zoals het het zou moeten doen, maar das heel wat anders! En als ze je binnen 24 uur weer laten lopen is het niet echt heel ernstig, geloof me.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:24 schreef Toverheks het volgende:
Johan mag naar huis, hij moet het rustig aan doen en zijn hart was er ff mee opgehouden gister.
nou ben benieuwd hoelang die man het in bed uithoud.
Denk dat hij morgen in pyama de vraag maar raak ook nog doet, zie hem er wel voor aan.
Ja oke ik geloof jequote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:28 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zijn hart was er niet mee opgehouden want dan was hij plat gegaan. Zijn hart deed het even niet zoals het het zou moeten doen, maar das heel wat anders! En als ze je binnen 24 uur weer laten lopen is het niet echt heel ernstig, geloof me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |