Ik denk dat Mera en jij even serieus moeten praten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Skattie, als is huis Klundert, ik ga daar echt niet langer dan 2 dagen rond paraderen zonder behoorlijke douche
Het is niet alsof je er geld voor krijgt
Het meisje met zonder Parelquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ben ik de enige die bij dit beeld johannes vermeerassociaties heeft?
Of stating the obvious ...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fotografisch geheugen
Nee, daarvoor gebruikten ze de trui van Alsido.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:33 schreef Stefan het volgende:
Werd die handdoek ook gebruikt door de mannen na het masturberen?
Tenzij de persoon die voor jou het doekje gebruikte alle schaamhaar netjes weg had geschorenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Joah, de remmen zijn al los.
Bovendien kan je de doek controleren op schaamhaar.
Ook een indicatie van of je de eerste bent die de lippen mag flossen
Yep.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:35 schreef Stefan het volgende:
Maar goed, we kunnen stellen dat Vlemmix nul privacy heeft in PS2 en nul hygiene?
Ho! Hij heeft nu de shower & sing douchecabine en die zal ie heus wel eens gebruiken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:35 schreef Stefan het volgende:
Maar goed, we kunnen stellen dat Vlemmix nul privacy heeft in PS2 en nul hygiene?
Alle theehuizen met de vlag halfstok. Cohen zal wel een gemis zijn voor A'dam.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik durf niet meer, ik ben burgemeester-loos. Totale anarchie hier nu in Amsterdam.
Absoluut, maar ook de aangewezen m-p voor een progressief-liberaal kabinet, imho. Hoop doet leven.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:44 schreef Copycat het volgende:
Cohen zal wel een gemis zijn voor A'dam.
Hij's weer fijn.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar er waren dus mensen die daar als het ware vrijwillig met een doekje het schaamvocht gingen wegwissen? Of waren het de deelnemers?
True. Job is een goeie voor de job.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Absoluut, maar ook de aangewezen m-p voor een progressief-liberaal kabinet, imho. Hoop doet leven.
Verder dan Omroep Brabant is het nieuws niet gekomen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:50 schreef Gert het volgende:
En dan tóch proberen om nog wat publiciteit te poeren uit z'n hartkloppinkje hè.
Helaas, ik zie het nog steeds niet op de pagina van Wilma Nanninga staan.
Verkeerd gekekenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:50 schreef Gert het volgende:
En dan tóch proberen om nog wat publiciteit te poeren uit z'n hartkloppinkje hè. Met dat persbericht.
Helaas, ik zie het nog steeds niet op de pagina van Wilma Nanninga staan.
Niet opnieúw gekeken. Dat artikel is pas om 13:02 geplaatst.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
Verkeerd gekeken
http://www.telegraaf.nl/p(...)_hartbewaking__.html
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Slaapt Johan in die kamer waar de vrijwilligers sliepen tijdens TBO?
Ik dacht dat ik gewoon een groot deel van het "huis" niet gezien had.
Want waar zat zijn woonkamer dan? In het regiegedeelte?
Toch wekt hij wel die indruk. Ik kan me nog goed herinneren hoe hij Alsido de mantel stond uit te vegen vanwege een achtergebleven handdoek in de douche.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
In die caravan in Weert? Of gewoon niet? Hygiëne staat volgens mij niet in de top tien.
Heeft hij dan al JA gezegt tegen het Ministerschap?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik durf niet meer, ik ben burgemeester-loos. Totale anarchie hier nu in Amsterdam.
Dat was omdat die handdoek zelf bezig was de douche uit te lopen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Toch wekt hij wel die indruk. Ik kan me nog goed herinneren hoe hij Alsido de mantel stond uit te vegen vanwege een achtergebleven handdoek in de douche.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |