quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:33 schreef timmmmm het volgende:
En die button lijkt zo echt een tepelstikker
Dat belooft niet veel goeds.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar erg veel in beeld is ze nog niet geweest.
zo'n klank die ik al duizend maal eerder heb gehoord. en dan dat gezicht erbij en die uitstraling. mwoaquote:
Ik denk dat ze haar hebben doorgelaten omdat zij dan weer een ander typje in het plaatje isquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind juist haar stem uniek, dat heeft denk ik de doorslag gegeven bij de jury.
En toch heeft ze wel iets waarvan je denkt: leuke meid! Een Beyonce-dijk-van-een-uitstraling zal ze nooit krijgen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:12 schreef ClearGreen het volgende:
Toch wel verrassend goed vanavond. Jammer dat ze haar uitstraling niet mee heeft.
Absoluut!quote:
-Vaduz- Groothuizen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En toch heeft ze wel iets waarvan je denkt: leuke meid! Een Beyonce-dijk-van-een-uitstraling zal ze nooit krijgen.
Beyonce en uitstraling in één zinquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En toch heeft ze wel iets waarvan je denkt: leuke meid! Een Beyonce-dijk-van-een-uitstraling zal ze nooit krijgen.
Je vindt dat Beynocé geen uitstraling heeft?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Beyonce en uitstraling in één zin
The Climbquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:18 schreef mismlife het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet dat ze gisteravond zong??:D
Beter dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:38 schreef ranja het volgende:
[..]
Kende ik niet, maar ik vind de Maaike versie beter
Ow okequote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:42 schreef ranja het volgende:
[..]
De Miley Cyrus versie. Ik weet niet of er nog meer van zijn.
Jawel, van een barbiepopquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:28 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je vindt dat Beynocé geen uitstraling heeft?
quote:
dat komt in de live shows wel weer goedquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:04 schreef djkoelkast het volgende:
Ja alleen ze hebben wel haar haar verpest nu
Eens. Ik vind het een leuke meid, maar ze springt er totaal niet uit, ook niet door haar geweldige stem.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:50 schreef UltraR het volgende:
Blijft echt totaal niet hangen bij de kijkers verwacht ik.
Ze is zeker niet slecht, maar ik zie -totaal- geen x-factor.
Die opnames zijn ook al een jaar of zo oud.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:19 schreef Toky het volgende:
ik vind haar toch ook wel goed...als ik dit zo beluister, nog een lange weg te gaan maar toch...
degene die haar nu niet zien zitten bedoel je? ik denk het ookquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:42 schreef Marlalala het volgende:
Ik denk dat ze ons nog zal verbazen....
Ja idd! Ik denk dat ze best wel ver komt!quote:Op zondag 28 maart 2010 17:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is ook allemaal zo nieuw voor haar, het lijkt me mooi om haar de komende tijd te zien ontwikkelen.
oh en 4:20 hier:quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:19 schreef Stefkeeh het volgende:
Maaike bij popstars:
nu ik dat heb gezien en dus zie dat ze het niet redde bij popstars.. helaas daar knap ik op af.
Hmm ja maar kom op, Popstarts is ook wel een flutshow.....alsof het daar écht om talent gaat..quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:19 schreef Stefkeeh het volgende:
Maaike bij popstars:
nu ik dat heb gezien en dus zie dat ze het niet redde bij popstars.. helaas daar knap ik op af.
true..quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:24 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hmm ja maar kom op, Popstarts is ook wel een flutshow.....alsof het daar écht om talent gaat..
'Oh Bart, je klonk niet zo goed hè..Maar vooruit, omdat je zo'n lekker koppie heb toch een neeeegennnnnnn'
Ja, maar ze heeft nu wel een ander jurkje aan he!!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:19 schreef Stefkeeh het volgende:
Maaike bij popstars:
Haha teer punt?quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:37 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ja, maar ze heeft nu wel een ander jurkje aan he!!!
Onderschat dat niet....
na de duetten dus de 2de theaterrondequote:Op dinsdag 6 april 2010 17:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Wanneer vloog ze er bij Popstars dan uit?
quote:Op donderdag 8 april 2010 18:58 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik vind haar echt heel suf en doorsnee.
Met saai bedoelen we (ik iig) gewoon: niet boeiend als artiest. Geen artiest. En dat ze nooit op een fout te betrappen is, maakt het alleen nog maar saaier. Alsof een goede zanger altijd zijn stem 100% onder controle moet hebben. No way. Te keurig gezongen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:50 schreef mercu het volgende:
ik snap niet wat mensen toch steeds met saai bedoelen.
als ik kijk naar bv badboys altijd de zelfde act buiten het podium, tot het irritante toe .
sumera die weinig anders lijkt te kunnen dan haar zenuwen onder bedwang proberen te houden en zo kan ik nog wel even door gaan.
maar als je goed luistert snap je wel dat maaike er nog steeds in zit, ze heeft als een van de weinigen een heel eigen stem geluid en is nooit op een fout te betrappen.
Matthijs zingt pas een aantal maandenquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:04 schreef mercu het volgende:
ach iedereen heeft nu eenmaal zijn persoonlijke voorkeur of afkeur.
maar voor een meisje dat pas anderhalf jaar zingt en voor het eerst op een echt podium staat, doet ze het erg goed.
voor de rest is het nu gewoon een persoonlijke voorkeur en Nederland vind haar schijnbaar goed genoeg.
ze zal haar eigen weg vast wel vinden, maar nu overkomt haar alles nog, net zo als bij veel andere kandidaten.
en als je gewoon luistert ,hoor je dat ze vocaal een van de sterkste is.
en geen artieste ik ben gisteren bij de liveshow geweest, en dat geld toch voor anderen veel meer, geloof mij televisie verbloemt veel.
dit is het Maaike-topicquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:02 schreef mercu het volgende:
nou ben gisteren bij de liveshow geweest en dat kon je ook wel horen, was echt niet goed van mathijs.
vind ik nietquote:Op zondag 11 april 2010 23:39 schreef TheVulture het volgende:
daar kan Amy McDonald live niet aan tippen... die is live namelijk verschrikkelijk
Twee keer op Pinkpop gezien... tweemaal een blatend schaap en een aantal octaven lager dan ze op cd zingt...quote:Op zondag 11 april 2010 23:59 schreef ranja het volgende:
[..]
vind ik niet
maar Maaike was inderdaad wel erg goed.
Zag d'r ook op RockWerchter, vond d'r ook teleurstellend live.quote:Op maandag 12 april 2010 00:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Twee keer op Pinkpop gezien... tweemaal een blatend schaap en een aantal octaven lager dan ze op cd zingt...
Vind dat nummer van Amy sowieso soms erg mechanisch klinken. Vooral bij die 'Dayyyyy'.quote:Op zondag 11 april 2010 @ 20:43 schreef zoutestengel het volgende:
Wat een schattig meisje!
Zingt best aardig, ziet er goed uit, helemaal ok![]()
Maar m'n favoriet blijft Jaap natuurlijk. (en Dony)
oooooooh.. ik dacht Maaike dusquote:Op maandag 12 april 2010 17:47 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja. Of was het 2007? Ik dacht 2008.
Amy dan he, niet Maaike
quote:Op maandag 12 april 2010 18:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Maaike sloot Lowlands 2008 af in een drie uur durende show.
Dat het erger kan ga ik niet tegenin, maar zeggen dat Maaike bijna geen accent heeftquote:Op woensdag 14 april 2010 13:51 schreef Floor-Sofie het volgende:
wat ik erg irritant vond is dat wat stacey zei, beetje een twenst accent nabotsen en denken dat je grappig bent..
maaike heeft bijna geen accent, het kan echt nog veel erger hoor
Het verschil is..:quote:Op woensdag 14 april 2010 14:02 schreef ranja het volgende:
Dat accent van Danielle vind ik veel irritanter
Misschien is dat het wel. Het plaatje matcht op deze manier in elk geval niet met wat ze uitstraalt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:11 schreef ranja het volgende:
Ze mist niks, ze krijgt alleen onnodige extra's aangesmeerd.
Haha nou ik hoor toch duidelijk dat ze uit Enschedeeeeh komt. Maar ik moet zeggen dat mijn nichtjes uit Almelo wel een tikkeltje erger klinken ja haha. Zat net nog even haar optreden in de sing off te kijken, ik vind toch dat ze het heel erg goed deed! Jammer dat ze er niet iets meer bij bewoog want dan zou ze écht van het beeld afspatten!quote:Op woensdag 14 april 2010 13:51 schreef Floor-Sofie het volgende:
wat ik erg irritant vond is dat wat stacey zei, beetje een twenst accent nabotsen en denken dat je grappig bent..
maaike heeft bijna geen accent, het kan echt nog veel erger hoor
quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:40 schreef mercu het volgende:
goh wat zijn sommigen hier op dit forum toch een stelletje sukkels.
zo staat er hier een reactie van iemand die haar ......... noemt,ik wil het niet uitspreken.
zal wel zo,n jong grietje zijn die alleen maar voor jongens gaat en niet word gehinderd door kennis.
verder stink jaloers dat ze nooit iets in haar leven zal bereiken en dat dan maar af moet geven op iedereen die veel meer potentie heeft dan haar zelf.
kortom een zeer zielig figuur, zonder goede opvoeding, die later nog wel in therapie moet neem ik aan.
Punctuatie.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:40 schreef mercu het volgende:
goh wat zijn sommigen hier op dit forum toch een stelletje sukkels.
zo staat er hier een reactie van iemand die haar ......... noemt,ik wil het niet uitspreken.
zal wel zo,n jong grietje zijn die alleen maar voor jongens gaat en niet word gehinderd door kennis.
verder stink jaloers dat ze nooit iets in haar leven zal bereiken en dat dan maar af moet geven op iedereen die veel meer potentie heeft dan haar zelf.
kortom een zeer zielig figuur, zonder goede opvoeding, die later nog wel in therapie moet neem ik aan.
Inderdaad. Tegenwoordig ben je volgens die stylisten hip als je je haar tot net boven je ogen hebt hangen. Dat kan toch niet fijn zitten?quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:38 schreef djkoelkast het volgende:
Ze mag blijven, ze is nog steeds liev![]()
Alleen ze moet d'r haar niet meer zo laten verkloten, ik vind nog steeds d'r haar zoals ze het zelf oorspronkelijk had het leukste.
Eens! Vind haar heel relaxed en nuchter. Ik vond haar al leuk maar ze is nu wel echt één van mijn favorietenquote:Op maandag 19 april 2010 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, wat the fuck. Ze is ook een van de weinigen die als persoon ubertof en uniek overkomt.
Miley Cyrus en Hilary Duff rockquote:Op woensdag 21 april 2010 13:57 schreef ranja het volgende:
Ik vraag me af wat nou een geschikt 'rock'nummer voor Maaike is.
Sheryl Crow? Krezip? Geen idee eigenlijk
Nee, dan verwacht ik Courtney Lovequote:Op woensdag 21 april 2010 14:09 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat verwacht ik eigenlijk meer bij Danielle
Waarom moet ze rock? Volgens mij past dat niet eens bij haar.quote:Op woensdag 21 april 2010 @ 13:57 schreef ranja het volgende:
Ik vraag me af wat nou een geschikt 'rock'nummer voor Maaike is.
Sheryl Crow? Krezip? Geen idee eigenlijk
Is het thema vrijdagquote:Op woensdag 21 april 2010 19:59 schreef Leigh het volgende:
[..]
Waarom moet ze rock? Volgens mij past dat niet eens bij haar.
Net als hoe-heet-ze-ook-alweer die afviel, een rockchick wilde zijn, maar dat totaal niet was.
Dat vind ik zo jammer, gaan ze vanavond alle randjes van de rock weer opzoeken.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:04 schreef ranja het volgende:
Rock is een breed begrip hoor.
Dat viel mij ook opquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:11 schreef djkoelkast het volgende:
Ze ziet er nu al beter uit dan vorige keer![]()
En rock
dat jou dat nou opvalt en niemand van de juryquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze zat er continu tegenaan, het was niet zuiver. Jammer.
Dat dus. >.<quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:56 schreef Symphonic het volgende:
Ze keek en zong alsof ze moest poepen....
Onbegrijpelijk dat ze niet in de sing-off stond.
En een zuivere houding?quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb inderdaad een heel zuiver gehoor...
kijk door dit soort reacties hoop ik dat de aarde nog een graatje opwarmt,en de zeespiegel een metertje stijgt.quote:Op woensdag 28 april 2010 08:21 schreef sneeuwitjesappel het volgende:
ze is gewoon een schattig lief meisje van de boerderie die heel toevallig kan zingen, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat ze dat ook op nationale tv moet doen.
ga lekker in de plaatselijke kroeg voor die boeren karaoken, worden ze helemaal gek.
maar het hoeft niet op tv.
ze is veel te schattig
ben je er ook geboren dan?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:32 schreef sneeuwitjesappel het volgende:
HA HA HA
Mercu, ik woon in Twente, dus uhhhh....
Jeetje wat een frustraties zegquote:Op woensdag 28 april 2010 12:54 schreef mercu het volgende:
[..]
kijk door dit soort reacties hoop ik dat de aarde nog een graatje opwarmt,en de zeespiegel een metertje stijgt.
dan hebben wij hier in Twente geen last meer van vooroordelen, en hoeft de nationale tv zich enkel nog maar te bekommeren om het oosten en het zuiden van het voormalig Nederland.![]()
trouwens zou je me even de plaatselijke kroeg in Enschede kunnen noemen waar ze gaat karaoken voor de boeren, want er zijn er zoveel.
en het lijkt mij heerlijk,zwembroekje,drankje en een nummer van Maaike op het strand bij Deventer aan zee.
quote:Op donderdag 29 april 2010 12:09 schreef djkoelkast het volgende:
Niveau is toch al zo hoog dit jaar,
maar liever saai en oorstrelend dan zgn flitsend en fucking vals zoals Danielle.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:06 schreef UltraR het volgende:
Pfff, Maaike heeft echt het woord saai uitgevonden en verbeterd.
Boring!
Oh, maar dat ben ik volledig met je eens.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar liever saai en oorstrelend dan zgn flitsend en fucking vals zoals Danielle.
Ik vond de Twentse variant van haar liedje wel geniaalquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:55 schreef Marlalala het volgende:Blij dat ze er nog inzit!
![]()
Maar vind dat gezeur over haar uiterlijk inmiddels wel erg onorigineel. En ze komt uit Twente, moet dat iedere week herhaald worden!?
Inderdaad, al die zogenaamd grappige maar stiekem lullige opmerkingen. Hou toch op zeg.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:55 schreef Marlalala het volgende:
Blij dat ze er nog inzit!
![]()
Maar vind dat gezeur over haar uiterlijk inmiddels wel erg onorigineel. En ze komt uit Twente, moet dat iedere week herhaald worden!?
Bad Boyz waren, net als voorgaande weken, de slechtste. Die winnen door hun act en uiterlijk, niet door hun kwaliteit als zangers.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:52 schreef promiss79 het volgende:
Idem als Danielle: ook niet terecht 'zomaar' door...
Ze is minder slecht als Danielle, maar zij was wel de een-na-slechtste van deze avond....
Jammer dat Nederland voor kleurloos gaat..
Dat.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bad Boyz waren, net als voorgaande weken, de slechtste. Die winnen door hun act en uiterlijk, niet door hun kwaliteit als zangers.
jammer dat neder land voor twee jochies gaat die elke week weer bewijzen dat ze niet kunnen zingen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:52 schreef promiss79 het volgende:
Idem als Danielle: ook niet terecht 'zomaar' door...
Ze is minder slecht als Danielle, maar zij was wel de een-na-slechtste van deze avond....
Jammer dat Nederland voor kleurloos gaat..
Precies. 1 keer Sieneke noemen en je houdt dat stempel voor altijd.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:29 schreef eleusis het volgende:
Inderdaad, al die zogenaamd grappige maar stiekem lullige opmerkingen. Hou toch op zeg.
Anyway. Ze deed het erg goed en straalt ook zo schattigErg prettig om te zien en naar te luisteren. Hopelijk ver komen.
zeurpietjequote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:34 schreef UltraR het volgende:
Laatste lange toon was overigens wel extreem vals. Lelijkste toon die ik in de liveshows tot nu toe heb gehoord.
Sumera zingt niet vals, maar haar stem matcht gewoon niet met mijn trommelvliezen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:16 schreef Marlalala het volgende:
[..]
zeurpietje![]()
Volgens mij zei je ook al zoiets over Sumera...
Grin, nee, maar het is al bewezen dat dat ook niet hoeft in zo'n showquote:Op zaterdag 1 mei 2010 @ 01:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bad Boyz waren, net als voorgaande weken, de slechtste. Die winnen door hun act en uiterlijk, niet door hun kwaliteit als zangers.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:52 schreef iBenny het volgende:
Het was voor het eerst dat ik Maaike goed vond
Nja daar hebben ze niet zoveel aan te doen natuurlijk...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Het raakte me niet, wat ze gisteravond zong. De vertaling van Make you feel my love vind ik ook niet zo geslaagd. Het duurde me te lang, geen goed teken.
Ja oke... daar heb je een puntquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, maar als meer mensen dat hebben heeft dat wel effect op het mooi vinden van haar optreden.
Ja ben ik met je eens. Maar Marco Borsato importeert ook al zijn liedjes volgens mij dus dat hoort er dan ook niet in thuis.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:59 schreef Woelli het volgende:
Ik vind eigenlijk het nummer dat Maaike zong niet binnen passen.
Nederlands product, het is een Nederlandse vertaling en in mijn ogen geen product. Een vertaalde boek is toch ook geen Nederlands product?
Je doelt op Sarina. Maaike is nog maar 19.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:59 schreef FP128 het volgende:
Ik zag zaterdagavond tijdens et schakelen tussen de zenders even
op RTL4 een niet slecht uitziende vrouw (milf?) die even op het podium
iets stond te brullen naast die Wendy van Dijk. Was dat Maaike?
Die legging hèquote:Op zondag 2 mei 2010 12:32 schreef Marlalala het volgende:
Tot nu toe vind ik haar trouwens de kandidaat die het meeste doet met het jurycommentaar. Alleen daarom verdient ze het al om ver te komen!
quote:
Oh..keee...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:10 schreef marcodej het volgende:
Zag ik daar ineens een tattoo? Jammer van zo'n toffe meid...
Toen stopte ik met lezen...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond het op veel moment vrij matig gezongen, ik zou het echt beter kunnen.
nou laat je eens horen op youtube, wie weet?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond het op veel moment vrij matig gezongen, ik zou het echt beter kunnen. Die uithaal was wel goed, maar dat was dan ook het enige. Ze heeft wel een goeie kop en het is een lief meisje, maar haar zang vind ik niet geweldig.
je kunt kunt ook niets horen dat er niet was.quote:Op zondag 9 mei 2010 03:26 schreef dubbel1 het volgende:
Ongelooflijk deze reacties. Maaike zong echt op sommige moment héél erg vals. Het is onvoorstelbaar dat niemand dat gehoord heeft. We hielden hier allemaal af en toe de handen voor de oren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |