abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80698385
Ze irriteert me gewoon. Ik kan niet goed uitleggen waarom.

Ik vond voor bijna iedereen de keuze waardeloos trouwens.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_80698409
Ik heb bij haar wel zoiets van: niet zo bangig voor de jury staan, laat zien hoe cool je bent!
That's all folks!
pi_80713907
Ze heeft iig niet zo'n lelijke legging aan!
(ik kijk de herhaling )
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 27 april 2010 @ 11:57:45 #204
88233 Steve
Still the best.
pi_80761065
Ik weet het ook niet helemaal bij haar. Volgens mij met de juiste liedjes dat ze helemaal super is, maar nu blijft ze een beetje in de middenmoot.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_80793678
ze is gewoon een schattig lief meisje van de boerderie die heel toevallig kan zingen, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat ze dat ook op nationale tv moet doen.
ga lekker in de plaatselijke kroeg voor die boeren karaoken, worden ze helemaal gek.
maar het hoeft niet op tv.

ze is veel te schattig
pi_80801508
quote:
Op woensdag 28 april 2010 08:21 schreef sneeuwitjesappel het volgende:
ze is gewoon een schattig lief meisje van de boerderie die heel toevallig kan zingen, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat ze dat ook op nationale tv moet doen.
ga lekker in de plaatselijke kroeg voor die boeren karaoken, worden ze helemaal gek.
maar het hoeft niet op tv.

ze is veel te schattig
kijk door dit soort reacties hoop ik dat de aarde nog een graatje opwarmt,en de zeespiegel een metertje stijgt.
dan hebben wij hier in Twente geen last meer van vooroordelen, en hoeft de nationale tv zich enkel nog maar te bekommeren om het oosten en het zuiden van het voormalig Nederland.
trouwens zou je me even de plaatselijke kroeg in Enschede kunnen noemen waar ze gaat karaoken voor de boeren, want er zijn er zoveel.
en het lijkt mij heerlijk,zwembroekje,drankje en een nummer van Maaike op het strand bij Deventer aan zee.
pi_80802289
Het aardige en schattige vind ik juist wel positief eigenlijk. Ik hou niet zo van kapsones en arogantie. En aan zangkwaliteiten geen gebrek. Prettig om naar te luisteren.
Computers en laptops worden op onze online veiling goedkoper inplaats van (zoals de meeste veilingen) duurder.
pi_80802781
HA HA HA

Mercu, ik woon in Twente, dus uhhhh....
pi_80803316
quote:
Op woensdag 28 april 2010 13:32 schreef sneeuwitjesappel het volgende:
HA HA HA

Mercu, ik woon in Twente, dus uhhhh....
ben je er ook geboren dan?
want iemand die dit soort dingen schrijft is toch hoop ik geen echte Twentenaar.
Maar alle gekheid op een stokje doe je klompen uit kom onder de koeien vandaan was de mest van je benen,en voor dat je de koeien weer op stal zet ,kruip nog een keer achter je pc (das dat ding met zo,n scherm en zo,n plaat met van die druk knoppen) en vermeld even de kroeg waar Maaike moet zingen voor al jou mede boeren,dan zal dat vast wel te overleggen zijn met haar.
pi_80803617
quote:
Op woensdag 28 april 2010 12:54 schreef mercu het volgende:

[..]

kijk door dit soort reacties hoop ik dat de aarde nog een graatje opwarmt,en de zeespiegel een metertje stijgt.
dan hebben wij hier in Twente geen last meer van vooroordelen, en hoeft de nationale tv zich enkel nog maar te bekommeren om het oosten en het zuiden van het voormalig Nederland.
trouwens zou je me even de plaatselijke kroeg in Enschede kunnen noemen waar ze gaat karaoken voor de boeren, want er zijn er zoveel.
en het lijkt mij heerlijk,zwembroekje,drankje en een nummer van Maaike op het strand bij Deventer aan zee.
Jeetje wat een frustraties zeg
pi_80803663
Vort Berta, vrouwtje moet even achter die plastieken bak zitten.

ha ha
ja je hebt me ontmaskerd.
nee, ben niet in twente geboren.
best wel jammer, want dan was ik gewend aan het accent.
maar goed, ze kan wel zingen hoor, maar geen x-factor material.

heeft ze geen hyves oid, kun je het dr zelf vragen.
pi_80804344
ach met die frustraties valt het wel mee, ik hoop toch dat iedereen begrijpt dat je dit soort uitspraken van mij met een korrel zout moet nemen. (hebben wij trouwens genoeg van op voorraad bij ons in Twente)
en voor jou sneeuwitjesappel ik heb een paar live op tredens van haar gezien en kan mij niet aan de indruk onttrekken, dat ze bij xfactor juist zo word neergezet want geloof mij een act kan ze juist heel goed neer zetten als ze gewoon zichzelf mag zijn.
pi_80806522
ja dit soort programma's wordt ongetwijfeld manipulatief opgemaakt

maar toch....
ha ha
smaken verschillen
pi_80823208
Je kan gewoon merken dat ze nog jong is en de bewuste Sieneke uitspraak heeft dr imago geen goed gedaan. Verder noet verkeerd, maar ook niet echt uitgesproken
pi_80836899
Ze is een van de weinige kandidaten met persoonlijkheid.
That's all folks!
  Moderator donderdag 29 april 2010 @ 12:09:36 #216
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_80837836
Ze is gewoon leuk om te zien, leuk om te horen. Echt een leuk ding
Niveau is toch al zo hoog dit jaar, maar Maaike hoort er zéker tussen, Bad Boyz bijvoorbeeld niet, die zijn van het niveau Popstars.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  donderdag 29 april 2010 @ 12:46:54 #217
13973 ranja
image means nothing
pi_80839171
quote:
Op donderdag 29 april 2010 12:09 schreef djkoelkast het volgende:

Niveau is toch al zo hoog dit jaar,

Vind ik niet echt. Een aantal van de besten zijn er al uit, wat er over is word ik gemiddeld genomen niet heel erg gelukkig van. Als Maaike en Sumera er uit gaan vraag ik me af of ik nog zin heb om te kijken.
pi_80841475
mijn favoriet
pi_80879470
Eigenlijk vind ik Maaike maar een beetje nietszeggend... Als ze nou een waanzinnige zangeres was.. maar dat heb ik tot nu toe ook nog niet echt gehoord..
pi_80884488
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_80884501
As de reeg'n om mien ooooor'n sloat
  vrijdag 30 april 2010 @ 21:35:54 #222
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_80885001
Veruit haar beste optreden in de live-shows....
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  vrijdag 30 april 2010 @ 22:20:12 #223
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_80886925
Ze heeft me verrast vandaag, ben plotseling een beetje fan.
pi_80888753
Pfff, Maaike heeft echt het woord saai uitgevonden en verbeterd.
Boring!
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:14:10 #225
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_80889063
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:06 schreef UltraR het volgende:
Pfff, Maaike heeft echt het woord saai uitgevonden en verbeterd.
Boring!
maar liever saai en oorstrelend dan zgn flitsend en fucking vals zoals Danielle.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')