kijk door dit soort reacties hoop ik dat de aarde nog een graatje opwarmt,en de zeespiegel een metertje stijgt.quote:Op woensdag 28 april 2010 08:21 schreef sneeuwitjesappel het volgende:
ze is gewoon een schattig lief meisje van de boerderie die heel toevallig kan zingen, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat ze dat ook op nationale tv moet doen.
ga lekker in de plaatselijke kroeg voor die boeren karaoken, worden ze helemaal gek.
maar het hoeft niet op tv.
ze is veel te schattig
ben je er ook geboren dan?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:32 schreef sneeuwitjesappel het volgende:
HA HA HA
Mercu, ik woon in Twente, dus uhhhh....
Jeetje wat een frustraties zegquote:Op woensdag 28 april 2010 12:54 schreef mercu het volgende:
[..]
kijk door dit soort reacties hoop ik dat de aarde nog een graatje opwarmt,en de zeespiegel een metertje stijgt.
dan hebben wij hier in Twente geen last meer van vooroordelen, en hoeft de nationale tv zich enkel nog maar te bekommeren om het oosten en het zuiden van het voormalig Nederland.![]()
trouwens zou je me even de plaatselijke kroeg in Enschede kunnen noemen waar ze gaat karaoken voor de boeren, want er zijn er zoveel.
en het lijkt mij heerlijk,zwembroekje,drankje en een nummer van Maaike op het strand bij Deventer aan zee.
quote:Op donderdag 29 april 2010 12:09 schreef djkoelkast het volgende:
Niveau is toch al zo hoog dit jaar,
maar liever saai en oorstrelend dan zgn flitsend en fucking vals zoals Danielle.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:06 schreef UltraR het volgende:
Pfff, Maaike heeft echt het woord saai uitgevonden en verbeterd.
Boring!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |