quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:33 schreef timmmmm het volgende:
En die button lijkt zo echt een tepelstikker
Dat belooft niet veel goeds.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar erg veel in beeld is ze nog niet geweest.
zo'n klank die ik al duizend maal eerder heb gehoord. en dan dat gezicht erbij en die uitstraling. mwoaquote:
Ik denk dat ze haar hebben doorgelaten omdat zij dan weer een ander typje in het plaatje isquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind juist haar stem uniek, dat heeft denk ik de doorslag gegeven bij de jury.
En toch heeft ze wel iets waarvan je denkt: leuke meid! Een Beyonce-dijk-van-een-uitstraling zal ze nooit krijgen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:12 schreef ClearGreen het volgende:
Toch wel verrassend goed vanavond. Jammer dat ze haar uitstraling niet mee heeft.
Absoluut!quote:
-Vaduz- Groothuizen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En toch heeft ze wel iets waarvan je denkt: leuke meid! Een Beyonce-dijk-van-een-uitstraling zal ze nooit krijgen.
Beyonce en uitstraling in één zinquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En toch heeft ze wel iets waarvan je denkt: leuke meid! Een Beyonce-dijk-van-een-uitstraling zal ze nooit krijgen.
Je vindt dat Beynocé geen uitstraling heeft?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Beyonce en uitstraling in één zin
The Climbquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:18 schreef mismlife het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet dat ze gisteravond zong??:D
Beter dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:38 schreef ranja het volgende:
[..]
Kende ik niet, maar ik vind de Maaike versie beter
Ow okequote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:42 schreef ranja het volgende:
[..]
De Miley Cyrus versie. Ik weet niet of er nog meer van zijn.
Jawel, van een barbiepopquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:28 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je vindt dat Beynocé geen uitstraling heeft?
quote:
dat komt in de live shows wel weer goedquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:04 schreef djkoelkast het volgende:
Ja alleen ze hebben wel haar haar verpest nu
Eens. Ik vind het een leuke meid, maar ze springt er totaal niet uit, ook niet door haar geweldige stem.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:50 schreef UltraR het volgende:
Blijft echt totaal niet hangen bij de kijkers verwacht ik.
Ze is zeker niet slecht, maar ik zie -totaal- geen x-factor.
Die opnames zijn ook al een jaar of zo oud.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:19 schreef Toky het volgende:
ik vind haar toch ook wel goed...als ik dit zo beluister, nog een lange weg te gaan maar toch...
degene die haar nu niet zien zitten bedoel je? ik denk het ookquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:42 schreef Marlalala het volgende:
Ik denk dat ze ons nog zal verbazen....
Ja idd! Ik denk dat ze best wel ver komt!quote:Op zondag 28 maart 2010 17:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is ook allemaal zo nieuw voor haar, het lijkt me mooi om haar de komende tijd te zien ontwikkelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |