Met saai bedoelen we (ik iig) gewoon: niet boeiend als artiest. Geen artiest. En dat ze nooit op een fout te betrappen is, maakt het alleen nog maar saaier. Alsof een goede zanger altijd zijn stem 100% onder controle moet hebben. No way. Te keurig gezongen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:50 schreef mercu het volgende:
ik snap niet wat mensen toch steeds met saai bedoelen.
als ik kijk naar bv badboys altijd de zelfde act buiten het podium, tot het irritante toe .
sumera die weinig anders lijkt te kunnen dan haar zenuwen onder bedwang proberen te houden en zo kan ik nog wel even door gaan.
maar als je goed luistert snap je wel dat maaike er nog steeds in zit, ze heeft als een van de weinigen een heel eigen stem geluid en is nooit op een fout te betrappen.
Matthijs zingt pas een aantal maandenquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:04 schreef mercu het volgende:
ach iedereen heeft nu eenmaal zijn persoonlijke voorkeur of afkeur.
maar voor een meisje dat pas anderhalf jaar zingt en voor het eerst op een echt podium staat, doet ze het erg goed.
voor de rest is het nu gewoon een persoonlijke voorkeur en Nederland vind haar schijnbaar goed genoeg.
ze zal haar eigen weg vast wel vinden, maar nu overkomt haar alles nog, net zo als bij veel andere kandidaten.
en als je gewoon luistert ,hoor je dat ze vocaal een van de sterkste is.
en geen artieste ik ben gisteren bij de liveshow geweest, en dat geld toch voor anderen veel meer, geloof mij televisie verbloemt veel.
dit is het Maaike-topicquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:02 schreef mercu het volgende:
nou ben gisteren bij de liveshow geweest en dat kon je ook wel horen, was echt niet goed van mathijs.
vind ik nietquote:Op zondag 11 april 2010 23:39 schreef TheVulture het volgende:
daar kan Amy McDonald live niet aan tippen... die is live namelijk verschrikkelijk
Twee keer op Pinkpop gezien... tweemaal een blatend schaap en een aantal octaven lager dan ze op cd zingt...quote:Op zondag 11 april 2010 23:59 schreef ranja het volgende:
[..]
vind ik niet
maar Maaike was inderdaad wel erg goed.
Zag d'r ook op RockWerchter, vond d'r ook teleurstellend live.quote:Op maandag 12 april 2010 00:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Twee keer op Pinkpop gezien... tweemaal een blatend schaap en een aantal octaven lager dan ze op cd zingt...
Vind dat nummer van Amy sowieso soms erg mechanisch klinken. Vooral bij die 'Dayyyyy'.quote:Op zondag 11 april 2010 @ 20:43 schreef zoutestengel het volgende:
Wat een schattig meisje!
Zingt best aardig, ziet er goed uit, helemaal ok![]()
Maar m'n favoriet blijft Jaap natuurlijk. (en Dony)
oooooooh.. ik dacht Maaike dusquote:Op maandag 12 april 2010 17:47 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja. Of was het 2007? Ik dacht 2008.
Amy dan he, niet Maaike
quote:Op maandag 12 april 2010 18:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Maaike sloot Lowlands 2008 af in een drie uur durende show.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |