Oh, maar dat ben ik volledig met je eens.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar liever saai en oorstrelend dan zgn flitsend en fucking vals zoals Danielle.
Ik vond de Twentse variant van haar liedje wel geniaalquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:55 schreef Marlalala het volgende:Blij dat ze er nog inzit!
![]()
Maar vind dat gezeur over haar uiterlijk inmiddels wel erg onorigineel. En ze komt uit Twente, moet dat iedere week herhaald worden!?
Inderdaad, al die zogenaamd grappige maar stiekem lullige opmerkingen. Hou toch op zeg.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:55 schreef Marlalala het volgende:
Blij dat ze er nog inzit!
![]()
Maar vind dat gezeur over haar uiterlijk inmiddels wel erg onorigineel. En ze komt uit Twente, moet dat iedere week herhaald worden!?
Bad Boyz waren, net als voorgaande weken, de slechtste. Die winnen door hun act en uiterlijk, niet door hun kwaliteit als zangers.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:52 schreef promiss79 het volgende:
Idem als Danielle: ook niet terecht 'zomaar' door...
Ze is minder slecht als Danielle, maar zij was wel de een-na-slechtste van deze avond....
Jammer dat Nederland voor kleurloos gaat..
Dat.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bad Boyz waren, net als voorgaande weken, de slechtste. Die winnen door hun act en uiterlijk, niet door hun kwaliteit als zangers.
jammer dat neder land voor twee jochies gaat die elke week weer bewijzen dat ze niet kunnen zingen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:52 schreef promiss79 het volgende:
Idem als Danielle: ook niet terecht 'zomaar' door...
Ze is minder slecht als Danielle, maar zij was wel de een-na-slechtste van deze avond....
Jammer dat Nederland voor kleurloos gaat..
Precies. 1 keer Sieneke noemen en je houdt dat stempel voor altijd.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:29 schreef eleusis het volgende:
Inderdaad, al die zogenaamd grappige maar stiekem lullige opmerkingen. Hou toch op zeg.
Anyway. Ze deed het erg goed en straalt ook zo schattigErg prettig om te zien en naar te luisteren. Hopelijk ver komen.
zeurpietjequote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:34 schreef UltraR het volgende:
Laatste lange toon was overigens wel extreem vals. Lelijkste toon die ik in de liveshows tot nu toe heb gehoord.
Sumera zingt niet vals, maar haar stem matcht gewoon niet met mijn trommelvliezen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:16 schreef Marlalala het volgende:
[..]
zeurpietje![]()
Volgens mij zei je ook al zoiets over Sumera...
Grin, nee, maar het is al bewezen dat dat ook niet hoeft in zo'n showquote:Op zaterdag 1 mei 2010 @ 01:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bad Boyz waren, net als voorgaande weken, de slechtste. Die winnen door hun act en uiterlijk, niet door hun kwaliteit als zangers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |