abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80889104
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:14 schreef Symphonic het volgende:

[..]

maar liever saai en oorstrelend dan zgn flitsend en fucking vals zoals Danielle.
Oh, maar dat ben ik volledig met je eens.
Hoewel ik ´oorstrelend´ wat te veel eer vind. Ze zingt een stuk beter dan Danielle, maar eerlijk is eerlijk, dat is ook niet zo heel moeilijk.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_80889460
Ze heeft de beste stem en één van de prettigste uitstralingen van allemaal.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_80889472
Ze is doorrrr
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:48:43 #229
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_80890603
Ze heeft een goeie stem , maar raakt me niet...
heitieh
pi_80890758
Idem als Danielle: ook niet terecht 'zomaar' door...

Ze is minder slecht als Danielle, maar zij was wel de een-na-slechtste van deze avond....

Jammer dat Nederland voor kleurloos gaat..
pi_80890878
Blij dat ze er nog inzit!
Maar vind dat gezeur over haar uiterlijk inmiddels wel erg onorigineel. En ze komt uit Twente, moet dat iedere week herhaald worden!?
pi_80890933
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:55 schreef Marlalala het volgende:
Maar vind dat gezeur over haar uiterlijk inmiddels wel erg onorigineel. En ze komt uit Twente, moet dat iedere week herhaald worden!?
Ik vond de Twentse variant van haar liedje wel geniaal
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 1 mei 2010 @ 00:29:53 #233
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_80892037
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:55 schreef Marlalala het volgende:
Inderdaad, al die zogenaamd grappige maar stiekem lullige opmerkingen. Hou toch op zeg.

Anyway. Ze deed het erg goed en straalt ook zo schattig Erg prettig om te zien en naar te luisteren. Hopelijk ver komen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Moderator zaterdag 1 mei 2010 @ 01:08:19 #234
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_80892975
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:52 schreef promiss79 het volgende:

Ze is minder slecht als Danielle, maar zij was wel de een-na-slechtste van deze avond....

Bad Boyz waren, net als voorgaande weken, de slechtste. Die winnen door hun act en uiterlijk, niet door hun kwaliteit als zangers.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  zaterdag 1 mei 2010 @ 01:38:44 #235
294606 Pfe.
Joe-ku-leh-lie.
pi_80893421
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 01:08 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Bad Boyz waren, net als voorgaande weken, de slechtste. Die winnen door hun act en uiterlijk, niet door hun kwaliteit als zangers.
Dat.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_80894754
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:52 schreef promiss79 het volgende:

jammer dat neder land voor twee jochies gaat die elke week weer bewijzen dat ze niet kunnen zingen.
jammer dat neder land voor een meisje op een schommel gaat die totaal geen power heeft en elke week mag zeggen hoe zenuwachtig ze wel niet is.
jammer dat nederland voor voor een meisje gaat met 18 meter lange benen die elke week laat zien dat ze toch nog slechter kan.
ach zo kan ik nog wel verder gaan, Maaike heeft vanavond laten horen dat ze vocaal een van de sterkste is zoniet de sterkste.
pi_80897938
Damn wat een geniaal optreden !
Willem-Jan van Puffelen
  zaterdag 1 mei 2010 @ 11:57:07 #238
13973 ranja
image means nothing
pi_80898001
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 00:29 schreef eleusis het volgende:

Inderdaad, al die zogenaamd grappige maar stiekem lullige opmerkingen. Hou toch op zeg.

Anyway. Ze deed het erg goed en straalt ook zo schattig Erg prettig om te zien en naar te luisteren. Hopelijk ver komen.
Precies. 1 keer Sieneke noemen en je houdt dat stempel voor altijd.
Ik vind haar de laatste 2 keer er een stuk beter uitzien dan de eerste 2 live shows, toen was het te overdreven. Nu gewoon erg leuk. En zingen deed ze altijd al goed.
pi_80898239
Het was redelijk goed gezongen maar het raakte me absoluut niet. Mag er ook uitvliegen van mij.
pi_80900789
Ze zingt goed en ze zag er leuk uit gisteravond. Puur op kwaliteit zou ze makkelijk in de finale komen.
pi_80900840
Het was voor het eerst dat ik Maaike goed vond
pi_80904760
Laatste lange toon was overigens wel extreem vals. Lelijkste toon die ik in de liveshows tot nu toe heb gehoord.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_80908005
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 16:34 schreef UltraR het volgende:
Laatste lange toon was overigens wel extreem vals. Lelijkste toon die ik in de liveshows tot nu toe heb gehoord.
zeurpietje
Volgens mij zei je ook al zoiets over Sumera...
pi_80908044
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 18:16 schreef Marlalala het volgende:

[..]

zeurpietje
Volgens mij zei je ook al zoiets over Sumera...
Sumera zingt niet vals, maar haar stem matcht gewoon niet met mijn trommelvliezen.
Laatste noot van Maaike was gewoon gruwelijk vals.
pi_80910183
Ze is gewoon zo saai
Dus ze mag er lekker uit!
  zaterdag 1 mei 2010 @ 19:58:58 #246
88233 Steve
Still the best.
pi_80911008
Ze viel niet op gister.

Alleen dat gezeik over haar kleding, vind ik zielig voor d'r.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_80911197
Ik vind haar qua haar en gezicht een beetje lijken op Kate Nash.

pi_80912114
Dat gezemel over die kleding... wat maakt het nu uit. Of dat iets met haar zang te maken heeft.
Maar vind haar wel een grijze muis. Extravert is ze in ieder geval niet. En volgens mij heeft ze dat wel nodig in deze club.
Liej
pi_80912193
Het raakte me niet, wat ze gisteravond zong. De vertaling van Make you feel my love vind ik ook niet zo geslaagd. Het duurde me te lang, geen goed teken.
That's all folks!
pi_80912278
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 @ 01:08 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Grin, nee, maar het is al bewezen dat dat ook niet hoeft in zo'n show
Liej
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')