abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80698385
Ze irriteert me gewoon. Ik kan niet goed uitleggen waarom.

Ik vond voor bijna iedereen de keuze waardeloos trouwens.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_80698409
Ik heb bij haar wel zoiets van: niet zo bangig voor de jury staan, laat zien hoe cool je bent!
That's all folks!
pi_80713907
Ze heeft iig niet zo'n lelijke legging aan!
(ik kijk de herhaling )
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 27 april 2010 @ 11:57:45 #204
88233 Steve
Still the best.
pi_80761065
Ik weet het ook niet helemaal bij haar. Volgens mij met de juiste liedjes dat ze helemaal super is, maar nu blijft ze een beetje in de middenmoot.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_80793678
ze is gewoon een schattig lief meisje van de boerderie die heel toevallig kan zingen, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat ze dat ook op nationale tv moet doen.
ga lekker in de plaatselijke kroeg voor die boeren karaoken, worden ze helemaal gek.
maar het hoeft niet op tv.

ze is veel te schattig
pi_80801508
quote:
Op woensdag 28 april 2010 08:21 schreef sneeuwitjesappel het volgende:
ze is gewoon een schattig lief meisje van de boerderie die heel toevallig kan zingen, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat ze dat ook op nationale tv moet doen.
ga lekker in de plaatselijke kroeg voor die boeren karaoken, worden ze helemaal gek.
maar het hoeft niet op tv.

ze is veel te schattig
kijk door dit soort reacties hoop ik dat de aarde nog een graatje opwarmt,en de zeespiegel een metertje stijgt.
dan hebben wij hier in Twente geen last meer van vooroordelen, en hoeft de nationale tv zich enkel nog maar te bekommeren om het oosten en het zuiden van het voormalig Nederland.
trouwens zou je me even de plaatselijke kroeg in Enschede kunnen noemen waar ze gaat karaoken voor de boeren, want er zijn er zoveel.
en het lijkt mij heerlijk,zwembroekje,drankje en een nummer van Maaike op het strand bij Deventer aan zee.
pi_80802289
Het aardige en schattige vind ik juist wel positief eigenlijk. Ik hou niet zo van kapsones en arogantie. En aan zangkwaliteiten geen gebrek. Prettig om naar te luisteren.
Computers en laptops worden op onze online veiling goedkoper inplaats van (zoals de meeste veilingen) duurder.
pi_80802781
HA HA HA

Mercu, ik woon in Twente, dus uhhhh....
pi_80803316
quote:
Op woensdag 28 april 2010 13:32 schreef sneeuwitjesappel het volgende:
HA HA HA

Mercu, ik woon in Twente, dus uhhhh....
ben je er ook geboren dan?
want iemand die dit soort dingen schrijft is toch hoop ik geen echte Twentenaar.
Maar alle gekheid op een stokje doe je klompen uit kom onder de koeien vandaan was de mest van je benen,en voor dat je de koeien weer op stal zet ,kruip nog een keer achter je pc (das dat ding met zo,n scherm en zo,n plaat met van die druk knoppen) en vermeld even de kroeg waar Maaike moet zingen voor al jou mede boeren,dan zal dat vast wel te overleggen zijn met haar.
pi_80803617
quote:
Op woensdag 28 april 2010 12:54 schreef mercu het volgende:

[..]

kijk door dit soort reacties hoop ik dat de aarde nog een graatje opwarmt,en de zeespiegel een metertje stijgt.
dan hebben wij hier in Twente geen last meer van vooroordelen, en hoeft de nationale tv zich enkel nog maar te bekommeren om het oosten en het zuiden van het voormalig Nederland.
trouwens zou je me even de plaatselijke kroeg in Enschede kunnen noemen waar ze gaat karaoken voor de boeren, want er zijn er zoveel.
en het lijkt mij heerlijk,zwembroekje,drankje en een nummer van Maaike op het strand bij Deventer aan zee.
Jeetje wat een frustraties zeg
pi_80803663
Vort Berta, vrouwtje moet even achter die plastieken bak zitten.

ha ha
ja je hebt me ontmaskerd.
nee, ben niet in twente geboren.
best wel jammer, want dan was ik gewend aan het accent.
maar goed, ze kan wel zingen hoor, maar geen x-factor material.

heeft ze geen hyves oid, kun je het dr zelf vragen.
pi_80804344
ach met die frustraties valt het wel mee, ik hoop toch dat iedereen begrijpt dat je dit soort uitspraken van mij met een korrel zout moet nemen. (hebben wij trouwens genoeg van op voorraad bij ons in Twente)
en voor jou sneeuwitjesappel ik heb een paar live op tredens van haar gezien en kan mij niet aan de indruk onttrekken, dat ze bij xfactor juist zo word neergezet want geloof mij een act kan ze juist heel goed neer zetten als ze gewoon zichzelf mag zijn.
pi_80806522
ja dit soort programma's wordt ongetwijfeld manipulatief opgemaakt

maar toch....
ha ha
smaken verschillen
pi_80823208
Je kan gewoon merken dat ze nog jong is en de bewuste Sieneke uitspraak heeft dr imago geen goed gedaan. Verder noet verkeerd, maar ook niet echt uitgesproken
pi_80836899
Ze is een van de weinige kandidaten met persoonlijkheid.
That's all folks!
  Moderator donderdag 29 april 2010 @ 12:09:36 #216
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_80837836
Ze is gewoon leuk om te zien, leuk om te horen. Echt een leuk ding
Niveau is toch al zo hoog dit jaar, maar Maaike hoort er zéker tussen, Bad Boyz bijvoorbeeld niet, die zijn van het niveau Popstars.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  donderdag 29 april 2010 @ 12:46:54 #217
13973 ranja
image means nothing
pi_80839171
quote:
Op donderdag 29 april 2010 12:09 schreef djkoelkast het volgende:

Niveau is toch al zo hoog dit jaar,

Vind ik niet echt. Een aantal van de besten zijn er al uit, wat er over is word ik gemiddeld genomen niet heel erg gelukkig van. Als Maaike en Sumera er uit gaan vraag ik me af of ik nog zin heb om te kijken.
pi_80841475
mijn favoriet
pi_80879470
Eigenlijk vind ik Maaike maar een beetje nietszeggend... Als ze nou een waanzinnige zangeres was.. maar dat heb ik tot nu toe ook nog niet echt gehoord..
pi_80884488
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_80884501
As de reeg'n om mien ooooor'n sloat
  vrijdag 30 april 2010 @ 21:35:54 #222
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_80885001
Veruit haar beste optreden in de live-shows....
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  vrijdag 30 april 2010 @ 22:20:12 #223
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_80886925
Ze heeft me verrast vandaag, ben plotseling een beetje fan.
pi_80888753
Pfff, Maaike heeft echt het woord saai uitgevonden en verbeterd.
Boring!
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:14:10 #225
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_80889063
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:06 schreef UltraR het volgende:
Pfff, Maaike heeft echt het woord saai uitgevonden en verbeterd.
Boring!
maar liever saai en oorstrelend dan zgn flitsend en fucking vals zoals Danielle.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_80889104
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:14 schreef Symphonic het volgende:

[..]

maar liever saai en oorstrelend dan zgn flitsend en fucking vals zoals Danielle.
Oh, maar dat ben ik volledig met je eens.
Hoewel ik ´oorstrelend´ wat te veel eer vind. Ze zingt een stuk beter dan Danielle, maar eerlijk is eerlijk, dat is ook niet zo heel moeilijk.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_80889460
Ze heeft de beste stem en één van de prettigste uitstralingen van allemaal.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_80889472
Ze is doorrrr
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:48:43 #229
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_80890603
Ze heeft een goeie stem , maar raakt me niet...
heitieh
pi_80890758
Idem als Danielle: ook niet terecht 'zomaar' door...

Ze is minder slecht als Danielle, maar zij was wel de een-na-slechtste van deze avond....

Jammer dat Nederland voor kleurloos gaat..
pi_80890878
Blij dat ze er nog inzit!
Maar vind dat gezeur over haar uiterlijk inmiddels wel erg onorigineel. En ze komt uit Twente, moet dat iedere week herhaald worden!?
pi_80890933
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:55 schreef Marlalala het volgende:
Maar vind dat gezeur over haar uiterlijk inmiddels wel erg onorigineel. En ze komt uit Twente, moet dat iedere week herhaald worden!?
Ik vond de Twentse variant van haar liedje wel geniaal
  zaterdag 1 mei 2010 @ 00:29:53 #233
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_80892037
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:55 schreef Marlalala het volgende:
Inderdaad, al die zogenaamd grappige maar stiekem lullige opmerkingen. Hou toch op zeg.

Anyway. Ze deed het erg goed en straalt ook zo schattig Erg prettig om te zien en naar te luisteren. Hopelijk ver komen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Moderator zaterdag 1 mei 2010 @ 01:08:19 #234
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_80892975
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:52 schreef promiss79 het volgende:

Ze is minder slecht als Danielle, maar zij was wel de een-na-slechtste van deze avond....

Bad Boyz waren, net als voorgaande weken, de slechtste. Die winnen door hun act en uiterlijk, niet door hun kwaliteit als zangers.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  zaterdag 1 mei 2010 @ 01:38:44 #235
294606 Pfe.
Joe-ku-leh-lie.
pi_80893421
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 01:08 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Bad Boyz waren, net als voorgaande weken, de slechtste. Die winnen door hun act en uiterlijk, niet door hun kwaliteit als zangers.
Dat.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_80894754
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:52 schreef promiss79 het volgende:

jammer dat neder land voor twee jochies gaat die elke week weer bewijzen dat ze niet kunnen zingen.
jammer dat neder land voor een meisje op een schommel gaat die totaal geen power heeft en elke week mag zeggen hoe zenuwachtig ze wel niet is.
jammer dat nederland voor voor een meisje gaat met 18 meter lange benen die elke week laat zien dat ze toch nog slechter kan.
ach zo kan ik nog wel verder gaan, Maaike heeft vanavond laten horen dat ze vocaal een van de sterkste is zoniet de sterkste.
pi_80897938
Damn wat een geniaal optreden !
Willem-Jan van Puffelen
  zaterdag 1 mei 2010 @ 11:57:07 #238
13973 ranja
image means nothing
pi_80898001
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 00:29 schreef eleusis het volgende:

Inderdaad, al die zogenaamd grappige maar stiekem lullige opmerkingen. Hou toch op zeg.

Anyway. Ze deed het erg goed en straalt ook zo schattig Erg prettig om te zien en naar te luisteren. Hopelijk ver komen.
Precies. 1 keer Sieneke noemen en je houdt dat stempel voor altijd.
Ik vind haar de laatste 2 keer er een stuk beter uitzien dan de eerste 2 live shows, toen was het te overdreven. Nu gewoon erg leuk. En zingen deed ze altijd al goed.
pi_80898239
Het was redelijk goed gezongen maar het raakte me absoluut niet. Mag er ook uitvliegen van mij.
pi_80900789
Ze zingt goed en ze zag er leuk uit gisteravond. Puur op kwaliteit zou ze makkelijk in de finale komen.
pi_80900840
Het was voor het eerst dat ik Maaike goed vond
pi_80904760
Laatste lange toon was overigens wel extreem vals. Lelijkste toon die ik in de liveshows tot nu toe heb gehoord.
pi_80908005
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 16:34 schreef UltraR het volgende:
Laatste lange toon was overigens wel extreem vals. Lelijkste toon die ik in de liveshows tot nu toe heb gehoord.
zeurpietje
Volgens mij zei je ook al zoiets over Sumera...
pi_80908044
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 18:16 schreef Marlalala het volgende:

[..]

zeurpietje
Volgens mij zei je ook al zoiets over Sumera...
Sumera zingt niet vals, maar haar stem matcht gewoon niet met mijn trommelvliezen.
Laatste noot van Maaike was gewoon gruwelijk vals.
pi_80910183
Ze is gewoon zo saai
Dus ze mag er lekker uit!
  zaterdag 1 mei 2010 @ 19:58:58 #246
88233 Steve
Still the best.
pi_80911008
Ze viel niet op gister.

Alleen dat gezeik over haar kleding, vind ik zielig voor d'r.
pi_80911197
Ik vind haar qua haar en gezicht een beetje lijken op Kate Nash.

pi_80912114
Dat gezemel over die kleding... wat maakt het nu uit. Of dat iets met haar zang te maken heeft.
Maar vind haar wel een grijze muis. Extravert is ze in ieder geval niet. En volgens mij heeft ze dat wel nodig in deze club.
Liej
pi_80912193
Het raakte me niet, wat ze gisteravond zong. De vertaling van Make you feel my love vind ik ook niet zo geslaagd. Het duurde me te lang, geen goed teken.
That's all folks!
pi_80912278
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 @ 01:08 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Grin, nee, maar het is al bewezen dat dat ook niet hoeft in zo'n show
Liej
pi_80913143
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 13:52 schreef iBenny het volgende:
Het was voor het eerst dat ik Maaike goed vond
pi_80913173
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 20:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Het raakte me niet, wat ze gisteravond zong. De vertaling van Make you feel my love vind ik ook niet zo geslaagd. Het duurde me te lang, geen goed teken.
Nja daar hebben ze niet zoveel aan te doen natuurlijk...
pi_80913322
Nee, maar als meer mensen dat hebben heeft dat wel effect op het mooi vinden van haar optreden.
That's all folks!
pi_80913885
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, maar als meer mensen dat hebben heeft dat wel effect op het mooi vinden van haar optreden.
Ja oke... daar heb je een punt
pi_80920078
Blijkbaar hebben ze Maaike eruit gezet een heel mooi meisje er voor teruggedaan. What the hell happened?

De Maaike die ik afgelopen Vrijdag heb zien staat was echt heel mooi, met die lieve ogen!! Wow!
pi_80920629
nee dit was de echte Maaike.
eindelijk een keer dichter bij haar zelf.
pi_80920690
Maaike is goed...alleen ze gaat het niet redden uiteindelijk.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_80927405
Tot nu toe vind ik haar trouwens de kandidaat die het meeste doet met het jurycommentaar. Alleen daarom verdient ze het al om ver te komen!
  zondag 2 mei 2010 @ 23:59:36 #259
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_80954379
Ik vind eigenlijk het nummer dat Maaike zong niet binnen passen.
Nederlands product, het is een Nederlandse vertaling en in mijn ogen geen product. Een vertaalde boek is toch ook geen Nederlands product?
pi_80955591
quote:
Op zondag 2 mei 2010 23:59 schreef Woelli het volgende:
Ik vind eigenlijk het nummer dat Maaike zong niet binnen passen.
Nederlands product, het is een Nederlandse vertaling en in mijn ogen geen product. Een vertaalde boek is toch ook geen Nederlands product?
Ja ben ik met je eens. Maar Marco Borsato importeert ook al zijn liedjes volgens mij dus dat hoort er dan ook niet in thuis.
pi_80962713
Maaike durft en dat is haar kracht. Ze gaat zich steeds prettiger in deze setting voelen, dus ik verwacht wel goede optredens de komende weken.
That's all folks!
pi_80962796
Ik zag zaterdagavond tijdens het schakelen tussen de zenders even
op RTL4 een niet slecht uitziende vrouw (milf?) die even op het podium
iets stond te brullen naast die Wendy van Dijk. Was dat Maaike?

[ Bericht 0% gewijzigd door FP128 op 03-05-2010 12:05:01 ]
75 topics = FIN
  maandag 3 mei 2010 @ 12:00:30 #263
13973 ranja
image means nothing
pi_80962862
Ze doet me wel een beetje denken aan Popstars Kim, die zong ook elke keer briljant en kreeg ook vaak commentaar op haar uitstraling. Maar die is uiteindelijk wel 2e geworden
pi_80962911
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:59 schreef FP128 het volgende:
Ik zag zaterdagavond tijdens et schakelen tussen de zenders even
op RTL4 een niet slecht uitziende vrouw (milf?) die even op het podium
iets stond te brullen naast die Wendy van Dijk. Was dat Maaike?
Je doelt op Sarina. Maaike is nog maar 19.
That's all folks!
pi_80963521
Maaike
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_80965359
Sarina en Sumera zijn ook niet altijd even geweldig gekleed of het is gewoon mijn smaak niet, maar wat sarina aan had vond ik helemaal niks. Dan zag Maaike er toch een stuk leuker gekleed uit. En je zag 'r stralen op het podium.
Computers en laptops worden op onze online veiling goedkoper inplaats van (zoals de meeste veilingen) duurder.
pi_80973213
Ik vond haar optreden goed. Wel jammer van die laatste noot.
pi_80978531
Sjonge, ik hoor dat nummer nu op 3fm, maar wat was Maaikes versie veel mooier zeg!
http://www.opnaardehorizon.blogspot.com, mijn reisblog over 6 maanden Zuidoost-Azië
pi_80979464
quote:
Op zondag 2 mei 2010 12:32 schreef Marlalala het volgende:
Tot nu toe vind ik haar trouwens de kandidaat die het meeste doet met het jurycommentaar. Alleen daarom verdient ze het al om ver te komen!
Die legging hè
pi_80996966
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:16 schreef TheVulture het volgende:
Maaike
Ja doei.
pi_80997389
Maaike heeft geen X-Factor, ze is veel te saai voor dit programma.
Geen uitstraling, dus eXit.
pi_81158023
Ik vond Maaike vanavond heel erg goed! Echt onder de indruk
  vrijdag 7 mei 2010 @ 22:36:15 #273
88233 Steve
Still the best.
pi_81158053
Wow wat zong ze goed.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 22:38:15 #274
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_81158174
Verdienstelijk gezongen, als één van de weinigen, en wat is ze toch lief
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_81158382
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 22:36 schreef Steve het volgende:
Wow wat zong ze goed.
pi_81158545
Ik ben verliefd op Maaike.

En wat hoor ik nou net in de backstage show.. is ze weer vrijgezel?
pi_81160119
Zag ik daar ineens een tattoo? Jammer van zo'n toffe meid...
pi_81160504
En weer erg sterk gezongen hoor.

Daag BadClownz
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 7 mei 2010 @ 23:17:38 #279
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_81160606
Maaike heeft geen boobs meer :S
  vrijdag 7 mei 2010 @ 23:18:50 #280
296739 Latina-Loca
brasileira
pi_81160684
vreselijk
pi_81160762
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 23:18 schreef Latina-Loca het volgende:
vreselijk
De BadPruts inderdaad.

Angela
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_81161463
pi_81161599
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 23:10 schreef marcodej het volgende:
Zag ik daar ineens een tattoo? Jammer van zo'n toffe meid...
Oh..keee...

Ik ben fan van Maaike maar ik vond het erg vals deze keer. Ben toch blij dat ze door is
  vrijdag 7 mei 2010 @ 23:41:31 #284
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_81162104
Goed optreden. Ook eindelijk eens een goed liedje gekozen door Stacey
heitieh
  vrijdag 7 mei 2010 @ 23:42:19 #285
22273 Dizer
Save the beard!
pi_81162141
Een van de beteren vanavond
Friends don't let friends remain beardless...
pi_81162337
Wow wat een optreden
  zaterdag 8 mei 2010 @ 10:27:29 #287
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_81169951
Geweldig ook die uithaal. Echt goed gezongen.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_81170718
Alleen bij Maaike kreeg ik gister kippevel!

Wow wat een optreden
pi_81171868
Dit zou haar wel eens a la Nikki met Climb Every Mountain een enorme boost kunnen geven richting een eventuele finaleplek
pi_81172042
Maaike was gisteren de beste.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_81172783
Eerlijk is eerlijk:
Beste optreden van de avond.

Ik begin nu wel iets in haar te ontdekken... Die 'Nikki-theorie' zou best eens op kunnen gaan.
Hoewel... ik denk dat Jaap al wel een te grote voorsprong heeft...
Anderen kan ze eventueel hebben bij voortzetting van dit soort optredens..
  zaterdag 8 mei 2010 @ 14:33:00 #292
301448 eightone.
Trophies are like herpes.
pi_81176915
Ze deed het goed!

Ze was nu wel een van de betere van de avond alleen ze zong af en toe nog wat vals.
Volgens mij gaat ze het goed doen bij Big Band volgende week met.
So you like showtunes? That doesn't mean you're gay, just means you're awful.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 14:34:42 #293
301448 eightone.
Trophies are like herpes.
pi_81176970
Volgens mij ben ik trouwens de enige die die legging uit de eerste liveshow haar juist wel mooi vond staan.
So you like showtunes? That doesn't mean you're gay, just means you're awful.
pi_81182972
Ik vond het op veel moment vrij matig gezongen, ik zou het echt beter kunnen. Die uithaal was wel goed, maar dat was dan ook het enige. Ze heeft wel een goeie kop en het is een lief meisje, maar haar zang vind ik niet geweldig.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:50:15 #295
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_81183212
Ik ben fan van Maaike
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_81193032
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond het op veel moment vrij matig gezongen, ik zou het echt beter kunnen.
Toen stopte ik met lezen...
pi_81197903
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 21:56 schreef marcodej het volgende:

[..]

Toen stopte ik met lezen...
Jij hebt mijn engelenstem nog nooit gehoord..
pi_81203048
Ongelooflijk deze reacties. Maaike zong echt op sommige moment héél erg vals. Het is onvoorstelbaar dat niemand dat gehoord heeft. We hielden hier allemaal af en toe de handen voor de oren.
pi_81204991
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond het op veel moment vrij matig gezongen, ik zou het echt beter kunnen. Die uithaal was wel goed, maar dat was dan ook het enige. Ze heeft wel een goeie kop en het is een lief meisje, maar haar zang vind ik niet geweldig.
nou laat je eens horen op youtube, wie weet?
pi_81205016
quote:
Op zondag 9 mei 2010 03:26 schreef dubbel1 het volgende:
Ongelooflijk deze reacties. Maaike zong echt op sommige moment héél erg vals. Het is onvoorstelbaar dat niemand dat gehoord heeft. We hielden hier allemaal af en toe de handen voor de oren.
je kunt kunt ook niets horen dat er niet was.
misschien defecte tv of stereo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')