kijk door dit soort reacties hoop ik dat de aarde nog een graatje opwarmt,en de zeespiegel een metertje stijgt.quote:Op woensdag 28 april 2010 08:21 schreef sneeuwitjesappel het volgende:
ze is gewoon een schattig lief meisje van de boerderie die heel toevallig kan zingen, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat ze dat ook op nationale tv moet doen.
ga lekker in de plaatselijke kroeg voor die boeren karaoken, worden ze helemaal gek.
maar het hoeft niet op tv.
ze is veel te schattig
ben je er ook geboren dan?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:32 schreef sneeuwitjesappel het volgende:
HA HA HA
Mercu, ik woon in Twente, dus uhhhh....
Jeetje wat een frustraties zegquote:Op woensdag 28 april 2010 12:54 schreef mercu het volgende:
[..]
kijk door dit soort reacties hoop ik dat de aarde nog een graatje opwarmt,en de zeespiegel een metertje stijgt.
dan hebben wij hier in Twente geen last meer van vooroordelen, en hoeft de nationale tv zich enkel nog maar te bekommeren om het oosten en het zuiden van het voormalig Nederland.![]()
trouwens zou je me even de plaatselijke kroeg in Enschede kunnen noemen waar ze gaat karaoken voor de boeren, want er zijn er zoveel.
en het lijkt mij heerlijk,zwembroekje,drankje en een nummer van Maaike op het strand bij Deventer aan zee.
quote:Op donderdag 29 april 2010 12:09 schreef djkoelkast het volgende:
Niveau is toch al zo hoog dit jaar,
maar liever saai en oorstrelend dan zgn flitsend en fucking vals zoals Danielle.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:06 schreef UltraR het volgende:
Pfff, Maaike heeft echt het woord saai uitgevonden en verbeterd.
Boring!
Oh, maar dat ben ik volledig met je eens.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar liever saai en oorstrelend dan zgn flitsend en fucking vals zoals Danielle.
Ik vond de Twentse variant van haar liedje wel geniaalquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:55 schreef Marlalala het volgende:Blij dat ze er nog inzit!
![]()
Maar vind dat gezeur over haar uiterlijk inmiddels wel erg onorigineel. En ze komt uit Twente, moet dat iedere week herhaald worden!?
Inderdaad, al die zogenaamd grappige maar stiekem lullige opmerkingen. Hou toch op zeg.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:55 schreef Marlalala het volgende:
Blij dat ze er nog inzit!
![]()
Maar vind dat gezeur over haar uiterlijk inmiddels wel erg onorigineel. En ze komt uit Twente, moet dat iedere week herhaald worden!?
Bad Boyz waren, net als voorgaande weken, de slechtste. Die winnen door hun act en uiterlijk, niet door hun kwaliteit als zangers.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:52 schreef promiss79 het volgende:
Idem als Danielle: ook niet terecht 'zomaar' door...
Ze is minder slecht als Danielle, maar zij was wel de een-na-slechtste van deze avond....
Jammer dat Nederland voor kleurloos gaat..
Dat.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bad Boyz waren, net als voorgaande weken, de slechtste. Die winnen door hun act en uiterlijk, niet door hun kwaliteit als zangers.
jammer dat neder land voor twee jochies gaat die elke week weer bewijzen dat ze niet kunnen zingen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:52 schreef promiss79 het volgende:
Idem als Danielle: ook niet terecht 'zomaar' door...
Ze is minder slecht als Danielle, maar zij was wel de een-na-slechtste van deze avond....
Jammer dat Nederland voor kleurloos gaat..
Precies. 1 keer Sieneke noemen en je houdt dat stempel voor altijd.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:29 schreef eleusis het volgende:
Inderdaad, al die zogenaamd grappige maar stiekem lullige opmerkingen. Hou toch op zeg.
Anyway. Ze deed het erg goed en straalt ook zo schattigErg prettig om te zien en naar te luisteren. Hopelijk ver komen.
zeurpietjequote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:34 schreef UltraR het volgende:
Laatste lange toon was overigens wel extreem vals. Lelijkste toon die ik in de liveshows tot nu toe heb gehoord.
Sumera zingt niet vals, maar haar stem matcht gewoon niet met mijn trommelvliezen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:16 schreef Marlalala het volgende:
[..]
zeurpietje![]()
Volgens mij zei je ook al zoiets over Sumera...
Grin, nee, maar het is al bewezen dat dat ook niet hoeft in zo'n showquote:Op zaterdag 1 mei 2010 @ 01:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bad Boyz waren, net als voorgaande weken, de slechtste. Die winnen door hun act en uiterlijk, niet door hun kwaliteit als zangers.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:52 schreef iBenny het volgende:
Het was voor het eerst dat ik Maaike goed vond
Nja daar hebben ze niet zoveel aan te doen natuurlijk...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Het raakte me niet, wat ze gisteravond zong. De vertaling van Make you feel my love vind ik ook niet zo geslaagd. Het duurde me te lang, geen goed teken.
Ja oke... daar heb je een puntquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, maar als meer mensen dat hebben heeft dat wel effect op het mooi vinden van haar optreden.
Ja ben ik met je eens. Maar Marco Borsato importeert ook al zijn liedjes volgens mij dus dat hoort er dan ook niet in thuis.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:59 schreef Woelli het volgende:
Ik vind eigenlijk het nummer dat Maaike zong niet binnen passen.
Nederlands product, het is een Nederlandse vertaling en in mijn ogen geen product. Een vertaalde boek is toch ook geen Nederlands product?
Je doelt op Sarina. Maaike is nog maar 19.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:59 schreef FP128 het volgende:
Ik zag zaterdagavond tijdens et schakelen tussen de zenders even
op RTL4 een niet slecht uitziende vrouw (milf?) die even op het podium
iets stond te brullen naast die Wendy van Dijk. Was dat Maaike?
Die legging hèquote:Op zondag 2 mei 2010 12:32 schreef Marlalala het volgende:
Tot nu toe vind ik haar trouwens de kandidaat die het meeste doet met het jurycommentaar. Alleen daarom verdient ze het al om ver te komen!
quote:
Oh..keee...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:10 schreef marcodej het volgende:
Zag ik daar ineens een tattoo? Jammer van zo'n toffe meid...
Toen stopte ik met lezen...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond het op veel moment vrij matig gezongen, ik zou het echt beter kunnen.
nou laat je eens horen op youtube, wie weet?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond het op veel moment vrij matig gezongen, ik zou het echt beter kunnen. Die uithaal was wel goed, maar dat was dan ook het enige. Ze heeft wel een goeie kop en het is een lief meisje, maar haar zang vind ik niet geweldig.
je kunt kunt ook niets horen dat er niet was.quote:Op zondag 9 mei 2010 03:26 schreef dubbel1 het volgende:
Ongelooflijk deze reacties. Maaike zong echt op sommige moment héél erg vals. Het is onvoorstelbaar dat niemand dat gehoord heeft. We hielden hier allemaal af en toe de handen voor de oren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |