quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:52 schreef iBenny het volgende:
Het was voor het eerst dat ik Maaike goed vond
Nja daar hebben ze niet zoveel aan te doen natuurlijk...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Het raakte me niet, wat ze gisteravond zong. De vertaling van Make you feel my love vind ik ook niet zo geslaagd. Het duurde me te lang, geen goed teken.
Ja oke... daar heb je een puntquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, maar als meer mensen dat hebben heeft dat wel effect op het mooi vinden van haar optreden.
Ja ben ik met je eens. Maar Marco Borsato importeert ook al zijn liedjes volgens mij dus dat hoort er dan ook niet in thuis.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:59 schreef Woelli het volgende:
Ik vind eigenlijk het nummer dat Maaike zong niet binnen passen.
Nederlands product, het is een Nederlandse vertaling en in mijn ogen geen product. Een vertaalde boek is toch ook geen Nederlands product?
Je doelt op Sarina. Maaike is nog maar 19.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:59 schreef FP128 het volgende:
Ik zag zaterdagavond tijdens et schakelen tussen de zenders even
op RTL4 een niet slecht uitziende vrouw (milf?) die even op het podium
iets stond te brullen naast die Wendy van Dijk. Was dat Maaike?
Die legging hèquote:Op zondag 2 mei 2010 12:32 schreef Marlalala het volgende:
Tot nu toe vind ik haar trouwens de kandidaat die het meeste doet met het jurycommentaar. Alleen daarom verdient ze het al om ver te komen!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |