oh en 4:20 hier:quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:19 schreef Stefkeeh het volgende:
Maaike bij popstars:
nu ik dat heb gezien en dus zie dat ze het niet redde bij popstars.. helaas daar knap ik op af.
Hmm ja maar kom op, Popstarts is ook wel een flutshow.....alsof het daar écht om talent gaat..quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:19 schreef Stefkeeh het volgende:
Maaike bij popstars:
nu ik dat heb gezien en dus zie dat ze het niet redde bij popstars.. helaas daar knap ik op af.
true..quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:24 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hmm ja maar kom op, Popstarts is ook wel een flutshow.....alsof het daar écht om talent gaat..
'Oh Bart, je klonk niet zo goed hè..Maar vooruit, omdat je zo'n lekker koppie heb toch een neeeegennnnnnn'
Ja, maar ze heeft nu wel een ander jurkje aan he!!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:19 schreef Stefkeeh het volgende:
Maaike bij popstars:
Haha teer punt?quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:37 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ja, maar ze heeft nu wel een ander jurkje aan he!!!
Onderschat dat niet....
na de duetten dus de 2de theaterrondequote:Op dinsdag 6 april 2010 17:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Wanneer vloog ze er bij Popstars dan uit?
quote:Op donderdag 8 april 2010 18:58 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik vind haar echt heel suf en doorsnee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |