Inderdaad. Tegenwoordig ben je volgens die stylisten hip als je je haar tot net boven je ogen hebt hangen. Dat kan toch niet fijn zitten?quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:38 schreef djkoelkast het volgende:
Ze mag blijven, ze is nog steeds liev![]()
Alleen ze moet d'r haar niet meer zo laten verkloten, ik vind nog steeds d'r haar zoals ze het zelf oorspronkelijk had het leukste.
Eens! Vind haar heel relaxed en nuchter. Ik vond haar al leuk maar ze is nu wel echt één van mijn favorietenquote:Op maandag 19 april 2010 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, wat the fuck. Ze is ook een van de weinigen die als persoon ubertof en uniek overkomt.
Miley Cyrus en Hilary Duff rockquote:Op woensdag 21 april 2010 13:57 schreef ranja het volgende:
Ik vraag me af wat nou een geschikt 'rock'nummer voor Maaike is.
Sheryl Crow? Krezip? Geen idee eigenlijk
Nee, dan verwacht ik Courtney Lovequote:Op woensdag 21 april 2010 14:09 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat verwacht ik eigenlijk meer bij Danielle
Waarom moet ze rock? Volgens mij past dat niet eens bij haar.quote:Op woensdag 21 april 2010 @ 13:57 schreef ranja het volgende:
Ik vraag me af wat nou een geschikt 'rock'nummer voor Maaike is.
Sheryl Crow? Krezip? Geen idee eigenlijk
Is het thema vrijdagquote:Op woensdag 21 april 2010 19:59 schreef Leigh het volgende:
[..]
Waarom moet ze rock? Volgens mij past dat niet eens bij haar.
Net als hoe-heet-ze-ook-alweer die afviel, een rockchick wilde zijn, maar dat totaal niet was.
Dat vind ik zo jammer, gaan ze vanavond alle randjes van de rock weer opzoeken.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:04 schreef ranja het volgende:
Rock is een breed begrip hoor.
Dat viel mij ook opquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:11 schreef djkoelkast het volgende:
Ze ziet er nu al beter uit dan vorige keer![]()
En rock
dat jou dat nou opvalt en niemand van de juryquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze zat er continu tegenaan, het was niet zuiver. Jammer.
Dat dus. >.<quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:56 schreef Symphonic het volgende:
Ze keek en zong alsof ze moest poepen....
Onbegrijpelijk dat ze niet in de sing-off stond.
En een zuivere houding?quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb inderdaad een heel zuiver gehoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |