Dat het erger kan ga ik niet tegenin, maar zeggen dat Maaike bijna geen accent heeftquote:Op woensdag 14 april 2010 13:51 schreef Floor-Sofie het volgende:
wat ik erg irritant vond is dat wat stacey zei, beetje een twenst accent nabotsen en denken dat je grappig bent..
maaike heeft bijna geen accent, het kan echt nog veel erger hoor
Het verschil is..:quote:Op woensdag 14 april 2010 14:02 schreef ranja het volgende:
Dat accent van Danielle vind ik veel irritanter
Misschien is dat het wel. Het plaatje matcht op deze manier in elk geval niet met wat ze uitstraalt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:11 schreef ranja het volgende:
Ze mist niks, ze krijgt alleen onnodige extra's aangesmeerd.
Haha nou ik hoor toch duidelijk dat ze uit Enschedeeeeh komt. Maar ik moet zeggen dat mijn nichtjes uit Almelo wel een tikkeltje erger klinken ja haha. Zat net nog even haar optreden in de sing off te kijken, ik vind toch dat ze het heel erg goed deed! Jammer dat ze er niet iets meer bij bewoog want dan zou ze écht van het beeld afspatten!quote:Op woensdag 14 april 2010 13:51 schreef Floor-Sofie het volgende:
wat ik erg irritant vond is dat wat stacey zei, beetje een twenst accent nabotsen en denken dat je grappig bent..
maaike heeft bijna geen accent, het kan echt nog veel erger hoor
quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:40 schreef mercu het volgende:
goh wat zijn sommigen hier op dit forum toch een stelletje sukkels.
zo staat er hier een reactie van iemand die haar ......... noemt,ik wil het niet uitspreken.
zal wel zo,n jong grietje zijn die alleen maar voor jongens gaat en niet word gehinderd door kennis.
verder stink jaloers dat ze nooit iets in haar leven zal bereiken en dat dan maar af moet geven op iedereen die veel meer potentie heeft dan haar zelf.
kortom een zeer zielig figuur, zonder goede opvoeding, die later nog wel in therapie moet neem ik aan.
Punctuatie.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:40 schreef mercu het volgende:
goh wat zijn sommigen hier op dit forum toch een stelletje sukkels.
zo staat er hier een reactie van iemand die haar ......... noemt,ik wil het niet uitspreken.
zal wel zo,n jong grietje zijn die alleen maar voor jongens gaat en niet word gehinderd door kennis.
verder stink jaloers dat ze nooit iets in haar leven zal bereiken en dat dan maar af moet geven op iedereen die veel meer potentie heeft dan haar zelf.
kortom een zeer zielig figuur, zonder goede opvoeding, die later nog wel in therapie moet neem ik aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |