quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de eerste XXX-film van Heidi "uitlekt".
Ze ziet er steeds meer uit als een p0rn0bimb0.
Botox maakt meer stuk dan je lief is...quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:42 schreef Smash-it het volgende:
TVP met fronsende Heidi, sort of...
[ afbeelding ]
in dat geval past ze haar uiterlijk aan aan haar favoriete bezigheid, volgens eigen zeggen is ze nymfomanequote:Op woensdag 10 maart 2010 10:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de eerste XXX-film van Heidi "uitlekt".
Ze ziet er steeds meer uit als een p0rn0bimb0.
probleem is dat haar vent haar niet meer vertrouwd en dus niet zo heel vaak meer bezig is tussen de lakens..helaas voor de nymfo!quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:35 schreef kvd het volgende:
[..]
in dat geval past ze haar uiterlijk aan aan haar favoriete bezigheid, volgens eigen zeggen is ze nymfomane
oeiiiiiiii, wat een slechte tvp
Ik denk eerder dat Heidi Spencer niet meer vertrouwd dan andersom.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:56 schreef majtje het volgende:
[..]
probleem is dat haar vent haar niet meer vertrouwd en dus niet zo heel vaak meer bezig is tussen de lakens..helaas voor de nymfo!
OT oejoejoej wat is ze lelijk geworden..
wtf heeft ze een rare okselquote:
Ah nee! Mensen die ik serieus nam en bewonderde:quote:Op woensdag 10 maart 2010 07:41 schreef tliciouz het volgende:
Aangezien er geen nieuwe aangemaakt werd doe ik het wel
Ga hier opzoek naar Celebs die totaal veranderd zijn door middel van plastische chirurgie.
Pareltjes uit het vorige topic :
Tori Amos :
[ afbeelding ]
Nu geloof ik wel dat Tori wat aan zichzelf heeft laten 'opknappen' (quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:29 schreef Demophon het volgende:
[..]
Ah nee! Mensen die ik serieus nam en bewonderde:
Tori Amos
Volgens mij is ie niet getrouwd hoor...is dus gewoon z'n vriendin. Hij kan er dus nog vanaf gelukkigquote:
Dat zou ik dan maar snel doen als ik hem was.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:07 schreef ivetje het volgende:
[..]
Volgens mij is ie niet getrouwd hoor...is dus gewoon z'n vriendin. Hij kan er dus nog vanaf gelukkig
Hier ziet ze er eigenlijk wel leuk uit.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:58 schreef Turbomuis het volgende:
Zo was ze 28 december bij David Letterman. Wel wat veranderd en versleuteld maar niet verspookt IMO.
[ afbeelding ]
Lijkt wel of ze papier maché op d'r gezicht heeft.quote:
gatverdamme, ik schrok gewoon van die fotoquote:
Holy f... je ziet vooral aan de rechterkant van haar gezicht gewoon dat jukbeen/wangimplantaat liggen.... ziet er niet uit!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 02:08 schreef Xanteh het volgende:
[ afbeelding ]
Mevrouw heeft tegenwoordig ook magische krachten
Bron
Kan ze zichzelf niet wegtoveren met haar magische krachten ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 02:08 schreef Xanteh het volgende:
[ afbeelding ]
Mevrouw heeft tegenwoordig ook magische krachten
Bron
Wat een irritante aandachtshoer is die Heidi zeg!quote:
Als ik die voor mijn deur zet dan krijg ik nooit meer inbrekersquote:
Ze leek tijdens dat janken op die "meiden" uit d film White chicks...en da's geen complimentquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:11 schreef vencodark het volgende:
Heidi Montag moet gewoon solliciteren bij Hugh Hefner, ze voldoen aan alle kwaliteiten.
Oh en net bovenstaande link gekeken. Als ik Heidi zo op gewoon beeld zie vind ik het nog triester eigenlijk wat ze heeft laten doen. Dit zijn gewoon teveel operaties niet meer. Lijkt me als moeder verschrikkelijk om je dochter zo te zien. Heidi lijkt écht op een vrouw van rond de 40 die een facelift heeft gehad ofzo.
So sad.![]()
ik heb dat vanmiddag gezien, ik vond het zo triest he om te zien. echt eeuwig zonde van een gewone leuke spontane jonge meid. ik heb eigenlijk ook wel met haar te doen, ze heeft gewoon een hele grote fout gemaakt die ze nu niet meer kan terugdraaienquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:33 schreef emss het volgende:
Preview voor the Hills.... confrontatie van Heidi met haar moeder.. lol
en op het eind moet Heidi huilen, haar plastische gezicht ziet er dan uit als the catwoman?
Ze kan niet eens meer doen waar ze altijd zo goed in was: doen alsof ze huilt, want nu ziet het er eng uit.
http://perezhilton.com/20(...)-last-season#respond
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:17 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ze leek tijdens dat janken op die "meiden" uit d film White chicks...en da's geen compliment
[ afbeelding ]
En volgens mij heeft die moeder van d'r ook wel wat laten sleutelen hoor.
Veel bleker ook opeens, misschien zelfde arts als Michael Jackson?quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:14 schreef SEMTEX het volgende:
Erelid van dit topic, maar dit is wel een mooi overzichtje;
[ afbeelding ]
ze ziet er de laatste tijd ineens ook voortdurend uit alsof ze het zweet op haar kop heeft staan. what's up with that?quote:Op woensdag 7 april 2010 16:49 schreef vencodark het volgende:
[ afbeelding ]
Nog aan andere van Heidi.
Al die kopzorgen natuurlijk.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:51 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ze ziet er de laatste tijd ineens ook voortdurend uit alsof ze het zweet op haar kop heeft staan. what's up with that?
Het tillen van d'r tieten is zo zwaarquote:Op woensdag 7 april 2010 16:51 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ze ziet er de laatste tijd ineens ook voortdurend uit alsof ze het zweet op haar kop heeft staan. what's up with that?
ja en van wat ik heb gehoord is dat echt zo! ze schijnt niet meer te kunnen rennen, en mensen omhelzen doet pijn. ze heeft er alleen maar ellende van en het is niet eens mooiquote:Op woensdag 7 april 2010 18:07 schreef ivetje het volgende:
[..]
Het tillen van d'r tieten is zo zwaar
Op de samenvatting (van de 3 foto's) die ik zag, vond ik haar op de 2e ook nog wel acceptabel. Ok, ze was te blond. Maar toen had ze wel iets sexy. Nu echt niet meer.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:51 schreef leFUCK het volgende:
[ afbeelding ]
kijk nou, dat was toch 1000 maal leuker! ook al vond ik heidi niet echt ''knap'', ze had toch iets leuks in haar gezicht vond ik. nu is dat weg, helemaal verwoest door die waardeloze plastisch chirurg van der
ja precies, daar had ze het bij moeten laten!quote:Op woensdag 7 april 2010 19:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Op de samenvatting (van de 3 foto's) die ik zag, vond ik haar op de 2e ook nog wel acceptabel. Ok, ze was te blond. Maar toen had ze wel iets sexy. Nu echt niet meer.
Die aders op die borsten.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:49 schreef vencodark het volgende:
[ afbeelding ]
Nog aan andere van Heidi.
Dat postte ik gisteren in dit topic ja. Stond op nu.nl Zonde...quote:Op woensdag 7 april 2010 18:46 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ja en van wat ik heb gehoord is dat echt zo! ze schijnt niet meer te kunnen rennen, en mensen omhelzen doet pijn. ze heeft er alleen maar ellende van en het is niet eens mooi
ja klopt. het staat op meer sites trouwens.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:09 schreef ivetje het volgende:
[..]
Dat postte ik gisteren in dit topic ja. Stond op nu.nl Zonde...
Die heeft niks laten doen, dat is het ergste.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:53 schreef FP128 het volgende:
Vergeet Heidi Montag of hoe die bimbo ook mag heten.Sarah Jessica Parker!
[ afbeelding ]
Die heeft ze volgens mij al lang weg laten halen. En het is geen wrat, maar gewoon een pukkeltje of moedervlek ofzo.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:32 schreef duivelin1 het volgende:
smerige wrat op dr kin
Als ik zo die foto zie denk ik eerder om er wat jaartjes bij te doen.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:19 schreef doppelgänger het volgende:
Nooit gehoord van die Heidi Montag, maar het schijnt dat ze al 23 lentes jong is... op die leeftijd is het niet meer dan logisch dat ze wat heeft laten doen om de jaartjes te verbergen(!)AAARGH!!
quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 14:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Doet me aan Dopey denken.
[ afbeelding ]
Da's toch Demi? Die heeft afgelopen week toch toegegeven dat er voor 40.000 aan versleuteld was ofzo. En dat ze verslaafd was aan plastische chirurgie. Geen idee meer waar ik het gelezen had overigensquote:Op zondag 11 april 2010 20:17 schreef Turbomuis het volgende:
Verspookt is het (nog) niet echt, maar er is wel degelijk aan gesleuteld volgens mij:
De plaatjes doen het niet (hotlinken mag niet blijkbaar) dus dan maar ff de url:
http://www.imagebam.com/image/9cafc675736285
http://www.imagebam.com/image/950cd875739613
http://www.imagebam.com/image/2e8bce75739564
Da's Demi ja. En ik lees net op nu.nl:quote:Op zondag 11 april 2010 21:10 schreef ivetje het volgende:
[..]
Da's toch Demi? Die heeft afgelopen week toch toegegeven dat er voor 40.000 aan versleuteld was ofzo. En dat ze verslaafd was aan plastische chirurgie. Geen idee meer waar ik het gelezen had overigens
Niets aan haar gezicht dus. Tuuuuuuuuuuuuurlijk niet.quote:Demi Moore deed niets aan gezicht
Uitgegeven: 9 april 2010 10:34
Laatst gewijzigd: 9 april 2010 10:34
AMSTERDAM - Demi Moore beweert dat ze geen chirurgische ingrepen heeft laten doen in haar gezicht. De actrice ontkent opnieuw verhalen over haar vermeende operaties, maar geeft tegelijkertijd ook toe dat ze ergens anders wel een ingreep heeft laten doen.
© Wenn.com
"Ik heb wel iets laten doen, maar niet in mijn gezicht", vertelt de 47-jarige actrice volgens verschillende media in het Britse tijdschrift Elle.
"Misschien ga ik wel onder het mes op een dag. Ik erger me er alleen zo aan dat mensen constant verhalen rondbazuinen over de hoeveelheid geld die ik uit zou geven aan plastische chirurgie."
Ze zou willen dat de media iets minder aandacht besteden aan haar uiterlijk, ze voelt zich namelijk 'als een kind dat wordt nageroepen op een schoolplein'.
Obsessie
De actrice, die getrouwd is met de vijftien jaar jongere Ashton Kutcher en drie kinderen heeft uit een eerder huwelijk met Bruce Willis, vertelt dat er tijden zijn geweest dat ze geobsedeerd was door haar lichaam.
"Maar toen ik mijn pogingen staakte om mijn lichaam de baas te zijn, was mijn lichaam plotseling het lichaam dat ik altijd wilde hebben."
Demi bevestigde woensdag via haar Twitter-pagina dat zij de moeder van Miley Cyrus speelt in een remake van de Franse film 'LOL'. De opnames beginnen in juli.
Demi is dol op Twitter en maakt er veelvuldig gebruik van. Ze heeft in een jaar tijd twee levens gered van mensen die via het sociale netwerk de wereld lieten weten hun leven te willen beëindigen.
Ik vond haar wel supermooi. Maarja, Hollywood...quote:Op woensdag 7 april 2010 18:51 schreef leFUCK het volgende:
[ afbeelding ]
kijk nou, dat was toch 1000 maal leuker! ook al vond ik heidi niet echt ''knap'', ze had toch iets leuks in haar gezicht vond ik. nu is dat weg, helemaal verwoest door die waardeloze plastisch chirurg van der
oke, ook niet echt helemaal zichzelf meer zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:58 schreef Turbomuis het volgende:
Zo was ze 28 december bij David Letterman. Wel wat veranderd en versleuteld maar niet verspookt IMO.
[ afbeelding ]
Gadverdamme!quote:Op maandag 12 april 2010 12:26 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[ afbeelding ]
't is er niet mooier op geworden....
Chirurgie of niet, ze ziet er totaal niet verspookt uit op die foto's. Geweldig zelfs.quote:Op zondag 11 april 2010 21:57 schreef Turbomuis het volgende:
Niets aan haar gezicht dus. Tuuuuuuuuuuuuurlijk niet.
Nee, tis inderdaad niet verspookt. Maar ze lijkt ook helemaal niet meer op zichzelf...quote:Op maandag 12 april 2010 12:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Chirurgie of niet, ze ziet er totaal niet verspookt uit op die foto's. Geweldig zelfs.
Nee, ik kan ook niet plaatsen wat er nu zo anders is zeg maar. Maar dat vond ik een paar jaar terug al, toen ze net met Ashton was en dat lange haar net had enzo. Het is Demi...maar ook weer niet.quote:Op maandag 12 april 2010 13:43 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Nee, tis inderdaad niet verspookt. Maar ze lijkt ook helemaal niet meer op zichzelf...
Mwah, SJP is 45.... het kan beroerder, en ik heb er meer respect voor dat ze niets laat doen dan dat ze zichzelf tegen de zwaartekracht in 15 jaar jonger wil voordoen dan ze is.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:53 schreef FP128 het volgende:
Vergeet Heidi Montag of hoe die bimbo ook mag heten.Sarah Jessica Parker!
[ afbeelding ]
en nog lijkt die ene tiet net iets groter dan de anderequote:Op maandag 12 april 2010 12:52 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Gadverdamme!![]()
![]()
Waarom wil je er in hemelsnaam zó uitzien? Eenheidsworst, allemaal grote tieten, superslank, strakgetrokken gezicht, wit haar![]()
![]()
Ben nog liever dik en lelijk dan dat ik er zo uit zou moeten zien! Er is helemaal niks meer van heidi zelf over... zo ontzettend jammer.. Ben benieuwd wanneer het uitkomt dat ze er vreselijke spijt van heeft.
Sowieso ziet het er echt uit alsof het erop geplakt isquote:Op maandag 12 april 2010 19:27 schreef Manono het volgende:
[..]
en nog lijkt die ene tiet net iets groter dan de andere
Is ze nog maar 45 jaar? Dan ziet mijn moeder er nog beter uit.quote:Op maandag 12 april 2010 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, SJP is 45.... het kan beroerder, en ik heb er meer respect voor dat ze niets laat doen dan dat ze zichzelf tegen de zwaartekracht in 15 jaar jonger wil voordoen dan ze is.
Je weet zeker dat dat geen kiekje van bij Madame Tussaud is????quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:48 schreef kvd het volgende:
Smokey Robinson (tears of a clown) toen:
[ afbeelding ]
Kenny Rogers toen:
[ afbeelding ]
En samen (Rogers is 71, Robinson 70)
[ afbeelding ]
Mannen moeten hierquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:55 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Je weet zeker dat dat geen kiekje van bij Madame Tussaud is????
afgrijselijk! en die 2 nepkanonnen zijn echt zum kotsenquote:Op maandag 12 april 2010 12:26 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[ afbeelding ]
Nee ze moet echt van die makeup doos en vooral de valse wimpers en wenkbrauwpoeder afblijven....jakkes!!!quote:Op woensdag 14 april 2010 10:37 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Wist niet dat Katie Price van zichzelf zo'n mooi gezichtje had!
Lijkt nu totaal niet meer op wat het was
Howlyshit wat een tietenquote:Op maandag 12 april 2010 12:26 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn het haar tanden.quote:Op maandag 12 april 2010 13:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik kan ook niet plaatsen wat er nu zo anders is zeg maar. Maar dat vond ik een paar jaar terug al, toen ze net met Ashton was en dat lange haar net had enzo. Het is Demi...maar ook weer niet.
Nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:28 schreef Peachcore het volgende:
Niet zo heel erg verspookt, maar wel ontzettend anders.
Dawn Yang (populaire blogger uit Singapore):
Before:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind haar nu ontzettend knap, maar ze moet geen kinderen nemen.
Wtf? Vanwaar dat laatste? Omdat ze van tevoren een gedrocht wasquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:28 schreef Peachcore het volgende:
Niet zo heel erg verspookt, maar wel ontzettend anders.
Dawn Yang (populaire blogger uit Singapore):
Before:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind haar nu ontzettend knap, maar ze moet geen kinderen nemen.
Niet zozeer dat, maar meer dat de man en kinderen zich 'fucked' voelen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:35 schreef rena het volgende:
[..]
Wtf? Vanwaar dat laatste? Omdat ze van tevoren een gedrocht wasDat valt imo ook wel mee. En waarom is ze een celeb?
Omdat ze niet op mama lijken zoals ze haar zien?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:42 schreef Copycat het volgende:
Waarom zouden man en kinderen zich gefuckt voelen?
vreemd, ze is eigenlijk gewoon een nobody, en in azië noemen ze dat dan een celeb.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:40 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Niet zozeer dat, maar meer dat de man en kinderen zich 'fucked' voelen.
In Azië (Taiwan, Singapore, Korea, Japan) kun je via the internetz snel beroemd worden als blogger/model. Ze is best bekend op fora, maar vooral vanwege haar overmatige plastische chirurgie.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:44 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Omdat ze niet op mama lijken zoals ze haar zien?
Ja, daar gaat het nog verder dan de mensen op youtube met een succesvolle channel in Amerika e.d. Ze stond ook op de cover van FHM en Maximquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:49 schreef leFUCK het volgende:
[..]
vreemd, ze is eigenlijk gewoon een nobody, en in azië noemen ze dat dan een celeb.
en ze heeft zich behoorlijk laten veranderen ja. het is gewoon een totaal ander meisje. ze ziet er ineens ook veel meer uit als een blank meisje dan als een aziatisch meisje.
Ik ook niet. Maar mijn mama heeft haar hele kop niet laten verbouwenquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:51 schreef rena het volgende:
[..]
Ik lijk ook totaal niet op mijn moeder. Moet ik mezelf nu wat aandoen?
Nee, dat heeft inderdaad helemaal niks met het Westerse schoonheidsideaal van grote, ronde ogen te maken ...quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:56 schreef Peachcore het volgende:
Al vind ik dat laatste niet per sé om blanker uit te zien, maar dat het gewoon vaak als mooier wordt beschouwd (genoeg Aziaten die wél dubbele oogleden van zichzelf hebben).
Wat zullen die kinderen van Peter Andre en Jordan zich genaaid voelenquote:Op woensdag 21 april 2010 09:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat heeft inderdaad helemaal niks met het Westerse schoonheidsideaal van grote, ronde ogen te maken ...
Maar omdat ze dus plastische chirurgie heeft laten toepassen, zal een eventueel kind enorm getraumatiseerd worden omdat hij/zij totaal niet op mamma lijkt?
Please.
Sowieso.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat zullen die kinderen van Peter Andre en Jordan zich genaaid voelen
Alsof je met dubbele oogleden meteen grote ronde ogen hebt en er niet meer Aziatisch uitziet (zoals Dawn Yang, die voor het extreme ging).quote:Op woensdag 21 april 2010 09:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat heeft inderdaad helemaal niks met het Westerse schoonheidsideaal van grote, ronde ogen te maken ...
Maar omdat ze dus plastische chirurgie heeft laten toepassen, zal een eventueel kind enorm getraumatiseerd worden omdat hij/zij totaal niet op mamma lijkt?
Please.
Hoe kan het een "blanke" kenmerk zijn als 50 procent van alle Aziaten ermee zijn geboren? Ik kan begrijpen dat als een blanke eruitzien je bedoelingen zijn wanneer je je ogen zo erg laat vergroten als Dawn Yang, maar als je alleen maar een vouw in je oogleden wil omdat je bij die ene 50% hoort die géén dubbele oogleden heeft.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:27 schreef Copycat het volgende:
Nee, het heeft echt niks met het Westerse schoonheidsideaal te maken...
Maar stel dat dat onbekende blogmeisje nu met een neger trouwt. Of met een Aboriginal... zulks een identiteitscrisis gaat dat opleveren.
Lol, en dat terwijl Aziaten met grote ogen nog steeds voor spleetoog worden uitgescholden.quote:Van oudsher wordt in Japanse en Koreaanse literatuur hoog opgegeven van grote ogen met dubbele oogleden. Het zou staan voor expressiviteit en een sterk karakter. Voor de kleinere Aziatische ogen bestaan in het Westen talloze negatieve benamingen: spleetogen, ze zouden saai, slaperig, gemeen, steels en scheef zijn. Speciale opzetbrillen met schuine ogen heten Chop Suey Specs.
Ook wel bekend als de moeder van Hayden Pannetiere. Eng mens.quote:
Ze heeft zich via plastische chirurgie een mongolengezicht aan laten meten??quote:Op zondag 11 april 2010 14:38 schreef female81 het volgende:
Misschien wil ze op Jocelyn Wildenstein gaan lijken?
[ afbeelding ]
(Deze foto kan bijna op Rotten.com!)
nou haar bedoeling was eigenlijk meer een kattengezichtquote:Op maandag 26 april 2010 18:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze heeft zich via plastische chirurgie een mongolengezicht aan laten meten??
dat dusquote:
zonde idd, ze is veel van haar vroegere uitdrukking kwijt, alleen al die ogen zijn heel anders geworden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Linda de Mol zit nu bij Pauw en Witteman, mijn hemel, ik dacht dat ik naar Koefnoen ofzo zat te kijken met een imitator. Dat gezicht beweegt niet en die lippen......
En toch valt het me, als ik haar bij Ik hou van Holland zie, totaal niet op eigenlijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:17 schreef popolon het volgende:
Linda.Die is heel snel erg onaantrekkelijk geworden zeg. Dat was zo'n mooie vrouw zonder al die flauwekul.
Op deze foto kijk je naar de vrouw?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:36 schreef ColdFeet het volgende:
[ afbeelding ]
Wangimplantaten? Ik vind haar er erg onnatuurlijk uitzien!
is het nieuwe seizoen al begonnen!quote:Op donderdag 29 april 2010 09:31 schreef emss het volgende:
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Quote van Spencer: "'My favourite part is her hair. It keeps growing so beautifully and naturally.'
Zowel Spencer als haar moeder zijn hier niet blij mee. De aflevering dat ze haar moeder ontmoet was dinsdag op TV.
http://www.dailymail.co.u(...)eries-The-Hills.html
Dinsdag was de eerstequote:Op donderdag 29 april 2010 22:55 schreef leFUCK het volgende:
[..]
is het nieuwe seizoen al begonnen!
hoeveel afleveringen zijn er al van uitgezonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |