Het tillen van d'r tieten is zo zwaarquote:Op woensdag 7 april 2010 16:51 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ze ziet er de laatste tijd ineens ook voortdurend uit alsof ze het zweet op haar kop heeft staan. what's up with that?
ja en van wat ik heb gehoord is dat echt zo! ze schijnt niet meer te kunnen rennen, en mensen omhelzen doet pijn. ze heeft er alleen maar ellende van en het is niet eens mooiquote:Op woensdag 7 april 2010 18:07 schreef ivetje het volgende:
[..]
Het tillen van d'r tieten is zo zwaar
Op de samenvatting (van de 3 foto's) die ik zag, vond ik haar op de 2e ook nog wel acceptabel. Ok, ze was te blond. Maar toen had ze wel iets sexy. Nu echt niet meer.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:51 schreef leFUCK het volgende:
[ afbeelding ]
kijk nou, dat was toch 1000 maal leuker! ook al vond ik heidi niet echt ''knap'', ze had toch iets leuks in haar gezicht vond ik. nu is dat weg, helemaal verwoest door die waardeloze plastisch chirurg van der
ja precies, daar had ze het bij moeten laten!quote:Op woensdag 7 april 2010 19:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Op de samenvatting (van de 3 foto's) die ik zag, vond ik haar op de 2e ook nog wel acceptabel. Ok, ze was te blond. Maar toen had ze wel iets sexy. Nu echt niet meer.
Die aders op die borsten.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:49 schreef vencodark het volgende:
[ afbeelding ]
Nog aan andere van Heidi.
Dat postte ik gisteren in dit topic ja. Stond op nu.nl Zonde...quote:Op woensdag 7 april 2010 18:46 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ja en van wat ik heb gehoord is dat echt zo! ze schijnt niet meer te kunnen rennen, en mensen omhelzen doet pijn. ze heeft er alleen maar ellende van en het is niet eens mooi
ja klopt. het staat op meer sites trouwens.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:09 schreef ivetje het volgende:
[..]
Dat postte ik gisteren in dit topic ja. Stond op nu.nl Zonde...
Die heeft niks laten doen, dat is het ergste.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:53 schreef FP128 het volgende:
Vergeet Heidi Montag of hoe die bimbo ook mag heten.Sarah Jessica Parker!
[ afbeelding ]
Die heeft ze volgens mij al lang weg laten halen. En het is geen wrat, maar gewoon een pukkeltje of moedervlek ofzo.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:32 schreef duivelin1 het volgende:
smerige wrat op dr kin
Als ik zo die foto zie denk ik eerder om er wat jaartjes bij te doen.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:19 schreef doppelgänger het volgende:
Nooit gehoord van die Heidi Montag, maar het schijnt dat ze al 23 lentes jong is... op die leeftijd is het niet meer dan logisch dat ze wat heeft laten doen om de jaartjes te verbergen(!)AAARGH!!
quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 14:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Doet me aan Dopey denken.
[ afbeelding ]
Da's toch Demi? Die heeft afgelopen week toch toegegeven dat er voor 40.000 aan versleuteld was ofzo. En dat ze verslaafd was aan plastische chirurgie. Geen idee meer waar ik het gelezen had overigensquote:Op zondag 11 april 2010 20:17 schreef Turbomuis het volgende:
Verspookt is het (nog) niet echt, maar er is wel degelijk aan gesleuteld volgens mij:
De plaatjes doen het niet (hotlinken mag niet blijkbaar) dus dan maar ff de url:
http://www.imagebam.com/image/9cafc675736285
http://www.imagebam.com/image/950cd875739613
http://www.imagebam.com/image/2e8bce75739564
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |