quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de eerste XXX-film van Heidi "uitlekt".
Ze ziet er steeds meer uit als een p0rn0bimb0.
Botox maakt meer stuk dan je lief is...quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:42 schreef Smash-it het volgende:
TVP met fronsende Heidi, sort of...
[ afbeelding ]
in dat geval past ze haar uiterlijk aan aan haar favoriete bezigheid, volgens eigen zeggen is ze nymfomanequote:Op woensdag 10 maart 2010 10:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de eerste XXX-film van Heidi "uitlekt".
Ze ziet er steeds meer uit als een p0rn0bimb0.
probleem is dat haar vent haar niet meer vertrouwd en dus niet zo heel vaak meer bezig is tussen de lakens..helaas voor de nymfo!quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:35 schreef kvd het volgende:
[..]
in dat geval past ze haar uiterlijk aan aan haar favoriete bezigheid, volgens eigen zeggen is ze nymfomane
oeiiiiiiii, wat een slechte tvp
Ik denk eerder dat Heidi Spencer niet meer vertrouwd dan andersom.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:56 schreef majtje het volgende:
[..]
probleem is dat haar vent haar niet meer vertrouwd en dus niet zo heel vaak meer bezig is tussen de lakens..helaas voor de nymfo!
OT oejoejoej wat is ze lelijk geworden..
wtf heeft ze een rare okselquote:
Ah nee! Mensen die ik serieus nam en bewonderde:quote:Op woensdag 10 maart 2010 07:41 schreef tliciouz het volgende:
Aangezien er geen nieuwe aangemaakt werd doe ik het wel
Ga hier opzoek naar Celebs die totaal veranderd zijn door middel van plastische chirurgie.
Pareltjes uit het vorige topic :
Tori Amos :
[ afbeelding ]
Nu geloof ik wel dat Tori wat aan zichzelf heeft laten 'opknappen' (quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:29 schreef Demophon het volgende:
[..]
Ah nee! Mensen die ik serieus nam en bewonderde:
Tori Amos
Volgens mij is ie niet getrouwd hoor...is dus gewoon z'n vriendin. Hij kan er dus nog vanaf gelukkigquote:
Dat zou ik dan maar snel doen als ik hem was.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:07 schreef ivetje het volgende:
[..]
Volgens mij is ie niet getrouwd hoor...is dus gewoon z'n vriendin. Hij kan er dus nog vanaf gelukkig
Hier ziet ze er eigenlijk wel leuk uit.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:58 schreef Turbomuis het volgende:
Zo was ze 28 december bij David Letterman. Wel wat veranderd en versleuteld maar niet verspookt IMO.
[ afbeelding ]
Lijkt wel of ze papier maché op d'r gezicht heeft.quote:
gatverdamme, ik schrok gewoon van die fotoquote:
Holy f... je ziet vooral aan de rechterkant van haar gezicht gewoon dat jukbeen/wangimplantaat liggen.... ziet er niet uit!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 02:08 schreef Xanteh het volgende:
[ afbeelding ]
Mevrouw heeft tegenwoordig ook magische krachten
Bron
Kan ze zichzelf niet wegtoveren met haar magische krachten ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 02:08 schreef Xanteh het volgende:
[ afbeelding ]
Mevrouw heeft tegenwoordig ook magische krachten
Bron
Wat een irritante aandachtshoer is die Heidi zeg!quote:
Als ik die voor mijn deur zet dan krijg ik nooit meer inbrekersquote:
Ze leek tijdens dat janken op die "meiden" uit d film White chicks...en da's geen complimentquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:11 schreef vencodark het volgende:
Heidi Montag moet gewoon solliciteren bij Hugh Hefner, ze voldoen aan alle kwaliteiten.
Oh en net bovenstaande link gekeken. Als ik Heidi zo op gewoon beeld zie vind ik het nog triester eigenlijk wat ze heeft laten doen. Dit zijn gewoon teveel operaties niet meer. Lijkt me als moeder verschrikkelijk om je dochter zo te zien. Heidi lijkt écht op een vrouw van rond de 40 die een facelift heeft gehad ofzo.
So sad.![]()
ik heb dat vanmiddag gezien, ik vond het zo triest he om te zien. echt eeuwig zonde van een gewone leuke spontane jonge meid. ik heb eigenlijk ook wel met haar te doen, ze heeft gewoon een hele grote fout gemaakt die ze nu niet meer kan terugdraaienquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:33 schreef emss het volgende:
Preview voor the Hills.... confrontatie van Heidi met haar moeder.. lol
en op het eind moet Heidi huilen, haar plastische gezicht ziet er dan uit als the catwoman?
Ze kan niet eens meer doen waar ze altijd zo goed in was: doen alsof ze huilt, want nu ziet het er eng uit.
http://perezhilton.com/20(...)-last-season#respond
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:17 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ze leek tijdens dat janken op die "meiden" uit d film White chicks...en da's geen compliment
[ afbeelding ]
En volgens mij heeft die moeder van d'r ook wel wat laten sleutelen hoor.
Veel bleker ook opeens, misschien zelfde arts als Michael Jackson?quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:14 schreef SEMTEX het volgende:
Erelid van dit topic, maar dit is wel een mooi overzichtje;
[ afbeelding ]
ze ziet er de laatste tijd ineens ook voortdurend uit alsof ze het zweet op haar kop heeft staan. what's up with that?quote:Op woensdag 7 april 2010 16:49 schreef vencodark het volgende:
[ afbeelding ]
Nog aan andere van Heidi.
Al die kopzorgen natuurlijk.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:51 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ze ziet er de laatste tijd ineens ook voortdurend uit alsof ze het zweet op haar kop heeft staan. what's up with that?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |