quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de eerste XXX-film van Heidi "uitlekt".
Ze ziet er steeds meer uit als een p0rn0bimb0.
Botox maakt meer stuk dan je lief is...quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:42 schreef Smash-it het volgende:
TVP met fronsende Heidi, sort of...
[ afbeelding ]
in dat geval past ze haar uiterlijk aan aan haar favoriete bezigheid, volgens eigen zeggen is ze nymfomanequote:Op woensdag 10 maart 2010 10:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de eerste XXX-film van Heidi "uitlekt".
Ze ziet er steeds meer uit als een p0rn0bimb0.
probleem is dat haar vent haar niet meer vertrouwd en dus niet zo heel vaak meer bezig is tussen de lakens..helaas voor de nymfo!quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:35 schreef kvd het volgende:
[..]
in dat geval past ze haar uiterlijk aan aan haar favoriete bezigheid, volgens eigen zeggen is ze nymfomane
oeiiiiiiii, wat een slechte tvp
Ik denk eerder dat Heidi Spencer niet meer vertrouwd dan andersom.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:56 schreef majtje het volgende:
[..]
probleem is dat haar vent haar niet meer vertrouwd en dus niet zo heel vaak meer bezig is tussen de lakens..helaas voor de nymfo!
OT oejoejoej wat is ze lelijk geworden..
wtf heeft ze een rare okselquote:
Ah nee! Mensen die ik serieus nam en bewonderde:quote:Op woensdag 10 maart 2010 07:41 schreef tliciouz het volgende:
Aangezien er geen nieuwe aangemaakt werd doe ik het wel
Ga hier opzoek naar Celebs die totaal veranderd zijn door middel van plastische chirurgie.
Pareltjes uit het vorige topic :
Tori Amos :
[ afbeelding ]
Nu geloof ik wel dat Tori wat aan zichzelf heeft laten 'opknappen' (quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:29 schreef Demophon het volgende:
[..]
Ah nee! Mensen die ik serieus nam en bewonderde:
Tori Amos
Volgens mij is ie niet getrouwd hoor...is dus gewoon z'n vriendin. Hij kan er dus nog vanaf gelukkigquote:
Dat zou ik dan maar snel doen als ik hem was.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:07 schreef ivetje het volgende:
[..]
Volgens mij is ie niet getrouwd hoor...is dus gewoon z'n vriendin. Hij kan er dus nog vanaf gelukkig
Hier ziet ze er eigenlijk wel leuk uit.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:58 schreef Turbomuis het volgende:
Zo was ze 28 december bij David Letterman. Wel wat veranderd en versleuteld maar niet verspookt IMO.
[ afbeelding ]
Lijkt wel of ze papier maché op d'r gezicht heeft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |