Ook wel bekend als de moeder van Hayden Pannetiere. Eng mens.quote:
Ze heeft zich via plastische chirurgie een mongolengezicht aan laten meten??quote:Op zondag 11 april 2010 14:38 schreef female81 het volgende:
Misschien wil ze op Jocelyn Wildenstein gaan lijken?
[ afbeelding ]
(Deze foto kan bijna op Rotten.com!)
nou haar bedoeling was eigenlijk meer een kattengezichtquote:Op maandag 26 april 2010 18:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze heeft zich via plastische chirurgie een mongolengezicht aan laten meten??
dat dusquote:
zonde idd, ze is veel van haar vroegere uitdrukking kwijt, alleen al die ogen zijn heel anders geworden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Linda de Mol zit nu bij Pauw en Witteman, mijn hemel, ik dacht dat ik naar Koefnoen ofzo zat te kijken met een imitator. Dat gezicht beweegt niet en die lippen......
En toch valt het me, als ik haar bij Ik hou van Holland zie, totaal niet op eigenlijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:17 schreef popolon het volgende:
Linda.Die is heel snel erg onaantrekkelijk geworden zeg. Dat was zo'n mooie vrouw zonder al die flauwekul.
Op deze foto kijk je naar de vrouw?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:36 schreef ColdFeet het volgende:
[ afbeelding ]
Wangimplantaten? Ik vind haar er erg onnatuurlijk uitzien!
is het nieuwe seizoen al begonnen!quote:Op donderdag 29 april 2010 09:31 schreef emss het volgende:
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Quote van Spencer: "'My favourite part is her hair. It keeps growing so beautifully and naturally.'
Zowel Spencer als haar moeder zijn hier niet blij mee. De aflevering dat ze haar moeder ontmoet was dinsdag op TV.
http://www.dailymail.co.u(...)eries-The-Hills.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |