abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80371300
quote:
Op maandag 12 april 2010 13:44 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nee, ik kan ook niet plaatsen wat er nu zo anders is zeg maar. Maar dat vond ik een paar jaar terug al, toen ze net met Ashton was en dat lange haar net had enzo. Het is Demi...maar ook weer niet.
Volgens mij zijn het haar tanden.
  zaterdag 17 april 2010 @ 22:30:39 #102
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_80431620
Daar kan je best nog wel eens gelijk in hebben. Ik vind haar er tegenwoordig altijd zo uitzien alsof ze een kunstgebit in heeft. Zoals op onderstaande pic :

To infinity…and beyond!
pi_80529754
Niet zo heel erg verspookt, maar wel ontzettend anders.
Dawn Yang (populaire blogger uit Singapore):

Before:

Ik vind haar nu ontzettend knap, maar ze moet geen kinderen nemen.

[ Bericht 17% gewijzigd door Peachcore op 20-04-2010 19:44:14 ]
Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.
pi_80529879
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 18:28 schreef Peachcore het volgende:

Before:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nog nooit van gehoord.
pi_80532677
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 18:28 schreef Peachcore het volgende:

Before:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wtf? Vanwaar dat laatste? Omdat ze van tevoren een gedrocht was Dat valt imo ook wel mee. En waarom is ze een celeb?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_80532914
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:35 schreef rena het volgende:

[..]

Wtf? Vanwaar dat laatste? Omdat ze van tevoren een gedrocht was Dat valt imo ook wel mee. En waarom is ze een celeb?
Niet zozeer dat, maar meer dat de man en kinderen zich 'fucked' voelen.
In Azië (Taiwan, Singapore, Korea, Japan) kun je via the internetz snel beroemd worden als blogger/model. Ze is best bekend op fora, maar vooral vanwege haar overmatige plastische chirurgie.
Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.
  dinsdag 20 april 2010 @ 19:42:40 #107
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80532991
Waarom zouden man en kinderen zich gefuckt voelen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_80533079
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:42 schreef Copycat het volgende:
Waarom zouden man en kinderen zich gefuckt voelen?
Omdat ze niet op mama lijken zoals ze haar zien?
pi_80533276
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:40 schreef Peachcore het volgende:

[..]

Niet zozeer dat, maar meer dat de man en kinderen zich 'fucked' voelen.
In Azië (Taiwan, Singapore, Korea, Japan) kun je via the internetz snel beroemd worden als blogger/model. Ze is best bekend op fora, maar vooral vanwege haar overmatige plastische chirurgie.
vreemd, ze is eigenlijk gewoon een nobody, en in azië noemen ze dat dan een celeb.

en ze heeft zich behoorlijk laten veranderen ja. het is gewoon een totaal ander meisje. ze ziet er ineens ook veel meer uit als een blank meisje dan als een aziatisch meisje.
pi_80533382
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:44 schreef Peachcore het volgende:

[..]

Omdat ze niet op mama lijken zoals ze haar zien?
Ik lijk ook totaal niet op mijn moeder. Moet ik mezelf nu wat aandoen?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_80533586
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:49 schreef leFUCK het volgende:

[..]

vreemd, ze is eigenlijk gewoon een nobody, en in azië noemen ze dat dan een celeb.

en ze heeft zich behoorlijk laten veranderen ja. het is gewoon een totaal ander meisje. ze ziet er ineens ook veel meer uit als een blank meisje dan als een aziatisch meisje.
Ja, daar gaat het nog verder dan de mensen op youtube met een succesvolle channel in Amerika e.d. Ze stond ook op de cover van FHM en Maxim

In Azië willen heel veel meisjes er ook 'blanker' uitzien. Je wordt er doodgegooid met huidblekende middelen (Nivea heeft hier zelfbruiningsproducten, maar in Azië heeft ie whitening stuff) en ooglidcorrecties (zowel chirurgie als gewoon tape/lijm die je elke dag aanbrengt). Al vind ik dat laatste niet per sé om blanker uit te zien, maar dat het gewoon vaak als mooier wordt beschouwd (genoeg Aziaten die wél dubbele oogleden van zichzelf hebben).
pi_80533615
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:51 schreef rena het volgende:

[..]

Ik lijk ook totaal niet op mijn moeder. Moet ik mezelf nu wat aandoen?
Ik ook niet. Maar mijn mama heeft haar hele kop niet laten verbouwen
  woensdag 21 april 2010 @ 09:22:24 #113
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80549614
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:56 schreef Peachcore het volgende:
Al vind ik dat laatste niet per sé om blanker uit te zien, maar dat het gewoon vaak als mooier wordt beschouwd (genoeg Aziaten die wél dubbele oogleden van zichzelf hebben).
Nee, dat heeft inderdaad helemaal niks met het Westerse schoonheidsideaal van grote, ronde ogen te maken ...
Maar omdat ze dus plastische chirurgie heeft laten toepassen, zal een eventueel kind enorm getraumatiseerd worden omdat hij/zij totaal niet op mamma lijkt?
Please .
  woensdag 21 april 2010 @ 09:57:11 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80550569
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat heeft inderdaad helemaal niks met het Westerse schoonheidsideaal van grote, ronde ogen te maken ...
Maar omdat ze dus plastische chirurgie heeft laten toepassen, zal een eventueel kind enorm getraumatiseerd worden omdat hij/zij totaal niet op mamma lijkt?
Please .
Wat zullen die kinderen van Peter Andre en Jordan zich genaaid voelen
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_80551297
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat zullen die kinderen van Peter Andre en Jordan zich genaaid voelen
Sowieso.
pi_80553093
OMG Heidi heeft wel wat weg van de moeke van Brooke Hogan
Alan rickman could talk me out of my pants in like less than five seconds..
pi_80553205
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Please .
Alsof je met dubbele oogleden meteen grote ronde ogen hebt en er niet meer Aziatisch uitziet (zoals Dawn Yang, die voor het extreme ging). Alsof alle 1,5 miljard Aziaten ieniemienie spleetoogjes hebben. Dat is het beeld dat het Westen van hun hebben. Terwijl ik net zo vaak Aziaten met dubbele oogleden als zonder zie rondlopen en ze zien er nog steeds zo Aziatisch als de pest uit.

Monolids:

Double eyelids:

Zó, wat een verschil zeg. Zien de mensen op de laatste foto's er blank uit? Lijken ze niet meer Aziatisch?

Ikzelf blijf van mening dat het raar zou zijn als je er Aziatisch uitziet, je moeder er als een halve blanke bijloopt. En dat je kinderen er misschien uitzien als iemand die je niet kent (de vorige kop van je partner dus). Maarja, wie ben ik nou om te zeggen dat ze geen kids mag krijgen. Voor mijn part perst ze er zoveel als ze wil eruit.
  woensdag 21 april 2010 @ 11:27:32 #118
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80553320
Nee, het heeft echt niks met het Westerse schoonheidsideaal te maken...

Maar stel dat dat onbekende blogmeisje nu met een neger trouwt. Of met een Aboriginal... zulks een identiteitscrisis gaat dat opleveren.
pi_80553529
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:27 schreef Copycat het volgende:
Nee, het heeft echt niks met het Westerse schoonheidsideaal te maken...

Maar stel dat dat onbekende blogmeisje nu met een neger trouwt. Of met een Aboriginal... zulks een identiteitscrisis gaat dat opleveren.

Hoe kan het een "blanke" kenmerk zijn als 50 procent van alle Aziaten ermee zijn geboren? Ik kan begrijpen dat als een blanke eruitzien je bedoelingen zijn wanneer je je ogen zo erg laat vergroten als Dawn Yang, maar als je alleen maar een vouw in je oogleden wil omdat je bij die ene 50% hoort die géén dubbele oogleden heeft.

Blank oog

Aziatisch oog met een plooi

Monolid
  woensdag 21 april 2010 @ 11:44:57 #120
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80554024
pi_80554663
quote:
Van oudsher wordt in Japanse en Koreaanse literatuur hoog opgegeven van grote ogen met dubbele oogleden. Het zou staan voor expressiviteit en een sterk karakter. Voor de kleinere Aziatische ogen bestaan in het Westen talloze negatieve benamingen: spleetogen, ze zouden saai, slaperig, gemeen, steels en scheef zijn. Speciale opzetbrillen met schuine ogen heten Chop Suey Specs.
Lol, en dat terwijl Aziaten met grote ogen nog steeds voor spleetoog worden uitgescholden.
pi_80561915
katie price

een mooi meisje toen

een monster nu
pi_80562362
Die tieten

[ Bericht 0% gewijzigd door Peachcore op 21-04-2010 19:21:50 ]
  woensdag 21 april 2010 @ 19:03:31 #124
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_80569251
Die wenkbrauwen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_80583611
Omg, wat zonde.
ROBODEMONS..................|:(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')