Volgens mij zijn het haar tanden.quote:Op maandag 12 april 2010 13:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik kan ook niet plaatsen wat er nu zo anders is zeg maar. Maar dat vond ik een paar jaar terug al, toen ze net met Ashton was en dat lange haar net had enzo. Het is Demi...maar ook weer niet.
Nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:28 schreef Peachcore het volgende:
Niet zo heel erg verspookt, maar wel ontzettend anders.
Dawn Yang (populaire blogger uit Singapore):
Before:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind haar nu ontzettend knap, maar ze moet geen kinderen nemen.
Wtf? Vanwaar dat laatste? Omdat ze van tevoren een gedrocht wasquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:28 schreef Peachcore het volgende:
Niet zo heel erg verspookt, maar wel ontzettend anders.
Dawn Yang (populaire blogger uit Singapore):
Before:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind haar nu ontzettend knap, maar ze moet geen kinderen nemen.
Niet zozeer dat, maar meer dat de man en kinderen zich 'fucked' voelen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:35 schreef rena het volgende:
[..]
Wtf? Vanwaar dat laatste? Omdat ze van tevoren een gedrocht wasDat valt imo ook wel mee. En waarom is ze een celeb?
Omdat ze niet op mama lijken zoals ze haar zien?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:42 schreef Copycat het volgende:
Waarom zouden man en kinderen zich gefuckt voelen?
vreemd, ze is eigenlijk gewoon een nobody, en in azië noemen ze dat dan een celeb.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:40 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Niet zozeer dat, maar meer dat de man en kinderen zich 'fucked' voelen.
In Azië (Taiwan, Singapore, Korea, Japan) kun je via the internetz snel beroemd worden als blogger/model. Ze is best bekend op fora, maar vooral vanwege haar overmatige plastische chirurgie.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:44 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Omdat ze niet op mama lijken zoals ze haar zien?
Ja, daar gaat het nog verder dan de mensen op youtube met een succesvolle channel in Amerika e.d. Ze stond ook op de cover van FHM en Maximquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:49 schreef leFUCK het volgende:
[..]
vreemd, ze is eigenlijk gewoon een nobody, en in azië noemen ze dat dan een celeb.
en ze heeft zich behoorlijk laten veranderen ja. het is gewoon een totaal ander meisje. ze ziet er ineens ook veel meer uit als een blank meisje dan als een aziatisch meisje.
Ik ook niet. Maar mijn mama heeft haar hele kop niet laten verbouwenquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:51 schreef rena het volgende:
[..]
Ik lijk ook totaal niet op mijn moeder. Moet ik mezelf nu wat aandoen?
Nee, dat heeft inderdaad helemaal niks met het Westerse schoonheidsideaal van grote, ronde ogen te maken ...quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:56 schreef Peachcore het volgende:
Al vind ik dat laatste niet per sé om blanker uit te zien, maar dat het gewoon vaak als mooier wordt beschouwd (genoeg Aziaten die wél dubbele oogleden van zichzelf hebben).
Wat zullen die kinderen van Peter Andre en Jordan zich genaaid voelenquote:Op woensdag 21 april 2010 09:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat heeft inderdaad helemaal niks met het Westerse schoonheidsideaal van grote, ronde ogen te maken ...
Maar omdat ze dus plastische chirurgie heeft laten toepassen, zal een eventueel kind enorm getraumatiseerd worden omdat hij/zij totaal niet op mamma lijkt?
Please.
Sowieso.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat zullen die kinderen van Peter Andre en Jordan zich genaaid voelen
Alsof je met dubbele oogleden meteen grote ronde ogen hebt en er niet meer Aziatisch uitziet (zoals Dawn Yang, die voor het extreme ging).quote:Op woensdag 21 april 2010 09:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat heeft inderdaad helemaal niks met het Westerse schoonheidsideaal van grote, ronde ogen te maken ...
Maar omdat ze dus plastische chirurgie heeft laten toepassen, zal een eventueel kind enorm getraumatiseerd worden omdat hij/zij totaal niet op mamma lijkt?
Please.
Hoe kan het een "blanke" kenmerk zijn als 50 procent van alle Aziaten ermee zijn geboren? Ik kan begrijpen dat als een blanke eruitzien je bedoelingen zijn wanneer je je ogen zo erg laat vergroten als Dawn Yang, maar als je alleen maar een vouw in je oogleden wil omdat je bij die ene 50% hoort die géén dubbele oogleden heeft.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:27 schreef Copycat het volgende:
Nee, het heeft echt niks met het Westerse schoonheidsideaal te maken...
Maar stel dat dat onbekende blogmeisje nu met een neger trouwt. Of met een Aboriginal... zulks een identiteitscrisis gaat dat opleveren.
Lol, en dat terwijl Aziaten met grote ogen nog steeds voor spleetoog worden uitgescholden.quote:Van oudsher wordt in Japanse en Koreaanse literatuur hoog opgegeven van grote ogen met dubbele oogleden. Het zou staan voor expressiviteit en een sterk karakter. Voor de kleinere Aziatische ogen bestaan in het Westen talloze negatieve benamingen: spleetogen, ze zouden saai, slaperig, gemeen, steels en scheef zijn. Speciale opzetbrillen met schuine ogen heten Chop Suey Specs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |