Nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:28 schreef Peachcore het volgende:
Niet zo heel erg verspookt, maar wel ontzettend anders.
Dawn Yang (populaire blogger uit Singapore):
Before:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind haar nu ontzettend knap, maar ze moet geen kinderen nemen.
Wtf? Vanwaar dat laatste? Omdat ze van tevoren een gedrocht wasquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:28 schreef Peachcore het volgende:
Niet zo heel erg verspookt, maar wel ontzettend anders.
Dawn Yang (populaire blogger uit Singapore):
Before:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet zozeer dat, maar meer dat de man en kinderen zich 'fucked' voelen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:35 schreef rena het volgende:
[..]
Wtf? Vanwaar dat laatste? Omdat ze van tevoren een gedrocht wasDat valt imo ook wel mee. En waarom is ze een celeb?
Omdat ze niet op mama lijken zoals ze haar zien?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:42 schreef Copycat het volgende:
Waarom zouden man en kinderen zich gefuckt voelen?
vreemd, ze is eigenlijk gewoon een nobody, en in azië noemen ze dat dan een celeb.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:40 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Niet zozeer dat, maar meer dat de man en kinderen zich 'fucked' voelen.
In Azië (Taiwan, Singapore, Korea, Japan) kun je via the internetz snel beroemd worden als blogger/model. Ze is best bekend op fora, maar vooral vanwege haar overmatige plastische chirurgie.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:44 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Omdat ze niet op mama lijken zoals ze haar zien?
Ja, daar gaat het nog verder dan de mensen op youtube met een succesvolle channel in Amerika e.d. Ze stond ook op de cover van FHM en Maximquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:49 schreef leFUCK het volgende:
[..]
vreemd, ze is eigenlijk gewoon een nobody, en in azië noemen ze dat dan een celeb.
en ze heeft zich behoorlijk laten veranderen ja. het is gewoon een totaal ander meisje. ze ziet er ineens ook veel meer uit als een blank meisje dan als een aziatisch meisje.
Ik ook niet. Maar mijn mama heeft haar hele kop niet laten verbouwenquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:51 schreef rena het volgende:
[..]
Ik lijk ook totaal niet op mijn moeder. Moet ik mezelf nu wat aandoen?
Nee, dat heeft inderdaad helemaal niks met het Westerse schoonheidsideaal van grote, ronde ogen te maken ...quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:56 schreef Peachcore het volgende:
Al vind ik dat laatste niet per sé om blanker uit te zien, maar dat het gewoon vaak als mooier wordt beschouwd (genoeg Aziaten die wél dubbele oogleden van zichzelf hebben).
Wat zullen die kinderen van Peter Andre en Jordan zich genaaid voelenquote:Op woensdag 21 april 2010 09:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat heeft inderdaad helemaal niks met het Westerse schoonheidsideaal van grote, ronde ogen te maken ...
Maar omdat ze dus plastische chirurgie heeft laten toepassen, zal een eventueel kind enorm getraumatiseerd worden omdat hij/zij totaal niet op mamma lijkt?
Please.
Sowieso.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat zullen die kinderen van Peter Andre en Jordan zich genaaid voelen
Alsof je met dubbele oogleden meteen grote ronde ogen hebt en er niet meer Aziatisch uitziet (zoals Dawn Yang, die voor het extreme ging).quote:Op woensdag 21 april 2010 09:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat heeft inderdaad helemaal niks met het Westerse schoonheidsideaal van grote, ronde ogen te maken ...
Maar omdat ze dus plastische chirurgie heeft laten toepassen, zal een eventueel kind enorm getraumatiseerd worden omdat hij/zij totaal niet op mamma lijkt?
Please.
Hoe kan het een "blanke" kenmerk zijn als 50 procent van alle Aziaten ermee zijn geboren? Ik kan begrijpen dat als een blanke eruitzien je bedoelingen zijn wanneer je je ogen zo erg laat vergroten als Dawn Yang, maar als je alleen maar een vouw in je oogleden wil omdat je bij die ene 50% hoort die géén dubbele oogleden heeft.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:27 schreef Copycat het volgende:
Nee, het heeft echt niks met het Westerse schoonheidsideaal te maken...
Maar stel dat dat onbekende blogmeisje nu met een neger trouwt. Of met een Aboriginal... zulks een identiteitscrisis gaat dat opleveren.
Lol, en dat terwijl Aziaten met grote ogen nog steeds voor spleetoog worden uitgescholden.quote:Van oudsher wordt in Japanse en Koreaanse literatuur hoog opgegeven van grote ogen met dubbele oogleden. Het zou staan voor expressiviteit en een sterk karakter. Voor de kleinere Aziatische ogen bestaan in het Westen talloze negatieve benamingen: spleetogen, ze zouden saai, slaperig, gemeen, steels en scheef zijn. Speciale opzetbrillen met schuine ogen heten Chop Suey Specs.
Ook wel bekend als de moeder van Hayden Pannetiere. Eng mens.quote:
Ze heeft zich via plastische chirurgie een mongolengezicht aan laten meten??quote:Op zondag 11 april 2010 14:38 schreef female81 het volgende:
Misschien wil ze op Jocelyn Wildenstein gaan lijken?
[ afbeelding ]
(Deze foto kan bijna op Rotten.com!)
nou haar bedoeling was eigenlijk meer een kattengezichtquote:Op maandag 26 april 2010 18:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze heeft zich via plastische chirurgie een mongolengezicht aan laten meten??
dat dusquote:
zonde idd, ze is veel van haar vroegere uitdrukking kwijt, alleen al die ogen zijn heel anders geworden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Linda de Mol zit nu bij Pauw en Witteman, mijn hemel, ik dacht dat ik naar Koefnoen ofzo zat te kijken met een imitator. Dat gezicht beweegt niet en die lippen......
En toch valt het me, als ik haar bij Ik hou van Holland zie, totaal niet op eigenlijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:17 schreef popolon het volgende:
Linda.Die is heel snel erg onaantrekkelijk geworden zeg. Dat was zo'n mooie vrouw zonder al die flauwekul.
Op deze foto kijk je naar de vrouw?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:36 schreef ColdFeet het volgende:
[ afbeelding ]
Wangimplantaten? Ik vind haar er erg onnatuurlijk uitzien!
is het nieuwe seizoen al begonnen!quote:Op donderdag 29 april 2010 09:31 schreef emss het volgende:
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Quote van Spencer: "'My favourite part is her hair. It keeps growing so beautifully and naturally.'
Zowel Spencer als haar moeder zijn hier niet blij mee. De aflevering dat ze haar moeder ontmoet was dinsdag op TV.
http://www.dailymail.co.u(...)eries-The-Hills.html
Dinsdag was de eerstequote:Op donderdag 29 april 2010 22:55 schreef leFUCK het volgende:
[..]
is het nieuwe seizoen al begonnen!
hoeveel afleveringen zijn er al van uitgezonden?
Ik wil ook zo wordenquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:28 schreef Peachcore het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schrok er ook vanquote:Op woensdag 28 april 2010 23:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze heeft inmiddels ook echt zo'n eendebek, ik schrok ervan.
[url]http://pauwenwitteman.vara.nl/Archief-detail.113.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=16753&tx_ttnews[backPid]=111&cHash=1a51d74323[/url]
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:44 schreef Samson het volgende:
[..]
zonde idd, ze is veel van haar vroegere uitdrukking kwijt, alleen al die ogen zijn heel anders geworden.
[ afbeelding ]
ik vind het eigenlijk best zielig. ik heb wel medelijden met haar. jammer dat ze zo ontevreden was met haar oorspronkelijke uiterlijk. en nu ze zichzelf heeft verpest zit ze nog niet lekker in haar vel.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:39 schreef tliciouz het volgende:
Oh mynet de aflevering gekeken van the hills. Ik ben een beetje in shock van Heidi
quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:44 schreef kvd het volgende:
Ik was even aan het kijken of een bepaald iemand ook wat ingrepen heeft laten doen...stuit ik op deze foto's...geen celeb, maar wel degelijk verspookt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wie is dat monster!quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:44 schreef kvd het volgende:
Ik was even aan het kijken of een bepaald iemand ook wat ingrepen heeft laten doen...stuit ik op deze foto's...geen celeb, maar wel degelijk verspookt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie is dat? Gristus...quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:44 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:26 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Wie is dat? Gristus...
In vergelijking hiermee ziet onderstaande dame er nog goed uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Getverquote:Op vrijdag 30 april 2010 08:44 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
onzin. sommige mensen hebben gewoon geen lippen en als je dan je lippen een beetje laat opvullen kan dat echt wel een verbetering zijn.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:20 schreef frame-saw het volgende:
Ik snap borstvergrotingen, neuscorrecties, liposuctie, wenkbrauwlift en botox. Maar van je lippen moet je echt afblijven. Ik heb nog nooit iemand gezien waarbij het natuurlijk stond. Vooral omdat bovenlippen ook altijd geinjecteerd worden, en die zijn van nature zelden groter dan de onderlip. Bahbah. En Heidi is trouwens ook mislukt, zonde.
het beest is los!quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:44 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amaiquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]bekijk haar blog maar eens dan kom je er wel op terug
http://www.kissies.se/
quote:I’m interested in what we define as beauty, when we choose to create it ourselves.
Beauty has always been a currency, and now that we finally have the technological means to mint our own, what choices do we make?
Is beauty informed by contemporary culture? By history? Or is it defined by the surgeon’s hand? Can we identify physical trends that vary from decade to decade, or is beauty timeless?
When we re-make ourselves, are we revealing our true character, or are we stripping away our very identity?
Perhaps we are creating a new kind of beauty. An amalgam of surgery, art, and popular culture? And if so, are the results the vanguard of human induced evolution?
Je zou inderdaad op 't eerste oog denken dat er een invasie van aliens is geweest. Ik denk dat deze mensen zichzelf echt mooi vinden, dat is het bizarre...quote:
Over verneukt zelfbeeld gesproken dan.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Je zou inderdaad op 't eerste oog denken dat er een invasie van aliens is geweest. Ik denk dat deze mensen zichzelf echt mooi vinden, dat is het bizarre...
link?quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:55 schreef tliciouz het volgende:
Ik weet wel dat man van plaatje 6 een paar keer op tv is geweest tijdens een documentaire over plastische chirurgie, maar daar zag hij er heel anders uit dan op de foto's maar deze foto's zijn wel erg bewerkt.
Beetje late reactie, ik was aan het werk (ja ja, zelfs op koninginnedag moet worden gewerkt)quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:08 schreef leFUCK het volgende:
[..]
wie is dat monster!![]()
dát is nog eens écht een eendenbek!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is de mannelijke Barbie toch?quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:55 schreef tliciouz het volgende:
Ik weet wel dat man van plaatje 6 een paar keer op tv is geweest tijdens een documentaire over plastische chirurgie, maar daar zag hij er heel anders uit dan op de foto's maar deze foto's zijn wel erg bewerkt.
*ril*quote:
Wow, wat een bizarre serie foto'squote:Op vrijdag 30 april 2010 15:36 schreef SEMTEX het volgende:
'A New Kind of Beauty' by Mr. Toledano:
( http://www.mrtoledano.com/A-new-kind-of-beauty )
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aardig verspookt, dacht ik zo.
Ah daar hebben we hem!quote:
wat een afschuwelijk lelijke man!quote:
Indd. Al zou hij de laatste man op aarde zijn en moet je samen de mensheid zien voort te zetten.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:21 schreef leFUCK het volgende:
[..]
wat een afschuwelijk lelijke man!![]()
![]()
een man met botox lippen/eendenbek
nu denk ik dat dat sowieso al niet zou gaan lukken, of jij nu zou willen of niet. een kapper die op barbie wil lijken, daar gaan toch een paar belletjes van rinkelen hèquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. Al zou hij de laatste man op aarde zijn en moet je samen de mensheid zien voort te zetten.
Ook dat.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:42 schreef leFUCK het volgende:
[..]
nu denk ik dat dat sowieso al niet zou gaan lukken, of jij nu zou willen of niet. een kapper die op barbie wil lijken, daar gaan toch een paar belletjes van rinkelen hè
Als zo'n vrouw zichzelf nu in de spiegel kijkt, moet ze toch enorme spijt hebben?quote:Op maandag 3 mei 2010 18:35 schreef Kutjelik het volgende:
Leslie Ash, de Britse actrice die op de VRT te zien was in Men Behaving Badly
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze had zo,n knap gezicht
Lijkt mij ook.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als zo'n vrouw zichzelf nu in de spiegel kijkt, moet ze toch enorme spijt hebben?
en 2007 zag er beter uit omdat...quote:Op maandag 3 mei 2010 20:40 schreef tliciouz het volgende:
Na aanleiding van een ander topic wezen googelen op het zusje van lindsey lohan. Toen kwam ik hier uit.
[ afbeelding ]
Ze heeft een borstvergroting gedaan? Maar ik zeg nergens dat 2007 er beter uit ziet.quote:
Ja ik snap dat borsten groeien, ik heb ze zelf ook (quote:Op maandag 3 mei 2010 21:36 schreef Peachcore het volgende:
Hmm, in 1 jaar lijkt me dat wel sterk idd.
om je er even aan te herinneren heet dit topic ''door plastische chirurgie verspookte celebs''. dus dan ga ik er ook vanuit dat je iemand verspookt vind als je daar een foto van post.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze heeft een borstvergroting gedaan? Maar ik zeg nergens dat 2007 er beter uit ziet.
het zou best mogelijk kunnen zijn. daarbij kun je van lindsay toch ook bepaald niet zeggen dat ze iets tekort komt. dus best een kans dat dit gewoon een gevalletje is van genetische aanleg.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik snap dat borsten groeien, ik heb ze zelf ook () Maar binnen 1 jaar zoveel?
haha, je was me net voor met die opmerking zie ikquote:Op maandag 3 mei 2010 21:45 schreef Markeerstift het volgende:
Ja dat kan hoor, ben zelf binnen 1 jaar van eerste bh in A naar een C gegaan. Bovendien is Lindsey ook aardig bedeelt dus maybe zit het in de familie?
Ja oke dat kloptquote:Op maandag 3 mei 2010 21:45 schreef leFUCK het volgende:
[..]
het zou best mogelijk kunnen zijn. daarbij kun je van lindsay toch ook bepaald niet zeggen dat ze iets tekort komt. dus best een kans dat dit gewoon een gevalletje is van genetische aanleg.
Ik denk dat ze gewoon een goede push-up aanheeftquote:Op maandag 3 mei 2010 20:40 schreef tliciouz het volgende:
Na aanleiding van een ander topic wezen googelen op het zusje van lindsey lohan. Toen kwam ik hier uit.
[ afbeelding ]
dat denk ik niet, want als haar cup echt daadwerkelijk nog zou zijn zoals op die foto uit 2007 valt er helemaal niks up te pushenquote:Op maandag 3 mei 2010 21:49 schreef rena het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon een goede push-up aanheeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |