abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80859629
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:55 schreef leFUCK het volgende:

[..]

is het nieuwe seizoen al begonnen!

hoeveel afleveringen zijn er al van uitgezonden?
Dinsdag was de eerste
All good things are wild and free.
pi_80859761
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 18:28 schreef Peachcore het volgende:

[ afbeelding ]

Ik vind haar nu ontzettend knap, maar ze moet geen kinderen nemen.
Ik wil ook zo worden
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_80859944
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:58 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Dinsdag was de eerste
ik ga hem nu kijken op mtv.com
pi_80861099
Oh my net de aflevering gekeken van the hills. Ik ben een beetje in shock van Heidi
pi_80864611
quote:
Op woensdag 28 april 2010 23:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze heeft inmiddels ook echt zo'n eendebek, ik schrok ervan.

[url]http://pauwenwitteman.vara.nl/Archief-detail.113.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=16753&tx_ttnews[backPid]=111&cHash=1a51d74323[/url]
Ik schrok er ook van Het is alsof de de make-up dame haar goed te pakken heeft genomen, want die ogen zien er echt heel eng uit. Maar aan die speknek kan de make-up dame natuurlijk niks doen. En daar kan Linda eigenlijk ook niks aan doen. Maar aan die omablouse kan ze wél iets doen
pi_80864753
tvp
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_80865192
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:44 schreef Samson het volgende:

[..]

zonde idd, ze is veel van haar vroegere uitdrukking kwijt, alleen al die ogen zijn heel anders geworden.

[ afbeelding ]

Hoe lang gaat ze dat nog volhouden, om er op de voorkant van haar blad uit te zien als hooguit 32, zonder vreemde Boxox-trekjes? Hoe lang trapt Nederland daar nog in?

Ik kocht een tijdje geleden een tweedehands Beau Monde, uit 2000, met haar hoofd groot voorop. Ze had toen zowaar meer rimpels dan nu... (en tóch zag ze er beter uit.)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2010 07:38:23 ]
pi_80865471
Ik was even aan het kijken of een bepaald iemand ook wat ingrepen heeft laten doen...stuit ik op deze foto's...geen celeb, maar wel degelijk verspookt

pi_80866445
quote:
Op donderdag 29 april 2010 23:39 schreef tliciouz het volgende:
Oh my net de aflevering gekeken van the hills. Ik ben een beetje in shock van Heidi
ik vind het eigenlijk best zielig. ik heb wel medelijden met haar. jammer dat ze zo ontevreden was met haar oorspronkelijke uiterlijk. en nu ze zichzelf heeft verpest zit ze nog niet lekker in haar vel.

ze lijkt totaal niet meer op de bovenstaande foto. heidi zoals ze er nu uitziet heeft niks meer weg van de heidi hierboven. ik vond haar niet ''knap'' maar toch vond ik dat ze er leuk uitzag. niet alleen knappe mensen kunnen leuk zijn om naar te kijken. heidi had een leuke uitstraling die nu echt verwoest is door plastische chirurgie.

zo zal ze nooit meer kunnen kijken. de leuke en spontane uitdrukking die ze hier op haar gezicht heeft zal ze nooit meer op haar gezicht hebben.

ze heeft zichzelf al eens laten veranderen, en daar had ze het bij moeten laten. haar neus was inderdaad mooier na die eerste chirurgie en die borsten van een a naar een c was ook nog prima. volgens mij was daarnaast haar mond ook iets anders. maar hoe dan ook zag het er allemaal nog prima uit toen, en ze was nog steeds herkenbaar. nu is ze gewoon te ver gegaan, en niet zo'n beetje ook!

het blijft gewoon afschuwelijk. moet je kijken hoe jong ze er uitzag op de 1e, en hoe oud nu op de 2e foto
pi_80867287
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 08:44 schreef kvd het volgende:
Ik was even aan het kijken of een bepaald iemand ook wat ingrepen heeft laten doen...stuit ik op deze foto's...geen celeb, maar wel degelijk verspookt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_80867849
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wie is dat monster!

dát is nog eens écht een eendenbek!

[ Bericht 1% gewijzigd door leFUCK op 30-04-2010 11:13:59 ]
pi_80868383
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie is dat? Gristus...
In vergelijking hiermee ziet onderstaande dame er nog goed uit.

Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.
pi_80868413
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 11:26 schreef Peachcore het volgende:

[..]

Wie is dat? Gristus...
In vergelijking hiermee ziet onderstaande dame er nog goed uit.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
bekijk haar blog maar eens dan kom je er wel op terug http://www.kissies.se/
pi_80870292
Ik snap borstvergrotingen, neuscorrecties, liposuctie, wenkbrauwlift en botox. Maar van je lippen moet je echt afblijven. Ik heb nog nooit iemand gezien waarbij het natuurlijk stond. Vooral omdat bovenlippen ook altijd geinjecteerd worden, en die zijn van nature zelden groter dan de onderlip. Bahbah. En Heidi is trouwens ook mislukt, zonde.
pi_80870402
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Getver
pi_80870681
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 12:20 schreef frame-saw het volgende:
Ik snap borstvergrotingen, neuscorrecties, liposuctie, wenkbrauwlift en botox. Maar van je lippen moet je echt afblijven. Ik heb nog nooit iemand gezien waarbij het natuurlijk stond. Vooral omdat bovenlippen ook altijd geinjecteerd worden, en die zijn van nature zelden groter dan de onderlip. Bahbah. En Heidi is trouwens ook mislukt, zonde.
onzin. sommige mensen hebben gewoon geen lippen en als je dan je lippen een beetje laat opvullen kan dat echt wel een verbetering zijn.

audrina patridge heeft haar lippen ook iets voller laten maken. in het begin van the hills had ze echt geen bovenlip, en nu is het mooi in proportie. je ziet er niks onnatuurlijks aan.

en megan fox's lippen zijn ook mooi. ze had het niet nodig om er iets aan te doen, maar nu ze het heeft gedaan zien ze er nog altijd goed uit. ook niet onnatuurlijk verder.
pi_80870708
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het beest is los!
pi_80870932
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 11:27 schreef tliciouz het volgende:

[..]

bekijk haar blog maar eens dan kom je er wel op terug http://www.kissies.se/
Amai Het is ook niet handig drinken, zo'n dikke lip!
  vrijdag 30 april 2010 @ 15:36:46 #169
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_80875018
'A New Kind of Beauty' by Mr. Toledano:
( http://www.mrtoledano.com/A-new-kind-of-beauty )
quote:
I’m interested in what we define as beauty, when we choose to create it ourselves.

Beauty has always been a currency, and now that we finally have the technological means to mint our own, what choices do we make?

Is beauty informed by contemporary culture? By history? Or is it defined by the surgeon’s hand? Can we identify physical trends that vary from decade to decade, or is beauty timeless?

When we re-make ourselves, are we revealing our true character, or are we stripping away our very identity?

Perhaps we are creating a new kind of beauty. An amalgam of surgery, art, and popular culture? And if so, are the results the vanguard of human induced evolution?

Aardig verspookt, dacht ik zo.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Moderator / Redactie FP vrijdag 30 april 2010 @ 15:39:08 #170
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_80875052
Moeten dat mensen voorstellen?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  vrijdag 30 april 2010 @ 15:41:33 #171
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_80875094
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Moeten dat mensen voorstellen?
Je zou inderdaad op 't eerste oog denken dat er een invasie van aliens is geweest. Ik denk dat deze mensen zichzelf echt mooi vinden, dat is het bizarre...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_80875388
Ik weet wel dat man van plaatje 6 een paar keer op tv is geweest tijdens een documentaire over plastische chirurgie, maar daar zag hij er heel anders uit dan op de foto's maar deze foto's zijn wel erg bewerkt.
pi_80875395
Als je al het rood uit de huid haalt, ziet iedereen er dood uit ja.
pi_80875542
Die spiegeleieren. __!
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 15:41 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Je zou inderdaad op 't eerste oog denken dat er een invasie van aliens is geweest. Ik denk dat deze mensen zichzelf echt mooi vinden, dat is het bizarre...
Over verneukt zelfbeeld gesproken dan.
Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.
pi_80875957
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 15:55 schreef tliciouz het volgende:
Ik weet wel dat man van plaatje 6 een paar keer op tv is geweest tijdens een documentaire over plastische chirurgie, maar daar zag hij er heel anders uit dan op de foto's maar deze foto's zijn wel erg bewerkt.
link?

wil wel eens zien hoe dat er dan uitziet in bewegend beeld
pi_80892045
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 11:08 schreef leFUCK het volgende:

[..]

wie is dat monster!
dát is nog eens écht een eendenbek!

Beetje late reactie, ik was aan het werk (ja ja, zelfs op koninginnedag moet worden gewerkt)
Het is een onbekende russische dame, haar naam werd niet eens vermeld.
pi_80895203
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 15:55 schreef tliciouz het volgende:
Hij is de mannelijke Barbie toch?

zaterdag 1 mei 2010 @ 08:43:33 #178
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_80895345
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 08:05 schreef xFriendx het volgende:

[..]

*ril*

Hij was vroeger nog best knap.. nu is hij gewoon eng
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_80897806
Net de aflevering van The Hills gezien. Ook zo subtiel om in de eerste paar minuten dat Heidi in beeld was niet haar gezicht te laten zien . Toen Heidi moest huilen zag dat er helemaal raar uit en haar hoofd lijkt wat rechthoekig nu ofzo.
pi_80899103
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 15:36 schreef SEMTEX het volgende:
'A New Kind of Beauty' by Mr. Toledano:
( http://www.mrtoledano.com/A-new-kind-of-beauty )
[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aardig verspookt, dacht ik zo.
Wow, wat een bizarre serie foto's
pi_80899143
quote:

[..]

Ah daar hebben we hem!
pi_80909868
quote:

[..]

wat een afschuwelijk lelijke man!

een man met botox lippen/eendenbek
pi_80910036
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 19:21 schreef leFUCK het volgende:

[..]

wat een afschuwelijk lelijke man!

een man met botox lippen/eendenbek
Indd. Al zou hij de laatste man op aarde zijn en moet je samen de mensheid zien voort te zetten.
pi_80910547
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 19:26 schreef vencodark het volgende:

[..]

Indd. Al zou hij de laatste man op aarde zijn en moet je samen de mensheid zien voort te zetten.
nu denk ik dat dat sowieso al niet zou gaan lukken, of jij nu zou willen of niet. een kapper die op barbie wil lijken, daar gaan toch een paar belletjes van rinkelen hè
pi_80910760
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 19:42 schreef leFUCK het volgende:

[..]

nu denk ik dat dat sowieso al niet zou gaan lukken, of jij nu zou willen of niet. een kapper die op barbie wil lijken, daar gaan toch een paar belletjes van rinkelen hè
Ook dat.
  maandag 3 mei 2010 @ 18:35:10 #186
300034 Kutjelik
Kut met peren
pi_80977246
Leslie Ash, de Britse actrice die op de VRT te zien was in Men Behaving Badly

Ze had zo,n knap gezicht
Kut het meest veelzijdige stukje vlees
pi_80977288
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:35 schreef Kutjelik het volgende:
Leslie Ash, de Britse actrice die op de VRT te zien was in Men Behaving Badly
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze had zo,n knap gezicht
Als zo'n vrouw zichzelf nu in de spiegel kijkt, moet ze toch enorme spijt hebben?
pi_80978503
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:36 schreef vencodark het volgende:

[..]

Als zo'n vrouw zichzelf nu in de spiegel kijkt, moet ze toch enorme spijt hebben?
Lijkt mij ook.

Ik zou er met een grote boog omheen lopen, gewoon omdat het er freaky uit ziet. En dan te bedenken dat veel van die figuren het doen om er beter van te worden.

Tevens als ik zo zou thuis komen na wat 'werk' zou m'n pa denk ik stellen dat de molenwiek die mij geraakt had wel een flinke is geweest.
pi_80982521
Na aanleiding van een ander topic wezen googelen op het zusje van lindsey lohan. Toen kwam ik hier uit.

pi_80984635
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:40 schreef tliciouz het volgende:
Na aanleiding van een ander topic wezen googelen op het zusje van lindsey lohan. Toen kwam ik hier uit.

[ afbeelding ]
en 2007 zag er beter uit omdat...
pi_80984713
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:24 schreef leFUCK het volgende:

[..]

en 2007 zag er beter uit omdat...
Ze heeft een borstvergroting gedaan? Maar ik zeg nergens dat 2007 er beter uit ziet.
pi_80985087
Of ze is gegroeid? Kind is ook pas 16 nu.
pi_80985142
Hmm, in 1 jaar lijkt me dat wel sterk idd.
pi_80985261
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:36 schreef Peachcore het volgende:
Hmm, in 1 jaar lijkt me dat wel sterk idd.
Ja ik snap dat borsten groeien, ik heb ze zelf ook ( ) Maar binnen 1 jaar zoveel?
pi_80985446
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:26 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ze heeft een borstvergroting gedaan? Maar ik zeg nergens dat 2007 er beter uit ziet.
om je er even aan te herinneren heet dit topic ''door plastische chirurgie verspookte celebs''. dus dan ga ik er ook vanuit dat je iemand verspookt vind als je daar een foto van post.
pi_80985511
Ja dat kan hoor, ben zelf binnen 1 jaar van eerste bh in A naar een C gegaan. Bovendien is Lindsey ook aardig bedeeld dus maybe zit het in de familie?

[ Bericht 0% gewijzigd door Markeerstift op 03-05-2010 22:03:16 ]
pi_80985524
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:39 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ja ik snap dat borsten groeien, ik heb ze zelf ook ( ) Maar binnen 1 jaar zoveel?
het zou best mogelijk kunnen zijn. daarbij kun je van lindsay toch ook bepaald niet zeggen dat ze iets tekort komt. dus best een kans dat dit gewoon een gevalletje is van genetische aanleg.
pi_80985549
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:45 schreef Markeerstift het volgende:
Ja dat kan hoor, ben zelf binnen 1 jaar van eerste bh in A naar een C gegaan. Bovendien is Lindsey ook aardig bedeelt dus maybe zit het in de familie?
haha, je was me net voor met die opmerking zie ik
pi_80985653
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:45 schreef leFUCK het volgende:

[..]

het zou best mogelijk kunnen zijn. daarbij kun je van lindsay toch ook bepaald niet zeggen dat ze iets tekort komt. dus best een kans dat dit gewoon een gevalletje is van genetische aanleg.
Ja oke dat klopt
pi_80985717
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:40 schreef tliciouz het volgende:

[ afbeelding ]
Ik denk dat ze gewoon een goede push-up aanheeft
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')