Hmm. Ik zag 'm hier staan, als Full HD. 239,-, geen geld voor zo'n mooi schermpje.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:08 schreef Gamer_V het volgende:
Bij die link verdwijnt het logootje, maar ik zie toch echt dit staan op de pagina. Zal dan wel fout zijn ofzo?
[ afbeelding ]
Zeker. Maar of het ook kwaliteit is... of zelfs een redelijk formaat. Mwah.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hmm. Ik zag 'm hier staan, als Full HD. 239,-, geen geld voor zo'n mooi schermpje.
Te... lang...quote:
Ja ik weet niequote:
Je zit veel te veel op fok terwijl Shaun ligt te verzuipen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Dus ik heb nog 8 dagen om Heavy Rain te Platinummen![]()
Puntje.... maar ik heb geen tijd!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Dus ik heb nog 8 dagen om Heavy Rain te Platinummen![]()
Mijn vriendin zit tv te kijkenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je zit veel te veel op fok terwijl Shaun ligt te verzuipen.
Waarschijnlijk niet. Maar Gabe had laatst gezegd dat hij spijt had dat hij de ps3 zo had genegeerd, dus misschien komen sommige volgende valve games wel naar de ps3.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:32 schreef ShevaJB het volgende:
Weet iemand of Left4dead ooit nog naar de PS3 komt?
Gewoon gaan spelen, misschien heeft ze het niet eens doorquote:
L4D komt nu zelfs naar de Mac dus er bestaat nog een kansquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:39 schreef seventhseagulll het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Maar Gabe had laatst gezegd dat hij spijt had dat hij de ps3 zo had genegeerd, dus misschien komen sommige volgende valve games wel naar de ps3.
Als je een fatsoenlijke TV wilt moet je een Samsung of Sony hebben. Beperk je zoekgang tot die merken en je zit goed.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hmm. Ik zag 'm hier staan, als Full HD. 239,-, geen geld voor zo'n mooi schermpje.
Is dat niet een beetje de 'wat de boer niet kent dat vret 'e niet' mentaliteit?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als je een fatsoenlijke TV wilt moet je een Samsung of Sony hebben. Beperk je zoekgang tot die merken en je zit goed.
Jij begrijpt nog niet hoe het werktquote:
Nee, dat is de "ik heb zelf maanden gespendeerd in het uitzoeken van een goede TV tegen een redelijke prijs en help mede-FOK!kers die tijd te besparen door ze in mijn bevindingen te delen"-mentaliteit.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje de 'wat de boer niet kent dat vret 'e niet' mentaliteit?
Mag ik jouw tv hebben?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee, dat is de "ik heb zelf maanden gespendeerd in het uitzoeken van een goede TV tegen een redelijke prijs en help mede-FOK!kers die tijd te besparen door ze in mijn bevindingen te delen"-mentaliteit.
http://www.pasopaardig.nl/
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:14 schreef Karasta het volgende:
Heavy Rain overal uitverkocht op Aruba, nu weer een week wachten voor Heavy Rain En Final Fantasy...![]()
Sure, ik ga even een leuke 3DTV uitzoeken die je mag ruilen tegen mijn TV.quote:
Al eens een stofzuiger langs je ontluchtingsgaten gehaald?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:20 schreef Beach het volgende:
Mijn PS3 begint steeds vaker vast te lopen.
Niet alleen meer met zware games, maar ook gewoon met Youtube.
Ondertussen heb ik mijn 40gb alweer meer dan 2 jaar.
Alvast het nummer van Sony opschrijven?
Dat wil idd wel eens werken.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Al eens een stofzuiger langs je ontluchtingsgaten gehaald?
geniale shit!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.viddler.com/explore/sceablog/videos/844/0
"Regional Manager of War"
Maar uhm, jij hebt dus maanden gespendeerd in het uitzoeken van een goede TV tegen een redelijke prijs en helpt mede-FOK!kers die tijd te besparen door ze in jouw bevindingen te delen. Heb je nog een aanradertje? Geen TECHWOOD roepen hè.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Sure, ik ga even een leuke 3DTV uitzoeken die je mag ruilen tegen mijn TV.
Tis inmiddels een jaar geleden, maar reviewers kwamen met Samsung en Sony gewoon geen écht slechte TVs tegen. Veel is natuurlijk afhankelijk van je budget, maar Samsung heeft uitstekende TVs die out of the box direct goed beeld geven en de kleuren zitten vrij dicht op 'ware kleuren'-waardes. Sony geeft ook prima beeld, maar om kleurechtheid te benaderen moet je iets meer instellen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar uhm, jij hebt dus maanden gespendeerd in het uitzoeken van een goede TV tegen een redelijke prijs en helpt mede-FOK!kers die tijd te besparen door ze in jouw bevindingen te delen. Heb je nog een aanradertje? Geen TECHWOOD roepen hè.
Is dat de plasma ofzo? Heb zelf de LE 40 A656 (misschien wel dezelfde, geen idee) en dat is echt een prachtige tv voor games. Heb op internet naar instellingen gezocht, ingevoerd en het beeld is echt perfect. (Al moet ik soms de backlight even omhoogzetten bij donkere games)quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Tis inmiddels een jaar geleden, maar reviewers kwamen met Samsung en Sony gewoon geen écht slechte TVs tegen. Veel is natuurlijk afhankelijk van je budget, maar Samsung heeft uitstekende TVs die out of the box direct goed beeld geven en de kleuren zitten vrij dicht op 'ware kleuren'-waardes. Sony geeft ook prima beeld, maar om kleurechtheid te benaderen moet je iets meer instellen.
Ikzelf heb een Samsung LS A656 van 40", maar voordat we die in huis haalden zaten we te twijfelen tussen die en een vergelijkbare Sony Bravia. BCC gebeld en gevraagd of we de TVs mochten uitproberen met een PS3. Daar Burnout Paradise in de winkel gespeeld op beide TVs en de Samsung kwam er net even wat beter uit door beter contrast bij snel bewegende beelden (en het prijskaartje). Om het plaatje compleet te maken, de verkoper probeerde ons eerst nog een LG te verkopen, maar al direct bij het menu was de ghosting verschrikkelijk. In-game werd het niet beter.
ik heb ook de LE, het was laatquote:Op woensdag 10 maart 2010 02:09 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Is dat de plasma ofzo? Heb zelf de LE 40 A656 (misschien wel dezelfde, geen idee) en dat is echt een prachtige tv voor games. Heb op internet naar instellingen gezocht, ingevoerd en het beeld is echt perfect. (Al moet ik soms de backlight even omhoogzetten bij donkere games)
Steek dan wel iets van een paperclip in die fan zodat 'ie niet dol draaitquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Al eens een stofzuiger langs je ontluchtingsgaten gehaald?
In vergelijking met FFXIII is Star Ocean wel een beetje meh... Maar nog steeds goed te doenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Heavy Rain Uitgespeeld![]()
Nu Trophy mock up, en daarna GOW of Star Ocean
Ik ook! Tijdje geleden verhuisd en 40" is net te kleinquote:
Houd er wel rekening mee dat je je versterker ook moet upgraden naar een HDMI 1.4-uitvoering...quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:46 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik ook! Tijdje geleden verhuisd en 40" is net te kleinMaar ja 3D komt er aan enzo, ik wacht nog maar even denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, glas ftw!quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Houd er wel rekening mee dat je je versterker ook moet upgraden naar een HDMI 1.4-uitvoering...
Compressed audio!quote:
quote:
Hell yeh, ik ben niet voor niets de Julius Caesar onder de gamersquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil van die SD, maar hij heeft in ieder geval een puike TV
Ik dacht ook geen audiofiel te zijn, tot ik Transformers in m'n PS3 stopte. In m'n oude setup (met glasvezel) was de "spraak" van de Decepticons een beetje auto-tuned metaal-achtig gebrabbel. In de nieuwe setup eerst compressed audio geforceerd over HDMI, was al beter maar nog steeds gebrabbel. Ongecomprimeerde audio ingeschakeld en fuckdamn ik kon gewoon verstaan wat ze zeiden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:27 schreef Cid het volgende:
[..]
![]()
Geen audiofiel hier, ik hoor het verschil niet tussen mijn glas verbinding en TrueHD
Oh die ervaring had ik niet met naar het verschil luisteren. Ach ik heb toch bijna nooit m'n dolby aan staan, vrouw kan het niet zo waarderen en de kleine ook niet 's avondsquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik dacht ook geen audiofiel te zijn, tot ik Transformers in m'n PS3 stopte. In m'n oude setup (met glasvezel) was de "spraak" van de Decepticons een beetje auto-tuned metaal-achtig gebrabbel. In de nieuwe setup eerst compressed audio geforceerd over HDMI, was al beter maar nog steeds gebrabbel. Ongecomprimeerde audio ingeschakeld en fuckdamn ik kon gewoon verstaan wat ze zeiden.
Het zijn natuurlijk ook wel robots he..quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik dacht ook geen audiofiel te zijn, tot ik Transformers in m'n PS3 stopte. In m'n oude setup (met glasvezel) was de "spraak" van de Decepticons een beetje auto-tuned metaal-achtig gebrabbel. In de nieuwe setup eerst compressed audio geforceerd over HDMI, was al beter maar nog steeds gebrabbel. Ongecomprimeerde audio ingeschakeld en fuckdamn ik kon gewoon verstaan wat ze zeiden.
Mijn conclusie was anders: Panasonic Plasma en op de 2e plaats Sony. Samsung echt niet vanwege overstuurde kleuren.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als je een fatsoenlijke TV wilt moet je een Samsung of Sony hebben. Beperk je zoekgang tot die merken en je zit goed.
we weten wie het zegt iigquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hell yeh, ik ben niet voor niets de Julius Caesar onder de gamers
Die Panasonic plasma's zijn inderdaad heel dik. Mooier beeld heb ik nog niet gezien.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:18 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Mijn conclusie was anders: Panasonic Plasma en op de 2e plaats Sony. Samsung echt niet vanwege overstuurde kleuren.
De TX-P42V10 Full HD NeoPDP tv heeft een EISA award gekregen. Dat zegt al veel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Die Panasonic plasma's zijn inderdaad heel dik. Mooier beeld heb ik nog niet gezien.
Heb ik inderdaad ook naar gekeken, maar vond ik wat aan de prijzige kant.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:18 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Mijn conclusie was anders: Panasonic Plasma en op de 2e plaats Sony. Samsung echt niet vanwege overstuurde kleuren.
Prijzig? Prijzen zijn erg laag voor de kwaliteit en als je ff onderhandeld net als ik dan betaal je 300 euro minder dan de vraagprijs.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad ook naar gekeken, maar vond ik wat aan de prijzige kant.
Ja, als je zo beredeneerd is de Ferrari 458 ook erg goedkoop in vergelijking met de kwaliteit.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:17 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Prijzig? Prijzen zijn erg laag voor de kwaliteit en als je ff onderhandeld net als ik dan betaal je 300 euro minder dan de vraagprijs.
46" stond 3 weken geleden voor dezelfde prijs te koop als mijn 42" vorig jaar.
Valt toch wel mee. Zeker als je bedenkt hoe duur die tv's vroeger waren. Ik heb een Samsung Hd Ready 32" daar heb ik in 2005 ¤1500 voor betaald. Als je ziet wat je daar nu voor kooptquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad ook naar gekeken, maar vond ik wat aan de prijzige kant.
Vond 1200 euro een goede prijs voor een 46" plasma. Als je dat al duur vind......quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja, als je zo beredeneerd is de Ferrari 458 ook erg goedkoop in vergelijking met de kwaliteit.
Hype -1quote:
Niet nodig aangezien HDMI 1.3 genoeg bandbreedte oplevert (1080p60) en de receiver toch alleen maar een pass-through is. Sowieso is het nog maar de vraag of 1.4 een noodzakelijk iets is.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Houd er wel rekening mee dat je je versterker ook moet upgraden naar een HDMI 1.4-uitvoering...
Staat al vastgelegd: HDMI 1.4 is nodig voor 3D. Die firmware upgrade van Sony is ook om de HDMI-poort te upgraden naar semi-1.4 (enige spec die ze missen van volledig 1.4 is de ethernet-spec, maar daar is hardware voor nodig en PS3 heeft al een echte ethernetpoort). 1.3-poorten gaan geen 3D-signaal doorgeven.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:53 schreef Fallen het volgende:
[..]
Niet nodig aangezien HDMI 1.3 genoeg bandbreedte oplevert (1080p60) en de receiver toch alleen maar een pass-through is. Sowieso is het nog maar de vraag of 1.4 een noodzakelijk iets is.
ach was toch al van plan een nieuwe tv te kopen als 3d eenmaal goed verkrijgbaar is dus dan is dit niet ergquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Staat al vastgelegd: HDMI 1.4 is nodig voor 3D. Die firmware upgrade van Sony is ook om de HDMI-poort te upgraden naar semi-1.4 (enige spec die ze missen van volledig 1.4 is de ethernet-spec, maar daar is hardware voor nodig en PS3 heeft al een echte ethernetpoort). 1.3-poorten gaan geen 3D-signaal doorgeven.
De meningen zijn daarover verdeeld....quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Staat al vastgelegd: HDMI 1.4 is nodig voor 3D. Die firmware upgrade van Sony is ook om de HDMI-poort te upgraden naar semi-1.4 (enige spec die ze missen van volledig 1.4 is de ethernet-spec, maar daar is hardware voor nodig en PS3 heeft al een echte ethernetpoort). 1.3-poorten gaan geen 3D-signaal doorgeven.
quote:
yadayadayada....quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tis net de E3 zo met dat hele 'kijk hoe tof we zijn'-praatje
Yup, naast games als GoW3, Socom 4 en Modnation hebben ze nog wat verrassingen die ze tijdens de E3 zullen aankondigen. Verder komt GT5 'dit jaar nog'quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Net gemist klaarblijkelijk. Zei ie dat ja?
Ze hebben het zo mogelijk nóg suffer gemaaktquote:
LBP was niet suf, zo wel...quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze hebben het zo mogelijk nóg suffer gemaakt
Aangezien de Eye-toy een noodzakelijke accessoire is, zal dat wel zo blijven...quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:44 schreef Ker_Plunk het volgende:
Zolang ze dat zwaai gebeuren in de eye-toy categorie houden vind ik het prima
Zolang het als 'party' accessoire blijft vind ik het prima en niet de huidige controller vervangt en games daarop worden ingesteld. Want dat wordt dramatisch, kijk maar naar de Wii… reputatie compleet vernaggeld.quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
Aangezien de Eye-toy een noodzakelijke accessoire is, zal dat wel zo blijven...
Maar da's niet helemaal wat je bedoelde denk ik...
Wil ik het wetenquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
...
OMG...
Sony. Ze zijn het pad kwijt!
Joehoo! Hier staan we!
Zij ookquote:
Alleen deze foto is al meer waard dan het ijsje project!quote:
Yummie!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
Gay!quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Check DEZE topperrrrr:
[ afbeelding ]
Watt's Cooking.
With 50 Watt.
Behoorlijk. Maar ik lach Sony echt zo hard uitquote:
Geen dev die Sixaxis gebruiktquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Behoorlijk. Maar ik lach Sony echt zo hard uitEerst die gehaaste Sixaxis implementatie zonder rumble. En nu dit weer
Never change...
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Check DEZE topperrrrr:
[ afbeelding ]
Watt's Cooking.
With 50 Watt.
Ook weer waar. Maar denk aan al die development euro's die ze ook aan games voor 'ons' hadden kunnen uitgeven.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:13 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]![]()
Gijs… zolang het party games blijven en het een eigen speelhoekje krijgt interesseert het me niet
Mwoah. Als er wat simpele party games uit komen voor een lekker prijsje wil ik die best aanschaffen. Vind alleen 100 dollar voor een startersset nogal een inverstering.quote:
Ja, misschien krijgt de Wii nog wel echt toffe gamesquote:
Dan lijkt Natal voor de helft van de prijs een betere optie.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:53 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Mwoah. Als er wat simpele party games uit komen voor een lekker prijsje wil ik die best aanschaffen. Vind alleen 100 dollar voor een startersset nogal een inverstering.
Verder: geef mij voorlopig, en voor 90% van de spellen maar gewoon een controller en een relaxte stoel. Zo game ik het best
Natal heeft geen controllers. Dat lijkt me vervelend, dan staat je écht maar een beetje in het wilde weg te zwaaien...quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan lijkt Natal voor de helft van de prijs een betere optie.
Niet dat ik een 360 bezit noch van partygames houd
Volgens mij kan Natal nog best wel eens tegenvallen. Redelijke input lag, niets om vast te houden, geen feedback en geen knoppen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan lijkt Natal voor de helft van de prijs een betere optie.
Niet dat ik een 360 bezit noch van partygames houd
We weten alleen niet WAT ze maken, Capcom komt met een patch voor RE5 Gold Edition en EA met EA Sports Active 2. Maar verder? Babyz Imagine Party van Ubisoft?quote:505 Games U.S.
Activision Publishing, Inc.
AQ INTERACTIVE Inc.
ARC SYSTEMS WORK CO.,LTD
ATLUS Co., LTD.
Bigben Interactive
CAPCOM CO., LTD.
CCP
Crave Entertainment
CYBERFRONT Corporation
Disney Interactive Studios
Electronic Arts Inc.
FromSoftware, Inc.
Game Republic, Inc.
GUST CO., LTD.
HUDSON SOFT CO., LTD.
IREM SOFTWARE ENGINEERING INC.
Koei Co., Ltd.
Konami Digital Entertainment Co., Ltd.
Majesco Entertainment
Marvelous Entertainment Inc.
NAMCO BANDAI Games Inc.
Nintendo Co., Ltd.
ONGAKUKAN Co., Ltd.
Oxygen Games
PAON CORPORATION
Q Entertainment Inc.
Q-GAMES, LTD.
SEGA CORPORATION
Sony Online Entertainment
Spike Co., Ltd.
SQUARE ENIX GROUP
TECMO, LTD.
THQ Inc.
UBISOFT®
Warner Bros. Interactive Entertainment
Zoo Entertainment, Inc.
?quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lijst met supporters:
[..]
We weten alleen niet WAT ze maken, Capcom komt met een patch voor RE5 Gold Edition en EA met EA Sports Active 2. Maar verder? Babyz Imagine Party van Ubisoft?
Misschien wel de Raving Rabbits.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lijst met supporters:
[..]
We weten alleen niet WAT ze maken, Capcom komt met een patch voor RE5 Gold Edition en EA met EA Sports Active 2. Maar verder? Babyz Imagine Party van Ubisoft?
Nintendo hoeft in ieder geval geen Wii HD te maken dat heeft Sony met de Move al gedaan. Ik zit de filmpjes van de GDC te bekijken maar het is meer een evolutie dan een revolutie.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja, misschien krijgt de Wii nog wel echt toffe games
Dat ding kan toch dienst doen als Light Gun? Zie Socom 4. Ik hoop voor iedereen hier dat Dead Space Extraction overkomt. Die game verdient datquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:36 schreef Feitosa het volgende:
Ik wil wel een lightgun voor de ps3. Zal er vast wel komen als die motion controller komt , neem ik aan.
Een remake in HD voor de PS3quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoop voor iedereen hier dat Dead Space Extraction overkomt. Die game verdient dat
Het risico zit erin dat goede games verkracht worden door misplaatste gimmicky motion control. Verder heb ik ook geen enkel probleem en zie ik het positief tegemoedquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:07 schreef SToRM81 het volgende:
Ik vind het opzich wel een slimme zet van Sony dat ze met de Move komen en ik snap het probleem niet dat de PS3 meer casual games zal krijgen.
Zolang de normale games ook blijven komen heb je dus eigenlijk een enorm complete console, ipv dat je er een Wii bij moet kopen die je maar af en toe gebruikt...
Zie ik daar nou nintendo staan..?quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lijst met supporters:
[..]
New Super Mario PS3 HD 3Dquote:
Zoveel knoppen op die PS3 Move + Sub en exacte 1 op 1 motioncontrols... Dat is te ingewikkeld voor de casual gamer. Waarom denk je dat de Wiimote enkel A en B gebruikt in 99% van de games?quote:Sony Computer Entertainment America CEO Jack Tretton has said that “realism” is the key element that differentiates PlayStation Move form its rivals’ motion control offerings.
“I think realism, that’s the key,” Tretton said in a video interview. “The ability to see yourself in 3D space, to interact your depth from the screen, your motion, whether it’s a big motion or a subtle motion, the ability to have that motion controller in your hand and do something as subtle as painting or writing and then take that to swinging a golf club, swinging a sword or an axe, and to have that experience feel just like it is.
“It’s so difficult to describe until you get that ping-pong paddle in your hand," Tretton continued. "If you’ve played some ping-pong you’ll be good at it… If you’re an expert at our ping-pong game you’re going to be great at the tables, if you’re not good at the tables you’re going to struggle a little bit until you get the hang of it. It’s not just a simple flick of the wrist where you can fake it and I think we’ve all seen other games where you think you’re a great golfer so you’ll be great at motion gaming golf and you suck, [or] you think you’re great at motion gaming golf and you think that makes you a good golfer and you can’t. There’s going to be a pretty good translation here. If you’re good at fighting or swinging weapons you’re probably going to be pretty good at our motion gaming."
Sony used its GDC press conference to officially unveil PlayStation Move and its Nunchuk-like 'Sub-Controller', a wireless unit sporting an analogue stick and d-pad.
The company said 36 third party developers have signed on to support Move, and that it will release 20 first party titles for platform during fiscal 2010. Move itself will launch this autumn.
Roy, niet zeuren. Nu vergelijk je alleen de Wii-mote met de gehele PS Move en Nunchuck tegelijk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sony snapt het zelf niet helemaal...
[..]
Zoveel knoppen op die PS3 Move + Sub en exacte 1 op 1 motioncontrols... Dat is te ingewikkeld voor de casual gamer. Waarom denk je dat de Wiimote enkel A en B gebruikt in 99% van de games?
Ik bedoel gewoon te zeggen dat de Wiimote gebruiksvriendelijker overkomt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:03 schreef Fallen het volgende:
[..]
Roy, niet zeuren. Nu vergelijk je alleen de Wii-mote met de gehele PS Move en Nunchuck tegelijk.![]()
Daarbij komt natuurlijk dat de knoppen natuurlijk niet allemaal gebruikt hoeven te worden. En 1:1 tracking hoeft geen probleem te zijn als de game een grote "tolerantie" heeft wat men tot correcte input rekent.
...quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sony snapt het zelf niet helemaal...
[..]
Zoveel knoppen op die PS3 Move + Sub en exacte 1 op 1 motioncontrols... Dat is te ingewikkeld voor de casual gamer. Waarom denk je dat de Wiimote enkel A en B gebruikt in 99% van de games?
Ja vooral die '1' en '2' knoppen zitten erg handig... Maar die hebben bij de meeste Wii-games waarschijnlijk geen functie?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon te zeggen dat de Wiimote gebruiksvriendelijker overkomt.
voor een afstandsbediening wel ja...quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ] > [ afbeelding ]
Links ziet er gewoon aantrekkelijker uit.
Disclaimer: En dit alles is natuurlijk mijn persoonlijke mening.
Allebei 7 (of wil je de aan/uit knop op de Wiimote meetellen?) Anyway, op de Wiimote zitten de knoppen veel logischer geplaatst. Als je die vast hebt zitten A en B binnen handbereik, en dat zijn de knoppen die je nodig hebt voor motion games. Op de Move zitten er 5 knoppen op ongeveer dezelfde plek voor je duim. Dat is toch niet handig? Ook dat bedoel ik met gebruiksvriendelijkheid.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
...
op de Wiimote zitten meer knoppen dan op de Movedildo...
1 en 2 gebruik je enkel als je de Wiimote kantelt, in bijvoorbeeld New Mario.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:13 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ja vooral die '1' en '2' knoppen zitten erg handig... Maar die hebben bij de meeste Wii-games waarschijnlijk geen functie?
Ik ben zelf linkshandig, dus ik ga bij de Move wel wat verwarring krijgen met de L2 en R2 triggers...
quote:At the end of the day, it's the unprepossessing mini-game package of Sports Champions that really shows us what Move can do. At first glance, it's easily dismissed as a Wii Sports wannabe, albeit with a rather odd selection of sports (table tennis, gladiator duels, disc golf, archery, bocce and beach volleyball) and bland graphics that are faintly reminiscent of PlayStation Home. But Sports Champions is by far the most impressive demonstration of the capabilities of Sony's device.
Voor de geïnteresseerden (quote:But it's all about how instinctive and accurate wielding the weapon and shield feels. With no sensation of lag at all and proper three-dimensional tracking in full song, Sports Champions shows Sony's motion controller at its best. It may be too early to say whether "it only does everything", but in this game at least, it only does exactly what it says.
Ik tel er 11 op de wiimote:quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Allebei 7 (of wil je de aan/uit knop op de Wiimote meetellen?) Anyway, op de Wiimote zitten de knoppen veel logischer geplaatst. Als je die vast hebt zitten A en B binnen handbereik, en dat zijn de knoppen die je nodig hebt voor motion games. Op de Move zitten er 5 knoppen op ongeveer dezelfde plek voor je duim. Dat is toch niet handig? Ook dat bedoel ik met gebruiksvriendelijkheid.
Eerlijk gezegd vind ik de Ps dildo er beter, ergodynamischer en makkelijker uitzienquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ] > [ afbeelding ]
Links ziet er gewoon aantrekkelijker uit.
Disclaimer: En dit alles is natuurlijk mijn persoonlijke mening.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik tel er 11 op de wiimote:
1) 1
2) 2
3) A
4) B
5) +
6) -
7) Home
8) Omhoog
9) Omlaag
10) Links
11) Rechts
Dus 12 als je de powerknop meerekent. En dat die knoppen allemaal rond je duim zitten is juist wel prettig IMHO, kun je er snel en gemakkelijk bij.
En op de move dildo 9 danquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik tel er 11 op de wiimote:
1) 1
2) 2
3) A
4) B
5) +
6) -
7) Home
8) Omhoog
9) Omlaag
10) Links
11) Rechts
Dus 12 als je de powerknop meerekent. En dat die knoppen allemaal rond je duim zitten is juist wel prettig IMHO, kun je er snel en gemakkelijk bij.
Als Tiger Woods 11 in een aantrekkelijk geprijsde pack komt met Move haal ik hem wel. Enige aangekondigde game die enigzins de moeite waard is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:16 schreef ZoneKill het volgende:
Vraag me af wie die Move gaat kopen. Mensen die willen bewegen om games te spelen hebben al een wii en 90% van de PS3 bezitters hebben volgens mij geen behoefte daar aan of hebben ook al een wii.
Net als de PSPgo ook zo nutteloos.
Maar goed, als er hele goede AAA titels uitkomen waarin perfect gebruik wordt gemaakt van de Move gaan mensen misschien overstag.
Meeste waggle-games op de Wii zijn ook bagger en die verkopen ook als warme broodjes.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:26 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik denk dat Sony echt moet gaan waken over de kwaliteit van de games, anders zie ik de Moef een kort leven beschouwd…
Mja, ik ben natuurlijk niet representatief voor de grote PS3 installbase, maar als toevoeging op de PS3 zou ik dit eerder kopen dan een losse Wii, ook voor de casual games.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:16 schreef ZoneKill het volgende:
Vraag me af wie die Move gaat kopen. Mensen die willen bewegen om games te spelen hebben al een wii en 90% van de PS3 bezitters hebben volgens mij geen behoefte daar aan of hebben ook al een wii.
Net als de PSPgo ook zo nutteloos.
Maar goed, als er hele goede AAA titels uitkomen waarin perfect gebruik wordt gemaakt van de Move gaan mensen misschien overstag.
In mijn ogen valt er bij Sony nog reputatie te redden…quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:27 schreef Marble het volgende:
[..]
Meeste waggle-games op de Wii zijn ook bagger en die verkopen ook als warme broodjes.
Ik heb ook een PSP,… Maar als je een console hebt staan en geen reistijd dan raak je zo ding natuurlijk niet aan. In de vakantie veel gespeeld maar buiten dat ligt er inmiddels weer een laagje stof op bij mij.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:35 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, ik ben natuurlijk niet representatief voor de grote PS3 installbase, maar als toevoeging op de PS3 zou ik dit eerder kopen dan een losse Wii, ook voor de casual games.
Wat de PSPgo betreft, dat is niet kansloos want het zit de PSP niet in de weg. Het is meer bedoeld om ervaring op te doen en langzaam aan de consument voor te bereiden / installbase te creëren. Daarom voert Sony nog geen agressieve marketing/prijsstelling voor de PGPgo. Het is gewoon een uitbreiding op het gehele PSP-assortiment, net zoals een andere kleur.
Los daarvan vind ik de PSP in het algemeen een teleurstellend apparaat, maar dat terzijde. Ding van mij ligt ook al weer ruim anderhalf jaar op de plank stof te happen (na dat die in de laatste week van de garantie is omgeruild voor een nieuwe).
Dat doen ze nu ook al niet...quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:26 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik denk dat Sony echt moet gaan waken over de kwaliteit van de games, anders zie ik de Moef een kort leven beschouwd…
Eerder omgekeerd!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe meer bagger, hoe populairder de console.
Zou je denken?quote:
Paar rotte appels zitten er altijd bij…quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat doen ze nu ook al niet...
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Bagger hoort er nou eenmaal bij. Hoe meer bagger, hoe populairder de console.
Hoe populairder de bagger hoe meer consoles?quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoe populairder de bagger hoe meer consoles?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
hoe populairder de console hoe meer bagger
Bagger multiplatform titels.... your point?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Noot is stiekem een beetje anti-ps en pro-nintendoquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:56 schreef Fallen het volgende:
[..]
Bagger multiplatform titels.... your point?
Oh echt?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:57 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Noot is stiekem een beetje anti-ps en pro-nintendo
Dat er ook bagger op de PS3 verschijnt en dat het heel normaal is. Je bent een beetje cranky vandaag Fallen, tampon scheef?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:56 schreef Fallen het volgende:
[..]
Bagger multiplatform titels.... your point?
Ja, ik zit uuuuuuuuren achter mijn Wii inderdaadquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:57 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Noot is stiekem een beetje anti-ps en pro-nintendo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat er ook bagger op de PS3 verschijnt en dat het heel normaal is. Je bent een beetje cranky vandaag Fallen, tampon scheef?
[..]
Ja, ik zit uuuuuuuuren achter mijn Wii inderdaadOok precies dé reden dat ik zo hyped ben voor de PS3 Move
Je was/bent een groot Nintendo fan, maar je vind het kut dat ze zulke bagger uitbrengen en het eigenlijk wel best vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat er ook bagger op de PS3 verschijnt en dat het heel normaal is. Je bent een beetje cranky vandaag Fallen, tampon scheef?
[..]
Ja, ik zit uuuuuuuuren achter mijn Wii inderdaadOok precies dé reden dat ik zo hyped ben voor de PS3 Move
Nee, niet cranky, wel kritisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je loopt soms te zeuren over dingen waar je dan bij tegenargumenten nauwelijks op in gaat, anders dan een nieuwe stelling te deponeren of een flauwe opmerking.
Maar als dat voor jou werkt...
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
Oh ja, ik vind het bijvoorbeeld extreem jammer dat er geen nieuwe F-Zero is. Of een DK platformer. Pilotwings. Kid Icarus. En ga zo maar door. Nintendo heeft een schat aan franchises liggen, maar ze doen er niets mee. Alleen Mario en Zelda lijken aandacht te krijgen naast alle Wii Meuk. Maar volgens mij hebben ze het eindelijk een beetje door, er staan een paar interessante samenwerkingen klaar voor dit jaar. Denk aan Metroid Other M, Dragon Quest X, The Last Story en Xenoblade. Hopelijk komt het nog goed anders is het echt enkel mijn Mario consolequote:Op donderdag 11 maart 2010 17:02 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Je was/bent een groot Nintendo fan, maar je vind het kut dat ze zulke bagger uitbrengen en het eigenlijk wel best vinden?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, niet cranky, wel kritisch.
Je loopt soms te zeuren over dingen waar je dan bij tegenargumenten nauwelijks op in gaat, anders dan een nieuwe stelling te deponeren of een flauwe opmerking.
Tja, titels doen mij niet zoveel maar ben dan ook nooit een echte nintendo gamer geweest hoewel ik MP en de laatste zelda wel geweldig vond.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh ja, ik vind het bijvoorbeeld extreem jammer dat er geen nieuwe F-Zero is. Of een DK platformer. Pilotwings. Kid Icarus. En ga zo maar door. Nintendo heeft een schat aan franchises liggen, maar ze doen er niets mee. Alleen Mario en Zelda lijken aandacht te krijgen naast alle Wii Meuk. Maar volgens mij hebben ze het eindelijk een beetje door, er staan een paar interessante samenwerkingen klaar voor dit jaar. Denk aan Metroid Other M, Dragon Quest X, The Last Story en Xenoblade. Hopelijk komt het nog goed anders is het echt enkel mijn Mario console
Yup. Anders kan ik niet slapen 's nachts.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, niet cranky, wel kritisch.
Last Story is van Sakaguchi, Xenoblade is nieuwste deel uit Xenogears serie. Zegt het je dan wat meer?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:16 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Tja, titels doen mij niet zoveel
Je vergeet dat Sony de PS3 helemaal niet in wilt zetten als een casual console maar als een all entertainment machine, leuk voor de vader (bluray) zoon (hardcore games) dochter (singstar) en moeder (casual meuk).quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup. Anders kan ik niet slapen 's nachts.Maar goed, ik vind dat ik genoeg in ga op tegenargumenten, tot het punt dat het mierenneuken wordt (d-pad als 4 knoppen tellen bijvoorbeeld).
Bovendien luistert niemand naar waar ik het precies over heb. Jullie (ja, allemaal) kijken naar de Move als een verbeterde Wiimote voor gamers en dat is vast waar. Ergonomischer, preciezer, meer mogelijkheden, maar daar dat wil ik helemaal niet zeggen. Ik zeg: de Move is te ingewikkeld voor casuals, de doelgroep die Sony wil aanspreken. Teveel knoppen bij elkaar op zowel Move als Sub. Bovendien is het als instap te duur (PS3 + Move set gaat meer dan 300 euro kosten terwijl de Wii nog geen 200 is).
Kan hier niet anders op reageren dan met 'je hebt gelijk'. Maar dat is mijn punt toch ook helemaal niet?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Je vergeet dat Sony de PS3 helemaal niet in wilt zetten als een casual console maar als een all entertainment machine, leuk voor de vader (bluray) zoon (hardcore games) dochter (singstar) en moeder (casual meuk).
It only does everything toch?
Preciesquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is 1 van je punten omdat je aangeeft dat meer dan 300 euro voor een casual machine te duur is in vergelijking met de Wii. Geen goede vergelijking naar mijn mening.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan hier niet anders op reageren dan met 'je hebt gelijk'. Maar dat is mijn punt toch ook helemaal niet?
Denk je dat moeders het fijn vindt dat er 5 knoppen in de duim-regio zitten? Of zou ze het fijner vinden dat er maar één knop voor haar duim is?
Okay, ik geef je de prijs inderdaad. Als er al een PS3 in huis is dan kan moeder los voor nog geen 100 euro en dat is weer goedkoper dan een Wii zelfs.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is 1 van je punten omdat je aangeeft dat meer dan 300 euro voor een casual machine te duur is in vergelijking met de Wii. Geen goede vergelijking naar mijn mening.
Wat moeders betreft... De hoofdknop zit duidelijk in het midden en is een stuk groter. De rest zal bij die casual meuk niet of nauwelijks nodig zijn.
Wat ik juist goed vind om te zien is dat er juist wel meerdere knoppen opzitten voor "ons".
Met die knoppen. Moeders zijn lomp maar zo lomp?? Als ze die knop missen missen ze net zo goed de A knop van de Wii. En als dat het geval is moeten ze gewoon met hun papperige vingers er vanaf blijven.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Okay, ik geef je de prijs inderdaad. Als er al een PS3 in huis is dan kan moeder los voor nog geen 100 euro en dat is weer goedkoper dan een Wii zelfs.
Wat de knoppen betreft is het afwachten, ik denk echt dat die niet goed zitten en er vaak op een verkeerde knop gedrukt gaat worden, maar tijd zal het leren. Verder had Sony wat mij betreft geen rekening hoeven houden met 'ons'. Er is niets wat ik niet nu al op de PS3 kan gamen qua besturing, al denk ik wel dat Move van Heavy Rain misschien een betere game had kunnen maken. Zeker de stukken waarbij je voorzichtig moet bewegen of wanneer je een sleutel om moet draaien.
Ik zie zulke dingen echter niet snel gebeuren als ik kijk naar de Wii. Zou niet weten waarom het Sony wel zou lukken namelijk
Precies. Laat maar eens zien of het beter kanquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Laat Sony maar eens bewijzen dat ze het kunnen.
want een ontiegelijk onding is dit zeg , ik hoop dat het floptquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:10 schreef Poit het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar Move!
edit- Roy, laat het eens van de zijkant zien want dan vind ik de Movestick er beter uit zien.
[ afbeelding ]
Ronde vormen nodigen beter uit om vast te pakken..
Borsten en billen zijn niet voor niets lekker rond
Chickies playen op Home hè?quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:54 schreef Beach het volgende:
Cool, een meid heeft een foto van haarzelf gestuurd via psn. (via home)
Nou, het gaat een beetje te ver. Die is nogal bezig met andere meidenquote:
Naam?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:35 schreef SToRM81 het volgende:
En jij gelooft dat dat echt is? Die heeft mij een paar dagen geleden ook al toegevoegd
PSN was Regenjas ofzo, op Tweakers waren er ook al een paar die door dezelfde waren toegevoegd...quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:36 schreef Beach het volgende:
Naam?
Ik weet niet, het is wel heel overtuigend.
Neuh, het is een engelse. Dan hebben we iemand andersquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:37 schreef SToRM81 het volgende:
Regenjas ofzo, op Tweakers waren er ook al een paar die door dezelfde waren toegevoegd...
Ik heb niks gezien op GoT.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:37 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
PSN was Regenjas ofzo, op Tweakers waren er ook al een paar die door dezelfde waren toegevoegd...
DAN MOET HET WEL ECHT ZIJN!!! OMG!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Neuh, het is een engelse. Dan hebben we iemand anders
Nouja, ze geloven dat ik vrouw ben vanwege mn karakter en zeik op de mannen in Homequote:Op donderdag 11 maart 2010 21:39 schreef Fallen het volgende:
[..]
DAN MOET HET WEL ECHT ZIJN!!! OMG!!![]()
Quoted for history....quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:43 schreef Beach het volgende:
Okee, dat kwam allemaal best zielig over
Omdat het kan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:51 schreef DrDentz het volgende:
Waarom hebben jullie female chars.Misschien probeer ik die wel te playen.
Ik heb gewoon een ontzettend lekker wijf gemaaktquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:51 schreef DrDentz het volgende:
Waarom hebben jullie female chars.Misschien probeer ik die wel te playen.
* Poit start zometeen home maar eens opquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een ontzettend lekker wijf gemaakt![]()
Na 3 seconden afgezet, geen idee wie dat is en ik wil het niet weten ook.quote:
De vriend van de chick die je een foto toestuurde.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Na 3 seconden afgezet, geen idee wie dat is en ik wil het niet weten ook.
die is into meidenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Na 3 seconden afgezet, geen idee wie dat is en ik wil het niet weten ook.
quote:Sony has clarified that, although four of the Move wand controllers can be used at a time, the PS3 motion control system only supports two Move controllers and two of the offhand "sub-controllers" at once.
There's a cap of four controllers total, explained Justin Cooney, a senior account manager for developer support at Sony Computer Entertainment America, in a GDC session.
That includes the nunchuck-style wireless offhand controllers. "I always think of it as the left side of a Sixaxis," Cooney said,
Although Cooney didn't discuss details, the restriction is likely due to the fact the Move sub-controller uses Bluetooth to connect wirelessly and independently with the PS3.
This is unlike Nintendo's system, whereby the wired nunchuck sends information back over the same wireless connection as the Wii remote.
Ik had al zo een vermoeden, prutsers :S Konden er niet 7 controllers tegelijk worden gesynced? Dan mis je er nog steeds 1 maar toch...quote:
Post die shit dan ffquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:54 schreef Beach het volgende:
Cool, een meid heeft een foto van haarzelf gestuurd via psn. (via home)
quote:
yeh, Ctrl-Alt-Del is al lang niet grappig meer.quote:
Dat is gewoon foutquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:06 schreef Gamer_V het volgende:
Ergens rond hier ging het fout
[ afbeelding ]
Dat is ook geen ctrl-alt-delquote:
Oké, de echte versie is iets beter...quote:
wtfquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:06 schreef Gamer_V het volgende:
Ergens rond hier ging het fout
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:51 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Oké, de echte versie is iets beter...![]()
[ afbeelding ]
Nobody doesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:56 schreef DrDentz het volgende:
Ik speel te weinig games, ik snap ze niet meer.
Out of context. Ik vond dat hele gebeuren ook niet grappig, maar dat is de schrijvers keuze. Ik plaats hier comics die ik wel leuk vind. En daar was die over de Move er één vanquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:51 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Oké, de echte versie is iets beter...![]()
[ afbeelding ]
Sluit je Move controller aan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:20 schreef Syd het volgende:
Waarom doet youtube het niet bij mij op de PS3 ? ik krijg 1/10 sec beeld en dan staat er iets met upgraden
quote:Sony says it doesn't want to flood the market with minigame collections for PS3 Move, although it admits the release of shovelware utilising the new motion controller is a concern.
“It's obviously a concern,” Sony Worldwide Studios VP Scott Rohde told Joystiq. “But, we've taken advantage of the fact that it is a PS3. Sports Champions, for example, has been in development for a while. We're not announcing it yet, but I think you'll be pleasantly surprised by the scope that's offered in that title. These are not just one-off, ‘hey, play table tennis for fun.’ There's an overall objective that crosses over all the different events in that title, and there's a lot of long-term play value in there."
The exec also said that development of motion control enabled titles won’t negatively impact internal resources dedicated to creating traditional titles for core gamers.
“The bottom line is, you know Worldwide Studios is a huge organization. I'm not sure exactly where it sits among other global publishers, but it's right up there… There's plenty of resources to go around. It's our heritage: we're never going to compromise our core; great exclusive games. This is a new initiative to us. Some teams are looking into how they might incorporate motion control into some existing plans; others are totally focused on making the best sequels to the games we all love. It's not something I'm worried about.”
SCEA boss Jack Tretton said earlier this week that Move will “bridge the gap” between core and casual gamers. Set to launch this autumn. 36 third party developers have signed on to support the motion control system, while Sony plans to release 20 first party titles for the platform during fiscal 2010.
ik begin een hekel te krijgen aan sony , na zulke berichtenquote:
briljant en herkenbaarquote:
http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=J13&ArtikelNummer=695230&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=God%20of%20War&Nao=5&Ns=Aanbevolen&N=186quote:Op zondag 14 maart 2010 14:08 schreef Retarded het volgende:
Nou, nu God of War 3 eraan komt ga ik ook maar eens een PS3 halen. Killzone 2, Uncharted 1 & 2 en GoW3 zijn de games die me overhalen ... maar waar ga ik em halen?? Iemand ergens een leuke deal gezien? Wil er ook graag een 2e controller bij.
bij wehkamp heb ik de gow bundel besteldquote:Op zondag 14 maart 2010 14:08 schreef Retarded het volgende:
Nou, nu God of War 3 eraan komt ga ik ook maar eens een PS3 halen. Killzone 2, Uncharted 1 & 2 en GoW3 zijn de games die me overhalen ... maar waar ga ik em halen?? Iemand ergens een leuke deal gezien? Wil er ook graag een 2e controller bij.
Ziet er eerlijk gezegd vaag uit.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Ghost Recon: Future Soldier
Dat bedoel ik nietquote:Op zondag 14 maart 2010 15:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat effect krijg je doorgaans vaak met scans.
Royquote:
Ging nergens over gekquote:Op zondag 14 maart 2010 21:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Roy![]()
Wat een machtsvertoon in de 2e helft. De boertjes werden volledig gedeclasseerd.
Oh en Appelvlaai, pleuris rotjoch.
Ik zou het lekker bij je 360 houden danquote:Op maandag 15 maart 2010 09:22 schreef Retarded het volgende:
Wat zijn nou echte ps3-exclusives die de moeite waard zijn?? Heb nu Uncharted 1 & 2, God of War 3, Killzone 2 en Little Big Planet op mn lijstje staan...
Heb al een 360 ... hoewel de bovenstaande games echt must-haves zijn, en ik niet kan wachten om ze te spelen .. vind ik het nog steeds een beetje "te" om 300+ euro uit de geven aan een nieuwe console voor een paar spellen. Ik geef niks om racegames, dus GT5 is out of the question. RPG's is ook niet echt mijn ding. Ben meer van de shooters en spellen als Darksider en Prince of Persia.
quote:Op maandag 15 maart 2010 02:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hotlinking werkt niet, dus dan maar zo:
http://images.4chan.org/r/src/1268587167034.jpg
Een nep-coupon voor een gratis PS3 of accessoire, gemaakt door 4Chan. En er zijn mensen die er mee wegkomen!
quote:(user-defined.websense_block)
U probeert een website te bezoeken die door de proxy server is herkend als een website in de categorie: Adult Content. Het bezoeken van deze website is niet toegestaan.
toch wel ja?? Zit echt te twijfelen... hoewel de bovenstaande games echt heel erg vet zijn, is 300 euro een hoop geld (voor mij) ... daarnaast moet je ook nog een extra controller en hdmi kopen .. dus het is eerder 400 euro. En dan de spellen nog. Er zijn naast de bovengenoemde games dus niet echt exclusives in dat genre die geweldig zijn...quote:
en dan Gears of War opgeven?? Neh, dat zie ik niet gebeurenquote:Op maandag 15 maart 2010 10:13 schreef SocialDisorder het volgende:
Gezien de lijst die je al aangeeft, plus nog inFamous, Ratchet & Clank-serie en Heavy Rain, en gezien het feit dat de Sony Worldwide Studios voornamelijk in jouw genres werken, zou ik je Xbox verkopen en dat geld gebruiken om je PS3 te medefinancieren.
Who needs Gears when you can play with a God!quote:Op maandag 15 maart 2010 10:31 schreef Retarded het volgende:
[..]
en dan Gears of War opgeven?? Neh, dat zie ik niet gebeuren
Aanstaande vrijdagquote:Op maandag 15 maart 2010 10:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Who needs Gears when you can play with a God!
Een 100 euro telefoon pakken voor een PS3. Je betaalt uiteindelijk die Playstation toch wel af, alleen duurt het wat langer.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Geen nieuw GSM abonnement nodig binnenkort ?
Zo kreeg ik mijn PS3 voor 8,50, ook voor een paar exclusives.
Ik heb de meest simpele GSM genomen aangezien ik al een prima GSM had.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:03 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Een 100 euro telefoon pakken voor een PS3. Je betaalt uiteindelijk die Playstation toch wel af, alleen duurt het wat langer.
GSMtrack of niet?quote:Op maandag 15 maart 2010 11:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb de meest simpele GSM genomen aangezien ik al een prima GSM had.
Verder is mijn abonnement lager dan daarvoor, dus was het een prima deal.
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Who needs Gears when you can play with a God!
Duidelijk gevalletje van verkeerde prioriteiten..quote:Op maandag 15 maart 2010 11:20 schreef Beach het volgende:
Ik moet me inhouden om hem niet te kopen.
Moet nog zoveel games uitspelen.
Pas over een half jaar kan ik die awesomeness spelen.
Nah, idd.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Duidelijk gevalletje van verkeerde prioriteiten..
scoor 'm dan gewoon in de grabbelbak, wordt toch wel een platinum gamequote:Op maandag 15 maart 2010 11:20 schreef Beach het volgende:
Ik moet me inhouden om hem niet te kopen.
Moet nog zoveel games uitspelen.
Pas over een half jaar kan ik die awesomeness spelen.
Waarschijnlijk niet eens.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:31 schreef Retarded het volgende:
[..]
en dan Gears of War opgeven?? Neh, dat zie ik niet gebeuren
quote:Rein: Epic “owns” Gears IP, “can do what we want with it”
March 15th, 2010 @ 09:00
By Stephany Nunneley
Epic’s Mark Rein has said that the developer owns the Gears of War IP, and can do with it what it pleases.
Speaking with VG247 at GDC last week, we asked Rein to clarify for some of the more paranoid out there, whether or not Microsoft had some nefarious hand in the developer’s cookie jar.
Turns out, that’s not the case as some mistakenly believe. Epic can, and do choose whatever publisher it wishes for the games it creates.
“We own Gears of War. We can do what we want with it,” Rein told us. “We have a great relationship with Microsoft, and they helped turn the game into a huge success for us, and we are pretty happy with the way things are going”.
This backs up a comment Rein made on our site back in January, when analyst Michael Pachter offered the opinion that Epic “regretted” making the Gears series exclusive to Xbox 360.
Further proof that Epic works with publishers other than Microsoft, is the People Can Fly shooter rumored as Bulletstorm, which is being published by EA.
“I mean we have a game with EA, and while we haven’t announced it yet, and soon we will be able to talk more about it.”
Hopefully, it will be announced at E3, which Rein says will be exciting for the developer.
quote:ModNation Racers Release Date, Pre-Orders and Box Art!
If you’ve been keeping up with the Blog or recent preview coverage, you know ModNation Racers is continuing the Play, Create and Share movement allowing both PS3 and PSP owners to design their own racers, karts and best of all, custom tracks! Creations can then be raced with friends (four-player split-screen confirmed!) and uploaded to the rest of the PlayStation Network! But the question is:
When will it hit store shelves?
Well it’s official! ModNation Racers on both PS3 and PSP releases May 25! On top of this, we kick off our official pre-order program today with participating retailers.
That’s right! Ratchet and Clank, Nathan Drake, and Kratos have officially been Mod’ed! Depending on where you pre-order your copy, you’ll get to race with one of your favorite characters.
Pre-order from GameStop and score Kratos and his Kart of Chaos!
Pre-order from Amazon and race as Ratchet or Clank!
Pre-order from Best Buy and score Nathan Drake and his Jungle Jeep!
On top of this, each pre-order gets an additional BONUS Mystery Mod and Kart package that include not just a special Mod and Kart, but additional accessories that you can use to make your own creations!
Four possibilities in total, and just like a vinyl figure you buy in stores, you won’t know which one you get until you download it and see for yourself. Wondering what they could be? We will reveal them soon enough! Just look for a future post right here on the Blog.
So there you go! Pre-order today and you might be racing with your favorite PlayStation character! To make sure you know which box to grab on May 25, here is a sneak peek at our packfront!
More updates to come right here on the PS.Blog! See you then.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |