Een Dante's Inferno kloon en één of andere stink RPGquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Majin in de OPKoning Tain
Maar, wat zijn die eerste twee games
FFXIII is alweer oud joh. Ik wacht alweer met smart op versusquote:
Wat is het verschil nou?quote:Op donderdag 4 maart 2010 @ 09:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
FFXIII is alweer oud joh. Ik wacht alweer met smart op versus
Ah, budgettitels dusquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Een Dante's Inferno kloon en één of andere stink RPG
XIII is main Final Fantasy. Versus speelt zich wel binnen dat universum af, maar is (zeer waarschijnlijk) real time en komt van de makers van Kingdom Hearts. Setting is (denk ik) donkerder en minder vrolijk.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat is het verschil nou?Ik heb er weinig van meegekregen
Geen idee, SE wil niets zeggen over versusquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat is het verschil nou?Ik heb er weinig van meegekregen
Oh, dat zou leuk zijn. Maar hoe lang laat dat nog op zich wachten dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 @ 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
XIII is main Final Fantasy. Versus speelt zich wel binnen dat universum af, maar is (zeer waarschijnlijk) real time en komt van de makers van Kingdom Hearts. Setting is (denk ik) donkerder en minder vrolijk.
2011. Ik verwacht op de komende E3 (juni?) de eerste echte info over Versus.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, dat zou leuk zijn. Maar hoe lang laat dat nog op zich wachten dan?
Oooh. Dan koop ik XIII gewoon zondagquote:Op donderdag 4 maart 2010 @ 09:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
2011. Ik verwacht op de komende E3 (juni?) de eerste echte info over Versus.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Een Dante's Inferno kloon en één of andere stink RPG
Nou ja, ik zie het tegen die tijd welquote:Op donderdag 4 maart 2010 @ 09:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, SE wil niets zeggen over versus
Dus of ze verhaallijnen gaan kruizen, dat wordt afwachten?
Dat duurt nog wel even. Zeker als microsoft nog eens met een zak geld is gaan rammelen om het ook op de xbox te gaan ontwikkelen. maar dat horen we vanzelf welquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oooh. Dan koop ik XIII gewoon zondagDan zie ik wel wanneer Versus komt.
Daarom.quote:Op donderdag 4 maart 2010 @ 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even. Zeker als microsoft nog eens met een zak geld is gaan rammelen om het ook op de xbox te gaan ontwikkelen. maar dat horen we vanzelf wel
Die komt naar de Wii.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daarom.Is er ook al wat bekend rond KH3?
Stap 1: zorg dat je minimaal 65 euro op je pinpas hebt staan.quote:
Wedje leggen? S-E brengt hun grootste franchises altijd naar de populairste consoles. Zie DQIX DS en DQX Wii. Dat FFXIII op de PS3 uitkomt is omdat deze begonnen is als PS2 titel. Ze waren ook maar wat blij dat MS geld gaf om de game ook op de 360 uit te brengen, nu is de afzetmarkt verdubbeld.quote:
Heb hem voor 36 pondquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Stap 1: zorg dat je minimaal 65 euro op je pinpas hebt staan.
Stap 2: loop (of fiets, rij, vlieg, vraag oid) naar de dichtsbijzijnde winkel die ps3 games verkoopt.
Stap 3: pak heavy rain uit het schap.
Stap 4: loop de winkel uit.
Stap 5: loop de winkel weer in om te betalen, maar alleen als t alarm af ging, zo niet, gewoon doorlopen.
Stap 6, vervoer je zelf weer naar huis.
Stap 7: Speel heavy rain!
Zo moeilijk is t niet, hop, snel nou!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |