abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79014702
Ik ben erg benieuwd naar Move!
edit- Roy, laat het eens van de zijkant zien want dan vind ik de Movestick er beter uit zien.

Ronde vormen nodigen beter uit om vast te pakken..
Borsten en billen zijn niet voor niets lekker rond
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_79014754
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sony snapt het zelf niet helemaal...
[..]

Zoveel knoppen op die PS3 Move + Sub en exacte 1 op 1 motioncontrols... Dat is te ingewikkeld voor de casual gamer. Waarom denk je dat de Wiimote enkel A en B gebruikt in 99% van de games?
...

op de Wiimote zitten meer knoppen dan op de Movedildo...
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_79014875
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik bedoel gewoon te zeggen dat de Wiimote gebruiksvriendelijker overkomt.
Ja vooral die '1' en '2' knoppen zitten erg handig... Maar die hebben bij de meeste Wii-games waarschijnlijk geen functie?
Ik ben zelf linkshandig, dus ik ga bij de Move wel wat verwarring krijgen met de L2 en R2 triggers...

[ Bericht 7% gewijzigd door SToRM81 op 11-03-2010 14:20:53 ]
PSN id: NL_SToRM
  donderdag 11 maart 2010 @ 14:17:16 #164
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_79015013
quote:

[..]

[ afbeelding ] > [ afbeelding ]

Links ziet er gewoon aantrekkelijker uit.

Disclaimer: En dit alles is natuurlijk mijn persoonlijke mening.
voor een afstandsbediening wel ja...

Sowieso, als je de nun-chick buiten beschouwing laat vind ik de Move een stuk overzichtelijker en duidelijker. De plek van de knoppen is ook een stuk logischer dan op de Wii-mote.
Overigens vind ik het wel een gemiste kans om geen mic in die Move controller te douwen, ook al is de mic van PS Eye wel prima.

Trouwens, hoe gaat dat straks in z'n werk met Socom? Is dan de headset primairy? Of moet je dat per game weer gaan instellen?
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  donderdag 11 maart 2010 @ 14:23:46 #165
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_79015299
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 14:11 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

...

op de Wiimote zitten meer knoppen dan op de Movedildo...
Allebei 7 (of wil je de aan/uit knop op de Wiimote meetellen?) Anyway, op de Wiimote zitten de knoppen veel logischer geplaatst. Als je die vast hebt zitten A en B binnen handbereik, en dat zijn de knoppen die je nodig hebt voor motion games. Op de Move zitten er 5 knoppen op ongeveer dezelfde plek voor je duim. Dat is toch niet handig? Ook dat bedoel ik met gebruiksvriendelijkheid.

Wat Sony trouwens wél eindelijk geleerd heeft zijn goeie triggers. Applaus. Hulde. Year of the PS3
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 14:13 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Ja vooral die '1' en '2' knoppen zitten erg handig... Maar die hebben bij de meeste Wii-games waarschijnlijk geen functie?
Ik ben zelf linkshandig, dus ik ga bij de Move wel wat verwarring krijgen met de L2 en R2 triggers...
1 en 2 gebruik je enkel als je de Wiimote kantelt, in bijvoorbeeld New Mario.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_79015610
Eurogamer:
quote:
At the end of the day, it's the unprepossessing mini-game package of Sports Champions that really shows us what Move can do. At first glance, it's easily dismissed as a Wii Sports wannabe, albeit with a rather odd selection of sports (table tennis, gladiator duels, disc golf, archery, bocce and beach volleyball) and bland graphics that are faintly reminiscent of PlayStation Home. But Sports Champions is by far the most impressive demonstration of the capabilities of Sony's device.
quote:
But it's all about how instinctive and accurate wielding the weapon and shield feels. With no sensation of lag at all and proper three-dimensional tracking in full song, Sports Champions shows Sony's motion controller at its best. It may be too early to say whether "it only does everything", but in this game at least, it only does exactly what it says.
Voor de geïnteresseerden ( ) de persconferentie in zijn geheel.

http://www.ustream.tv/recorded/5344514

[ Bericht 11% gewijzigd door Cyberia18 op 11-03-2010 14:37:41 ]
pi_79015714

Hands-on

Aankomende zaterdag de eerste gameplay footage in GTTV.

[ Bericht 72% gewijzigd door Cyberia18 op 11-03-2010 14:37:23 ]
pi_79016508
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 14:23 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Allebei 7 (of wil je de aan/uit knop op de Wiimote meetellen?) Anyway, op de Wiimote zitten de knoppen veel logischer geplaatst. Als je die vast hebt zitten A en B binnen handbereik, en dat zijn de knoppen die je nodig hebt voor motion games. Op de Move zitten er 5 knoppen op ongeveer dezelfde plek voor je duim. Dat is toch niet handig? Ook dat bedoel ik met gebruiksvriendelijkheid.
Ik tel er 11 op de wiimote:
1) 1
2) 2
3) A
4) B
5) +
6) -
7) Home
8) Omhoog
9) Omlaag
10) Links
11) Rechts

Dus 12 als je de powerknop meerekent. En dat die knoppen allemaal rond je duim zitten is juist wel prettig IMHO, kun je er snel en gemakkelijk bij.
pi_79016541
quote:

[..]

[ afbeelding ] > [ afbeelding ]

Links ziet er gewoon aantrekkelijker uit.

Disclaimer: En dit alles is natuurlijk mijn persoonlijke mening.
Eerlijk gezegd vind ik de Ps dildo er beter, ergodynamischer en makkelijker uitzien
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  donderdag 11 maart 2010 @ 14:55:02 #170
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_79016816
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 14:48 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

1) 1
2) 2
3) A
4) B
5) +
6) -
7) Home
8) Omhoog
9) Omlaag
10) Links
11) Rechts

Dus 12 als je de powerknop meerekent. En dat die knoppen allemaal rond je duim zitten is juist wel prettig IMHO, kun je er snel en gemakkelijk bij.

SDF in full effect.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_79017089
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 14:48 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

1) 1
2) 2
3) A
4) B
5) +
6) -
7) Home
8) Omhoog
9) Omlaag
10) Links
11) Rechts

En op de move dildo 9 dan
1) Move
2) Home
3) Kruis
4) Vierkant
5) Driehoek
6) Rondje
7) Trigger
8) Start
9) Select
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_79020495
Vraag me af wie die Move gaat kopen. Mensen die willen bewegen om games te spelen hebben al een wii en 90% van de PS3 bezitters hebben volgens mij geen behoefte daar aan of hebben ook al een wii.
Net als de PSPgo ook zo nutteloos.
Maar goed, als er hele goede AAA titels uitkomen waarin perfect gebruik wordt gemaakt van de Move gaan mensen misschien overstag.
pi_79020903
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:16 schreef ZoneKill het volgende:
Vraag me af wie die Move gaat kopen. Mensen die willen bewegen om games te spelen hebben al een wii en 90% van de PS3 bezitters hebben volgens mij geen behoefte daar aan of hebben ook al een wii.
Maar goed, als er hele goede AAA titels uitkomen waarin perfect gebruik wordt gemaakt van de Move gaan mensen misschien overstag.
Als Tiger Woods 11 in een aantrekkelijk geprijsde pack komt met Move haal ik hem wel. Enige aangekondigde game die enigzins de moeite waard is.
pi_79020957
Ik denk dat Sony echt moet gaan waken over de kwaliteit van de games, anders zie ik de Moef een kort leven beschouwd…
α & Ω
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:27:45 #175
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_79021003
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:26 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik denk dat Sony echt moet gaan waken over de kwaliteit van de games, anders zie ik de Moef een kort leven beschouwd…
Meeste waggle-games op de Wii zijn ook bagger en die verkopen ook als warme broodjes.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:35:41 #176
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_79021401
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:16 schreef ZoneKill het volgende:
Mja, ik ben natuurlijk niet representatief voor de grote PS3 installbase, maar als toevoeging op de PS3 zou ik dit eerder kopen dan een losse Wii, ook voor de casual games.

Wat de PSPgo betreft, dat is niet kansloos want het zit de PSP niet in de weg. Het is meer bedoeld om ervaring op te doen en langzaam aan de consument voor te bereiden / installbase te creëren. Daarom voert Sony nog geen agressieve marketing/prijsstelling voor de PGPgo. Het is gewoon een uitbreiding op het gehele PSP-assortiment, net zoals een andere kleur.
Los daarvan vind ik de PSP in het algemeen een teleurstellend apparaat, maar dat terzijde. Ding van mij ligt ook al weer ruim anderhalf jaar op de plank stof te happen (na dat die in de laatste week van de garantie is omgeruild voor een nieuwe).
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_79021413
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:27 schreef Marble het volgende:

[..]

Meeste waggle-games op de Wii zijn ook bagger en die verkopen ook als warme broodjes.
In mijn ogen valt er bij Sony nog reputatie te redden…
α & Ω
pi_79021501
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:35 schreef Fallen het volgende:

[..]

Mja, ik ben natuurlijk niet representatief voor de grote PS3 installbase, maar als toevoeging op de PS3 zou ik dit eerder kopen dan een losse Wii, ook voor de casual games.

Wat de PSPgo betreft, dat is niet kansloos want het zit de PSP niet in de weg. Het is meer bedoeld om ervaring op te doen en langzaam aan de consument voor te bereiden / installbase te creëren. Daarom voert Sony nog geen agressieve marketing/prijsstelling voor de PGPgo. Het is gewoon een uitbreiding op het gehele PSP-assortiment, net zoals een andere kleur.
Los daarvan vind ik de PSP in het algemeen een teleurstellend apparaat, maar dat terzijde. Ding van mij ligt ook al weer ruim anderhalf jaar op de plank stof te happen (na dat die in de laatste week van de garantie is omgeruild voor een nieuwe).
Ik heb ook een PSP,… Maar als je een console hebt staan en geen reistijd dan raak je zo ding natuurlijk niet aan. In de vakantie veel gespeeld maar buiten dat ligt er inmiddels weer een laagje stof op bij mij.
α & Ω
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:50:04 #179
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_79022203
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:26 schreef Ker_Plunk het volgende:
Dat doen ze nu ook al niet...

Bagger hoort er nou eenmaal bij. Hoe meer bagger, hoe populairder de console.
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:51:53 #180
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_79022292
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe meer bagger, hoe populairder de console.
Eerder omgekeerd!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')