abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 maart 2010 @ 12:15:50 #141
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_79009471
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:06 schreef Beach het volgende:

[..]

Dan lijkt Natal voor de helft van de prijs een betere optie.
Niet dat ik een 360 bezit noch van partygames houd
Volgens mij kan Natal nog best wel eens tegenvallen. Redelijke input lag, niets om vast te houden, geen feedback en geen knoppen.
Revolutionair ja, technisch gezien wel... maar of het ook prettig werkt?
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  donderdag 11 maart 2010 @ 12:21:05 #142
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_79009675
Lijst met supporters:
quote:
505 Games U.S.
Activision Publishing, Inc.
AQ INTERACTIVE Inc.
ARC SYSTEMS WORK CO.,LTD
ATLUS Co., LTD.
Bigben Interactive
CAPCOM CO., LTD.
CCP
Crave Entertainment
CYBERFRONT Corporation
Disney Interactive Studios
Electronic Arts Inc.
FromSoftware, Inc.
Game Republic, Inc.
GUST CO., LTD.
HUDSON SOFT CO., LTD.
IREM SOFTWARE ENGINEERING INC.
Koei Co., Ltd.
Konami Digital Entertainment Co., Ltd.
Majesco Entertainment
Marvelous Entertainment Inc.
NAMCO BANDAI Games Inc.
Nintendo Co., Ltd.
ONGAKUKAN Co., Ltd.
Oxygen Games
PAON CORPORATION
Q Entertainment Inc.
Q-GAMES, LTD.
SEGA CORPORATION
Sony Online Entertainment
Spike Co., Ltd.
SQUARE ENIX GROUP
TECMO, LTD.
THQ Inc.
UBISOFT®
Warner Bros. Interactive Entertainment
Zoo Entertainment, Inc.
We weten alleen niet WAT ze maken, Capcom komt met een patch voor RE5 Gold Edition en EA met EA Sports Active 2. Maar verder? Babyz Imagine Party van Ubisoft?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 11 maart 2010 @ 12:23:22 #143
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_79009752
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lijst met supporters:
[..]

We weten alleen niet WAT ze maken, Capcom komt met een patch voor RE5 Gold Edition en EA met EA Sports Active 2. Maar verder? Babyz Imagine Party van Ubisoft?
?
pi_79010029
quote:
Lijst met supporters:
[..]

Misschien wel de Raving Rabbits.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_79010046
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:30 schreef Beach het volgende:

[..]

Misschien wel de Raving Rabbits.
God no.
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_79010286
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 11:59 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Ja, misschien krijgt de Wii nog wel echt toffe games
Nintendo hoeft in ieder geval geen Wii HD te maken dat heeft Sony met de Move al gedaan. Ik zit de filmpjes van de GDC te bekijken maar het is meer een evolutie dan een revolutie.
pi_79010338
Ik wil wel een lightgun voor de ps3. Zal er vast wel komen als die motion controller komt , neem ik aan.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  donderdag 11 maart 2010 @ 12:38:08 #148
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_79010391
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:36 schreef Feitosa het volgende:
Ik wil wel een lightgun voor de ps3. Zal er vast wel komen als die motion controller komt , neem ik aan.
Dat ding kan toch dienst doen als Light Gun? Zie Socom 4. Ik hoop voor iedereen hier dat Dead Space Extraction overkomt. Die game verdient dat
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:06:00 #149
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_79011510
Oeh, RE5 met motion control. BIj RE 4 was dat ook goed gelukt toch? Vet hoor!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_79011551
Zodra we uitgebreid kunnen gaan partygamen op de PS3 heb ik echt helemaal niets meer aan mijn Wii
pi_79011579
Ik vind het opzich wel een slimme zet van Sony dat ze met de Move komen en ik snap het probleem niet dat de PS3 meer casual games zal krijgen.
Zolang de normale games ook blijven komen heb je dus eigenlijk een enorm complete console, ipv dat je er een Wii bij moet kopen die je maar af en toe gebruikt...
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoop voor iedereen hier dat Dead Space Extraction overkomt. Die game verdient dat
Een remake in HD voor de PS3
PSN id: NL_SToRM
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:14:29 #152
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_79011921
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:07 schreef SToRM81 het volgende:
Ik vind het opzich wel een slimme zet van Sony dat ze met de Move komen en ik snap het probleem niet dat de PS3 meer casual games zal krijgen.
Zolang de normale games ook blijven komen heb je dus eigenlijk een enorm complete console, ipv dat je er een Wii bij moet kopen die je maar af en toe gebruikt...

Het risico zit erin dat goede games verkracht worden door misplaatste gimmicky motion control. Verder heb ik ook geen enkel probleem en zie ik het positief tegemoed
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_79012038
Ze kunnen natuurlijk niet iedereen dwingen om de Move aan te schaffen, dus ik denk dat er altijd wel een optie zal zijn om een gewone controller te gebruiken.
Ik vraag me wel af of ze bijvoorbeeld bij online shooters onderscheid gaan maken tussen mensen met een gewone controller of de Move...
PSN id: NL_SToRM
pi_79012232
Ben toch benieuwd.. Heb een zowel een wii als een ps3, en vind spellen zoals House of the Dead, Ghost Squad en Resident Evil 4 op de wii toch wel ontzettend lekker spelen.. Dus, zoals ik al zei, ben benieuwd
pi_79013044
quote:
Lijst met supporters:
[..]

Zie ik daar nou nintendo staan..?
pi_79013235
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:38 schreef robbolo het volgende:

[..]

Zie ik daar nou nintendo staan..?
New Super Mario PS3 HD 3D
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:46:51 #157
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_79013448
Sony snapt het zelf niet helemaal...
quote:
Sony Computer Entertainment America CEO Jack Tretton has said that “realism” is the key element that differentiates PlayStation Move form its rivals’ motion control offerings.

“I think realism, that’s the key,” Tretton said in a video interview. “The ability to see yourself in 3D space, to interact your depth from the screen, your motion, whether it’s a big motion or a subtle motion, the ability to have that motion controller in your hand and do something as subtle as painting or writing and then take that to swinging a golf club, swinging a sword or an axe, and to have that experience feel just like it is.

“It’s so difficult to describe until you get that ping-pong paddle in your hand," Tretton continued. "If you’ve played some ping-pong you’ll be good at it… If you’re an expert at our ping-pong game you’re going to be great at the tables, if you’re not good at the tables you’re going to struggle a little bit until you get the hang of it. It’s not just a simple flick of the wrist where you can fake it and I think we’ve all seen other games where you think you’re a great golfer so you’ll be great at motion gaming golf and you suck, [or] you think you’re great at motion gaming golf and you think that makes you a good golfer and you can’t. There’s going to be a pretty good translation here. If you’re good at fighting or swinging weapons you’re probably going to be pretty good at our motion gaming."

Sony used its GDC press conference to officially unveil PlayStation Move and its Nunchuk-like 'Sub-Controller', a wireless unit sporting an analogue stick and d-pad.

The company said 36 third party developers have signed on to support Move, and that it will release 20 first party titles for platform during fiscal 2010. Move itself will launch this autumn.
Zoveel knoppen op die PS3 Move + Sub en exacte 1 op 1 motioncontrols... Dat is te ingewikkeld voor de casual gamer. Waarom denk je dat de Wiimote enkel A en B gebruikt in 99% van de games?
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:59:09 #158
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_79014087
Sony dikke faal, altijd maar zeuren dat dat ding van nintendo lame is en dan rippen ze het
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  donderdag 11 maart 2010 @ 14:03:37 #159
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_79014361
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sony snapt het zelf niet helemaal...
[..]

Zoveel knoppen op die PS3 Move + Sub en exacte 1 op 1 motioncontrols... Dat is te ingewikkeld voor de casual gamer. Waarom denk je dat de Wiimote enkel A en B gebruikt in 99% van de games?
Roy, niet zeuren. Nu vergelijk je alleen de Wii-mote met de gehele PS Move en Nunchuck tegelijk.
Daarbij komt natuurlijk dat de knoppen natuurlijk niet allemaal gebruikt hoeven te worden. En 1:1 tracking hoeft geen probleem te zijn als de game een grote "tolerantie" heeft wat men tot correcte input rekent.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  donderdag 11 maart 2010 @ 14:08:07 #160
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_79014588
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 14:03 schreef Fallen het volgende:

[..]

Roy, niet zeuren. Nu vergelijk je alleen de Wii-mote met de gehele PS Move en Nunchuck tegelijk.
Daarbij komt natuurlijk dat de knoppen natuurlijk niet allemaal gebruikt hoeven te worden. En 1:1 tracking hoeft geen probleem te zijn als de game een grote "tolerantie" heeft wat men tot correcte input rekent.
Ik bedoel gewoon te zeggen dat de Wiimote gebruiksvriendelijker overkomt.

>

Links ziet er gewoon aantrekkelijker uit.

Disclaimer: En dit alles is natuurlijk mijn persoonlijke mening.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')