Zou je denken?quote:
Paar rotte appels zitten er altijd bij…quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat doen ze nu ook al niet...
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Bagger hoort er nou eenmaal bij. Hoe meer bagger, hoe populairder de console.
Hoe populairder de bagger hoe meer consoles?quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoe populairder de bagger hoe meer consoles?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
hoe populairder de console hoe meer bagger
Bagger multiplatform titels.... your point?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Noot is stiekem een beetje anti-ps en pro-nintendoquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:56 schreef Fallen het volgende:
[..]
Bagger multiplatform titels.... your point?
Oh echt?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:57 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Noot is stiekem een beetje anti-ps en pro-nintendo
Dat er ook bagger op de PS3 verschijnt en dat het heel normaal is. Je bent een beetje cranky vandaag Fallen, tampon scheef?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:56 schreef Fallen het volgende:
[..]
Bagger multiplatform titels.... your point?
Ja, ik zit uuuuuuuuren achter mijn Wii inderdaadquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:57 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Noot is stiekem een beetje anti-ps en pro-nintendo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat er ook bagger op de PS3 verschijnt en dat het heel normaal is. Je bent een beetje cranky vandaag Fallen, tampon scheef?
[..]
Ja, ik zit uuuuuuuuren achter mijn Wii inderdaadOok precies dé reden dat ik zo hyped ben voor de PS3 Move
Je was/bent een groot Nintendo fan, maar je vind het kut dat ze zulke bagger uitbrengen en het eigenlijk wel best vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat er ook bagger op de PS3 verschijnt en dat het heel normaal is. Je bent een beetje cranky vandaag Fallen, tampon scheef?
[..]
Ja, ik zit uuuuuuuuren achter mijn Wii inderdaadOok precies dé reden dat ik zo hyped ben voor de PS3 Move
Nee, niet cranky, wel kritisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je loopt soms te zeuren over dingen waar je dan bij tegenargumenten nauwelijks op in gaat, anders dan een nieuwe stelling te deponeren of een flauwe opmerking.
Maar als dat voor jou werkt...
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
Oh ja, ik vind het bijvoorbeeld extreem jammer dat er geen nieuwe F-Zero is. Of een DK platformer. Pilotwings. Kid Icarus. En ga zo maar door. Nintendo heeft een schat aan franchises liggen, maar ze doen er niets mee. Alleen Mario en Zelda lijken aandacht te krijgen naast alle Wii Meuk. Maar volgens mij hebben ze het eindelijk een beetje door, er staan een paar interessante samenwerkingen klaar voor dit jaar. Denk aan Metroid Other M, Dragon Quest X, The Last Story en Xenoblade. Hopelijk komt het nog goed anders is het echt enkel mijn Mario consolequote:Op donderdag 11 maart 2010 17:02 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Je was/bent een groot Nintendo fan, maar je vind het kut dat ze zulke bagger uitbrengen en het eigenlijk wel best vinden?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, niet cranky, wel kritisch.
Je loopt soms te zeuren over dingen waar je dan bij tegenargumenten nauwelijks op in gaat, anders dan een nieuwe stelling te deponeren of een flauwe opmerking.
Tja, titels doen mij niet zoveel maar ben dan ook nooit een echte nintendo gamer geweest hoewel ik MP en de laatste zelda wel geweldig vond.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh ja, ik vind het bijvoorbeeld extreem jammer dat er geen nieuwe F-Zero is. Of een DK platformer. Pilotwings. Kid Icarus. En ga zo maar door. Nintendo heeft een schat aan franchises liggen, maar ze doen er niets mee. Alleen Mario en Zelda lijken aandacht te krijgen naast alle Wii Meuk. Maar volgens mij hebben ze het eindelijk een beetje door, er staan een paar interessante samenwerkingen klaar voor dit jaar. Denk aan Metroid Other M, Dragon Quest X, The Last Story en Xenoblade. Hopelijk komt het nog goed anders is het echt enkel mijn Mario console
Yup. Anders kan ik niet slapen 's nachts.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, niet cranky, wel kritisch.
Last Story is van Sakaguchi, Xenoblade is nieuwste deel uit Xenogears serie. Zegt het je dan wat meer?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:16 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Tja, titels doen mij niet zoveel
Je vergeet dat Sony de PS3 helemaal niet in wilt zetten als een casual console maar als een all entertainment machine, leuk voor de vader (bluray) zoon (hardcore games) dochter (singstar) en moeder (casual meuk).quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup. Anders kan ik niet slapen 's nachts.Maar goed, ik vind dat ik genoeg in ga op tegenargumenten, tot het punt dat het mierenneuken wordt (d-pad als 4 knoppen tellen bijvoorbeeld).
Bovendien luistert niemand naar waar ik het precies over heb. Jullie (ja, allemaal) kijken naar de Move als een verbeterde Wiimote voor gamers en dat is vast waar. Ergonomischer, preciezer, meer mogelijkheden, maar daar dat wil ik helemaal niet zeggen. Ik zeg: de Move is te ingewikkeld voor casuals, de doelgroep die Sony wil aanspreken. Teveel knoppen bij elkaar op zowel Move als Sub. Bovendien is het als instap te duur (PS3 + Move set gaat meer dan 300 euro kosten terwijl de Wii nog geen 200 is).
Kan hier niet anders op reageren dan met 'je hebt gelijk'. Maar dat is mijn punt toch ook helemaal niet?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Je vergeet dat Sony de PS3 helemaal niet in wilt zetten als een casual console maar als een all entertainment machine, leuk voor de vader (bluray) zoon (hardcore games) dochter (singstar) en moeder (casual meuk).
It only does everything toch?
Preciesquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is 1 van je punten omdat je aangeeft dat meer dan 300 euro voor een casual machine te duur is in vergelijking met de Wii. Geen goede vergelijking naar mijn mening.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan hier niet anders op reageren dan met 'je hebt gelijk'. Maar dat is mijn punt toch ook helemaal niet?
Denk je dat moeders het fijn vindt dat er 5 knoppen in de duim-regio zitten? Of zou ze het fijner vinden dat er maar één knop voor haar duim is?
Okay, ik geef je de prijs inderdaad. Als er al een PS3 in huis is dan kan moeder los voor nog geen 100 euro en dat is weer goedkoper dan een Wii zelfs.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is 1 van je punten omdat je aangeeft dat meer dan 300 euro voor een casual machine te duur is in vergelijking met de Wii. Geen goede vergelijking naar mijn mening.
Wat moeders betreft... De hoofdknop zit duidelijk in het midden en is een stuk groter. De rest zal bij die casual meuk niet of nauwelijks nodig zijn.
Wat ik juist goed vind om te zien is dat er juist wel meerdere knoppen opzitten voor "ons".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |