quote:
Hell yeh, ik ben niet voor niets de Julius Caesar onder de gamersquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil van die SD, maar hij heeft in ieder geval een puike TV
Ik dacht ook geen audiofiel te zijn, tot ik Transformers in m'n PS3 stopte. In m'n oude setup (met glasvezel) was de "spraak" van de Decepticons een beetje auto-tuned metaal-achtig gebrabbel. In de nieuwe setup eerst compressed audio geforceerd over HDMI, was al beter maar nog steeds gebrabbel. Ongecomprimeerde audio ingeschakeld en fuckdamn ik kon gewoon verstaan wat ze zeiden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:27 schreef Cid het volgende:
[..]
![]()
Geen audiofiel hier, ik hoor het verschil niet tussen mijn glas verbinding en TrueHD
Oh die ervaring had ik niet met naar het verschil luisteren. Ach ik heb toch bijna nooit m'n dolby aan staan, vrouw kan het niet zo waarderen en de kleine ook niet 's avondsquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik dacht ook geen audiofiel te zijn, tot ik Transformers in m'n PS3 stopte. In m'n oude setup (met glasvezel) was de "spraak" van de Decepticons een beetje auto-tuned metaal-achtig gebrabbel. In de nieuwe setup eerst compressed audio geforceerd over HDMI, was al beter maar nog steeds gebrabbel. Ongecomprimeerde audio ingeschakeld en fuckdamn ik kon gewoon verstaan wat ze zeiden.
Het zijn natuurlijk ook wel robots he..quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik dacht ook geen audiofiel te zijn, tot ik Transformers in m'n PS3 stopte. In m'n oude setup (met glasvezel) was de "spraak" van de Decepticons een beetje auto-tuned metaal-achtig gebrabbel. In de nieuwe setup eerst compressed audio geforceerd over HDMI, was al beter maar nog steeds gebrabbel. Ongecomprimeerde audio ingeschakeld en fuckdamn ik kon gewoon verstaan wat ze zeiden.
Mijn conclusie was anders: Panasonic Plasma en op de 2e plaats Sony. Samsung echt niet vanwege overstuurde kleuren.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als je een fatsoenlijke TV wilt moet je een Samsung of Sony hebben. Beperk je zoekgang tot die merken en je zit goed.
we weten wie het zegt iigquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hell yeh, ik ben niet voor niets de Julius Caesar onder de gamers
Die Panasonic plasma's zijn inderdaad heel dik. Mooier beeld heb ik nog niet gezien.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:18 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Mijn conclusie was anders: Panasonic Plasma en op de 2e plaats Sony. Samsung echt niet vanwege overstuurde kleuren.
De TX-P42V10 Full HD NeoPDP tv heeft een EISA award gekregen. Dat zegt al veel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Die Panasonic plasma's zijn inderdaad heel dik. Mooier beeld heb ik nog niet gezien.
Heb ik inderdaad ook naar gekeken, maar vond ik wat aan de prijzige kant.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:18 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Mijn conclusie was anders: Panasonic Plasma en op de 2e plaats Sony. Samsung echt niet vanwege overstuurde kleuren.
Prijzig? Prijzen zijn erg laag voor de kwaliteit en als je ff onderhandeld net als ik dan betaal je 300 euro minder dan de vraagprijs.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad ook naar gekeken, maar vond ik wat aan de prijzige kant.
Ja, als je zo beredeneerd is de Ferrari 458 ook erg goedkoop in vergelijking met de kwaliteit.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:17 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Prijzig? Prijzen zijn erg laag voor de kwaliteit en als je ff onderhandeld net als ik dan betaal je 300 euro minder dan de vraagprijs.
46" stond 3 weken geleden voor dezelfde prijs te koop als mijn 42" vorig jaar.
Valt toch wel mee. Zeker als je bedenkt hoe duur die tv's vroeger waren. Ik heb een Samsung Hd Ready 32" daar heb ik in 2005 ¤1500 voor betaald. Als je ziet wat je daar nu voor kooptquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad ook naar gekeken, maar vond ik wat aan de prijzige kant.
Vond 1200 euro een goede prijs voor een 46" plasma. Als je dat al duur vind......quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja, als je zo beredeneerd is de Ferrari 458 ook erg goedkoop in vergelijking met de kwaliteit.
Hype -1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |