Zij ookquote:
Alleen deze foto is al meer waard dan het ijsje project!quote:
Yummie!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
Gay!quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Check DEZE topperrrrr:
[ afbeelding ]
Watt's Cooking.
With 50 Watt.
Behoorlijk. Maar ik lach Sony echt zo hard uitquote:
Geen dev die Sixaxis gebruiktquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Behoorlijk. Maar ik lach Sony echt zo hard uitEerst die gehaaste Sixaxis implementatie zonder rumble. En nu dit weer
Never change...
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Check DEZE topperrrrr:
[ afbeelding ]
Watt's Cooking.
With 50 Watt.
Ook weer waar. Maar denk aan al die development euro's die ze ook aan games voor 'ons' hadden kunnen uitgeven.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:13 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]![]()
Gijs… zolang het party games blijven en het een eigen speelhoekje krijgt interesseert het me niet
Mwoah. Als er wat simpele party games uit komen voor een lekker prijsje wil ik die best aanschaffen. Vind alleen 100 dollar voor een startersset nogal een inverstering.quote:
Ja, misschien krijgt de Wii nog wel echt toffe gamesquote:
Dan lijkt Natal voor de helft van de prijs een betere optie.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:53 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Mwoah. Als er wat simpele party games uit komen voor een lekker prijsje wil ik die best aanschaffen. Vind alleen 100 dollar voor een startersset nogal een inverstering.
Verder: geef mij voorlopig, en voor 90% van de spellen maar gewoon een controller en een relaxte stoel. Zo game ik het best
Natal heeft geen controllers. Dat lijkt me vervelend, dan staat je écht maar een beetje in het wilde weg te zwaaien...quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan lijkt Natal voor de helft van de prijs een betere optie.
Niet dat ik een 360 bezit noch van partygames houd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |