Hmm. Ik zag 'm hier staan, als Full HD. 239,-, geen geld voor zo'n mooi schermpje.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:08 schreef Gamer_V het volgende:
Bij die link verdwijnt het logootje, maar ik zie toch echt dit staan op de pagina. Zal dan wel fout zijn ofzo?
[ afbeelding ]
Zeker. Maar of het ook kwaliteit is... of zelfs een redelijk formaat. Mwah.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hmm. Ik zag 'm hier staan, als Full HD. 239,-, geen geld voor zo'n mooi schermpje.
Te... lang...quote:
Ja ik weet niequote:
Je zit veel te veel op fok terwijl Shaun ligt te verzuipen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Dus ik heb nog 8 dagen om Heavy Rain te Platinummen![]()
Puntje.... maar ik heb geen tijd!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Dus ik heb nog 8 dagen om Heavy Rain te Platinummen![]()
Mijn vriendin zit tv te kijkenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je zit veel te veel op fok terwijl Shaun ligt te verzuipen.
Waarschijnlijk niet. Maar Gabe had laatst gezegd dat hij spijt had dat hij de ps3 zo had genegeerd, dus misschien komen sommige volgende valve games wel naar de ps3.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:32 schreef ShevaJB het volgende:
Weet iemand of Left4dead ooit nog naar de PS3 komt?
Gewoon gaan spelen, misschien heeft ze het niet eens doorquote:
L4D komt nu zelfs naar de Mac dus er bestaat nog een kansquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:39 schreef seventhseagulll het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Maar Gabe had laatst gezegd dat hij spijt had dat hij de ps3 zo had genegeerd, dus misschien komen sommige volgende valve games wel naar de ps3.
Als je een fatsoenlijke TV wilt moet je een Samsung of Sony hebben. Beperk je zoekgang tot die merken en je zit goed.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hmm. Ik zag 'm hier staan, als Full HD. 239,-, geen geld voor zo'n mooi schermpje.
Is dat niet een beetje de 'wat de boer niet kent dat vret 'e niet' mentaliteit?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als je een fatsoenlijke TV wilt moet je een Samsung of Sony hebben. Beperk je zoekgang tot die merken en je zit goed.
Jij begrijpt nog niet hoe het werktquote:
Nee, dat is de "ik heb zelf maanden gespendeerd in het uitzoeken van een goede TV tegen een redelijke prijs en help mede-FOK!kers die tijd te besparen door ze in mijn bevindingen te delen"-mentaliteit.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje de 'wat de boer niet kent dat vret 'e niet' mentaliteit?
Mag ik jouw tv hebben?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee, dat is de "ik heb zelf maanden gespendeerd in het uitzoeken van een goede TV tegen een redelijke prijs en help mede-FOK!kers die tijd te besparen door ze in mijn bevindingen te delen"-mentaliteit.
http://www.pasopaardig.nl/
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:14 schreef Karasta het volgende:
Heavy Rain overal uitverkocht op Aruba, nu weer een week wachten voor Heavy Rain En Final Fantasy...![]()
Sure, ik ga even een leuke 3DTV uitzoeken die je mag ruilen tegen mijn TV.quote:
Al eens een stofzuiger langs je ontluchtingsgaten gehaald?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:20 schreef Beach het volgende:
Mijn PS3 begint steeds vaker vast te lopen.
Niet alleen meer met zware games, maar ook gewoon met Youtube.
Ondertussen heb ik mijn 40gb alweer meer dan 2 jaar.
Alvast het nummer van Sony opschrijven?
Dat wil idd wel eens werken.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Al eens een stofzuiger langs je ontluchtingsgaten gehaald?
geniale shit!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.viddler.com/explore/sceablog/videos/844/0
"Regional Manager of War"
Maar uhm, jij hebt dus maanden gespendeerd in het uitzoeken van een goede TV tegen een redelijke prijs en helpt mede-FOK!kers die tijd te besparen door ze in jouw bevindingen te delen. Heb je nog een aanradertje? Geen TECHWOOD roepen hè.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Sure, ik ga even een leuke 3DTV uitzoeken die je mag ruilen tegen mijn TV.
Tis inmiddels een jaar geleden, maar reviewers kwamen met Samsung en Sony gewoon geen écht slechte TVs tegen. Veel is natuurlijk afhankelijk van je budget, maar Samsung heeft uitstekende TVs die out of the box direct goed beeld geven en de kleuren zitten vrij dicht op 'ware kleuren'-waardes. Sony geeft ook prima beeld, maar om kleurechtheid te benaderen moet je iets meer instellen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar uhm, jij hebt dus maanden gespendeerd in het uitzoeken van een goede TV tegen een redelijke prijs en helpt mede-FOK!kers die tijd te besparen door ze in jouw bevindingen te delen. Heb je nog een aanradertje? Geen TECHWOOD roepen hè.
Is dat de plasma ofzo? Heb zelf de LE 40 A656 (misschien wel dezelfde, geen idee) en dat is echt een prachtige tv voor games. Heb op internet naar instellingen gezocht, ingevoerd en het beeld is echt perfect. (Al moet ik soms de backlight even omhoogzetten bij donkere games)quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Tis inmiddels een jaar geleden, maar reviewers kwamen met Samsung en Sony gewoon geen écht slechte TVs tegen. Veel is natuurlijk afhankelijk van je budget, maar Samsung heeft uitstekende TVs die out of the box direct goed beeld geven en de kleuren zitten vrij dicht op 'ware kleuren'-waardes. Sony geeft ook prima beeld, maar om kleurechtheid te benaderen moet je iets meer instellen.
Ikzelf heb een Samsung LS A656 van 40", maar voordat we die in huis haalden zaten we te twijfelen tussen die en een vergelijkbare Sony Bravia. BCC gebeld en gevraagd of we de TVs mochten uitproberen met een PS3. Daar Burnout Paradise in de winkel gespeeld op beide TVs en de Samsung kwam er net even wat beter uit door beter contrast bij snel bewegende beelden (en het prijskaartje). Om het plaatje compleet te maken, de verkoper probeerde ons eerst nog een LG te verkopen, maar al direct bij het menu was de ghosting verschrikkelijk. In-game werd het niet beter.
ik heb ook de LE, het was laatquote:Op woensdag 10 maart 2010 02:09 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Is dat de plasma ofzo? Heb zelf de LE 40 A656 (misschien wel dezelfde, geen idee) en dat is echt een prachtige tv voor games. Heb op internet naar instellingen gezocht, ingevoerd en het beeld is echt perfect. (Al moet ik soms de backlight even omhoogzetten bij donkere games)
Steek dan wel iets van een paperclip in die fan zodat 'ie niet dol draaitquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Al eens een stofzuiger langs je ontluchtingsgaten gehaald?
In vergelijking met FFXIII is Star Ocean wel een beetje meh... Maar nog steeds goed te doenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Heavy Rain Uitgespeeld![]()
Nu Trophy mock up, en daarna GOW of Star Ocean
Ik ook! Tijdje geleden verhuisd en 40" is net te kleinquote:
Houd er wel rekening mee dat je je versterker ook moet upgraden naar een HDMI 1.4-uitvoering...quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:46 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik ook! Tijdje geleden verhuisd en 40" is net te kleinMaar ja 3D komt er aan enzo, ik wacht nog maar even denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, glas ftw!quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Houd er wel rekening mee dat je je versterker ook moet upgraden naar een HDMI 1.4-uitvoering...
Compressed audio!quote:
quote:
Hell yeh, ik ben niet voor niets de Julius Caesar onder de gamersquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil van die SD, maar hij heeft in ieder geval een puike TV
Ik dacht ook geen audiofiel te zijn, tot ik Transformers in m'n PS3 stopte. In m'n oude setup (met glasvezel) was de "spraak" van de Decepticons een beetje auto-tuned metaal-achtig gebrabbel. In de nieuwe setup eerst compressed audio geforceerd over HDMI, was al beter maar nog steeds gebrabbel. Ongecomprimeerde audio ingeschakeld en fuckdamn ik kon gewoon verstaan wat ze zeiden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:27 schreef Cid het volgende:
[..]
![]()
Geen audiofiel hier, ik hoor het verschil niet tussen mijn glas verbinding en TrueHD
Oh die ervaring had ik niet met naar het verschil luisteren. Ach ik heb toch bijna nooit m'n dolby aan staan, vrouw kan het niet zo waarderen en de kleine ook niet 's avondsquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik dacht ook geen audiofiel te zijn, tot ik Transformers in m'n PS3 stopte. In m'n oude setup (met glasvezel) was de "spraak" van de Decepticons een beetje auto-tuned metaal-achtig gebrabbel. In de nieuwe setup eerst compressed audio geforceerd over HDMI, was al beter maar nog steeds gebrabbel. Ongecomprimeerde audio ingeschakeld en fuckdamn ik kon gewoon verstaan wat ze zeiden.
Het zijn natuurlijk ook wel robots he..quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik dacht ook geen audiofiel te zijn, tot ik Transformers in m'n PS3 stopte. In m'n oude setup (met glasvezel) was de "spraak" van de Decepticons een beetje auto-tuned metaal-achtig gebrabbel. In de nieuwe setup eerst compressed audio geforceerd over HDMI, was al beter maar nog steeds gebrabbel. Ongecomprimeerde audio ingeschakeld en fuckdamn ik kon gewoon verstaan wat ze zeiden.
Mijn conclusie was anders: Panasonic Plasma en op de 2e plaats Sony. Samsung echt niet vanwege overstuurde kleuren.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als je een fatsoenlijke TV wilt moet je een Samsung of Sony hebben. Beperk je zoekgang tot die merken en je zit goed.
we weten wie het zegt iigquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hell yeh, ik ben niet voor niets de Julius Caesar onder de gamers
Die Panasonic plasma's zijn inderdaad heel dik. Mooier beeld heb ik nog niet gezien.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:18 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Mijn conclusie was anders: Panasonic Plasma en op de 2e plaats Sony. Samsung echt niet vanwege overstuurde kleuren.
De TX-P42V10 Full HD NeoPDP tv heeft een EISA award gekregen. Dat zegt al veel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Die Panasonic plasma's zijn inderdaad heel dik. Mooier beeld heb ik nog niet gezien.
Heb ik inderdaad ook naar gekeken, maar vond ik wat aan de prijzige kant.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:18 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Mijn conclusie was anders: Panasonic Plasma en op de 2e plaats Sony. Samsung echt niet vanwege overstuurde kleuren.
Prijzig? Prijzen zijn erg laag voor de kwaliteit en als je ff onderhandeld net als ik dan betaal je 300 euro minder dan de vraagprijs.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad ook naar gekeken, maar vond ik wat aan de prijzige kant.
Ja, als je zo beredeneerd is de Ferrari 458 ook erg goedkoop in vergelijking met de kwaliteit.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:17 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Prijzig? Prijzen zijn erg laag voor de kwaliteit en als je ff onderhandeld net als ik dan betaal je 300 euro minder dan de vraagprijs.
46" stond 3 weken geleden voor dezelfde prijs te koop als mijn 42" vorig jaar.
Valt toch wel mee. Zeker als je bedenkt hoe duur die tv's vroeger waren. Ik heb een Samsung Hd Ready 32" daar heb ik in 2005 ¤1500 voor betaald. Als je ziet wat je daar nu voor kooptquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad ook naar gekeken, maar vond ik wat aan de prijzige kant.
Vond 1200 euro een goede prijs voor een 46" plasma. Als je dat al duur vind......quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja, als je zo beredeneerd is de Ferrari 458 ook erg goedkoop in vergelijking met de kwaliteit.
Hype -1quote:
Niet nodig aangezien HDMI 1.3 genoeg bandbreedte oplevert (1080p60) en de receiver toch alleen maar een pass-through is. Sowieso is het nog maar de vraag of 1.4 een noodzakelijk iets is.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Houd er wel rekening mee dat je je versterker ook moet upgraden naar een HDMI 1.4-uitvoering...
Staat al vastgelegd: HDMI 1.4 is nodig voor 3D. Die firmware upgrade van Sony is ook om de HDMI-poort te upgraden naar semi-1.4 (enige spec die ze missen van volledig 1.4 is de ethernet-spec, maar daar is hardware voor nodig en PS3 heeft al een echte ethernetpoort). 1.3-poorten gaan geen 3D-signaal doorgeven.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:53 schreef Fallen het volgende:
[..]
Niet nodig aangezien HDMI 1.3 genoeg bandbreedte oplevert (1080p60) en de receiver toch alleen maar een pass-through is. Sowieso is het nog maar de vraag of 1.4 een noodzakelijk iets is.
ach was toch al van plan een nieuwe tv te kopen als 3d eenmaal goed verkrijgbaar is dus dan is dit niet ergquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Staat al vastgelegd: HDMI 1.4 is nodig voor 3D. Die firmware upgrade van Sony is ook om de HDMI-poort te upgraden naar semi-1.4 (enige spec die ze missen van volledig 1.4 is de ethernet-spec, maar daar is hardware voor nodig en PS3 heeft al een echte ethernetpoort). 1.3-poorten gaan geen 3D-signaal doorgeven.
De meningen zijn daarover verdeeld....quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Staat al vastgelegd: HDMI 1.4 is nodig voor 3D. Die firmware upgrade van Sony is ook om de HDMI-poort te upgraden naar semi-1.4 (enige spec die ze missen van volledig 1.4 is de ethernet-spec, maar daar is hardware voor nodig en PS3 heeft al een echte ethernetpoort). 1.3-poorten gaan geen 3D-signaal doorgeven.
quote:
yadayadayada....quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tis net de E3 zo met dat hele 'kijk hoe tof we zijn'-praatje
Yup, naast games als GoW3, Socom 4 en Modnation hebben ze nog wat verrassingen die ze tijdens de E3 zullen aankondigen. Verder komt GT5 'dit jaar nog'quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Net gemist klaarblijkelijk. Zei ie dat ja?
Ze hebben het zo mogelijk nóg suffer gemaaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |