En nu?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:05 schreef stbabylon het volgende:
Mijn piemel is stijf!
JASPER! TMI!
En dan alsnog op invoeren klikken... tssssk.
Ik wil eerst meerdere hoogtepunten. Daarna kijken we wel verder.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Op je hoogtepunt stoppen, wie wil dat nou niet.
Nee. Maar ik ben wel een beetje hyper en zo....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:04 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ben je aan het opscheppen over je malta avontuur??
uh ohquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:07 schreef vencodark het volgende:
Ah, ik weet een geschikt plaatje voor Babs.
Ja maar die was volquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was het niet beter geweest om die in het andere topic te laten
Ja, nu niks
Alsof ik een Kruidvatfestisjist met pleinvrees zou kunnen genezen van zijn zelfaangeprate kwaaltjes vanuit een Duitse stad.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:04 schreef vencodark het volgende:
Dat is een 'nee' dus.
Terecht. Een man die weet wat ie wil.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil eerst meerdere hoogtepunten. Daarna kijken we wel verder.![]()
En wederom terecht. De calvinistjes hier gewoon lekker jaloers laten zijn hoor.quote:Nee. Maar ik ben wel een beetje hyper en zo....
Dat maak je er dan ook zelf van.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alsof ik een Kruidvatfestisjist met pleinvrees zou kunnen genezen van zijn zelfaangeprate kwaaltjes vanuit een Duitse stad.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alsof ik een Kruidvatfestisjist met pleinvrees zou kunnen genezen van zijn zelfaangeprate kwaaltjes vanuit een Duitse stad.
Jij kunt posts en FOK!kers die posts schrijven goed aan elkaar koppelen!quote:
Je hebt gelijk; fetisjist is verkeerd gespeld. Heb daar vaker problemen mee.quote:
Ghehehe...eerst in de juiste volgorde de pieken en de dalen, daarna de achtbaan!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Terecht. Een man die weet wat ie wil.![]()
[..]
Daar heb ik dan ook echt geen problemen mee.quote:En wederom terecht. De calvinistjes hier gewoon lekker jaloers laten zijn hoor.
Riiight.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij kunt posts en FOK!kers die posts schrijven goed aan elkaar koppelen!
Het is dan ook een moeilijk woordquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt gelijk; fetisjist is verkeerd gespeld. Heb daar vaker problemen mee.
Tis E_M he? Niet alles serieus nemen van hem als het niet over seks gaat. Ook niet als het wel over seks gaat trouwens.quote:
Ik ben anders aardig melig.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is dan ook een moeilijk woord
Het zou wel tof zijn eens wat aardiger te doen
Okeequote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis E_M he? Niet alles serieus nemen van hem als het niet over seks gaat. Ook niet als het wel over seks gaat trouwens.
quote:
Een bevrijdende reputatie. Gracias.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis E_M he? Niet alles serieus nemen van hem als het niet over seks gaat. Ook niet als het wel over seks gaat trouwens.
Doe eens wat aardiger tegen Bos. Die jongen is de vriendelijkheid zelve.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Amerika? U plant WWIII?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
even en rotterdam gaan niet samen
Daarbij vanavond Amerika plannen
U heeft een punt.quote:
Ben je er klaar voor meer dingen zelf te gaan ondernemen? Laat ik zeggen, mag het van de begeleiders?quote:
YWquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een bevrijdende reputatie. Gracias.
Moet Duitsland er dan niet ook bij betrokken worden?quote:
Atoombommen op Malta. Vette Engelsen platgooien.quote:
Mag ik E_M serieus nemenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat baby bij mij op bezoek was?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet Duitsland er dan niet ook bij betrokken worden?
Moeilijk, de drempel is meestal nog erg hoog. Maar van de begeleiding mag ik gaan en staan waar ik wil hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je er klaar voor meer dingen zelf te gaan ondernemen? Laat ik zeggen, mag het van de begeleiders?
Sowieso moet Duitsland beginnen en moet er gevochten worden in België, anders is het geen wereldoorlogquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
ALS ik er bij ben hequote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:16 schreef El_Matador het volgende:
Ik proef graag een biertje met Bos81 op 27 maart. Dan kunnen we het rustig over dit soort zaken hebben.
Dat mag. Hoeft niet. Mag. Vraag het E_M. Die woont in Duitsland.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor Babs of voor Murms?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:19 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik meld me wel aan als vrijwilliger
quote:
Jij bent een nep-Duitser tochquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat baby bij mij op bezoek was?
Daarom mijn vraagquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sowieso moet Duitsland beginnen en moet er gevochten worden in België, anders is het geen wereldoorlog
Zou leuk zijn.quote:
Ik ben geboren in Kijkduin. Meer Duitse kolonisten daar dan in gans Afrika hoor.quote:
Als het lukt, gewoon doen!quote:
Tot je enkelband gaat piepen zeker?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moeilijk, de drempel is meestal nog erg hoog. Maar van de begeleiding mag ik gaan en staan waar ik wil hoor.
Kijkduin!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Kijkduin. Meer Duitse kolonisten daar dan in gans Afrika hoor.
Oh beterquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moeilijk, de drempel is meestal nog erg hoog. Maar van de begeleiding mag ik gaan en staan waar ik wil hoor.
Waai?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kijkduin!Godverdomme, dat verklaart veel!
Vind Samzz dat wel goed?quote:
ja maar ja maar jij hebt geen piemel en ik wil een piemel om mee te spelenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:19 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik meld me wel aan als vrijwilliger
Het gaat tegenwoordig om je paspoort, niet om wat er in je bloed zitquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Kijkduin. Meer Duitse kolonisten daar dan in gans Afrika hoor.
Samzz heb gelijk! Bos, als je komt, krijg je een biertje van me. Als je niet komt niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh beterIk stel voor naar de meet te komen
Nee zo erg is het nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tot je enkelband gaat piepen zeker?
Hoe weet je dat Babs die wel heeft?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja maar ja maar jij hebt geen piemel en ik wil een piemel om mee te spelen
Oh zeg dat dan!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik zat maar te grappen hoor. Ik weet dat je geen psychopaat bent ofzo.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee zo erg is het niet
En om misverstanden te voorkomen ik ben niet opgenomen in een psychiatrische inrichting. Ja ik heb wat moeilijkheden gehad, maar toen woonde ik al onder begeleiding. Ik woon puur onder begeleidng vanwege mijn autisme. DIe andere dingen zijn er helaas bij gekomen.
We zijn samen in Duinrell geweest, nou had ik geen speedo aan, maar er was genoeg te zienquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe weet je dat Babs die wel heeft?Fok moet je niet teveel geloven hoor.
Okeequote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zat maar te grappen hoor. Ik weet dat je geen psychopaat bent ofzo.
Vertel eens meisje wat doe jij nog allemaal meer stiekumquote:
Voorbind?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We zijn samen in Duinrell geweest, nou had ik geen speedo aan, maar er was genoeg te zien
Mag je best van mijquote:
Dat wil jij niet wetenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel eens meisje wat doe jij nog allemaal meer stiekum
Douchen met jouw buurvrouw....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel eens meisje wat doe jij nog allemaal meer stiekum
Jawel anders vraag ik het nietquote:
Maar ik wil die wel horenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijf nou niet doorvragen, straks zeg ik nog dingen die jij niet wil horen
Dat overkomt me helaas wel vaker.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijf nou niet doorvragen, straks zeg ik nog dingen die jij niet wil horen
Zij wel en ik nietquote:
Dat durf ik dus echt nog niet te zeggen, maar dat is meer een financiele kwestie dan een durfkwestiequote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh beterIk stel voor naar de meet te komen
Gelukkigquote:
Corrigeer me als ik het fout heb hoor.quote:
Ow, dus jij had m'n sokken gejat.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:26 schreef stbabylon het volgende:
We zijn samen in Duinrell geweest, nou had ik geen speedo aan, maar er was genoeg te zien
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee zo erg is het niet
En om misverstanden te voorkomen ik ben niet opgenomen in een psychiatrische inrichting. Ja ik heb wat moeilijkheden gehad, maar toen woonde ik al onder begeleiding. Ik woon puur onder begeleidng vanwege mijn autisme. DIe andere dingen zijn er helaas bij gekomen.
Je krijgt zo PMquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]heftig dat je om die reden begeleid woont. zijn er dan dingen die jou zelf niet lukken om te doen? mag ik vragen wat?
(ja is nogal persoonlijk, ik begrijp het heel goed als je er verder niks over wilt zeggen)
Je hebt mongolen over de hele wereldquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:30 schreef Samzz het volgende:
Heee... de Vogeltjesdans komt uit Zwitserland. En ik maar denken dat het hier in Nederland door een of andere mongool bedacht is
Schrijf er een boek over.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zij wel en ik nietik doe toch iets fout
Je posts indd. ja. Maar ik doelde niet specifiek op jou. Ik weet/lees/hoor wel vaker dingen die ik NIET had willen weten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En je kent me wat dat betreft ondertussen redelijk
De geheimzinnigheidquote:
Met name in Mongolië.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt mongolen over de hele wereld
Ah rightquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je posts indd. ja. Maar ik doelde niet specifiek op jou. Ik weet/lees/hoor wel vaker dingen die ik NIET had willen weten.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat verbaasd me niets eerlijk gezegd (hoewel ik ook dacht dat het een Nederlands wan-produkt was).quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:30 schreef Samzz het volgende:
Heee... de Vogeltjesdans komt uit Zwitserland. En ik maar denken dat het hier in Nederland door een of andere mongool bedacht is
Ik kan niet leuk schrijven dat boek zo onleesbaar wordenquote:
Ik dacht ook door de Elektronica's.....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:30 schreef Samzz het volgende:
Zwitserlandquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:30 schreef Samzz het volgende:
quote:Don't be so gloomy. After all it's not that awful. Like the fella says, in Italy for 30 years under the Borgias they had warfare, terror, murder, and bloodshed, but they produced Michelangelo, Leonardo da Vinci, and the Renaissance. In Switzerland they had brotherly love - they had 500 years of democracy and peace, and what did that produce? The cuckoo clock. So long Holly.
Omdat deze waar is. De waarheid is moeilijk te ontkennen he.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:38 schreef Barbusse het volgende:
En waarom reageert Torero nou niet op mijn arrogante aanname?
Dan nog. Een klein "okay, you got me there" zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat deze waar is. De waarheid is moeilijk te ontkennen he.
Hahaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan nog. Een klein "okay, you got me there" zou leuk zijn.
Mag ook per pm om gezichtsverlies tegen te gaan.![]()
Alleen zo jammer van de mensen die daar wonen.quote:
Hee Tijn!quote:
Das waar. Mijn eerstequote:
Heidi?quote:
Het was het teruglezen waard. Helaas, foute aanname, er is maar één Kijkduin en dat is Kijkduin in Den Haag. Niet in fucking Noord-Holland.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:38 schreef Barbusse het volgende:
En waarom reageert Torero nou niet op mijn arrogante aanname?
Wat is er mis met de mensen daar?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen zo jammer van de mensen die daar wonen.
Ik heb die opmerking gemist eigenlijkquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hee Tijn!Ja, hij was wel makkelijk he?
![]()
[..]
Das waar. Mijn eerstewoont daar.
Het is dat je mij er op attendeerde...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:48 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm, haar hoofd staat niet op de foto.
Huh? En je deed:quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb die opmerking gemist eigenlijk
Niets zo lang je veel geld hebt en/of blank bentquote:
Waar baseer je dat op?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niets zo lang je veel geld hebt en/of blank bent
Op de opmerking dat El_Em niet reageerde. En niet over de betreffende opmerkingquote:
Then, what's the problem? Zegt toch niks over de mensen? Ja, alleen dat ze wit en rijk zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niets zo lang je veel geld hebt en/of blank bent
Hun buitenlands beleid. En het feit dat er veel mensen met veel geld een rekening in Zwitserland hebben.quote:
Ooh zo. Dacht dat Barbusse het over zijn geintje had.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op de opmerking dat El_Em niet reageerde. En niet over de betreffende opmerking
Ken hun beleid verder niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hun buitenlands beleid. En het feit dat er veel mensen met veel geld een rekening in Zwitserland hebben.
Dat laatste is al een jaar of twee niet interessant meer hoor nu de bankgeheimen vrolijk worden uitgewisseld.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
Hun buitenlands beleid. En het feit dat er veel mensen met veel geld een rekening in Zwitserland hebben.
Dat zegt wel wat over de mensen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Then, what's the problem? Zegt toch niks over de mensen? Ja, alleen dat ze wit en rijk zijn.
Hun buitenlandse beleid zouden ze hier ook moeten invoeren, serieus. En uit de EU, dat ook.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is omdat Zwitserland tot voor kort bankgeheim hadquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aan hun beleid zou Wilders nog een puntje kunnen zuigenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ken hun beleid verder niet.
En dat veel mensen een rekening/geld in Zwitserland hebben, zegt toch niets over de Zwitserse zelf?
Een beetje jammer ja. Nu kan ik mijn zwarte geld nergens meer veilig weg zettenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat laatste is al een jaar of twee niet interessant meer hoor nu de bankgeheimen vrolijk worden uitgewisseld.
Neequote:
Oh? Dr is ook een kijkduin in Noord-Holland hoor. Maar dan nog, wat doet t ertoe.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was het teruglezen waard. Helaas, foute aanname, er is maar één Kijkduin en dat is Kijkduin in Den Haag. Niet in fucking Noord-Holland.
Zo zie je maar. Ze accepteren daar echt wel meer dan alleen maar blank.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
Een beetje jammer ja. Nu kan ik mijn zwarte geld nergens meer veilig weg zetten
Zulke outfits ook!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Hun buitenlandse beleid zouden ze hier ook moeten invoeren, serieus. En uit de EU, dat ook.
Blijkbaar werkt het.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aan hun beleid zou Wilders nog een puntje kunnen zuigen![]()
Nee dat zeg ik toch ook niet.
[..]
Er zijn nog wel plekken hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
Dat zei je wel. Je noemde het erbij.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aan hun beleid zou Wilders nog een puntje kunnen zuigen![]()
Nee dat zeg ik toch ook niet.
quote:
Dat de meeste mensen in Zwitserland niet echt open staan voor mensen van een andere cultuur en achtergrond.quote:
Wat denk je van de Kaaimaneilanden.....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hier ookquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Goed hoor, weer een dag overleefd. En met jou?
En hoe weet ge dat.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Dat de meeste mensen in Zwitserland niet echt open staan voor mensen van een andere cultuur en achtergrond.
LOLquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo zie je maar. Ze accepteren daar echt wel meer dan alleen maar blank.
Eensch! Dat geeft een heel nieuwe kijk op het begrip "klederdracht".quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Zulke outfits ook!
[ afbeelding ]
Weg met het Volendammerkostuum!
He jammer..quote:
En wat is daar mis mee? Islamieten zijn dat wel, wilde je zeggen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Dat de meeste mensen in Zwitserland niet echt open staan voor mensen van een andere cultuur en achtergrond.
Ja, op zich was het mooi weer vandaag.. nu die temperatuur nog een graadje of 20 omhoog.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:58 schreef Murmeli het volgende:
hier ook
de zon scheen vandaagwas wel koud, maar zon is al een stap in de goede richting
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, op zich was het mooi weer vandaag.. nu die temperatuur nog een graadje of 20 omhoog.
Dat beleid? Ik bedank liever.quote:
Waar dan?quote:
Omdat zij het doen, mogen wij het ook is wel een erg oud gedachten goedquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee? Islamieten zijn dat wel, wilde je zeggen?
Overigens, dat Zwitserse beleid slaat op alle emigranten/buitenlanders.. ongeacht kleur of afkomst.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
Minarettenverbod om maar een ding te noemen.quote:
Waarom zou de cultuur van een ander slecht zijn? Nee, maar wij als westen kunnen wel het goeie voorbeeld geven hoe het wel zou moeten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee? Islamieten zijn dat wel, wilde je zeggen?
Niet alles dat oud is is slechtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat zij het doen, mogen wij het ook is wel een erg oud gedachten goed
Weet ik.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Overigens, dat Zwitserse beleid slaat op alle emigranten/buitenlanders.. ongeacht kleur of afkomst.
Panama, kaaimaneilanden, st vincent,quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat beleid? Ik bedank liever.Ik sta namelijk wel open voor anders denkende.
[..]
Waar dan?
Maar, waarom 'moet' je als land 'vreemden' binnenlaten? Ik 'moet' toch ook niet mijn huis openstellen voor een dakloze?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Minarettenverbod om maar een ding te noemen.
[..]
Waarom zou de cultuur van een ander slecht zijn? Nee, maar wij als westen kunnen wel het goeie voorbeeld geven hoe het wel zou moeten.
Ik ga mijn geld eens veilig stellenquote:
Vind jij.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
Waarom zou de cultuur van een ander slecht zijn? Nee, maar wij als westen kunnen wel het goeie voorbeeld geven hoe het wel zou moeten.
Ja ik denk ook dat de sfeer een stuk beter wordt na invoering van deze klederdracht..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Eensch! Dat geeft een heel nieuwe kijk op het begrip "klederdracht".
Denk het niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja ik denk ook dat de sfeer een stuk beter wordt na invoering van deze klederdracht..
Wat is er mis met vreemde binnen laten? Als zij vluchten voor oorlog of vervolging.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, waarom 'moet' je als land 'vreemden' binnenlaten? Ik 'moet' toch ook niet mijn huis openstellen voor een dakloze?
Alleen bij het idee al?quote:
Jij mag dan in je Alice in Wonderland outfit lopen.quote:
Ja en? Is daar iets mis mee dan?quote:
shitquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, waarom 'moet' je als land 'vreemden' binnenlaten? Ik 'moet' toch ook niet mijn huis openstellen voor een dakloze?
Die is al terug bij de kostuumzaak.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij mag dan in je Alice in Wonderland outfit lopen.
Douche ze!quote:
Neuh, zat al een half uur te rukken terwijl ik aan jou dachtquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die is al terug bij de kostuumzaak.
Nee dat zei je niet.quote:
En wij maar denken dat je je jurk doorbraak hadquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die is al terug bij de kostuumzaak.
Er is een verschil tussen 'wat is er mis mee' en 'moeten'. De Zwitsers vinden dat zij oorlogsvluchtelingen niet binnen hoeven te laten. Net als dat ik het niet nodig vind een dakloze in mijn huis te laten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is er mis met vreemde binnen laten? Als zij vluchten voor oorlog of vervolging.
Nee dat hoeft niet.
Misschien als ik ooit zou trouwen dat ik een jurk zou dragen. Verder zie ik daar geen enkele, nee, geen enkele, reden voor.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:09 schreef STING het volgende:
[..]
En wij maar denken dat je je jurk doorbraak had
Dat kan je ook gewoon vragenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
shit* mrbox streept die smoes om bij Samzz te logeren door
Dat mag jij vinden. Ik vind dat niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen 'wat is er mis mee' en 'moeten'. De Zwitsers vinden dat zij oorlogsvluchtelingen niet binnen hoeven te laten. Net als dat ik het niet nodig vind een dakloze in mijn huis te laten.
wel eerst je handen even wassen....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neuh, zat al een half uur te rukken terwijl ik aan jou dacht
Ik ben naar een maat, kaarten bekijken
Jij hebt thuis dus de broek aan.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien als ik ooit zou trouwen dat ik een jurk zou dragen. Verder zie ik daar geen enkele, nee, geen enkele, reden voor.
Opzich is daar niet zoveel mis mee. Wat problematischer is, is dat er best veel misbruik van wordt gemaakt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
Wat is er mis met vreemde binnen laten? Als zij vluchten voor oorlog of vervolging.
Nah dat is te direct, zo ben ik nietquote:
Overal wordt helaas misbruik van gemaaktquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Opzich is daar niet zoveel mis mee. Wat problematischer is, is dat er best veel misbruik van wordt gemaakt.
Wanneer dan niet?quote:
Wil je erover praten?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Overal wordt helaas misbruik van gemaakt
sttttquote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:13 schreef STING het volgende:
[..]
Ben je de rest nu gewoon aan het uitlachen?
Zou ik nooit durven!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:13 schreef STING het volgende:
[..]
Ik geloof het wel....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:13 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, alleen denk ik niet dat jij zal luisterenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wanneer dan niet?
[..]
Wil je erover praten?
Ik stelde ook niet voor om met mij te praten hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, alleen denk ik niet dat jij zal luisteren
Punt, punt en geen punt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:14 schreef STING het volgende:
[..]
Onder de douche.
Als je slaapt.
Als je Fokt.
Ben ik altijd al geweestquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:15 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, nee, nu ben je opeens het onschuldige meisje.
Maak dat de kat wijs.
Wat weet je van Cue's vermeende onschuld?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:15 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, nee, nu ben je opeens het onschuldige meisje.
Maak dat de kat wijs.
Ha Automaticquote:
KomkommerMensenkennisquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat weet je van Cue's vermeende onschuld?
Jammerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik stelde ook niet voor om met mij te praten hoor.![]()
Hoi autoquote:
Haha, nah soms wel! Maar dan trek ik een badjas aan of kruip onder de dekens.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:16 schreef STING het volgende:
[..]
Je maakt er alleen bij het Fokken geen punt van?
Krijg je het daar niet koud van?
Ah, op die manier.quote:
Ja, die wacht nog even op een spuitbeurtquote:
Hoi!quote:
Goed om te horenquote:
Hey Hey!quote:
Het is ook doorzichtig gekkie.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
*kijkt om zich heen... geen plastic te zien
Twee weken na het dokterbezoekquote:
Als je groeit en er niet meer in past of als iemand je wilt opeten? Of die dikke naad?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gekkie![]()
Maar zelfs dan kan het op bepaalde manier opvallen
Koukleuntjequote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, nah soms wel! Maar dan trek ik een badjas aan of kruip onder de dekens.![]()
Yes.quote:Ah, op die manier.
Nee dat valt best mee.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:23 schreef STING het volgende:
[..]
Ok ok, vandaag is het gewoon verrekte koud.
Ik ben er al 2 weken vanaf schatje.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:23 schreef krengetje het volgende:
[..]
Volgens mij heb je me aangestoken met je verkoudheid
Het is helemaal niet koud.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:23 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg! Ik ga toch niet in zo'n spuiterij staanquote:
Uhuhquote:
Ik heb hem aangestokenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben er al 2 weken vanaf schatje.Vraag het eens aan je geliefde!
[..]
Goede moed.. Goede moed.. Nee eigenlijk niet.quote:
Er gaat altijd wat fout op dates met jou.....quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:23 schreef STING het volgende:
[..]
Denk dat er meer gedoeld werd op een andere vorm van spuiten...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:25 schreef automatic_ het volgende:
Zeg! Ik ga toch niet in zo'n spuiterij staan
Op de date met mij niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Er gaat altijd wat fout op dates met jou.....
Oh rlly?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Denk dat er meer gedoeld werd op een andere vorm van spuiten...
Ja duh, maar op die manier kan mijn auto niet rood gespoten wordenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Denk dat er meer gedoeld werd op een andere vorm van spuiten...
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan ben jij de perfecte partner voor haar dus....quote:
Vertel, wat heb ik gemist.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh, dat is wel minder. Maar dat was ná de date!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:27 schreef krengetje het volgende:
[..]
Nou, bij mn 'date' met Venco was er niks misgegaan.. (behalve dan dat ik me op de terugweg had verreden.. met TomTom
)
Nee, maar jouw rode setje kan zo wel een beetje 'gebleekt' worden, zeg maar.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:26 schreef automatic_ het volgende:
Ja duh, maar op die manier kan mijn auto niet rood gespoten worden
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
It's true! In de auto deed ik zelfs mijn sjaal af.
Ze is geen mannetje.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan ben jij de perfecte partner voor haar dus....
Ik nietquote:
Krengel som eens wat datingdisasters op?quote:
Precies!! Misschien heb ik er alleen maar last van bij dates met het mannelijk geslachtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, dat is wel minder. Maar dat was ná de date!
Uhuh, daar heb je een puntquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, maar jouw rode setje kan zo wel een beetje 'gebleekt' worden, zeg maar.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Krengel som eens wat datingdisasters op?
Op haar rode setje?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, maar jouw rode setje kan zo wel een beetje 'gebleekt' worden, zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |