Schrijf er een boek over.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zij wel en ik nietik doe toch iets fout
Je posts indd. ja. Maar ik doelde niet specifiek op jou. Ik weet/lees/hoor wel vaker dingen die ik NIET had willen weten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En je kent me wat dat betreft ondertussen redelijk
De geheimzinnigheidquote:
Met name in Mongolië.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt mongolen over de hele wereld
Ah rightquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je posts indd. ja. Maar ik doelde niet specifiek op jou. Ik weet/lees/hoor wel vaker dingen die ik NIET had willen weten.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We zijn samen in Duinrell geweest, nou had ik geen speedo aan, maar er was genoeg te zien
Dat verbaasd me niets eerlijk gezegd (hoewel ik ook dacht dat het een Nederlands wan-produkt was).quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:30 schreef Samzz het volgende:
Heee... de Vogeltjesdans komt uit Zwitserland. En ik maar denken dat het hier in Nederland door een of andere mongool bedacht is
Ik kan niet leuk schrijven dat boek zo onleesbaar wordenquote:
Ik dacht ook door de Elektronica's.....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:30 schreef Samzz het volgende:
Heee... de Vogeltjesdans komt uit Zwitserland. En ik maar denken dat het hier in Nederland door een of andere mongool bedacht is
Zwitserlandquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:30 schreef Samzz het volgende:
quote:Don't be so gloomy. After all it's not that awful. Like the fella says, in Italy for 30 years under the Borgias they had warfare, terror, murder, and bloodshed, but they produced Michelangelo, Leonardo da Vinci, and the Renaissance. In Switzerland they had brotherly love - they had 500 years of democracy and peace, and what did that produce? The cuckoo clock. So long Holly.
Omdat deze waar is. De waarheid is moeilijk te ontkennen he.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:38 schreef Barbusse het volgende:
En waarom reageert Torero nou niet op mijn arrogante aanname?
Dan nog. Een klein "okay, you got me there" zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat deze waar is. De waarheid is moeilijk te ontkennen he.
Hahaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan nog. Een klein "okay, you got me there" zou leuk zijn.
Mag ook per pm om gezichtsverlies tegen te gaan.![]()
Alleen zo jammer van de mensen die daar wonen.quote:
Hee Tijn!quote:
Das waar. Mijn eerstequote:
Heidi?quote:
Het was het teruglezen waard. Helaas, foute aanname, er is maar één Kijkduin en dat is Kijkduin in Den Haag. Niet in fucking Noord-Holland.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:38 schreef Barbusse het volgende:
En waarom reageert Torero nou niet op mijn arrogante aanname?
Wat is er mis met de mensen daar?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen zo jammer van de mensen die daar wonen.
Ik heb die opmerking gemist eigenlijkquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hee Tijn!Ja, hij was wel makkelijk he?
![]()
[..]
Das waar. Mijn eerstewoont daar.
Het is dat je mij er op attendeerde...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:48 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm, haar hoofd staat niet op de foto.
Huh? En je deed:quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb die opmerking gemist eigenlijk
Niets zo lang je veel geld hebt en/of blank bentquote:
Waar baseer je dat op?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niets zo lang je veel geld hebt en/of blank bent
Op de opmerking dat El_Em niet reageerde. En niet over de betreffende opmerkingquote:
Then, what's the problem? Zegt toch niks over de mensen? Ja, alleen dat ze wit en rijk zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niets zo lang je veel geld hebt en/of blank bent
Hun buitenlands beleid. En het feit dat er veel mensen met veel geld een rekening in Zwitserland hebben.quote:
Ooh zo. Dacht dat Barbusse het over zijn geintje had.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op de opmerking dat El_Em niet reageerde. En niet over de betreffende opmerking
Ken hun beleid verder niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hun buitenlands beleid. En het feit dat er veel mensen met veel geld een rekening in Zwitserland hebben.
Dat laatste is al een jaar of twee niet interessant meer hoor nu de bankgeheimen vrolijk worden uitgewisseld.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
Hun buitenlands beleid. En het feit dat er veel mensen met veel geld een rekening in Zwitserland hebben.
Dat zegt wel wat over de mensen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Then, what's the problem? Zegt toch niks over de mensen? Ja, alleen dat ze wit en rijk zijn.
Hun buitenlandse beleid zouden ze hier ook moeten invoeren, serieus. En uit de EU, dat ook.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is omdat Zwitserland tot voor kort bankgeheim hadquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aan hun beleid zou Wilders nog een puntje kunnen zuigenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ken hun beleid verder niet.
En dat veel mensen een rekening/geld in Zwitserland hebben, zegt toch niets over de Zwitserse zelf?
Een beetje jammer ja. Nu kan ik mijn zwarte geld nergens meer veilig weg zettenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat laatste is al een jaar of twee niet interessant meer hoor nu de bankgeheimen vrolijk worden uitgewisseld.
Neequote:
Oh? Dr is ook een kijkduin in Noord-Holland hoor. Maar dan nog, wat doet t ertoe.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was het teruglezen waard. Helaas, foute aanname, er is maar één Kijkduin en dat is Kijkduin in Den Haag. Niet in fucking Noord-Holland.
Zo zie je maar. Ze accepteren daar echt wel meer dan alleen maar blank.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
Een beetje jammer ja. Nu kan ik mijn zwarte geld nergens meer veilig weg zetten
Zulke outfits ook!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Hun buitenlandse beleid zouden ze hier ook moeten invoeren, serieus. En uit de EU, dat ook.
Blijkbaar werkt het.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aan hun beleid zou Wilders nog een puntje kunnen zuigen![]()
Nee dat zeg ik toch ook niet.
[..]
Er zijn nog wel plekken hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |