quote:
Jij bent een nep-Duitser tochquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat baby bij mij op bezoek was?
Daarom mijn vraagquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sowieso moet Duitsland beginnen en moet er gevochten worden in België, anders is het geen wereldoorlog
Zou leuk zijn.quote:
Ik ben geboren in Kijkduin. Meer Duitse kolonisten daar dan in gans Afrika hoor.quote:
Als het lukt, gewoon doen!quote:
Tot je enkelband gaat piepen zeker?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moeilijk, de drempel is meestal nog erg hoog. Maar van de begeleiding mag ik gaan en staan waar ik wil hoor.
Kijkduin!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Kijkduin. Meer Duitse kolonisten daar dan in gans Afrika hoor.
Oh beterquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moeilijk, de drempel is meestal nog erg hoog. Maar van de begeleiding mag ik gaan en staan waar ik wil hoor.
Waai?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kijkduin!Godverdomme, dat verklaart veel!
Vind Samzz dat wel goed?quote:
ja maar ja maar jij hebt geen piemel en ik wil een piemel om mee te spelenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:19 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik meld me wel aan als vrijwilliger
Het gaat tegenwoordig om je paspoort, niet om wat er in je bloed zitquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Kijkduin. Meer Duitse kolonisten daar dan in gans Afrika hoor.
Samzz heb gelijk! Bos, als je komt, krijg je een biertje van me. Als je niet komt niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh beterIk stel voor naar de meet te komen
Nee zo erg is het nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tot je enkelband gaat piepen zeker?
Hoe weet je dat Babs die wel heeft?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja maar ja maar jij hebt geen piemel en ik wil een piemel om mee te spelen
Oh zeg dat dan!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik zat maar te grappen hoor. Ik weet dat je geen psychopaat bent ofzo.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee zo erg is het niet
En om misverstanden te voorkomen ik ben niet opgenomen in een psychiatrische inrichting. Ja ik heb wat moeilijkheden gehad, maar toen woonde ik al onder begeleiding. Ik woon puur onder begeleidng vanwege mijn autisme. DIe andere dingen zijn er helaas bij gekomen.
We zijn samen in Duinrell geweest, nou had ik geen speedo aan, maar er was genoeg te zienquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe weet je dat Babs die wel heeft?Fok moet je niet teveel geloven hoor.
Okeequote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zat maar te grappen hoor. Ik weet dat je geen psychopaat bent ofzo.
Vertel eens meisje wat doe jij nog allemaal meer stiekumquote:
Voorbind?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We zijn samen in Duinrell geweest, nou had ik geen speedo aan, maar er was genoeg te zien
Mag je best van mijquote:
Dat wil jij niet wetenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel eens meisje wat doe jij nog allemaal meer stiekum
Douchen met jouw buurvrouw....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel eens meisje wat doe jij nog allemaal meer stiekum
Jawel anders vraag ik het nietquote:
Maar ik wil die wel horenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijf nou niet doorvragen, straks zeg ik nog dingen die jij niet wil horen
Dat overkomt me helaas wel vaker.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijf nou niet doorvragen, straks zeg ik nog dingen die jij niet wil horen
Zij wel en ik nietquote:
Dat durf ik dus echt nog niet te zeggen, maar dat is meer een financiele kwestie dan een durfkwestiequote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh beterIk stel voor naar de meet te komen
Gelukkigquote:
Corrigeer me als ik het fout heb hoor.quote:
Ow, dus jij had m'n sokken gejat.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:26 schreef stbabylon het volgende:
We zijn samen in Duinrell geweest, nou had ik geen speedo aan, maar er was genoeg te zien
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee zo erg is het niet
En om misverstanden te voorkomen ik ben niet opgenomen in een psychiatrische inrichting. Ja ik heb wat moeilijkheden gehad, maar toen woonde ik al onder begeleiding. Ik woon puur onder begeleidng vanwege mijn autisme. DIe andere dingen zijn er helaas bij gekomen.
Je krijgt zo PMquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]heftig dat je om die reden begeleid woont. zijn er dan dingen die jou zelf niet lukken om te doen? mag ik vragen wat?
(ja is nogal persoonlijk, ik begrijp het heel goed als je er verder niks over wilt zeggen)
Je hebt mongolen over de hele wereldquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:30 schreef Samzz het volgende:
Heee... de Vogeltjesdans komt uit Zwitserland. En ik maar denken dat het hier in Nederland door een of andere mongool bedacht is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |