Tis E_M he? Niet alles serieus nemen van hem als het niet over seks gaat. Ook niet als het wel over seks gaat trouwens.quote:
Ik ben anders aardig melig.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is dan ook een moeilijk woord
Het zou wel tof zijn eens wat aardiger te doen
Okeequote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis E_M he? Niet alles serieus nemen van hem als het niet over seks gaat. Ook niet als het wel over seks gaat trouwens.
quote:
Een bevrijdende reputatie. Gracias.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis E_M he? Niet alles serieus nemen van hem als het niet over seks gaat. Ook niet als het wel over seks gaat trouwens.
Doe eens wat aardiger tegen Bos. Die jongen is de vriendelijkheid zelve.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alsof ik een Kruidvatfestisjist met pleinvrees zou kunnen genezen van zijn zelfaangeprate kwaaltjes vanuit een Duitse stad.
Amerika? U plant WWIII?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
even en rotterdam gaan niet samen
Daarbij vanavond Amerika plannen
U heeft een punt.quote:
Ben je er klaar voor meer dingen zelf te gaan ondernemen? Laat ik zeggen, mag het van de begeleiders?quote:
YWquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een bevrijdende reputatie. Gracias.
Moet Duitsland er dan niet ook bij betrokken worden?quote:
Atoombommen op Malta. Vette Engelsen platgooien.quote:
Mag ik E_M serieus nemenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat baby bij mij op bezoek was?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet Duitsland er dan niet ook bij betrokken worden?
Moeilijk, de drempel is meestal nog erg hoog. Maar van de begeleiding mag ik gaan en staan waar ik wil hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je er klaar voor meer dingen zelf te gaan ondernemen? Laat ik zeggen, mag het van de begeleiders?
Sowieso moet Duitsland beginnen en moet er gevochten worden in België, anders is het geen wereldoorlogquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
ALS ik er bij ben hequote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:16 schreef El_Matador het volgende:
Ik proef graag een biertje met Bos81 op 27 maart. Dan kunnen we het rustig over dit soort zaken hebben.
Dat mag. Hoeft niet. Mag. Vraag het E_M. Die woont in Duitsland.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |