En nu?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:05 schreef stbabylon het volgende:
Mijn piemel is stijf!
JASPER! TMI!
En dan alsnog op invoeren klikken... tssssk.
Ik wil eerst meerdere hoogtepunten. Daarna kijken we wel verder.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Op je hoogtepunt stoppen, wie wil dat nou niet.
Nee. Maar ik ben wel een beetje hyper en zo....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:04 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ben je aan het opscheppen over je malta avontuur??
uh ohquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:07 schreef vencodark het volgende:
Ah, ik weet een geschikt plaatje voor Babs.
Ja maar die was volquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was het niet beter geweest om die in het andere topic te laten
Ja, nu niks
Alsof ik een Kruidvatfestisjist met pleinvrees zou kunnen genezen van zijn zelfaangeprate kwaaltjes vanuit een Duitse stad.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:04 schreef vencodark het volgende:
Dat is een 'nee' dus.
Terecht. Een man die weet wat ie wil.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil eerst meerdere hoogtepunten. Daarna kijken we wel verder.![]()
En wederom terecht. De calvinistjes hier gewoon lekker jaloers laten zijn hoor.quote:Nee. Maar ik ben wel een beetje hyper en zo....
Dat maak je er dan ook zelf van.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alsof ik een Kruidvatfestisjist met pleinvrees zou kunnen genezen van zijn zelfaangeprate kwaaltjes vanuit een Duitse stad.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alsof ik een Kruidvatfestisjist met pleinvrees zou kunnen genezen van zijn zelfaangeprate kwaaltjes vanuit een Duitse stad.
Jij kunt posts en FOK!kers die posts schrijven goed aan elkaar koppelen!quote:
Je hebt gelijk; fetisjist is verkeerd gespeld. Heb daar vaker problemen mee.quote:
Ghehehe...eerst in de juiste volgorde de pieken en de dalen, daarna de achtbaan!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Terecht. Een man die weet wat ie wil.![]()
[..]
Daar heb ik dan ook echt geen problemen mee.quote:En wederom terecht. De calvinistjes hier gewoon lekker jaloers laten zijn hoor.
Riiight.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij kunt posts en FOK!kers die posts schrijven goed aan elkaar koppelen!
Het is dan ook een moeilijk woordquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt gelijk; fetisjist is verkeerd gespeld. Heb daar vaker problemen mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |