Je krijgt zo PMquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]heftig dat je om die reden begeleid woont. zijn er dan dingen die jou zelf niet lukken om te doen? mag ik vragen wat?
(ja is nogal persoonlijk, ik begrijp het heel goed als je er verder niks over wilt zeggen)
Je hebt mongolen over de hele wereldquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:30 schreef Samzz het volgende:
Heee... de Vogeltjesdans komt uit Zwitserland. En ik maar denken dat het hier in Nederland door een of andere mongool bedacht is
Schrijf er een boek over.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zij wel en ik nietik doe toch iets fout
Je posts indd. ja. Maar ik doelde niet specifiek op jou. Ik weet/lees/hoor wel vaker dingen die ik NIET had willen weten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En je kent me wat dat betreft ondertussen redelijk
De geheimzinnigheidquote:
Met name in Mongolië.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt mongolen over de hele wereld
Ah rightquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je posts indd. ja. Maar ik doelde niet specifiek op jou. Ik weet/lees/hoor wel vaker dingen die ik NIET had willen weten.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We zijn samen in Duinrell geweest, nou had ik geen speedo aan, maar er was genoeg te zien
Dat verbaasd me niets eerlijk gezegd (hoewel ik ook dacht dat het een Nederlands wan-produkt was).quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:30 schreef Samzz het volgende:
Heee... de Vogeltjesdans komt uit Zwitserland. En ik maar denken dat het hier in Nederland door een of andere mongool bedacht is
Ik kan niet leuk schrijven dat boek zo onleesbaar wordenquote:
Ik dacht ook door de Elektronica's.....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:30 schreef Samzz het volgende:
Zwitserlandquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:30 schreef Samzz het volgende:
quote:Don't be so gloomy. After all it's not that awful. Like the fella says, in Italy for 30 years under the Borgias they had warfare, terror, murder, and bloodshed, but they produced Michelangelo, Leonardo da Vinci, and the Renaissance. In Switzerland they had brotherly love - they had 500 years of democracy and peace, and what did that produce? The cuckoo clock. So long Holly.
Omdat deze waar is. De waarheid is moeilijk te ontkennen he.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:38 schreef Barbusse het volgende:
En waarom reageert Torero nou niet op mijn arrogante aanname?
Dan nog. Een klein "okay, you got me there" zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat deze waar is. De waarheid is moeilijk te ontkennen he.
Hahaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan nog. Een klein "okay, you got me there" zou leuk zijn.
Mag ook per pm om gezichtsverlies tegen te gaan.![]()
Alleen zo jammer van de mensen die daar wonen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |