Dat zei je wel. Je noemde het erbij.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aan hun beleid zou Wilders nog een puntje kunnen zuigen![]()
Nee dat zeg ik toch ook niet.
quote:
Dat de meeste mensen in Zwitserland niet echt open staan voor mensen van een andere cultuur en achtergrond.quote:
Wat denk je van de Kaaimaneilanden.....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een beetje jammer ja. Nu kan ik mijn zwarte geld nergens meer veilig weg zetten
hier ookquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Goed hoor, weer een dag overleefd. En met jou?
En hoe weet ge dat.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Dat de meeste mensen in Zwitserland niet echt open staan voor mensen van een andere cultuur en achtergrond.
LOLquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo zie je maar. Ze accepteren daar echt wel meer dan alleen maar blank.
Eensch! Dat geeft een heel nieuwe kijk op het begrip "klederdracht".quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Zulke outfits ook!
[ afbeelding ]
Weg met het Volendammerkostuum!
He jammer..quote:
En wat is daar mis mee? Islamieten zijn dat wel, wilde je zeggen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Dat de meeste mensen in Zwitserland niet echt open staan voor mensen van een andere cultuur en achtergrond.
Ja, op zich was het mooi weer vandaag.. nu die temperatuur nog een graadje of 20 omhoog.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:58 schreef Murmeli het volgende:
hier ook
de zon scheen vandaagwas wel koud, maar zon is al een stap in de goede richting
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, op zich was het mooi weer vandaag.. nu die temperatuur nog een graadje of 20 omhoog.
Dat beleid? Ik bedank liever.quote:
Waar dan?quote:
Omdat zij het doen, mogen wij het ook is wel een erg oud gedachten goedquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee? Islamieten zijn dat wel, wilde je zeggen?
Overigens, dat Zwitserse beleid slaat op alle emigranten/buitenlanders.. ongeacht kleur of afkomst.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
Minarettenverbod om maar een ding te noemen.quote:
Waarom zou de cultuur van een ander slecht zijn? Nee, maar wij als westen kunnen wel het goeie voorbeeld geven hoe het wel zou moeten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee? Islamieten zijn dat wel, wilde je zeggen?
Niet alles dat oud is is slechtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat zij het doen, mogen wij het ook is wel een erg oud gedachten goed
Weet ik.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Overigens, dat Zwitserse beleid slaat op alle emigranten/buitenlanders.. ongeacht kleur of afkomst.
Panama, kaaimaneilanden, st vincent,quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat beleid? Ik bedank liever.Ik sta namelijk wel open voor anders denkende.
[..]
Waar dan?
Maar, waarom 'moet' je als land 'vreemden' binnenlaten? Ik 'moet' toch ook niet mijn huis openstellen voor een dakloze?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Minarettenverbod om maar een ding te noemen.
[..]
Waarom zou de cultuur van een ander slecht zijn? Nee, maar wij als westen kunnen wel het goeie voorbeeld geven hoe het wel zou moeten.
Ik ga mijn geld eens veilig stellenquote:
Vind jij.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
Waarom zou de cultuur van een ander slecht zijn? Nee, maar wij als westen kunnen wel het goeie voorbeeld geven hoe het wel zou moeten.
Ja ik denk ook dat de sfeer een stuk beter wordt na invoering van deze klederdracht..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Eensch! Dat geeft een heel nieuwe kijk op het begrip "klederdracht".
Denk het niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja ik denk ook dat de sfeer een stuk beter wordt na invoering van deze klederdracht..
Wat is er mis met vreemde binnen laten? Als zij vluchten voor oorlog of vervolging.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, waarom 'moet' je als land 'vreemden' binnenlaten? Ik 'moet' toch ook niet mijn huis openstellen voor een dakloze?
Alleen bij het idee al?quote:
Jij mag dan in je Alice in Wonderland outfit lopen.quote:
Ja en? Is daar iets mis mee dan?quote:
shitquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, waarom 'moet' je als land 'vreemden' binnenlaten? Ik 'moet' toch ook niet mijn huis openstellen voor een dakloze?
Die is al terug bij de kostuumzaak.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij mag dan in je Alice in Wonderland outfit lopen.
Douche ze!quote:
Neuh, zat al een half uur te rukken terwijl ik aan jou dachtquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die is al terug bij de kostuumzaak.
Nee dat zei je niet.quote:
En wij maar denken dat je je jurk doorbraak hadquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die is al terug bij de kostuumzaak.
Er is een verschil tussen 'wat is er mis mee' en 'moeten'. De Zwitsers vinden dat zij oorlogsvluchtelingen niet binnen hoeven te laten. Net als dat ik het niet nodig vind een dakloze in mijn huis te laten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is er mis met vreemde binnen laten? Als zij vluchten voor oorlog of vervolging.
Nee dat hoeft niet.
Misschien als ik ooit zou trouwen dat ik een jurk zou dragen. Verder zie ik daar geen enkele, nee, geen enkele, reden voor.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:09 schreef STING het volgende:
[..]
En wij maar denken dat je je jurk doorbraak had
Dat kan je ook gewoon vragenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
shit* mrbox streept die smoes om bij Samzz te logeren door
Dat mag jij vinden. Ik vind dat niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen 'wat is er mis mee' en 'moeten'. De Zwitsers vinden dat zij oorlogsvluchtelingen niet binnen hoeven te laten. Net als dat ik het niet nodig vind een dakloze in mijn huis te laten.
wel eerst je handen even wassen....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neuh, zat al een half uur te rukken terwijl ik aan jou dacht
Ik ben naar een maat, kaarten bekijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |