Dat mag jij vinden. Ik vind dat niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen 'wat is er mis mee' en 'moeten'. De Zwitsers vinden dat zij oorlogsvluchtelingen niet binnen hoeven te laten. Net als dat ik het niet nodig vind een dakloze in mijn huis te laten.

wel eerst je handen even wassen....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neuh, zat al een half uur te rukken terwijl ik aan jou dacht
Ik ben naar een maat, kaarten bekijken

Jij hebt thuis dus de broek aan.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien als ik ooit zou trouwen dat ik een jurk zou dragen. Verder zie ik daar geen enkele, nee, geen enkele, reden voor.

Opzich is daar niet zoveel mis mee. Wat problematischer is, is dat er best veel misbruik van wordt gemaakt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
Wat is er mis met vreemde binnen laten? Als zij vluchten voor oorlog of vervolging.

Nah dat is te direct, zo ben ik nietquote:

Overal wordt helaas misbruik van gemaaktquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Opzich is daar niet zoveel mis mee. Wat problematischer is, is dat er best veel misbruik van wordt gemaakt.

Wanneer dan niet?quote:
Wil je erover praten?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Overal wordt helaas misbruik van gemaakt

sttttquote:
quote:

quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:13 schreef STING het volgende:
[..]
Ben je de rest nu gewoon aan het uitlachen?

Zou ik nooit durven!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:13 schreef STING het volgende:
[..]

Ik geloof het wel....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:13 schreef STING het volgende:
[..]

Ja, alleen denk ik niet dat jij zal luisterenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wanneer dan niet?
[..]
Wil je erover praten?

Ik stelde ook niet voor om met mij te praten hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, alleen denk ik niet dat jij zal luisteren
Punt, punt en geen punt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:14 schreef STING het volgende:
[..]
Onder de douche.
Als je slaapt.
Als je Fokt.

Ben ik altijd al geweestquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:15 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, nee, nu ben je opeens het onschuldige meisje.
Maak dat de kat wijs.

Wat weet je van Cue's vermeende onschuld?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:15 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, nee, nu ben je opeens het onschuldige meisje.
Maak dat de kat wijs.

Ha Automaticquote:

KomkommerMensenkennisquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat weet je van Cue's vermeende onschuld?

Jammerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik stelde ook niet voor om met mij te praten hoor.![]()
Hoi autoquote:

Haha, nah soms wel! Maar dan trek ik een badjas aan of kruip onder de dekens.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:16 schreef STING het volgende:
[..]
Je maakt er alleen bij het Fokken geen punt van?
Krijg je het daar niet koud van?
Ah, op die manier.quote:

Ja, die wacht nog even op een spuitbeurtquote:
Hoi!quote:
Goed om te horenquote:
Hey Hey!quote:

Het is ook doorzichtig gekkie.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
*kijkt om zich heen... geen plastic te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |