Dat mag jij vinden. Ik vind dat niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen 'wat is er mis mee' en 'moeten'. De Zwitsers vinden dat zij oorlogsvluchtelingen niet binnen hoeven te laten. Net als dat ik het niet nodig vind een dakloze in mijn huis te laten.
wel eerst je handen even wassen....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neuh, zat al een half uur te rukken terwijl ik aan jou dacht
Ik ben naar een maat, kaarten bekijken
Jij hebt thuis dus de broek aan.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien als ik ooit zou trouwen dat ik een jurk zou dragen. Verder zie ik daar geen enkele, nee, geen enkele, reden voor.
Opzich is daar niet zoveel mis mee. Wat problematischer is, is dat er best veel misbruik van wordt gemaakt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
Wat is er mis met vreemde binnen laten? Als zij vluchten voor oorlog of vervolging.
Nah dat is te direct, zo ben ik nietquote:
Overal wordt helaas misbruik van gemaaktquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Opzich is daar niet zoveel mis mee. Wat problematischer is, is dat er best veel misbruik van wordt gemaakt.
Wanneer dan niet?quote:
Wil je erover praten?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Overal wordt helaas misbruik van gemaakt
sttttquote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:13 schreef STING het volgende:
[..]
Ben je de rest nu gewoon aan het uitlachen?
Zou ik nooit durven!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:13 schreef STING het volgende:
[..]
Ik geloof het wel....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:13 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, alleen denk ik niet dat jij zal luisterenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wanneer dan niet?
[..]
Wil je erover praten?
Ik stelde ook niet voor om met mij te praten hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, alleen denk ik niet dat jij zal luisteren
Punt, punt en geen punt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:14 schreef STING het volgende:
[..]
Onder de douche.
Als je slaapt.
Als je Fokt.
Ben ik altijd al geweestquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:15 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, nee, nu ben je opeens het onschuldige meisje.
Maak dat de kat wijs.
Wat weet je van Cue's vermeende onschuld?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:15 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, nee, nu ben je opeens het onschuldige meisje.
Maak dat de kat wijs.
Ha Automaticquote:
KomkommerMensenkennisquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat weet je van Cue's vermeende onschuld?
Jammerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik stelde ook niet voor om met mij te praten hoor.![]()
Hoi autoquote:
Haha, nah soms wel! Maar dan trek ik een badjas aan of kruip onder de dekens.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:16 schreef STING het volgende:
[..]
Je maakt er alleen bij het Fokken geen punt van?
Krijg je het daar niet koud van?
Ah, op die manier.quote:
Ja, die wacht nog even op een spuitbeurtquote:
Hoi!quote:
Goed om te horenquote:
Hey Hey!quote:
Het is ook doorzichtig gekkie.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
*kijkt om zich heen... geen plastic te zien
Twee weken na het dokterbezoekquote:
Als je groeit en er niet meer in past of als iemand je wilt opeten? Of die dikke naad?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gekkie![]()
Maar zelfs dan kan het op bepaalde manier opvallen
Koukleuntjequote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, nah soms wel! Maar dan trek ik een badjas aan of kruip onder de dekens.![]()
Yes.quote:Ah, op die manier.
Nee dat valt best mee.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:23 schreef STING het volgende:
[..]
Ok ok, vandaag is het gewoon verrekte koud.
Ik ben er al 2 weken vanaf schatje.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:23 schreef krengetje het volgende:
[..]
Volgens mij heb je me aangestoken met je verkoudheid
Het is helemaal niet koud.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:23 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg! Ik ga toch niet in zo'n spuiterij staanquote:
Uhuhquote:
Ik heb hem aangestokenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben er al 2 weken vanaf schatje.Vraag het eens aan je geliefde!
[..]
Goede moed.. Goede moed.. Nee eigenlijk niet.quote:
Er gaat altijd wat fout op dates met jou.....quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:23 schreef STING het volgende:
[..]
Denk dat er meer gedoeld werd op een andere vorm van spuiten...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:25 schreef automatic_ het volgende:
Zeg! Ik ga toch niet in zo'n spuiterij staan
Op de date met mij niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Er gaat altijd wat fout op dates met jou.....
Oh rlly?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Denk dat er meer gedoeld werd op een andere vorm van spuiten...
Ja duh, maar op die manier kan mijn auto niet rood gespoten wordenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Denk dat er meer gedoeld werd op een andere vorm van spuiten...
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan ben jij de perfecte partner voor haar dus....quote:
Vertel, wat heb ik gemist.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh, dat is wel minder. Maar dat was ná de date!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:27 schreef krengetje het volgende:
[..]
Nou, bij mn 'date' met Venco was er niks misgegaan.. (behalve dan dat ik me op de terugweg had verreden.. met TomTom
)
Nee, maar jouw rode setje kan zo wel een beetje 'gebleekt' worden, zeg maar.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:26 schreef automatic_ het volgende:
Ja duh, maar op die manier kan mijn auto niet rood gespoten worden
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
It's true! In de auto deed ik zelfs mijn sjaal af.
Ze is geen mannetje.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan ben jij de perfecte partner voor haar dus....
Ik nietquote:
Krengel som eens wat datingdisasters op?quote:
Precies!! Misschien heb ik er alleen maar last van bij dates met het mannelijk geslachtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, dat is wel minder. Maar dat was ná de date!
Uhuh, daar heb je een puntquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, maar jouw rode setje kan zo wel een beetje 'gebleekt' worden, zeg maar.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Krengel som eens wat datingdisasters op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |