Ja.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:31 schreef Martijn_77 het volgende:
Doen de mods nog wat aan het gedrag van KK? Ik vind worden als kanker enzo erg ongepast in POL
Of mij dat lost ook een hoop opquote:
tof, dan maak ik kans om er hier een communistische heilstaat van te mogen maken.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, Moderatoren zijn namelijk per definitie aanhangers van de Linkse Kerk
Niet zolang ik er ben.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:56 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
tof, dan maak ik kans om er hier een communistische heilstaat van te mogen maken.
En zo hoort hetquote:Op maandag 8 maart 2010 23:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Done.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:49 schreef freako het volgende:
Ah, hier is het FB-topic. Kan ie even gesticky'd worden?
Geef daar eens een voorbeeld van?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:28 schreef Dagonet het volgende:
Omdat je geen andere mening wil horen dan die van jouzelf.
Ik citeer de VKZ mods en Yvonne over dit:quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:21 schreef TheVulture het volgende:
Al die dubbele topics in POL en VKZ over Bos, Eurlings en Van Mierlo.... kan daar niet eens wat aan gedaan worden? het is zo niet echt overzichtelijk
Kan die niet gewoon een algeheel topic-openingsverbod krijgen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Kunnen alle topics van Gtotep niet gesloten worden?
Donequote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:24 schreef Arcee het volgende:
Job Cohen opvolger Wouter Bos Deel 2
Kan iemand hier even 'deel 2' achter zetten?
Is dicht.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel waardeloze topickicks gezien hier, maar deze slaat werkelijk alles....
Is nog steeds open.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:52 schreef ethiraseth het volgende:
Beetje zinloos topic: Pers geeft Bos applaus bij zijn vertrek. Pers onafhankelijk?
Goedzo.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:36 schreef Mwanatabu het volgende:
Sorry Monidique, je topic is niet meer. Om 19:36 geef ik een persconferentie. Bij dezen. Sorry.
LOL... Mods op het forum van de ultra rechtse Danny? Je maakt een grapjequote:Op maandag 8 maart 2010 23:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb de gru-we-lij-ke d/t-fout (die overigensch wel degelijk grammaticaal van aard is in mijn nederige opinie aangezien er een voltooid deelwoord staat in plaatsch van een derde persoon enkelvoud tegenwoordige tijd, maar jij mag me altijd van het tegendeel overtuigenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mwaaaaanaaaaa!
Waarom betaalt Nederland zoveel aan de EU?
Please?
"Mighty oaks from little acorns grow"quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:19 schreef Dagonet het volgende:
Iemand eikel noemen is toch slechts de potentie van die persoon kwalificeren als het mogelijk kunnen uitgroeien tot een krachtige eeuwenoude reus, een toonbeeld van standvastigheid en betrouwbaarheid?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:19 schreef Dagonet het volgende:
Iemand eikel noemen is toch slechts de potentie van die persoon kwalificeren als het mogelijk kunnen uitgroeien tot een krachtige eeuwenoude reus, een toonbeeld van standvastigheid en betrouwbaarheid?
Fatsoen is weer ver te zoekenquote:Op maandag 15 maart 2010 20:06 schreef Eugarious het volgende:
[..]
Die ene Koninginnedag per jaar dat je hier rondloopt lijkt me niet representatief. Kortom, wil je gewoon je boerenmuil houden als je niet weet waarover je het hebt?
Tja als je zelf begint met dingen alsquote:
Dan mag je niet opkijken dat je een sneer terugkrijgt.quote:Laten we hopen dat Cohen nooit aan de macht komt want dan gaat er in Nederland net zo aan toe als in Amsterdam. veel draai deurcriminelen en veel thee drinken en verder pappen en nathouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |