Lousewies van der Laan die vertrok en Pechtold die het overnam?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:36 schreef Klummie het volgende:
Kijk naar het verleden, heeft het ooit een positief gevolg gehad voor wat betreft het verkiezingsresultaat? Nijpels in 82 ja maar verder?
Pechtold was juist lijsttrekker bij die dramatische verkiezingen waarbij ze van 6 naar 3 zetels gingen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Lousewies van der Laan die vertrok en Pechtold die het overnam?
Balkenende. 14 zetels winst in 2002.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:36 schreef Klummie het volgende:
Kijk naar het verleden, heeft het ooit een positief gevolg gehad voor wat betreft het verkiezingsresultaat? Nijpels in 82 ja maar verder?
Zelf zie ik niet dat Cohen zo sterk is, juist niet. Het is meer van hetzelfde.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:19 schreef Gras_eter het volgende:
Ik denk dat Job Cohen een zeer sterke zet is op een zeer goed moment.
Balkenende op zijn zwakst geplaatst tegenover een krachtige politicus met statuur. En Cohen zal waarschijnlijk SP leegeten. Ik denk zelfs dat je kan stellen dat deze zet ervoor gezorgd heeft dat het PVV vs PvdA gaat worden ipv van CDA vs PVV.
Dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:23 schreef Frano het volgende:
[..]
Zelf zie ik niet dat Cohen zo sterk is, juist niet. Het is meer van hetzelfde.
En dat moet de man gaan doen die het theedrinkimago heeft? Nee oud links heeft de macht gegrepen binnen de pvda. En Bos trekt zijn conclusies.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:42 schreef Gras_eter het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte. Maar ik denk dat er wel heel veel behoefte is een rustig rationeel persoon. Kijk naar Femke Halsema en Alexander Pechthold.
Geert Wilders moet niet overschreeuwt worden er moet een alternatief worden neergezet.
Theedrink-Imago is hem opgelegd door rechtse media als Geenstijl. Cohen gaat echter geen Kiezers wegtrekken van VVD/PVV/rechts-CDA die hem deze reputatie doe dichten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:10 schreef Klummie het volgende:
[..]
En dat moet de man gaan doen die het theedrinkimago heeft? Nee oud links heeft de macht gegrepen binnen de pvda. En Bos trekt zijn conclusies.
Nee, keizers weg (af?) trekken zal hem zeker niet lukken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:25 schreef Gras_eter het volgende:
[..]
Theedrink-Imago is hem opgelegd door rechtse media als Geenstijl. Cohen gaat echter geen Keizers wegtrekken van VVD/PVV/rechts-CDA die hem deze reputatie doe dichten.
Wel van SP, D66, Links-CDA.
En de strijd zal worden,Wilders, Balkende, Cohen in deze 3strijd en eventueel 2 strijd (balkende lijkt zwak) zal Cohen hele goede kaarten hebben.
Heb je zijn perconferentie in zijn geheel gehoord? Hij is de Balkenende van de PvdA. Maar dan eentje die wel in redelijk te begrijpen taal spreekt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:23 schreef Frano het volgende:
[..]
Zelf zie ik niet dat Cohen zo sterk is, juist niet. Het is meer van hetzelfde.
Bijna net zo spannend als het Eredivisieseizoen 2006-2007.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:40 schreef Jac0bus het volgende:
Man man wat wordt het spannend de komende maanden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |