Waarom? Bos heeft niets te schaften met Mierlo.quote:
Dat denk ik niet. Tenminste, dat zou ik vreemd vinden, dat een PvdA man daar een persconferentie over geeft. De IceSave issue is ook niet meer des Wouters, dus ik ben wel benieuwd... anyone?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zal vast over van Mierlo gaan of toch dat niet de lijsstrekker wordt.
Zodra ik de ANP newsflash binnenkrijg horen jullie hetquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:34 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Tenminste, dat zou ik vreemd vinden, dat een PvdA man daar een persconferentie over geeft. De IceSave issue is ook niet meer des Wouters, dus ik ben wel benieuwd... anyone?
Ga jij eens terug in Wilders' aars!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:40 schreef Crutch het volgende:
Ik voorzie een soort rad van fortuin achter Wouter waarmee hij publiekelijk het nieuwe programma een slinger geeft.
quote:
Ik ben hartstikke anti-PVV.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:43 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ga jij eens terug in Wilders' aars!
Ik hoop, en vooral voor de PvdA, dat hij niet aftreedt. Dat zou toch wel een beetje zonde zijn voor onze politiek. Maar goed, ik ben benieuwd...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |