abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 maart 2010 @ 16:39:13 #51
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_79174457
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, lastig. Vorige keer SP gestemd, maar was redelijk ontgoocheld toen Marijnissen niet ging meeregeren. Niet voor herhaling vatbaar, plus dat de SP gewoon geen sterke indruk maakt. GroenLinks is sowieso geen optie. D66 wellicht, al heeft die partij ook een paar punten waar ik het absoluut niet mee eens ben (neem de km-heffing). VVD is wel een optie, maar ik ben bang dat Rutte straks eieren voor zn geld kiest en met Wilders in een kabinet gaat zitten.

Het is nog nooit zo lastig geweest
Jij als linksmensch overweegt VVD?

Ben blij met iedereen die op de VVD stemt hoor, maar oh my god .

Wat ik me wel afvraag: waarom wel SP, maar geen GroenLinks? Da's toch lood om oud ijzer?
pi_79174537
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:39 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Wat ik me wel afvraag: waarom wel SP, maar geen GroenLinks? Da's toch lood om oud ijzer?
Je moet niet zoveel in hokjes denken. Ik stem op de partij die in mijn ogen het beste is voor ons land. Dan maakt het niets uit of die partij links of rechts is. Natuurlijk heb ik wel bepaalde principes, maar ben ook een pragmaticus.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 15 maart 2010 @ 16:42:26 #53
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_79174612
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je moet niet zoveel in hokjes denken. Ik stem op de partij die in mijn ogen het beste is voor ons land. Dan maakt het niets uit of die partij links of rechts is. Natuurlijk heb ik wel bepaalde principes, maar ben ook een pragmaticus.
OK, 'duidelijk'. Vooral de eerste drie woorden uit je antwoord spreken me aan, ik moet namelijk inderdaad niks.

Maar what about de SP/GL dan?
pi_79174725
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:42 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

OK, 'duidelijk'. Vooral de eerste drie woorden uit je antwoord spreken me aan, ik moet namelijk inderdaad niks.

Maar what about de SP/GL dan?
GroenLinks is mij way to links. En de SP spreekt mij inhoudelijk wel aan, maar ik voelde mij redelijk gepiepeld na de laatste verkiezingen. Een dikke lading zetels binnenslepen en je vervolgens zo makkelijk opzij laten zetten bij de coalitie-onderhandelingen en weer in de oppositie plaatsnemen. Dat vind ik nou zonde van mijn stem, vooral met het oog op de opkomst van de PVV.
pi_79174934
Op basis waarvan zou je dan op de VVD stemmen KoosVogels? Mijn zegen als VVD'er heb je zeker, maar ben wel benieuwd naar je overwegingen .
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_79174950
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:35 schreef KoosVogels het volgende:
VVD is wel een optie, maar ik ben bang dat Rutte straks eieren voor zn geld kiest en met Wilders in een kabinet gaat zitten.

Het is nog nooit zo lastig geweest
Het gaat denk ik ook heel lastig worden en waarschijnlijk ook weer een puinhoop, wat ik overigens niet erg zou vinden misschien komen er dan meer mensen achter dat de overheid zich beter zoveel mogelijk terug kan trekken.

Maar zou het niet verstandig zijn als er wel met de PVV geregeerd zou worden als ze daadwerkelijk 26/27 zetels zouden halen, of in ieder geval over onderhandelen? PVV kan dan anders makkelijk scoren vanuit de oppositiebanken.
pi_79175501
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:49 schreef StarGazer het volgende:
Op basis waarvan zou je dan op de VVD stemmen KoosVogels? Mijn zegen als VVD'er heb je zeker, maar ben wel benieuwd naar je overwegingen .
Ik zal daar later nog uitgebreid op terugkomen. Maar heb vooral vertrouwen in het economische beleid van de VVD. Dat zit altijd wel snor bij deze partij. Was bijvoorbeeld ook een groot fan van Zalm. En gezien de economische crisis is de keus voor een partij met een beetje financiele knowhow niet verkeerd.
  maandag 15 maart 2010 @ 17:09:15 #58
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_79175675
Mensen die de ene keer SP stemmen en de andere keer VVD... Ik snap deze wereld niet meer, ik kan geen drie overeenkomsten tussen die twee partijen vinden. Wie vult aan?
- Tegen Rekeningrijden.
-
-
pi_79177053
En waarom is GL zoveel linkser vergeleken met de SP?
pi_79177952
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:09 schreef Heerlijkheid het volgende:
Mensen die de ene keer SP stemmen en de andere keer VVD... Ik snap deze wereld niet meer, ik kan geen drie overeenkomsten tussen die twee partijen vinden. Wie vult aan?
- Tegen Rekeningrijden.
-
-
De situatie waarin ons land verkeert, is natuurlijk heel anders dan vier jaar geleden. Ik vind dat je als stemmer niet per se rechts of links moet zijn. Je moet kijken welke politieke opvattingen het beste passen bij het Nederland van nu.
pi_79180054
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:43 schreef Sloggi het volgende:
En waarom is GL zoveel linkser vergeleken met de SP?
SP is de meest linkse partij in dit land.
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 15 maart 2010 @ 19:33:16 #62
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_79180900
quote:
Op maandag 15 maart 2010 19:12 schreef scanman1 het volgende:

[..]

SP is de meest linkse partij in dit land.
Dit keer ben ik het met je eens.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  maandag 15 maart 2010 @ 19:36:09 #63
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_79181007
Laten we hopen dat Cohen nooit aan de macht komt want dan gaat er in Nederland net zo aan toe als in Amsterdam. veel draai deurcriminelen en veel thee drinken en verder pappen en nathouden
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  maandag 15 maart 2010 @ 19:37:39 #64
30220 Barca
pi_79181061
quote:
Op maandag 15 maart 2010 18:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De situatie waarin ons land verkeert, is natuurlijk heel anders dan vier jaar geleden. Ik vind dat je als stemmer niet per se rechts of links moet zijn. Je moet kijken welke politieke opvattingen het beste passen bij het Nederland van nu.
Die opvattingen verschillen afhankelijk of een partij links of rechts is.
pi_79181190
quote:
Op maandag 15 maart 2010 19:36 schreef Martijn_77 het volgende:
Laten we hopen dat Cohen nooit aan de macht komt want dan gaat er in Nederland net zo aan toe als in Amsterdam. veel draai deurcriminelen en veel thee drinken en verder pappen en nathouden
Daarom is Amsterdam ook veel veiliger dan tien jaar geleden inderdaad. Komt allemaal door pappen en nathouden.

Woon je eigenlijk in Amsterdam, of ben je gewoon een boer in de provincie die dom zit te schreeuwen achter z'n computertje?
  maandag 15 maart 2010 @ 19:42:12 #66
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_79181248
quote:
Op maandag 15 maart 2010 19:41 schreef Eugarious het volgende:

[..]

Daarom is Amsterdam ook veel veiliger dan tien jaar geleden inderdaad. Komt allemaal door pappen en nathouden.

Woon je eigenlijk in Amsterdam, of ben je gewoon een boer in de provincie die dom zit te schreeuwen achter z'n computertje?
Ik woon niet in Amsterdam (gelukkig niet om bovenstaande reden) maar ik kom er vaak zat om te weten waar ik het over heb.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_79182536
quote:
Op maandag 15 maart 2010 19:42 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Ik woon niet in Amsterdam (gelukkig niet om bovenstaande reden) maar ik kom er vaak zat om te weten waar ik het over heb.
Die ene Koninginnedag per jaar dat je hier rondloopt lijkt me niet representatief. Kortom, wil je gewoon je boerenmuil houden als je niet weet waarover je het hebt?
pi_79185635
quote:
Op maandag 15 maart 2010 19:37 schreef Barca het volgende:

[..]

Die opvattingen verschillen afhankelijk of een partij links of rechts is.
Dat zal ik niet ontkennen. Maar soms zijn rechtse oplossingen beter gezien de huidige gang van zaken. Ik snap niet waarom mensen zich altijd keihard in een politieke hoek willen drukken. Natuurlijk komen de principes van een persoon overeen met een bepaalde partij binnen het politieke spectrum. Maar ik vind dat je moet kunnen zweven indien jij van mening bent dat een andere partij op een bepaald moment jouw belangen beter behartigt.
  maandag 15 maart 2010 @ 21:09:56 #69
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_79185772
quote:
Op maandag 15 maart 2010 21:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat zal ik niet ontkennen. Maar soms zijn rechtse oplossingen beter gezien de huidige gang van zaken. Ik snap niet waarom mensen zich altijd keihard in een politieke hoek willen drukken. Natuurlijk komen de principes van een persoon overeen met een bepaalde partij binnen het politieke spectrum. Maar ik vind dat je moet kunnen zweven indien jij van mening bent dat een andere partij op een bepaald moment jouw belangen beter behartigt.
Maar vanwaar dan het 'linksmensch'
pi_79185997
quote:
Op maandag 15 maart 2010 21:09 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Maar vanwaar dan het 'linksmensch'
Ik werd in veel topics continu uitgemaakt voor linksmens. Toen maar aangenomen als linksmens. Overigens is de kans dat ik daadwerkelijk VVD stem erg klein, omdat meerdere van hun standpunten in strijd zijn met mijn persoonlijke visie. Ik ben alleen van mening dat je alle opties open dient te houden (muv de PVV en TON). Nogmaals, kiezers moeten zich de komende tijd verdiepen in de verkiezingsprogramma´s en de afweging maken welke partij momenteel het best geschikt is voor ons land.

Daarbij spelen meerdere factoren een rol. Natuurlijk het partijprogramma en dan vooral de punten die voor de partij in kwestie het zwaarst wegen. Maar ook de lijsttrekker speelt een belangrijke rol.
pi_79186898
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:39 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

GL staat aardig ver van de SP af naar mijn idee. Misschien staan ze op bepaalde punten zelfs dichter bij de VVD dan bij de SP .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 15 maart 2010 @ 22:00:32 #72
30220 Barca
pi_79188687
quote:

[..]

Dat je moet kiezen voor een programma ben ik wel met je eens maar het programma is op basis van partij-ideologie. En, die is links of rechts. Dus dat je niet links of rechts moet denken, dat is in mijn ogen niet realistisch.
pi_79188766
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:00 schreef Barca het volgende:

[..]

Dat je moet kiezen voor een programma ben ik wel met je eens maar het programma is op basis van partij-ideologie. En, die is links of rechts. Dus dat je niet links of rechts moet denken, dat is in mijn ogen niet realistisch.
Enkel de links-rechtsschaal is veel te beperkt in de huidige realiteit.
  maandag 15 maart 2010 @ 22:02:31 #74
30220 Barca
pi_79188812
quote:
Op maandag 15 maart 2010 21:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik werd in veel topics continu uitgemaakt voor linksmens. Toen maar aangenomen als linksmens. Overigens is de kans dat ik daadwerkelijk VVD stem erg klein, omdat meerdere van hun standpunten in strijd zijn met mijn persoonlijke visie. Ik ben alleen van mening dat je alle opties open dient te houden (muv de PVV en TON). Nogmaals, kiezers moeten zich de komende tijd verdiepen in de verkiezingsprogramma´s en de afweging maken welke partij momenteel het best geschikt is voor ons land.

Daarbij spelen meerdere factoren een rol. Natuurlijk het partijprogramma en dan vooral de punten die voor de partij in kwestie het zwaarst wegen. Maar ook de lijsttrekker speelt een belangrijke rol.
Welke partijen het meest geschikt voor ons land? Nou, dan vallen er een hoop (CDA, PvdA, CU, SGP, PVV, SP, PvdD en TON) af!
pi_79188853
quote:

[..]

Ik ben meer iemand van de buffet-politiek. Bepaalde linkse ´gerechten´ spreken mij aan, maar er zijn daarnaast ook rechtse ´gerechten´ die mijn goedkeuring kunnen dragen. Of ik links of rechts stem hangt af wat mijn prioriteiten zijn op dat precieze moment.
  maandag 15 maart 2010 @ 22:04:04 #76
30220 Barca
pi_79188914
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:01 schreef du_ke het volgende:

[..]

Enkel de links-rechtsschaal is veel te beperkt in de huidige realiteit.
Zoals ik al zei: een programma is opgesteld op basis van partij-ideologie (links (PvdA, SP, GL, D66, PvdD, CU, SGP) of rechts (VVD, CDA, PVV).
  maandag 15 maart 2010 @ 22:05:20 #77
30220 Barca
pi_79188988
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik ben meer iemand van de buffet-politiek. Bepaalde linkse ´gerechten´ spreken mij aan, maar er zijn daarnaast ook rechtse ´gerechten´ die mijn goedkeuring kunnen dragen. Of ik links of rechts stem hangt af wat mijn prioriteiten zijn op dat precieze moment.
Maar binnen 1 partij heb je geen linkse én rechtse punten. Je kunt wél een coalitie tussen een linkse en een rechtse partij krijgen, maar succesvol is dat niet. De verschillen zijn te groot.
pi_79189037
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:04 schreef Barca het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: een programma is opgesteld op basis van partij-ideologie (links (PvdA, SP, GL, D66, PvdD, CU, SGP) of rechts (VVD, CDA, PVV).
Uiteraard. Maar partijen komen met concrete oplossingen problemen die spelen. En soms kan een rechtse oplossing de voorkeur genieten boven een linkse oplossing. En vice versa.
pi_79189062
quote:

[..]

Nee dat is achterhaald. De lijn conservatief (CDA, SP, PVV, CU, SGP) - progressief (GL, D66, PvdD) en wat daar tussen zit (PvdA en VVD) is minstens zo belangrijk.
  maandag 15 maart 2010 @ 22:07:29 #80
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_79189108
quote:

[..]

Links en Rechts zijn beide achterhaalde begrippen, en sowiso niet van toepassing in een meerpartijen systeem waar een coalitie gevormd moet worden, tenzij je je spreekwoordelijk hakken in het zand wil steken en sowieso niet mee doet aan coalitionderhandelingen en vier jaar later gehalveert word.
pi_79189115
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:05 schreef Barca het volgende:

[..]

Maar binnen 1 partij heb je geen linkse én rechtse punten. Je kunt wél een coalitie tussen een linkse en een rechtse partij krijgen, maar succesvol is dat niet. De verschillen zijn te groot.
Dat weet ik. Daarom stel ik ook dat je voor jezelf moet bepalen wat je als kiezer het belangrijkst vindt. Want de ideale partij bestaat toch niet. Je kiest daarom de partij die op het moment van de verkiezingen jouw mening het best van kan vertalen.
  maandag 15 maart 2010 @ 22:09:58 #82
30220 Barca
pi_79189260
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar partijen komen met concrete oplossingen problemen die spelen. En soms kan een rechtse oplossing de voorkeur genieten boven een linkse oplossing. En vice versa.
Van de meeste linkse partijen valt geen concrete oplossing te verwachten.
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:06 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nee dat is achterhaald. De lijn conservatief (CDA, SP, PVV, CU, SGP) - progressief (GL, D66, PvdD VVD) en wat daar tussen zit (PvdA en VVD PvdD) is minstens zo belangrijk.
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Links en Rechts zijn beide achterhaalde begrippen, en sowiso niet van toepassing in een meerpartijen systeem waar een coalitie gevormd moet worden, tenzij je je spreekwoordelijk hakken in het zand wil steken en sowieso niet mee doet aan coalitionderhandelingen en vier jaar later gehalveert word.
Er is in mijn ogen nog wel sprake van linkse en rechtse partijen. En ja, die moeten elkaar vaak vinden in een coalitie. (Helaas zonder succes.)
pi_79189321
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:09 schreef Barca het volgende:

[..]

Ooh gaan we op die toer. Ik heb te maken met een boos rechtspersoon. En laat me raden: rechts wel?
  maandag 15 maart 2010 @ 22:11:43 #84
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_79189356
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:09 schreef Barca het volgende:

[..]

Van de meest rechtse ook niet, vandaar ook een coalitie.
  maandag 15 maart 2010 @ 22:13:56 #85
30220 Barca
pi_79189477
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ooh gaan we op die toer. Ik heb te maken met een boos rechtspersoon. En laat me raden: rechts wel?
Ik ben niet boos hoor. Ja, van rechts wel.
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Van de meest rechtse ook niet, vandaar ook een coalitie.
Welke partij is volgens jou het meest rechts? Van een enkele rechtse partij valt dat wel te verwachten, maar een regering van 1 partij dat maken we in Nederland niet mee.
pi_79190270
quote:

[..]

Ik vind dat wel een goede houding, eigenlijk. Het bespaart je een hoop nutteloos dogmatisme. Maar het dwingt je wel tot voortdurende interesse in de politiek.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_79190351
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:28 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik vind dat wel een goede houding, eigenlijk. Het bespaart je een hoop nutteloos dogmatisme. Maar het dwingt je wel tot voortdurende interesse in de politiek.
Klopt. Maar ik raak steeds meer geinteresseerd in politiek. Af en toe is dat wel vermoeiend omdat je zoveel mogelijk probeert te lezen over politiek. Gelukkig helpt mijn professie mij een handje.
pi_79190401
quote:
Op maandag 15 maart 2010 20:06 schreef Eugarious het volgende:

[..]

Die ene Koninginnedag per jaar dat je hier rondloopt lijkt me niet representatief. Kortom, wil je gewoon je boerenmuil houden als je niet weet waarover je het hebt?
Typisch Amsterdam argument!
Wees gerust: de rest van Nederland kijkt net zo hard op jullie neer.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_79190714
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Klopt. Maar ik raak steeds meer geinteresseerd in politiek. Af en toe is dat wel vermoeiend omdat je zoveel mogelijk probeert te lezen over politiek. Gelukkig helpt mijn professie mij een handje.
Mij persoonlijk zou het te veel moeite zijn. Bovendien: als ik zo geïnteresseerd zou zijn, zou ik al snel denken het zelf beter te kunnen.
Wat me wel verbaasde: denk jij dat in deze economische crisis een VVD-er het beter gedaan zou hebben dan Bos?
  maandag 15 maart 2010 @ 22:38:18 #90
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_79190719
Wat is je professie Koos?
pi_79190858
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:38 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Mij persoonlijk zou het te veel moeite zijn. Bovendien: als ik zo geïnteresseerd zou zijn, zou ik al snel denken het zelf beter te kunnen.
Wat me wel verbaasde: denk jij dat in deze economische crisis een VVD-er het beter gedaan zou hebben dan Bos?
Nou, je kunt de VVD natuurlijk veel verwijten, maar ze hebben vaak wel verstand van centen. Maar misschien leef ik nog teveel in het Zalm-tijdperk. Vond hem een erg goede minister van financien.

Overigens vond ik dat Bos het niet slecht heeft gedaan.

Verder wil ik mijzelf (nog) geen expert durven noemen. Ben mij de laatste jaren steeds meer aan het verdiepen in de politiek, maar heb nog veel te leren. Eerlijk is eerlijk.
pi_79190939
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:38 schreef Omnifacer het volgende:
Wat is je professie Koos?
Ik schrijf voor een regionaal dagblad. Ik heb een gemeente onder mijn hoede. Daardoor ben ik nauw betrokken bij de lokale politiek. Hierdoor heb ik veel geleerd over politiek in het algemeen. Want in wezen verschilt lokale niet heel veel van landelijke politiek.

En vanuit mijn interesse in de plaatselijke politiek heb ik ook meer affiniteit gekregen met de landelijke tak.
  maandag 15 maart 2010 @ 22:43:17 #93
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_79190961
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nou, je kunt de VVD natuurlijk veel verwijten, maar ze hebben vaak wel verstand van centen. Maar misschien leef ik nog teveel in het Zalm-tijdperk. Vond hem een erg goede minister van financien.

Overigens vond ik dat Bos het niet slecht heeft gedaan.

Verder wil ik mijzelf (nog) geen expert durven noemen. Ben mij de laatste jaren steeds meer aan het verdiepen in de politiek, maar heb nog veel te leren. Eerlijk is eerlijk.
En weet je wat het is? Je zult nooit alles weten, er zijn zo veel feiten en meningen...
pi_79191053
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:43 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

En weet je wat het is? Je zult nooit alles weten, er zijn zo veel feiten en meningen...
Klopt als een bus. Dat kost gewoon teveel tijd.
  maandag 15 maart 2010 @ 22:50:44 #95
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_79191327
Maar wat is je professie?
pi_79191391
Kok wordt ook alom gezien als een uitstekend minister van financiën, die zijn portemonnaie met zorg gevuld hield. En Wim Duisenberg was tijdens het kabinet-Den Uyl juist iemand die de overheidsuitgaven (vaak tevergeefs) probeerde te beperken. Het is dus niet zo dat een PvdA-er op financiën garant staat voor een sinterklaasbeleid.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2010 22:54:37 ]
pi_79191537
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:50 schreef Omnifacer het volgende:
Maar wat is je professie?
Dat heb ik toch net verteld een paar posts hierboven
  maandag 15 maart 2010 @ 23:01:47 #98
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_79191857
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat heb ik toch net verteld een paar posts hierboven
Sorry, overheen gelezen!
pi_79207189
Ik stem principieel eigenlijk altijd links, maar vooral het benoemen van problemen op gevoelige zaken zoals immigratie heb ik zeker wel rechtse gevoelens. Ik vraag me ook altijd af waarom dit altijd zo weg wordt gemoffeld door de linkerkant.
pi_79208404
quote:

[..]

SGP LINKS???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')