Leg uit.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:47 schreef TimMer1981 het volgende:
Ik zou ook applaudiseren tot mijn handen bloedden op dat moment; niet uit respect maar uit blijdschap over de aankondiging van het vertrek...
Dat dus.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:46 schreef DutchErrorist het volgende:
Ga huilenDat gebeurt bij elke politicus
Mag ik alleen in FOT.quote:
Als exmod van POL geef ik je hierbij toestemming.quote:
Likewise.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Als exmod van POL geef ik je hierbij toestemming.
Pciesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:50 schreef IHVK het volgende:
Zo zie ik het:
En als persoon heeft hij wat mij betreft ook gewoon een applaus verdiend.
Ik denk dat de anti-Bos figuren hem ook wel zullen missen. Misschien nog wel meer dan de rest.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Oh gtotep. Wat moet er nu van jou worden? Geen Bos meer in de politiek. Geen polls meer op FOK! Geen huiltopics meer over Bos. Ach ende wee.
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:46 schreef DutchErrorist het volgende:
Ga huilenDat gebeurt bij elke politicus
en ik geef de pvda credits voor de krediet crisis. 13 jaar geleden, toen Snuit nog een klein Snuitje was zei hij al... Als er een minister van financiën van het PVDA komt krijgen we een crisis..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:52 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom iedereen loop te kankeren op BosIk geef hem mijn credits voor het houden van het standpunt met betrekking tot Uruzgan
En je weet nog steeds niks. Want heb jij een Belgische minister van financiën in Nederland gezien dan, de afgelopen jaren?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en ik geef de pvda credits voor de krediet crisis. 13 jaar geleden, toen Snuit nog een klein Snuitje was zei hij al... Als er een minister van financiën van het PVDA komt krijgen we een crisis..
Wist ik toen veel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |