Leg uit.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:47 schreef TimMer1981 het volgende:
Ik zou ook applaudiseren tot mijn handen bloedden op dat moment; niet uit respect maar uit blijdschap over de aankondiging van het vertrek...
Dat dus.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:46 schreef DutchErrorist het volgende:
Ga huilenDat gebeurt bij elke politicus
Mag ik alleen in FOT.quote:
Als exmod van POL geef ik je hierbij toestemming.quote:
Likewise.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Als exmod van POL geef ik je hierbij toestemming.
Pciesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:50 schreef IHVK het volgende:
Zo zie ik het:
En als persoon heeft hij wat mij betreft ook gewoon een applaus verdiend.
Ik denk dat de anti-Bos figuren hem ook wel zullen missen. Misschien nog wel meer dan de rest.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Oh gtotep. Wat moet er nu van jou worden? Geen Bos meer in de politiek. Geen polls meer op FOK! Geen huiltopics meer over Bos. Ach ende wee.
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:46 schreef DutchErrorist het volgende:
Ga huilenDat gebeurt bij elke politicus
en ik geef de pvda credits voor de krediet crisis. 13 jaar geleden, toen Snuit nog een klein Snuitje was zei hij al... Als er een minister van financiën van het PVDA komt krijgen we een crisis..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:52 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom iedereen loop te kankeren op BosIk geef hem mijn credits voor het houden van het standpunt met betrekking tot Uruzgan
En je weet nog steeds niks. Want heb jij een Belgische minister van financiën in Nederland gezien dan, de afgelopen jaren?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en ik geef de pvda credits voor de krediet crisis. 13 jaar geleden, toen Snuit nog een klein Snuitje was zei hij al... Als er een minister van financiën van het PVDA komt krijgen we een crisis..
Wist ik toen veel...
Zei hij zelf toch ook al: hij kon prima zaken doen met de VVD. Sommige punten werden ze het nooit eens, daar werden dan afspraken over gemaakt en iedereen hield zich eraan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mijns inziens is/was Bos één van de minst linkse PvdA-er. Volgens mij kon/kun je als bijvoorbeeld VVD-er prima een boompje met hem opzetten (pun intended, hehe). Ik snap dus wel dat niet alleen de linksen zijn vertrek betreuren.
mierenneuken is best wel fijn, ik moest er zelfs voor googlen! I get your point, maar jij begrijpt de mijne ookquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En je weet nog steeds niks. Want heb jij een Belgische minister van financiën in Nederland gezien dan, de afgelopen jaren?
Ja, vroeger kon dat nog in de politiek, dat je een afspraak maakte waar een ieder zich aan hield, in plaats van in de kont van de Amerikanen te kruipen. Om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:59 schreef eriksd het volgende:
Zei hij zelf toch ook al: hij kon prima zaken doen met de VVD. Sommige punten werden ze het nooit eens, daar werden dan afspraken over gemaakt en iedereen hield zich eraan.
ik snap hem niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En je weet nog steeds niks. Want heb jij een Belgische minister van financiën in Nederland gezien dan, de afgelopen jaren?
Het Nederlandse PvdA schrijf je officieel met kleine "v" en kleine "d".quote:
Nederland kent geen PVDA, België wel.quote:
de nederlandse partij heet de PvdA.. de belgische PVDA http://oost-vlaanderen.pvda.be/verkiezingen/zelzate.html Daar had hij zin in om over te mierenneukenquote:
ah zo, merci.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het Nederlandse PvdA schrijf je officieel met kleine "v" en kleine "d".
Het Belgische met grote.
En het is 'de partij', niet 'het partij'.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het Nederlandse PvdA schrijf je officieel met kleine "v" en kleine "d".
Het Belgische met grote.
Je moet wel een verdraaid kleine piemel hebben om je genot uit het miereneuken te halen!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En het is 'de partij', niet 'het partij'.
Och, dat soort dommigheden valt mij al niet meer op bij zulke blaaskaken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En het is 'de partij', niet 'het partij'.
Och, ik neuk tenminste nog. Ik hoef me niet af te rukken op cryptofascistoide uitspraken van een domme carrièrepoliticus uit Limburg.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je moet wel een verdraaid kleine piemel hebben om je genot uit het miereneuken te halen!
En nog berustend op een misverstand ook.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:03 schreef Hexagon het volgende:
Wederom nominatie voor kanslooste topic van het jaar
Oh slap!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Och, ik neuk tenminste nog. Ik hoef me niet af te rukken op cryptofascistoide uitspraken van een domme carrièrepoliticus uit Limburg.
Scherp.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
touchéquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Och, ik neuk tenminste nog. Ik hoef me niet af te rukken op cryptofascistoide uitspraken van een domme carrièrepoliticus uit Limburg.
Om een understatement te maken: ik vind de combinatie MinFin en PvdA niet zo'n geweldige combinatie.quote:
Dat interesseert verder niemand.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:34 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Om een understatement te maken: ik vind de combinatie MinFin en PvdA niet zo'n geweldige combinatie.
Het werkte anders perfect in de periode 73-77 en de afgelopen jaren, hoor. Kijk maar even naar de financiele positie van NL op dit moment en vergelijk die eens met die van andere Europese landen. We staan geloof ik tweede op de ranglijst van landen met het laagste begrotingstekort.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:34 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Om een understatement te maken: ik vind de combinatie MinFin en PvdA niet zo'n geweldige combinatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |