abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:37:19 #101
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78971790
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:34 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

+
[..]

+
[..]

=

Oh nee he, de groene Pino weer.
Een neger in Zuid Amerika is van het Afrikaanse negroide ras...
"She puts whiskey in the coffee, she puts whiskey in the tea,
She puts whiskey in the whiskey and the rest of it in me."
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:37:38 #102
294141 tarantism
hups in die kont
pi_78971804
tvp, en dan ff alles doorlezen
pi_78971969
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:30 schreef Illiberal het volgende:
Om welk regime gaat het?
Er doen wat wilde verhaaltjes de ronde over de tijd dat van Mierlo minister van buitenlandse zaken was.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_78972074
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:37 schreef Buzios het volgende:

[..]

Oh nee he, de groene Pino weer.
Een neger in Zuid Amerika is van het Afrikaanse negroide ras...
Je hebt het over 'in Afrika'. Nou kan het zijn dat je een of andere gemankeerd idee over het biologische concept van rassen hebt en denkt dat je, omdat je tussen negers in Zuid-Amerika leeft, iets kunt zeggen over wat al dan niet werkt in Afrika omdat men daar 'van hetzelfde ras is'. Dan ben je echter een nog grotere klapjosti dan je posts in eerste instantie deden vermoeden.
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:44:54 #105
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78972078
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:41 schreef Monolith het volgende:

[..]

Er doen wat wilde verhaaltjes de ronde over de tijd dat van Mierlo minister van buitenlandse zaken was.
Wilde verhaaltjes noem je dat ?
Gast...het is geen geheim meer hoor. D'66 Hans van Mierlo was de architect van de coup.
De decembermoorden waren "collateral damage".
(om het over de andere moorden, folteringen, intimidaties en roof nog maar niet te hebben).
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:47:01 #106
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78972166
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:44 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je hebt het over 'in Afrika'. Nou kan het zijn dat je een of andere gemankeerd idee over het biologische concept van rassen hebt en denkt dat je, omdat je tussen negers in Zuid-Amerika leeft, iets kunt zeggen over wat al dan niet werkt in Afrika omdat men daar 'van hetzelfde ras is'. Dan ben je echter een nog grotere klapjosti dan je posts in eerste instantie deden vermoeden.
Het gedrag van de negroide man vertoond wereldwijd dezelfde kenmerken. Nogmaals, ga je research doen.
Ik woon nu trouwens in een land met relatief weinig negers.
pi_78972297
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:47 schreef Buzios het volgende:

[..]

Het gedrag van de negroide man vertoond wereldwijd dezelfde kenmerken. Nogmaals, ga je research doen.
Ik woon nu trouwens in een land met relatief weinig negers.
Kloontje van Seventhwave of hoe die malloot ook alweer heette toevallig? "Het gedrag van de negroide man".

Een paar basale biologische of sociologische werkjes zouden niet misstaan in je boekenkast, hoewel ik gok dat je beter eerst een boekenkast kunt aanschaffen.
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:57:15 #108
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78972652
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:49 schreef Monolith het volgende:

[..]

Kloontje van Seventhwave of hoe die malloot ook alweer heette toevallig? "Het gedrag van de negroide man".

Een paar basale biologische of sociologische werkjes zouden niet misstaan in je boekenkast, hoewel ik gok dat je beter eerst een boekenkast kunt aanschaffen.
Meneer de malloot ziet een overeenkomst tussen twee totaal verschillende personen omdat ze hetzelfde feit presenteren, en trekt vervolgens maar even de alom bekende, niet gefundamenteerde (kijk, zie hier...dat kan toch niet volgens jou ?) kloon conclusie.

Met of zonder die boeken die je pretendeert te hebben, het gedrag van de negroide man blijft nog steeds hetzelfde en vertoond wereldwijd dezelfde kenmerken, meestal negatief overigens.
Heeft niks met racisme te maken voordat je daarover gaat lullen, ik heb juist enorme bewondering voor de negroide vrouwen.
pi_78973084
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:57 schreef Buzios het volgende:

[..]

Meneer de malloot ziet een overeenkomst tussen twee totaal verschillende personen omdat ze hetzelfde feit presenteren, en trekt vervolgens maar even de alom bekende, niet gefundamenteerde (kijk, zie hier...dat kan toch niet volgens jou ?) kloon conclusie.
Ongefundeerd bedoel je waarschijnlijk. We hebben het overigens niet over 'hetzelfde feit presenteren', maar over 'dezelfde waanideeën propageren'.
quote:
Met of zonder die boeken die je pretendeert te hebben, het gedrag van de negroide man blijft nog steeds hetzelfde en vertoond wereldwijd dezelfde kenmerken, meestal negatief overigens.
Heeft niks met racisme te maken voordat je daarover gaat lullen, ik heb juist enorme bewondering voor de negroide vrouwen.
"Ik ben geen racist, ik heb alleen een hekel aan negers uit Somalië, niet aan negers uit Nigeria."
  woensdag 10 maart 2010 @ 15:07:38 #110
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_78973132
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:44 schreef Buzios het volgende:

[..]

Wilde verhaaltjes noem je dat ?
Gast...het is geen geheim meer hoor. D'66 Hans van Mierlo was de architect van de coup.
De decembermoorden waren "collateral damage".
(om het over de andere moorden, folteringen, intimidaties en roof nog maar niet te hebben).
Heb je daar een bron voor?
  woensdag 10 maart 2010 @ 15:26:57 #111
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_78973959
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 15:07 schreef Illiberal het volgende:

[..]

Heb je daar een bron voor?
Die coup was in 1980 en Hans van Mierlo werd pas in 1981 minister van Defensie, dus het lijkt me alleen al tijdstechnisch nonsens.
pi_78974222
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 10:59 schreef Hexagon het volgende:

Pechtold is nu eenmaal het uithangbord van de partij en er kan er maar een de leider zijn. Maar verder heb ik je al meermaals aangegeven dat D66 in heden, toekomst en verleden meer goede mensen heeft. Als Pechtold er een keer mee stopt vinden we wel weer iemand anders.

Verder is de PVV een eenmanspartij omdat Geert Wilders de enige is die lid is en in zijn eentje alles bepaalt. Dat is bij D66 niet zo.
Dat is een constructie om associaties met foute mensen en de daarop volgende onvermijdelijke uitbuiting van de linkse partijen te voorkomen, dat je dat niet leuk vind snap ik best maar om daar nu verder onzinnige conclusies uit te trekken vind ik wat triest. Het dient ook om te zorgen dat het geen LPF 2.0 wordt.
Ik heb in de kamer meerdere malen andere PVV'ers aan het woord gezien en heb ze ook interessantere voorstellen en kritiek zien leveren dan D66. Van D66 is Pechtold de enige die ooit aan het woord is, zowel in de kamer als in de publiciteit, zelfs Boris is nog maar zelden in beeld.
quote:
Wat heeft ze dan precies gedaan dat het gehele verlies op haar naam geschreven kan worden?
Herinner je dit nog:
http://www.nrc.nl/binnenl(...)binet_ten_val_bracht
En de daarop volgende fallout ?
http://www.eenvandaag.nl/(...)lt_over_toekomst_d66
http://www.trouw.nl/nieuw(...)_leegte_van_D66.html

Ze had het zo erg verpest dat ze nog maar 3 zetels hadden, het laagste aantal ooit, en zelfs de partij guru vroeg zich af of de partij maar niet opgeheven moest worden.
quote:
Nee je zegt dat iedereen dat vind dus spreek je ook namens anderen.
Ehhhh ik heb het allemaal nagelezen maar zie niet waar ik dat doe hoor met betrekking tot Lousewies.
quote:
Dat weet je niet. Er is immers geen vergelijkingsmateriaal.
Nee klopt maar als we zo gaan beginnen weten we eigenlijk helemaal niks zeker en kunnen we ophouden met discussiëren. Acht je het zelf waarschijnlijk dat de partij gescoord zou hebben zonder Pechtold ?
quote:
Er kan er maar een de leider zijn en dat is nu Alexander Pechtold. En de leider trekt automatisch de meeste aandacht naar zich toe. En als mensen de ideeën van D66 niks zouden vinden dan zouden ze hem ook niet steunen.
Mijn probleem is dus dat hij nagenoeg alle aandacht naar zich toetrekt i.p.v. partijgenoten vervangend aan het woord te laten.
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:11 schreef YuckFou het volgende:

Ik ben gematigd positief over Europa, je kan niet als piepklein landje willen meedoen met de grote der aarde, daarvoor zal je je moeten verenigen, met alle heisa van dien.
Dat de uitbereiding imo veel te snel is gegaan, er volkomen onzinnge regels vanuit Europa komen en er een hoop geld over de balk gesmeten wordt zal ik niet ontkennen, maar ik heb wat dat betreft hoop voor de toekomst, zeker met de nieuwere lichting parlementariërs die eraan komt en het vergrijzen van de huidige babyboomers.
We hoeven toch ook niet mee te doen met de grote der aarde ? Die verwachting heb ik ook niet direct maar zie bijvoorbeeld Noorwegen en Zwitserland het eens prima doen juist omdat ze erg op zich zelf zijn. Ik heb geen hoop op verbetering voor de EU in de huidige vorm, het gaat decennia duren voordat er zinnige samenwerking uitkomt met de verschillen in welvaart en de staat van het Oostblok en zuid Europa, we hadden het wat mij betreft een lekker West Europees economisch clubje gelaten daar hadden we veel meer profijt van gehad en meer mogelijkheden om te kunnen concurreren met de grote der aarde, vergeet niet dat alleen Duitsland al tot voor kort de grootste exporteur was ter wereld.
quote:
Dat is politiek hè? Concessies doen of bankzitten, kijk naar de SP de grote overwinnaar bij de vorige verkiezingen maar onwrikbaar op hun standpunten en daardoor toch weer in de oppositie terecht gekomen.
Daar hebben ze anders geen klap voor terug gekregen als je het mij vraagt.
quote:
Ja en door nergens geen geld meer aan te geven gaat het hier vanzelf beter
Waar zie je het verschil niet tussen 3-500miljoen aan microkredieten of 3-4miljard aan ontwikkelingshulp, als je dan toch de barmhartige samaritaan wil uithangen dan liever op een manier die werkt dan 30 jaar bewezen heeft te falen.
Is het niet bij je opgekomen dat dat geld ook in de zorg, onderwijs en politie kan worden gestoken ?
Ik zie het verschil en natuurlijk zijn die micro kredieten zoals jij het stelt beter maar dat is niet helemaal een realistische stand van zaken en volgens mij is het is nog beter om het gewoon allebei niet te doen.
quote:
Gast...ik voel me ook niet geroepen bij te dragen aan de kinderbijslag van vele vele Nederlanders, aan de nieuwe gepantserde bak van de Balk of aan de subsidie voor het zomercarnaval, dat is het nadeel aan belastingen, die gaan altijd ergens heen waar je het niet mee eens bent, jammer maar helaas, en ik ben niet mordicus tegen ontwikkelingshulp, we hebben geld genoeg, maar ik heb een broertje dood aan verspilling.
Die dingen die je noemt hebben nog nut, daar krijgen wij nog wat voor terug in tegenstelling tot ontwikkelingshulp, ontwikkelingshulp is pure verspilling.
quote:
ja dus al die negertjes kunnen van jou vooral de vinkentering krijgen en het zelf uitzoeken, lekker menselijk, aardbeving, had je er maar niet moeten wonen, droogte? gebruik je tuinslang...wees een mens, gun een ander ook wat, zelf lever je er toch niks op in.
Of ben je er van overtuigd dat als we ontwikkelingshulp afschaffen je 2% minder belasting gaat betalen? Dan vinden ze wel een ander doel voor die miljarden, maar waar t ook heen gaat, jij ziet t nooit meer terug
Nee hoor bij een aardbeving of droogte mag er van mij best een vliegtuigje wat brood met water naar beneden donderen maar om nou het hele land voor ze te gaan weder opbouwen.......
Koloniseer dan gelijk heel de boel opnieuw, is beter voor alle partijen.
Ik gun de Nederlandse bevolking het dat hun geld wat ze afdragen ook daadwerkelijk aan hun wordt uitgegeven en niet om de haverklap wordt weggeven aan die paar kermende zielig kijkende negertjes en ik vind dat als mensen wel behoefte hebben geld daar aan te geven dat ze dat zelf maar moeten doen, wat is daar op tegen ? Waarom moet nou weer iedereen er voor op draaien ?
  woensdag 10 maart 2010 @ 15:54:41 #113
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_78975269
Nederland vergelijken met Noorwegen is niet echt mogelijk. De Noren zitten op een gigantische oliebubbel waar ze nog heel veel jaar op kunnen teren. Nederland heeft een aardig leegrakend gasveld, meer niet. Verder zijn we volledig van Europa afhankelijk voor onze welvaart omdat we weinig zinnigs meer produceren.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  woensdag 10 maart 2010 @ 17:10:55 #114
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_78978826
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 15:32 schreef BitjesenMoeren het volgende:

[..]

Dat is een constructie om associaties met foute mensen en de daarop volgende onvermijdelijke uitbuiting van de linkse partijen te voorkomen, dat je dat niet leuk vind snap ik best maar om daar nu verder onzinnige conclusies uit te trekken vind ik wat triest. Het dient ook om te zorgen dat het geen LPF 2.0 wordt.

Ik snap zijn beweegredenen daarvoor absoluut maar de consequentie is dat het meer een eenmanspartij is dan D66.

quote:
Ik snap zijn beweegredenen daarvoor zek
Ik heb in de kamer meerdere malen andere PVV'ers aan het woord gezien en heb ze ook interessantere voorstellen en kritiek zien leveren dan D66. Van D66 is Pechtold de enige die ooit aan het woord is, zowel in de kamer als in de publiciteit, zelfs Boris is nog maar zelden in beeld.
Ten eerste zijn er meer PVV-parlementariers. Enne misschien kijk je selectief maar Boris van der Ham en Fatma-Koser Kaya zijn op hun woordvoerdersonderwerpen wel degelijk vaak aan het woord.

Wellicht kijkt de media er wat minder naar dan alle "interessante" PVV-voorstellen zoals kopvoddentaxen of knieschijven schieten.

quote:
Herinner je dit nog:
http://www.nrc.nl/binnenl(...)binet_ten_val_bracht
En de daarop volgende fallout ?
http://www.eenvandaag.nl/(...)lt_over_toekomst_d66
http://www.trouw.nl/nieuw(...)_leegte_van_D66.html

Ze had het zo erg verpest dat ze nog maar 3 zetels hadden, het laagste aantal ooit, en zelfs de partij guru vroeg zich af of de partij maar niet opgeheven moest worden.
Dat herinner ik mij zeker aangezien ik ook in die tijd actief lid was.Maar jij meent dat het allemaal de schuld van Lousewies van der Laan is en niet van een hele waslijst aan andere zaken die op dat moment speelden. Dan mag jij aantonen wat ze dan deed dat het haar persoonlijke resultaat is.

Het resultaat van D66 in 2006 valt D66 zelf absoluut aan te rekenen. Maar zo simpel als jij dat even op een mevrouw afschuift is dat niet.
quote:
Ehhhh ik heb het allemaal nagelezen maar zie niet waar ik dat doe hoor met betrekking tot Lousewies.
Hier spreek je namens anderen
quote:
Ze heeft eigenhandig bijna de hele partij van de aardbodem weggeveegd met haar rampzalige optreden, dat is mijn visie erover maar ieder zijn visie.
quote:
Nee klopt maar als we zo gaan beginnen weten we eigenlijk helemaal niks zeker en kunnen we ophouden met discussiëren. Acht je het zelf waarschijnlijk dat de partij gescoord zou hebben zonder Pechtold ?
Ik denk dat D66 zich sowieso wel weer hersteld had. Onder leiding van Pechtold gaat dat wat sneller dan menigeen in 2006 had durven hopen maar eigenlijk doet hij gewoon zijn werk. Dat is het D66-geluid verkondigen. En mensen zouden echt niet op hem stemmen als ze niet voor een belangrijk deel het D66-gedachtengoed, dat door de hele partij wordt beheerd, zouden steunen.

Je kunt dezelfde vraag stellen bij de PVV. Hadden die gescoord zonder Wilders? Of bij Groenlinks. Waren die zo populair zonder Halsema? Enne de CU zonder Rouvoet?
quote:
Mijn probleem is dus dat hij nagenoeg alle aandacht naar zich toetrekt i.p.v. partijgenoten vervangend aan het woord te laten.
Dat doet hij wel. Al vind de media hem blijkbaar het leukst. En beter dat een iemand de aandacht trekt dan helemaal niemand.

En een probleem is het verder niet. Er moet gewoon een goede groep mensen klaarstaan en wie er nu meer of minder in de media komt is minder van belang. Als de kieslijsten bekend zijn zullen de aanwinsten voor D66 wel bekend worden gemaakt en ook de potentiele bestuurders.
  woensdag 10 maart 2010 @ 17:28:55 #115
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_78979644
Als de andere twee van D66 wél erg vaak te zien waren zou er nu geklaagd worden dat D66 wel heel erg veel aandacht krijgt van de pers.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_78985147
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 15:54 schreef ethiraseth het volgende:
Nederland vergelijken met Noorwegen is niet echt mogelijk. De Noren zitten op een gigantische oliebubbel waar ze nog heel veel jaar op kunnen teren. Nederland heeft een aardig leegrakend gasveld, meer niet. Verder zijn we volledig van Europa afhankelijk voor onze welvaart omdat we weinig zinnigs meer produceren.
Je hebt niet per se die grote olie voorraad nodig om welvarend te zijn en je moest eens weten wat voor een enorme gas voorraden we nog hebben in de diepere lagen en de Waddenzee, als we dat voor een fatsoenlijk prijsje zouden kunnen verkopen i.p.v voor vriendenprijsjes door te pompen naar andere EU landen zaten we er nu warmpjes bij. Zwitserland hoor ik je dan trouwens weer niet over, Ijsland deed het tot aan de crisis ook niet slecht in zijn eentje.
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:10 schreef Hexagon het volgende:

Ik snap zijn beweegredenen daarvoor absoluut maar de consequentie is dat het meer een eenmanspartij is dan D66.
Ten eerste zijn er meer PVV-parlementariers. Enne misschien kijk je selectief maar Boris van der Ham en Fatma-Koser Kaya zijn op hun woordvoerdersonderwerpen wel degelijk vaak aan het woord.
Wellicht kijkt de media er wat minder naar dan alle "interessante" PVV-voorstellen zoals kopvoddentaxen of knieschijven schieten.
Jij lijkt eenmanspartij te definiëren als een partij met simpelweg meerdere leden op een lijst terwijl ik meer kijk naar wie er publiekelijk optreden voor een partij en van wie de partij afhankelijk is, het hoeven niet per se parlementariërs te zijn maar al die prominenten van jou zie ik zelden tot nooit in de media, die kent ook bijna niemand behalve personen die zich actief bemoeien met D66 of overtuigd D66'er zijn. Éen vergelijkinkje wat de media graag situationeel aanhalen, de NSDAP, ik wil geenzins beweren dat D66 en de NSDAP op elkaar lijken ik wil alleen even mijn punt verhelderen over het eenmanspartij gebeuren met behulp van een extreem voorbeeld.
De NSDAP had een hele flinke lijst met leden maar zou je zeggen dat het geen eenmanspartij was om die reden ? Ze hadden maar 1 echte vertegenwoordiger, 1 leider er waren dan in dit geval nog wel wat lui die de intro/aankondiging mochten verzorgen, wat buikspreekpoppen, en mensen die op de lijst stonden omdat ze een bekende naam hadden maar het was toch wel een eenmanspartij omdat de populariteit van de hele partij draaide om 1 figuur.
Dit is ook zo bij D66 en de PVV en bij nog meer partijen in mindere mate, toch krijgt de PVV hier onevenredig veel kritiek op terwijl je dat verwijt niet gouw zult horen als men het over andere partijen heeft wat ik een hypocriet gebeuren vind.
quote:
Dat herinner ik mij zeker aangezien ik ook in die tijd actief lid was.Maar jij meent dat het allemaal de schuld van Lousewies van der Laan is en niet van een hele waslijst aan andere zaken die op dat moment speelden. Dan mag jij aantonen wat ze dan deed dat het haar persoonlijke resultaat is.
Het resultaat van D66 in 2006 valt D66 zelf absoluut aan te rekenen. Maar zo simpel als jij dat even op een mevrouw afschuift is dat niet.
Je kunt volgens mij wel beweren dat ze de primaire reden was voor de extreem slechte prestaties bij de verkiezingen, dreigen met een kabinetscrisis, geen enkele verkiezingsbelofte voor elkaar krijgen, vervolgens alsnog een crisis veroorzaken. Natuurlijk wil ik niet de volledige schuld bij haar neerleggen maar ze is wel de hoofdschuldige.
quote:
[..]

Hier spreek je namens anderen
Oooooooh van daar, dat is een mis verstand "dat is mijn visie erover, maar ieder zijn visie." zo bedoelde ik hem.
quote:
En een probleem is het verder niet. Er moet gewoon een goede groep mensen klaarstaan en wie er nu meer of minder in de media komt is minder van belang.
Het is een trieste gang van zaken maar tegenwoordig lezen mensen zich zeer slecht in qua partij punten, men verdiept zich er niet veel in als men überhaupt nog de moeite neemt om te stemmen. Men laat zich erg lijden door de berichtgeving en de presentatie, de media is juist van erg groot belang geworden. Het is helaas een beetje een poppe kast geworden ala America en het gaat steeds meer die kant op, wie het grootste ego kan verdedigen en de meest beschadigende opmerkingen kan maken wint.

[ Bericht 0% gewijzigd door BitjesenMoeren op 10-03-2010 20:23:11 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')