Dat klopt, binnen de partij staat niet iedereen achter hem. Maar hij is wel iemand met een sterke persoonlijkheid, in het huidige politieke landschap is dat steeds belangrijker.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:41 schreef knnth het volgende:
[..]
Leers ligt toch niet echt heel goed bij de partijtop? Volgens mij is hij te veel een maverick ()
Je weet wat het oplossingspercentage van misdrijven is in Nl?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:33 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oh? En hoe precies wanpresteren ze in Amsterdam
Zijn rol is niet enorm, maar ook niet te verwaarlozen. Hij kan wel sturen, en dat gebeurt onvoldoende.quote:en op welke manier komt dit door Cohen?
ik ook vanavond vind ik lekkerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:57 schreef JohnDDD het volgende:
pvv gaat ook klappen krijgen
Ja.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:54 schreef Sachertorte het volgende:
Je weet wat het oplossingspercentage van misdrijven is in Nl?
Je bent een inside kenner van zijn bestuurlijke kwaliteiten en hebt daar ervaring mee?quote:Zijn rol is niet enorm, maar ook niet te verwaarlozen. Hij kan wel sturen, en dat gebeurt onvoldoende.
Ik voorzie juist een tegenovergesteld effect. Cohen kan zich qua persoonlijkheid beter wapenen tegen de PVV. Dat is een belangrijke overweging geweest. Ik zie Bos op termijn nog wel terugkeren, als de tijd daarvoor rijp is.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:02 schreef Hanoying het volgende:
Cohen is een zeveraar en staat bekend als hebbende de ruggengraat van een ringworm.
Het vertrek van Bos en de komst van Cohen zal slecht uitpakken voor de PVDA. Domme beslissing, zeker gezien het feit dat de PVDA net weer een beetje in de lift zat.
Diep treurig. Je reactie doet me overigens vermoeden dat jij er helemaal niets van weet.quote:
Nee, maar ik zie wel de resultaten.quote:[..]
Je bent een inside kenner van zijn bestuurlijke kwaliteiten en hebt daar ervaring mee?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:54 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Je weet wat het oplossingspercentage van misdrijven is in Nl?
Onzin! Ten eerste heeft geen enkele burgermeester invloed op landelijke oplospercentages bij misdaden. Hun invloed is op lokaal/gemeentelijke niveau zelfs gering. Ze kunnen beleid maken en wellicht beinvloeden, maar daar blijft het bij.quote:Zijn rol is niet enorm, maar ook niet te verwaarlozen. Hij kan wel sturen, en dat gebeurt onvoldoende.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:05 schreef Sachertorte het volgende:
Diep treurig. Je reactie doet me overigens vermoeden dat jij er helemaal niets van weet.
Welke resultaten heb jij het over?quote:Nee, maar ik zie wel de resultaten.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
vergeten: "Deel 2" of "#2"...
Ik zie dat echt niet, hoe hard ik het ook probeer. Ik voorzie een Debacle van Melkertiaanse proporties. Het is erg eenvoudig om Cohen weg te zetten als multi-culti idioot, bij de PVV gaat vandaag een flesje wijn open.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik voorzie juist een tegenovergesteld effect. Cohen kan zich qua persoonlijkheid beter wapenen tegen de PVV. Dat is een belangrijke overweging geweest. Ik zie Bos op termijn nog wel terugkeren, als de tijd daarvoor rijp is.
Bovendien de kliek die zo geobsedeerd is met Cohen's theedrinkersimago zal überhaupt niet op de PvdA gaan stemmen. Relevanter is dat Cohen stemmen kan trekken bij partijen die wat dichter bij de PvdA staan qua gedachtengoed. De groep potentiële PvdA stemmers is dan ook een stuk groter dan de groep potentiële PVV stemmers.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik voorzie juist een tegenovergesteld effect. Cohen kan zich qua persoonlijkheid beter wapenen tegen de PVV. Dat is een belangrijke overweging geweest. Ik zie Bos op termijn nog wel terugkeren, als de tijd daarvoor rijp is.
De PVDA is al weggezet als een allochtonen partij. Cohen heeft die kritiek ook in Amsterdam gekregen, maar weet er verdomd goed mee om te gaan. Dat heeft de pvda dan ook nodig.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:12 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Ik zie dat echt niet, hoe hard ik het ook probeer. Ik voorzie een Debacle van Melkertiaanse proporties. Het is erg eenvoudig om Cohen weg te zetten als multi-culti idioot, bij de PVV gaat vandaag een flesje wijn open.
Inderdaad, links Nederland heeft nu een uitstekend boegbeeld om onder te verzamelen. Jammer voor Groenlinks en D66, maar goed voor links.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bovendien de kliek die zo geobsedeerd is met Cohen's theedrinkersimago zal überhaupt niet op de PvdA gaan stemmen. Relevanter is dat Cohen stemmen kan trekken bij partijen die wat dichter bij de PvdA staan qua gedachtengoed. De groep potentiële PvdA stemmers is dan ook een stuk groter dan de groep potentiële PVV stemmers.
Dat dus.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:13 schreef Monolith het volgende:
Bovendien de kliek die zo geobsedeerd is met Cohen's theedrinkersimago zal überhaupt niet op de PvdA gaan stemmen. Relevanter is dat Cohen stemmen kan trekken bij partijen die wat dichter bij de PvdA staan qua gedachtengoed. De groep potentiële PvdA stemmers is dan ook een stuk groter dan de groep potentiële PVV stemmers.
Dat dus.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waar heb je het over man!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:07 schreef Sachertorte het volgende:
Semisane, je kunt wel lullen alsof je er verstand van hebt, maar de burgemeester zet wel de toon in een stad, zowel in de driehoek als in de beeldvorming; en heeft dus aardig wat invloed. Als je dat ontkent, weet je er nog minder van dan ik al dacht.
Jij had het over het oplossingspercentage van misdaden in NL. Dat zijn toch echt je eigen woorden, ik heb ze nog gequote voor je.quote:Daarbij heb ik het helemaal niet over de landelijke percentages, ik heb het nu over Amsterdam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |