Jij bent toch niet zo'n zure linkse feministenvriend die nooit een rondje geeft en thuis zittend moet plassen? Komop, het filmpje is toch lachen.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:38 schreef FunkyHomosapien het volgende:
hou dit lekker op geenstijl dan.
LOLquote:Op maandag 8 maart 2010 21:36 schreef LXIV het volgende:
Toch zullen er onder die frisse deernes ook een aantal zijn die er niet in zullen slagen om de gewenste man aan de haak te slaan. Die worden ouder, dikker en lelijker en als ze tenslotte tot de conclusie zijn gekomen dat het er beslist niet meer voor ze in zit (zo rond de 40) dan worden ze lesbies en feminist. Zo is het altijd al geweest.
ja ik kijk altijd geenstijl.tv, leuke filmpjes.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo'n zure linkse feministenvriend die nooit een rondje geeft en thuis zittend moet plassen? Komop, het filmpje is toch lachen.
En feminisme is een politiek onderwerp, ondanks dat er vrouwen bij betrokken zijn.
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:47 schreef Mwanatabu het volgende:
Naar GC. Randje ONZ, maar toch.
Je kan zeggen wat je wilt, maar ook Cisca kleurt haar haar, gebruikt make-up en draagt juwelen.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:57 schreef Martijn_77 het volgende:
[ afbeelding ]
Feminist
[ afbeelding ]
Geen Feminist
Zoek de verschillen
quote:Seks maakt mooi!Tenslotte maakt seks mooier. Denk je ook wel eens dat aan anderen te kunnen zien dat ze vaak seks hebben? Grote kans dat je meestal gelijk hebt. Mensen die seksueel actief zijn, zien er namelijk aantrekkelijker en gezonder uit. Tijdens het vrijen worden zweet en het vrouwelijke hormoon oestrogeen geproduceerd, die de poriën schoonmaken. Hierdoor gaan je huid en haar mooi glanzen. Toch is er nog een andere oorzaak, die onbewust vertelt dat iemand vaak seks heeft. Wanneer je geregeld vrijt, maakt je lichaam de geurstom feromoon aan. Deze geurstof is een natuurlijk seksparfum dat de aantrekkingskracht op anderen vergroot en seksueel gedrag stimuleert.
dus seks doet nog meer seksen?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:06 schreef Metalfrost het volgende:
Het is ook geen wonder dat die tweede vrouw er beter uitziet dan die eerste met dat vlotte pittige kapsel..
Online vrouwenblad Ze.nl:
http://www.ze.nl/relatie/Seks-is-gezond/30/
[..]
Goede analyse.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:57 schreef Martijn_77 het volgende:
[ afbeelding ]
Feminist
[ afbeelding ]
Geen Feminist
Zoek de verschillen
Ja....but what a way to go!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:22 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
dus seks doet nog meer seksen?
LIjkt mij dat je dat niet lang vol kan houden.
lawl... ja, die selectieve verontwaardiging en gelijkheid is ook wat ik vaak het irritantste vind aan feministen. Een vrouw is niet gelijk aan een man en zou dat ook niet moeten willen zijn. Daarmee zeg ik niet dat een man een "hoger wezen" is ofzo, ik zeg alleen dat het een "ander wezen" is. Ik ben namelijk wel voor gelijkheid, alleen zou ik soms een iets andere aanpak hanteren dan (de meeste) feministen. Als feminisme betekent dat vrouwen hun benen niet meer hoeven te scheren en ongegeneerd in hun kruis kunnen krabben, dan haak ik afquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:17 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Feministische lesbo's...altijd lachen. Was zondag bij een danswedstrijd in Badhoevendorp, en daar deden ook 'uniseks' paren mee...kwam 1 zo'n paar de gang in lopen, type streng feministische beftijgers met kort haar en lelijke broek, zij de een, Oh, daar zijn de dames kleedkamers.
Maar...bij dansen bestaat dat niet, dames en heren verkleden zich dwars door elkaar heen, want je kleedt je meestal samen om met je danspartner, de kleren zijn vaak zo ingewikkeld dat je elkaars hulp nodig hebt.
Dus zeg ik tegen haar : 'Oh daar doe we niet aan bij wedstrijden hoor!'
Als blikken konden doden, was ik ter plekke levens in vlammen opgegaan...
MANNEN! IN! HAAR! KLEEDKAMER!
Die wedstrijd stelde menog wel voor een moreel dilemma...normaal gesproken is 1 halft van een danskoppel vrouwelijk gekleed omdat het een meisje is...maar als twee mannen gaan dansen, zit ik toch niet te wachten op een vent in een balroomjurkquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:24 schreef SubTed het volgende:
[..]
(Ook bij mannen die hun neus poederen en als travo het nachtleven in gaan overigens)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |