Ha IARLquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:27 schreef iamredleader het volgende:good evening
[..]
is dat wat jullie van mij denken?
Tot morgen IARLquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:34 schreef iamredleader het volgende:
En ik zwaai ook gelijk af (), niet om naar bed te gaan, maar om tijd met Tinuviel te hebben (
![]()
![]()
)
Fijne avond allen, en tot morgen
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:34 schreef iamredleader het volgende:
En ik zwaai ook gelijk af (), niet om naar bed te gaan, maar om tijd met Tinuviel te hebben (
![]()
![]()
)
Fijne avond allen, en tot morgen
Gegeten,gekostst en nog een keer gegeten?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik had er zelfs 3 keer van kunnen genieten
had gekund, niet gedaan natuurlijkquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gegeten,gekostst en nog een keer gegeten?
Ik begon me al ernstig zorgen om je te maken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
had gekund, niet gedaan natuurlijk
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gegeten,gekostst en nog een keer gegeten?
Sorry juf....quote:
Het was in de hongerwinter hequote:
De hongerwinter van 1996?quote:
quote:
Ja die kan ik me ook nog wel herinneren. Bier was op de bon en we moesten soms plakjes tulpenbollen eten als chips.quote:
Ja sorry. Strak doet Peaceman het nog na ook.... Niet bij nagedacht..quote:
Ha Jojoquote:
SC ADHD....quote:
Nee, hoor dat doe Peaceman niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja sorry. Strak doet Peaceman het nog na ook.... Niet bij nagedacht..
Gelukkig maar voor je!quote:
Dat zou kunnen, maar ik denk hem toch wel zo goed te kennen dat hij dat niet doet...quote:
Peace is niet zo van de rare dingen toch? Wel van de rare kledingkeuze....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik denk hem toch wel zo goed te kennen dat hij dat niet doet...
Kots ze!quote:
Rare kledingkeuze?? Nee joh... al vindt hij niet alles mooi wat ik mooi vind.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Peace is niet zo van de rare dingen toch? Wel van de rare kledingkeuze....
Ah okay. Hoe is het met je gezinnetje?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Rare kledingkeuze?? Nee joh... al vindt hij niet alles mooi wat ik mooi vind.
Dank uquote:
Dank uquote:
Goed hoor!! Ik ben alleen wat verkouden, Peace wat last van mn buik, maar de kinderen hebben nergens last van. Over 2 weken is Twan jarig.. alweer 8 dan. Time flies. Hier nog een mooie foto van Lennon van vorige week:quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah okay. Hoe is het met je gezinnetje?
Peace moet niet zo zeiken......quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goed hoor!! Ik ben alleen wat verkouden, Peace wat last van mn buik, maar de kinderen hebben nergens last van. Over 2 weken is Twan jarig.. alweer 8 dan. Time flies. Hier nog een mooie foto van Lennon van vorige week:
[ afbeelding ]
Ow ik bedoelde eigenlijk dat hij last van heeft zijn buik...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Peace moet niet zo zeiken......
Twan al 8!Leuk kereltje is die Lennon!
Wens Peace maar beterschap dan!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ik bedoelde eigenlijk dat hij last van heeft zijn buik...Van mijn buik heeft hij geen last.
Ja, Twan al 8. En erg bijdehand en wijs... Hij doet het zeer goed op school en gaat waarschijnlijk naar een plusklas en rekenen in groep 5 ipv groep 4 waar hij nu zit. Heeft hij van zn moeder.![]()
Lennon is ook zoals hij eruit ziet, lekker, tof, makkelijk, lief. Echt (nog) een voorbeeldig jochie.
Zal ik doen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wens Peace maar beterschap dan!![]()
Wow tof dat Twan zo'n slim kereltje is!
Ik ga even de stad in op zoek naar warm beer and cold women
Dat wordt een meidenmagneet, die wimpers! Die krulletjes!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goed hoor!! Ik ben alleen wat verkouden, Peace wat last van mn buik, maar de kinderen hebben nergens last van. Over 2 weken is Twan jarig.. alweer 8 dan. Time flies. Hier nog een mooie foto van Lennon van vorige week:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat wordt een meidenmagneet, die wimpers! Die krulletjes!
Nee, maar wel engig voor kleinere kinderen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
18+?
Maar dit is niet het originele verhaal. Dit is het vervolg, door Tim Burton.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:11 schreef Diaan73 het volgende:
Dat verhaal heeft mij nooit zo aangesproken... ik vond het altijd maar een druk gedoe in die film.
Ik vrees voor het konijnenholquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Volgens mij heb ik wel eens een film gezien die Alice in Wonderland heette en die was enorm 18 +
Okay. Was het de moeite waard?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dit is niet het originele verhaal. Dit is het vervolg, door Tim Burton.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ze kwam idd allerlei "verrassingen" tegen op haar reis
quote:
Het is vanaf 9. Dus ja, 8 is te jong.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vanaf welke leeftijd denk je? Is 8 jaar te jong?
Ja, we hebben onze (schoon)ouders een tripje naar o.a. Graceland gegeven afgelopen Kerst...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Moet jij voor 4 personen betalen dan? Wij gaan ook naar Normandië trouwens...
Hmm op het randje vind ik. Spiderman is vanaf 12 jaar... die keek Twan toen hij 6 jaar was...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is vanaf 9. Dus ja, 8 is te jong.
Zozo, geweldig cadeau!!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, we hebben onze (schoon)ouders een tripje naar o.a. Graceland gegeven afgelopen Kerst...
Spider Man is dan ook helemaal niet eng. In Spider Man zitten zoenscenesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm op het randje vind ik. Spiderman is vanaf 12 jaar... die keek Twan toen hij 6 jaar was...
Nee, dat vonden wij ook niet. Hij vindt Spiderman nu niet meer leuk... en zijn hele kamer is nog wel van Spiderman... volgend jaar krijgt hij nieuw behang en aankleding.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Spider Man is dan ook helemaal niet eng.
Van 30 april t/m 6 mei.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zozo, geweldig cadeau!!
Wanneer gaan jullie naar Normandië?
Als je van de kaarten af moet....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van 30 april t/m 6 mei.
7 Mei moeten we in Paradiso bij Faithless zijn...
Meivakantie dus... ow wij gaan in de zomer....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van 30 april t/m 6 mei.
7 Mei moeten we in Paradiso bij Faithless zijn...
quote:
Voorlopig niet, maar op 2 juli staan ze ook in het Westerpark.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Als je van de kaarten af moet....
Van hem zijn weinig foto's dat ie erg vrolijk kijktquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:46 schreef Etcetera het volgende:
http://www.nu.nl/sport/21(...)rvrij-feyenoord.html Die foto he, zouden ze expres een met chagerijnig hoofd hebben gekozen?
Exact een jaar na Mrazquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorlopig niet, maar op 2 juli staan ze ook in het Westerpark.
Gaan we denk ik ook weer naar toe...
its pweeeeeetyquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is er zo cool aan dit klokje?
Wat kan/is het extra t.o.v. een goedkoper horloge?
quote:
Ik bedoel, de dude heeft dit:quote:
Thx, ik zat net een beker karnemelk te drinken.quote:
Ja, achterlijkquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:56 schreef Cobra4 het volgende:
Wel sneu, jouw "waar denk je aan" topic heeft een slotje..........
Draag nooit horloges. Of sieraden in het algemeen. Zit in de weg, en vind het meestal niet mooi ook.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:09 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb eigenlijk niet zoveel met horloges. Althans, ik heb een leuke maar mee dan 300-400 heb ik er echt niet voor over.
Nou gewoonquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is er zo cool aan dit klokje?
Wat kan/is het extra t.o.v. een goedkoper horloge?
Datquote:
Mogguhquote:
quote:
Ik heb geen vaste standplaats, maar zit meestal op Vliegbasis Eindhoven of in Bussum.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:56 schreef lubje25 het volgende:
Ah u is in functie, rustig avondje dus? Waar ben je gestationeerd? Of is dat een domme vraag?
Nee, da's Landmacht. Daar heb ik niks te zoeken.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:02 schreef lubje25 het volgende:
Nooit in Stroe/ Garderen?
o ja coniverenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, da's Landmacht. Daar heb ik niks te zoeken.
Yep, ik hoor bij de blokkentrekkers.quote:
Tot 0730. Bijna klaar dus.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:08 schreef lubje25 het volgende:
Niet over na gedachtTot hoe laat heb je dienst dan?
Heeft Garderen een restaurant?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:13 schreef lubje25 het volgende:
Ik heb ipv in de kroeg een avondje in Garderen gewerkt. In het restaurant waar ik normaal werk. Collegaatje heeft haar been gebroken en de "baas" is op wintersport.
Ik ben er wel eens overheen gevlogen, zag er verlaten uit.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:18 schreef lubje25 het volgende:
Hoe moet jij dat dan weten als oude blokkentrekker
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens overheen gevlogen, zag er verlaten uit.
Maar voor de duidelijkheid, een snackbar is geen restaurant.quote:
Ik had je ook geen blokkentrekker moeten noemenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar voor de duidelijkheid, een snackbar is geen restaurant.
Maar niet zo verlaten als het gehucht ernaast waar ik wel eens kom, Nieuw Milligen.quote:
Daarin onderscheiden wij ons van de Landmacht collega's. Die vinden een broodje kroket al luxe eten.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:25 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik had je ook geen blokkentrekker moeten noemen
zit daar niet nog een n in?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar niet zo verlaten als het gehucht ernaast waar ik wel eens kom, Nieuw Milligen.
Kom maar eens eten dineren dan bij het restaurant waar ik werkquote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daarin onderscheiden wij ons van de Landmacht collega's. Die vinden een broodje kroket al luxe eten.
Nope, geen extra n. Dat is dat gehucht niet waard.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:28 schreef lubje25 het volgende:
[..]
zit daar niet nog een n in?
Ben er nooit geweest, net zo als Speuld en andere dorpen daar. Wel een mooie omgeving
Hebben jullie dan wel iets lekkers op het menu staan?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:29 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Kom maar eens eten dineren dan bij het restaurant waar ik werk
zeker, bereklauw pinda en zo, raspatatquote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hebben jullie dan wel iets lekkers op het menu staan?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:32 schreef lubje25 het volgende:
[..]
zeker, bereklauw pinda en zo, raspatat
Bonus: Er zit bij ons in het weekend ook zo'n oude coniveer aan de bar. Kunnen ze mooie verhalen verzinnenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal mijn landmacht collega's mailen dat ik een sterren restaurant voor ze heb gevonden.
Als er, in het seizoen, maar wild op het menu staat ben ik al tevreden.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:36 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Bonus: Er zit bij ons in het weekend ook zo'n oude coniveer aan de bar. Kunnen ze mooie verhalen verzinnen![]()
nu echt:
Nederlands/ Franse keuken, informele sfeer, huiselijk
Jazeker, scheelt per seizoen,quote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hebben jullie dan wel iets lekkers op het menu staan?
Kijk, zo hoort het.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:43 schreef lubje25 het volgende:
akkoordDeze herfst hebben we nog een zwijn geslacht
gaaf hoor, zo'n beest met van die slagtanden, haren, stinken etcquote:
En o zo lekker als ie eenmaal op het bord ligt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:49 schreef lubje25 het volgende:
[..]
gaaf hoor, zo'n beest met van die slagtanden, haren, stinken etc
Snackrestaurant dan.quote:
op zeker!!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En o zo lekker als ie eenmaal op het bord ligt.
Ik vind het echt leuk om te horen dat er nog restaurants zijn waar de chef nog zelf slacht.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:53 schreef lubje25 het volgende:
[..]
op zeker!!
we hadden ook gasten in de B&B toen de chef dat beest ging slachten. Een stelletje, die kwamen na het ontbijt nog ff kijken hoe dat allemaal ging. Die vonden het ook te gek!!
ssst, niet door vertellenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vind het echt leuk om te horen dat er nog restaurants zijn waar de chef nog zelf slacht.![]()
Dat geeft in mijn ogen erg veel meerwaarde aan een restaurant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
die snackbar opmerking heb ik ook niet gehoord danquote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:02 schreef Cobra4 het volgende:Verser kan gewoon niet. Ik krijg al trek als ik er aan denk.
Als jullie ook nog een uitgebreide whisky kaart hebben dan is het helemaal goed.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:05 schreef lubje25 het volgende:
[..]
die snackbar opmerking heb ik ook niet gehoord dan
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als jullie ook nog een uitgebreide whisky kaart hebben dan is het helemaal goed.
+1quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:12 schreef lubje25 het volgende:
paar onbekende whisk(e)ys, goede islands, islays, highlands, lowlands, blends etc
Thomas, de eigenaar is een whisk(e)y liefhebberquote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
+1
Klinkt dan als een restaurant naar mijn hart.
We hebben een B&B bij het restaurant dus als je zin hebt om met mevr. Cobra te komen dan kom je eerst lekker eten, flesje wijn, goede whisk(e)y, concac, irish coffee etc dan blijf je slapenquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:18 schreef Cobra4 het volgende:
En nog een B&B ook. Ik voel een leuk weekeindje aankomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:22 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Altijd welkom
Doe voor de zekerheid dan maar een link naar een site PMen (als jullie die hebben).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Ach, een paar matjes op de grond en alles komt goed.quote:
u hebt mailquote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, een paar matjes op de grond en alles komt goed.
een tent met bedjes kan ook, alles kan.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, een paar matjes op de grond en alles komt goed.
Merciquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:35 schreef lubje25 het volgende:
[..]
een tent met bedjes kan ook, alles kan.Die werkgever van mij is zo gek als een deur
Waar naar toe?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:42 schreef Ofyles2 het volgende:
Jungs, wir fahren weiter...
Eigenlijk vind ik Jan-Kees de Jager ook een goedkope premiejager.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:46 schreef lubje25 het volgende:
[..]
SC
gechecked en dacht dat het goed was![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:48 schreef Cobra4 het volgende:
Winter BBQ. Dat lijkt mij wel wat voor de SC.
Binnen of buiten?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:48 schreef Cobra4 het volgende:
Winter BBQ. Dat lijkt mij wel wat voor de SC.
quote:
En dan is het tijd voor een welverdiende borrel.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:57 schreef lubje25 het volgende:
[..]
nog 2 uurtjes, dan is je dienst voorbij,![]()
ongeveer
whiskey? al een in gedachten?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan is het tijd voor een welverdiende borrel.
Ik zat te denken aan een Highland Park.quote:
zo'n rokerige met extra zonder ijsquote:Op zaterdag 6 maart 2010 05:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een Highland Park.
quote:
Waarom nu weer Ierse?quote:
quote:
zeker lekkerquote:
Ik niet. Ik ken deze (nog) niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He MM/C4 iemand een mening over deze Whiky?
Port Askaig - Single Islay Malt (25 yrs, 45,8%)
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lelijke?
Hoiquote:
Port Askaig is in feite een Caol Ila.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He MM/C4 iemand een mening over deze Whiky?
Port Askaig - Single Islay Malt (25 yrs, 45,8%)
Gegeven de activiteit in de nacht en vroege ochtend denk ik dat iedereen slaapt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Druk hier
Net al een rondje gerend. Zo'n beetje het eerste mooie weer van het jaar, moet wel gebruik van gemaakt worden natuurlijkquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:45 schreef TradeMarkie het volgende:
Terwijl het zulk mooi weer is, ze kunnen ook allemaal buiten vertoeven natuurlijk
Precies... helemaal als het zonnetje door het glas naar binnen schijnt. Daar is het gewoon warm.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Het is ook maar een graad of 3, maar als je vanuit je warme huis naar buiten kijkt lijkt het heel wat
Ik denk dat ze met brood weer terugkomen, die eenden heb ik net weggehaald daarquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:22 schreef iamredleader het volgende:
Tinuviel en Jair zijn even de eendjes gaan voeren, ik heb de lunch klaargezet, en er staan 3 appeltaarten in de oven te bakken
Dan krijg jij geen appelgebakquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:24 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik denk dat ze met brood weer terugkomen, die eenden heb ik net weggehaald daar
Knus op de bank met z'n tweetjes, warme chocomelk en een romcomquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben niet buiten geweest en ik ben het ook niet van plan
Wat geven jullie ze, brood of iets anders? Eendjes brood voeren is namelijk helemaal niet goed voor ze en, hoe gezellig het ook is, kun je beter niet doen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:22 schreef iamredleader het volgende:
Tinuviel en Jair zijn even de eendjes gaan voeren
Droog brood, wat niet in het water word gegooid. Want dat is inderdaad slecht voor eenden (iets met olie of zo). En als het niet goed is voor de eendjes is dat jammer, want het is wel goed voor Jairquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat geven jullie ze, brood of iets anders? Eendjes brood voeren is namelijk helemaal niet goed voor ze en, hoe gezellig het ook is, kun je beter niet doen.
Sorry, stokpaardje van m'n vader, die dingen neem je over
Het is wel waar... ik heb het ook gehoord/gelezen. Wel jammer want het is zo leuk om te doen. Je kunt dan beter het brood op de kant gooien toch? In ieder geval niet in het water....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat geven jullie ze, brood of iets anders? Eendjes brood voeren is namelijk helemaal niet goed voor ze en, hoe gezellig het ook is, kun je beter niet doen.
Sorry, stokpaardje van m'n vader, die dingen neem je over
Maar wel eendenborst in een portsausquote:
Lekker, eet smakelijkquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar wel eendenborst in een portsaus
Alvast bedanktquote:
Dag Diaanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:42 schreef Diaan73 het volgende:hee Andy, en dag Andy
Ik ga Lennon brood geven, daarna kleren aan en weg...
Niet in het water gooien he!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:42 schreef Diaan73 het volgende:hee Andy, en dag Andy
Ik ga Lennon brood geven, daarna kleren aan en weg...
Wat, Lennon in het water gooien?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Niet in het water gooien he!
hoeft hij ook niet, hij heeft al eendquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat, Lennon in het water gooien?
Komt vast omdat je altijd zo uitgeslapen bent!quote:
goed punt!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Komt vast omdat je altijd zo uitgeslapen bent!
1-1quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Komt vast omdat je altijd zo uitgeslapen bent!
Bij mijn flat is een singeltje waar een oud vrouwtje elke avond brood voor de eendjes langs de kant legt. Helaas komen er de laatste tijd meer ratten op af.....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is wel waar... ik heb het ook gehoord/gelezen. Wel jammer want het is zo leuk om te doen. Je kunt dan beter het brood op de kant gooien toch? In ieder geval niet in het water....
van die grote muskusratten? Binnenkort zakt dat oude vrouwtje dan wel door de wal heen. Als die beesten aan het graven gaanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bij mijn flat is een singeltje waar een oud vrouwtje elke avond brood voor de eendjes langs de kant legt. Helaas komen er de laatste tijd meer ratten op af.....
Nee van die smerige rioolratten.....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:00 schreef lubje25 het volgende:
[..]
van die grote muskusratten? Binnenkort zakt dat oude vrouwtje dan wel door de wal heen. Als die beesten aan het graven gaan
Verander de bank in een setje Fatboys, de warme chocomelk in bier of andersoortige drank en de romcom in een hoopje vrienden en je zit in de buurtquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Knus op de bank met z'n tweetjes, warme chocomelk en een romcom
Harley Davidsons?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Verander de bank in een setje Fatboys, de warme chocomelk in bier of andersoortige drank en de romcom in een hoopje vrienden en je zit in de buurt
Hij kwam dus niet eens in de buurtquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Verander de bank in een setje Fatboys, de warme chocomelk in bier of andersoortige drank en de romcom in een hoopje vrienden en je zit in de buurt
Maar een Harley Davidson is wel stoerder.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:19 schreef lubje25 het volgende:
zo'n lazyboy ligt lekkerder dan zo'n harley denk ik
daar heb jij weer een puntquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar een Harley Davidson is wel stoerder.
Helemaal niksquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:59 schreef mr_anonimous het volgende:
En wat valt er te vieren dat je 3 appeltaarten bakt IARL?
Klinkt als een feestjequote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:11 schreef Etcetera het volgende:
Banketbakkerij IARL!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Helemaal niksmaar op werk werden vrijdagochtend 2 kratten vol appels (zo'n 100 stuks dus) bezorgd, als dankjewel van een team collega's van het hoofdkantoor. En toen zei ik dat ik er wel een handvol van mee naar huis wilde nemen, en er dan taart van zou bakken. En aangezien ik een man van mijn woord ben: er staan nu 3 taarten af te koelen, en er is nog genoeg appel over om nog eens 3 taarten te bakken
dus vanavond weer boodschappen doen, want m'n basterdsuiker is op, de kaneel en gemberpoeders zijn bijna op, maar er is verder genoeg van alles in huis, dus maandag word het tracteren
Het zijn wel eventjes fatboys met camouflageprint hoorquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar een Harley Davidson is wel stoerder.
Heb je genoeg voor zo'n 700 manquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Klinkt als een feestjeals ik nou een paar appeltaarten meeneem, mag ik dan ook komen?
Maar die maken niet dat echte Harley Davidson geluid......quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het zijn wel eventjes fatboys met camouflageprint hoor![]()
Neuh, maar da's niet ergquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hij kwam dus niet eens in de buurt
Oh dat kunnen we wel fiksenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar die maken niet dat echte Harley Davidson geluid......
s'ochtends?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Neuh, maar da's niet erg
Als iemand zich verveelt, ik ga van 5 tot 6 radio makener draait wel een stream
Gamezone dat is toch een blad?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:08 schreef Etcetera het volgende:Straks
Het is een try-out, even kijken of het aan zal slaan
Okay. Wie weet is dit het begin van Etcie de radiodeejayquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:10 schreef Etcetera het volgende:
Geen idee![]()
Het heeft denk ik niks met GZR (= GameZone Radio) te maken
Ach je moet ergens beginnen toch?quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hmmm, geen tijd om te luisteren vanmiddag. Zou het wel graag horen.
Kan je het opnemen op een cassettebandje en mij dat per post toezenden?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hmmm, geen tijd om te luisteren vanmiddag. Zou het wel graag horen.
Kan je het opnemen op een cassettebandje en mij dat per post toezenden?
8 sporen bandje......quote:
Geef hem een cassetebandje!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ben naar de verjaardag van mijn neefje van 3
Ga je ook aan- en afkondigen of is het alleen muziek?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Neuh, maar da's niet erg
Als iemand zich verveelt, ik ga van 5 tot 6 radio makener draait wel een stream
Ik heb vorig jaar al mijn cassettebandjes de container in gedonderd.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Denk dat MM ze nog wel heeft. k heb er eentje voor de leuk bewaard.
Supertramp.
Nee, heb geen basterdsuiker meer, dus die ga ik vanavond kopen en dan morgen weer verder. De eerste drie zijn afgekoeld en staan klaar om verorberd te wordenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:27 schreef MadMaster het volgende:
Taareten 4 t/m 6 al klaar?
Wij hebben net de appelboom gesnoeid.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, heb geen basterdsuiker meer, dus die ga ik vanavond kopen en dan morgen weer verder. De eerste drie zijn afgekoeld en staan klaar om verorberd te worden
Dat is jammerquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:32 schreef MadMaster het volgende:
Wij hebben net de appelboom gesnoeid.
Niet dat er de laatste jaren ook maar één appel aan is gekomen...
Sterkte...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar al mijn cassettebandjes de container in gedonderd.
De meeste waren al zo'n 20 à 30 jaar oud en niet meer om aan te horen vanwege de ruis...![]()
Zonde...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij hebben net de appelboom gesnoeid.
Niet dat er de laatste jaren ook maar één appel aan is gekomen...
Wat had je dan nog meer verwacht?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:29 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 weer alleen de audio kan ontvangen...
* Ofyles2 dat nummer heeft genoteerd.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:52 schreef MadMaster het volgende:
Het duurt bijna een uur, maar dan draaien de dames eindelijk een goede plaat: Hocus Pocus van Focus...
Je kende het niet?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 dat nummer heeft genoteerd.
Pakken = downloaden?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kende het wel, maar ik ga vannacht weer nummers pakken.
Yep.quote:
Goede muzieksmaak.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:04 schreef Ofyles2 het volgende:
Mijn verzameling loopt zeer uiteen. Van de jaren 1960 tot nu, foute nummers, nummers die je in NL niet hoort en nog meer van dat nummers.
Artiesten die door het klootjesvolk worden bewonderd (o.a. Beyoncé, Esmee Denters, Britney Spears en Lisa Loïs) staan evenwel niet in mijn favorietenlijstje.
Da's een kwestie van smaak natuurlijkquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:52 schreef MadMaster het volgende:
Het duurt bijna een uur, maar dan draaien de dames eindelijk een goede plaat: Hocus Pocus van Focus...
Wat is jouw muzieksmaak dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Da's een kwestie van smaak natuurlijk![]()
Ik heb me prima vermaakt in elk geval
Bijna alle muziek die we draaiden was van mij afkomstigquote:
"Etcie, het muzikale wonder. Kijk en luister hoe zij het geluid van een trompet nadoet!"quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bijna alle muziek die we draaiden was van mij afkomstig
Het klonk goed moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bijna alle muziek die we draaiden was van mij afkomstig
Thanksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |