We hebben een B&B bij het restaurant dus als je zin hebt om met mevr. Cobra te komen dan kom je eerst lekker eten, flesje wijn, goede whisk(e)y, concac, irish coffee etc dan blijf je slapenquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:18 schreef Cobra4 het volgende:
En nog een B&B ook. Ik voel een leuk weekeindje aankomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:22 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Altijd welkom
Doe voor de zekerheid dan maar een link naar een site PMen (als jullie die hebben).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Ach, een paar matjes op de grond en alles komt goed.quote:
u hebt mailquote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, een paar matjes op de grond en alles komt goed.
een tent met bedjes kan ook, alles kan.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, een paar matjes op de grond en alles komt goed.
Merciquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:35 schreef lubje25 het volgende:
[..]
een tent met bedjes kan ook, alles kan.Die werkgever van mij is zo gek als een deur
Waar naar toe?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:42 schreef Ofyles2 het volgende:
Jungs, wir fahren weiter...
Eigenlijk vind ik Jan-Kees de Jager ook een goedkope premiejager.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:46 schreef lubje25 het volgende:
[..]
SC
gechecked en dacht dat het goed was![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:48 schreef Cobra4 het volgende:
Winter BBQ. Dat lijkt mij wel wat voor de SC.
Binnen of buiten?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:48 schreef Cobra4 het volgende:
Winter BBQ. Dat lijkt mij wel wat voor de SC.
quote:
En dan is het tijd voor een welverdiende borrel.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:57 schreef lubje25 het volgende:
[..]
nog 2 uurtjes, dan is je dienst voorbij,![]()
ongeveer
whiskey? al een in gedachten?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan is het tijd voor een welverdiende borrel.
Ik zat te denken aan een Highland Park.quote:
zo'n rokerige met extra zonder ijsquote:Op zaterdag 6 maart 2010 05:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een Highland Park.
quote:
Waarom nu weer Ierse?quote:
quote:
zeker lekkerquote:
Ik niet. Ik ken deze (nog) niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He MM/C4 iemand een mening over deze Whiky?
Port Askaig - Single Islay Malt (25 yrs, 45,8%)
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lelijke?
Hoiquote:
Port Askaig is in feite een Caol Ila.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He MM/C4 iemand een mening over deze Whiky?
Port Askaig - Single Islay Malt (25 yrs, 45,8%)
Gegeven de activiteit in de nacht en vroege ochtend denk ik dat iedereen slaapt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Druk hier
Net al een rondje gerend. Zo'n beetje het eerste mooie weer van het jaar, moet wel gebruik van gemaakt worden natuurlijkquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:45 schreef TradeMarkie het volgende:
Terwijl het zulk mooi weer is, ze kunnen ook allemaal buiten vertoeven natuurlijk
Precies... helemaal als het zonnetje door het glas naar binnen schijnt. Daar is het gewoon warm.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Het is ook maar een graad of 3, maar als je vanuit je warme huis naar buiten kijkt lijkt het heel wat
Ik denk dat ze met brood weer terugkomen, die eenden heb ik net weggehaald daarquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:22 schreef iamredleader het volgende:
Tinuviel en Jair zijn even de eendjes gaan voeren, ik heb de lunch klaargezet, en er staan 3 appeltaarten in de oven te bakken
Dan krijg jij geen appelgebakquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:24 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik denk dat ze met brood weer terugkomen, die eenden heb ik net weggehaald daar
Knus op de bank met z'n tweetjes, warme chocomelk en een romcomquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben niet buiten geweest en ik ben het ook niet van plan
Wat geven jullie ze, brood of iets anders? Eendjes brood voeren is namelijk helemaal niet goed voor ze en, hoe gezellig het ook is, kun je beter niet doen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:22 schreef iamredleader het volgende:
Tinuviel en Jair zijn even de eendjes gaan voeren
Droog brood, wat niet in het water word gegooid. Want dat is inderdaad slecht voor eenden (iets met olie of zo). En als het niet goed is voor de eendjes is dat jammer, want het is wel goed voor Jairquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat geven jullie ze, brood of iets anders? Eendjes brood voeren is namelijk helemaal niet goed voor ze en, hoe gezellig het ook is, kun je beter niet doen.
Sorry, stokpaardje van m'n vader, die dingen neem je over
Het is wel waar... ik heb het ook gehoord/gelezen. Wel jammer want het is zo leuk om te doen. Je kunt dan beter het brood op de kant gooien toch? In ieder geval niet in het water....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat geven jullie ze, brood of iets anders? Eendjes brood voeren is namelijk helemaal niet goed voor ze en, hoe gezellig het ook is, kun je beter niet doen.
Sorry, stokpaardje van m'n vader, die dingen neem je over
Maar wel eendenborst in een portsausquote:
Lekker, eet smakelijkquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar wel eendenborst in een portsaus
Alvast bedanktquote:
Dag Diaanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:42 schreef Diaan73 het volgende:hee Andy, en dag Andy
Ik ga Lennon brood geven, daarna kleren aan en weg...
Niet in het water gooien he!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:42 schreef Diaan73 het volgende:hee Andy, en dag Andy
Ik ga Lennon brood geven, daarna kleren aan en weg...
Wat, Lennon in het water gooien?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Niet in het water gooien he!
hoeft hij ook niet, hij heeft al eendquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat, Lennon in het water gooien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |