Niet aanwezig helaas. Gewoon stom. Ik had niet met 2 tassen op pad moeten gaan......quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klote. De eigenaar van de broodjeszaak wil de camera beelden (indien aanwezig) niet terugkijken?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Juist wel, want nu mis je er 1
Sorry, flauw, erg klote voor je
Niet zo'n goedemiddag dus.quote:
Ach de wereld vergaat niet want het zijn maar spullen. Maar ik voel me zo ontzettend stom.....quote:
Klote voor je...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach de wereld vergaat niet want het zijn maar spullen. Maar ik voel me zo ontzettend stom.....
Thanx voor de support.quote:
Ja, net de bevestiging gehad dat de SC mini-meet door gaat.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Thanx voor de support.![]()
Maar genoeg over de verdwenen tas. Alles goed hier?
Ah de Whiskeycruise toch? MM, jij en IARL zijn de meeters?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, net de bevestiging gehad dat de SC mini-meet door gaat.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah de Whiskeycruise toch? MM, jij en IARL zijn de meeters?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:22 schreef Whiteguy het volgende:
FFFFFUUUUUUUUUUUU, ik ben even weg en ik mis meteen een mooie apple discussie.![]()
![]()
Ah IARL kon niet zo lang wakker blijven?quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah IARL kon niet zo lang wakker blijven?
Met een paar whiskey in zijn mik kan hij helemaal zijn ogen niet meer open houden waarschijnlijk.quote:
En betaald...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, net de bevestiging gehad dat de SC mini-meet door gaat.
maar het is voor een goed doel toch?quote:
Jawel, maar ik heb deze maand ook nog een wintersport, de betaling van ons huisje voor onze trip naar Normandië én de betaling voor 4 personen voor een trip naar Amerika voor mijn kiezen...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
maar het is voor een goed doel toch?
Dat zijn inderdaad veel uitgaven in een keer maar wel allemaal voor leuke dingen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb deze maand ook nog een wintersport, de betaling van ons huisje voor onze trip naar Normandië én de betaling voor 4 personen voor een trip naar Amerika voor mijn kiezen...
Wat een goed jaar.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb deze maand ook nog een wintersport, de betaling van ons huisje voor onze trip naar Normandië én de betaling voor 4 personen voor een trip naar Amerika voor mijn kiezen...
Brabantia?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:52 schreef Cobra4 het volgende:
Oh, en nog een vraag voor de SC. Ik kan, nu, niet achter het antwoord komen.
Welke Nederlandse fabrikant van keukenbenodigdheden heeft ooit eens handgranaten gemaakt?
Ik lees straks wel of iemand van jullie mij aan het antwoord kan helpen.
Trustequote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:49 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga nog even een paar uur snurken voor de nachtdienst.
Fijn weekend Soempiequote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat een goed jaar.![]()
Ik ga zo bowlen en de rest van het weekend ben ik naar Duitsland en Utrecht. Dus, fijn weekend allemaal!
Ha Etciequote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:02 schreef Etcetera het volgende:Na een helse reis (godsamme wat een tyfusweer!) aanbeland op lokatie en zooi aangekoppeld
Veel plezier met je drukke programma...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:51 schreef Soempie het volgende:
Ik ga zo bowlen en de rest van het weekend ben ik naar Duitsland en Utrecht. Dus, fijn weekend allemaal!
Retorische vraag zekerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ha EtcieEn je loopt ook nog op hakken zeker?
Ja.quote:
Mijn tafelgezelschap was familie, toen alleen, toen een vriendin en nu een vriend...en ik moet ook nog meenemen voor iemandquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:22 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga eens bedenken wat ik ga eten, home alone vanavond...
Allemaal vandaagquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn tafelgezelschap was familie, toen alleen, toen een vriendin en nu een vriend...en ik moet ook nog meenemen voor iemand
En daarvan weet je dat de content toch wel veranderd/vermeerderd, wat lang niet altijd zo isquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, WoW komt er ENORM in de buurt
Weer hetzelfde gemaakt als voor MaJo's moeder?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn tafelgezelschap was familie, toen alleen, toen een vriendin en nu een vriend...en ik moet ook nog meenemen voor iemand
Hehe neequote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Weer hetzelfde gemaakt als voor MaJo's moeder?
quote:
Moet jij voor 4 personen betalen dan? Wij gaan ook naar Normandië trouwens...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja stom van me.... Ik ben er denk ik niet zo bij met mijn hoofd de laatste paar dagen....quote:
Ik vond die Cheetos Frites altijd lekker maar die zie ik nooit meer in de supermarkt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:24 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb net ook een zak heartbreakers meegenomen uit de supermarkt, ik eet die dingen bijna nooit, maar ze zijn zo lekker
Ow die zijn echt lekker ja.... ik neem ze nooit meer mee trouwens. Je kunt ze ook niet overal kopen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:24 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb net ook een zak heartbreakers meegenomen uit de supermarkt, ik eet die dingen bijna nooit, maar ze zijn zo lekker
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah IARL kon niet zo lang wakker blijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |